Dat is toch wel de overtreffende trap van 'van je eigen kind is het niet vies'.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:29 schreef Bass-Miss het volgende:
Dat mocht hij van mijn lief...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn broer moest eens piesen maar had geen zin om op te staan, jaar of 23 was hij toen, nou zei ik, pies dan maar in je broek, en daar kwam een bluf achteraan, hier in de kamer zei hij nog, als je dát doet zei mn moeder, krijg je van mij een kratje bier... en zo stond hij bij mijn moeder thuis midden in de kamer te pissen. Hij moest het wel zelf opruimenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is toch wel de overtreffende trap van 'van je eigen kind is het niet vies'.![]()
Ook lekker met je schone vaat binnen spetterafstand.![]()
Ik adopteer iedereen en dan gaan we lekker kliederen!quote:
Ik ook hoor. Met het wedstrijdje "vies doen" wat hier aan het ontstaan is heb ik ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef sjak het volgende:
Oeh, wat een leuke papa'sen mama's zijn jullie. Ik vind het moeilijk om dat soort dingen toe te staan. Ben helemaal anders opgevoed. Ik dwing mezelf er wel toe om dat soort dingen toe te staan of juist te doen of zelfs te stimuleren. Lekker gecontroleerd stout zijn is leuk. Maar wat vind ik dat moeilijk. De zeil glijbaan met badschuim vind ik echt een topper, die ga ik onthouden!
Volgens mij mis jij daarvoor instrumentarium.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Troel het volgende:
Ik doopte vroeger als we op het strand waren altijd mijn boterhammen in het water en dan deed ik er zand op voor ik ze opat.
Maar zo in de wasbak piesen heb ik nog nooit gedaan
Bij mij zou inderdaad het schone serviesgoed er helemaal onder zittenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij daarvoor instrumentarium.
Dat dus. Hindernisbaan in huis vindt mijn dochter van 4 jaar erg leuk, net als eten met echt eten in haar restaurant enzo. En gewoon midden in de winter een keer trakteren bij de opvang waar ze heen gaat in de sportschool. 'Want als je in de zomer jarig bent dan kun je toch niet in je klas of clubje trakteren op de verjaardag zelf, dus waarom niet in februari?'quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:18 schreef bixister het volgende:
maar dat hoeft niet altijd alleen maar in de 'vieze' richting te zijn natuurlijk. hutten bouwen in de kamer, verkleden, springen op de bank. binnen picknicken, lunchen met 't poppenserviesje (en zelf inschenken en smeren natuurlijk), een slaapkamer verbouwen tot spookhuis, een speurtocht maken voor elkaar (binnen of buiten), met badkrijtjes de badkamermuren voltekenen. dat soort dingen komen hier regelmatig voor.
Kamperen bij oma in de achtertuinquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:18 schreef bixister het volgende:
ik vind vaak veel goed, als we bijvoorbeeld aan 't knutselen of schmincken zijn maakt 't mij niet zoveel uit dat er kleren vies worden of de tafel. maar het echt opzoeken doe ik niet en ik vind 't vooral ook weer erg fijn als iedereen na een regen of sneeuw of modderfestijn weer lekker warm en schoon en droog binnen is.
af en toe eens ruimte geven voor gekke ideeën vind ik wel erg leuk. maar dat hoeft niet altijd alleen maar in de 'vieze' richting te zijn natuurlijk. hutten bouwen in de kamer, verkleden, springen op de bank. binnen picknicken, lunchen met 't poppenserviesje (en zelf inschenken en smeren natuurlijk), een slaapkamer verbouwen tot spookhuis, een speurtocht maken voor elkaar (binnen of buiten), met badkrijtjes de badkamermuren voltekenen. dat soort dingen komen hier regelmatig voor.
(guuzewuus, wat leuk dat jij ook op aruba gewoond hebt! welke leeftijdsperiode was dat?)
Zo heeft mijn moeder eens een hele nacht wakker voor haar raam gestaan omdat ze dacht dat ik toch wel ging willen binnenkomen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef bixister het volgende:
dat deed ik vroeger ook vaak ja, kamperen in de eigen tuin, (samen met een vriendinnetje dan wel).super vond ik dat!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |