abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 28 februari 2012 @ 15:10:52 #176
5428 crew  miss_sly
pi_108503854
haha, geweldig O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108514650
:D O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108534765
Vroeger toen ik nog jong was sprong ik ook een keer met mijn kleren aan onder de douche, nou nou nou wat heb ik daarna straf gehad; mijn vader was behendig met de riem..
pi_108660744
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2009 18:50 schreef shmoopy het volgende:
En toen zei ik ja. :o

Meneer staat nu dus idd met z'n kleren aan onder de douche. _O-
Zo hebben ze ook een keer in de zomer languit in de regen in de tuin gelegen omdat ze dat leuk vonden om een keer te doen, of van scheerschuim een bikini op zichzelf gespoten.

Ik denk dan: Fuck it, je bengt maar 1 x kind en het is zo weer opgeruimd, en ik kan me zo goed voorstellen dat het gewoon leuk is als je dat mag. :@

Hebben jullie kinderen dat ook wel eens, en om wat voor dingen gaat het dan?
Zolang het maar duidelijk is dat het voor de gein was want zoals je misschien gelezen hebt douchen jongens op bepaalde scholen (middelbaar etc) met onderbroek/kleren aan omdat bepaalde Marokkaanse jongens vanwege hun "Geloof"er dispensatie voor kregen zo te douchen.

Voor je het weet sluipt dat ook hier verder naar binnen deze cultuurverschillen. :{
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:07:12 #180
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108661009
En vraag ik me af: wat is er mis met in je onderbroek douchen? Kan me voorstellen dat je op een bepaalde leeftijd daar gewoon ff geen zin in hebt? Ik ben blij dat mijn jongens in ieder geval nog douchen na het sporten, mogen ze van mij heus hun onderbroek wel aan laten. :) gaat wel weer over.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 4 maart 2012 @ 01:14:17 #181
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_108685434
Wij hebben een buurmeisje van 6 die regelmatig bij ons slaapt en daar doen we ook altijd leuke dingen mee. De laatste keer wou ze een taart bakken dus toen hebben we een plastic zeil op de eettafel gelegd zodat ze lekker kon knoeien :P
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2012 @ 01:20:12 #182
25682 2cv
Niet subtiel
pi_108685566
Vroeger ging ik wel eens met sokken aan onder de douche/in bad :@ Dat vroeg ik dan vantevoren aan m'n vader en als ik dan daadwerkelijk met sokken aan in bad/onder de douche stapte dan was m'n vader heel erg verbaasd (geacteerd uiteraard ! ). Dat was leuk ! ! ! :D :D :D
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 5 maart 2012 @ 10:57:25 #183
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108734613
Dat zijn de leukste herinneringen he O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 5 maart 2012 @ 13:28:51 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_108739436
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:57 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Zolang het maar duidelijk is dat het voor de gein was want zoals je misschien gelezen hebt douchen jongens op bepaalde scholen (middelbaar etc) met onderbroek/kleren aan omdat bepaalde Marokkaanse jongens vanwege hun "Geloof"er dispensatie voor kregen zo te douchen.

Voor je het weet sluipt dat ook hier verder naar binnen deze cultuurverschillen. :{
Ik zou het toejuichen als er gewoon aparte douches zouden komen, zodat dat niet nodig is. Ik zie echt niet in waarom je uberhaupt met een grote groep samen zou moeten douchen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_108744298
Wat een leuk topic!!

Mijn opa vond ook alles goed vroeger! Wij, met 5 kleinkinderen (we waren vrij jong en wild!), gingen met hem mee op zn boot over de Rijn.. Mochten we vissen vangen, vanaf de boot in het water springen, we gingen op survivaltochten en maakten fikkies..
Ik mocht als kind makeup dragen als ik dat wilde, ik mocht als prinses verkleed over straat, mijn moeder speelde ook heel leuk mee. Mijn broertje heeft 3 jaar als 'soldaat' over straat gelopen haha!

Mijn moeder verzon ook van alles, zo was hartige taart soldatentaart, aten we wolvenvlees. Ze schminkte ons elke woensdagmiddag, eens per week mochten wij beslissen wat we aten (als dat de raarste combi's waren vond ze dat geen probleem!). Hielp ze ons met speurtochten uitzetten (zo hebben we met een schatkaart een schat mogen zoeken in een natuurgebied hier, en de buit was begraven, blikjes drinken en snoepjes!) maakte ze geheime toverbrieven met citroensap (wordt zichbaar als je het papier boven een kaars houdt..), hebben we zelf een film opgenomen (een verhaal verzinnen, decor maken, kostuums maken..) en teruggekeken.
Wilde ik mijn kamer roze? Dan gingen we naar de bouwmarkt en kochten we een bus roze verf en een middagje later was mijn kamer roze :) Een jaar later werd ie zwart. Vond ik mooi, dus prima.
Vriendinnetje en ik speelden veel met poppen, al mijn babyspullen, incl wandelwagen, werden van zolder gehaald en ik had de grootste lol! En in de winkel mochten we een babypakje uitzoeken voor de pop! En een pakje luiers..

Leuk allemaal :)
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2012 @ 20:46:51 #186
25682 2cv
Niet subtiel
pi_108757059
Jij mocht veel zeg :o
pi_108758341
quote:
11s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:46 schreef 2cv het volgende:
Jij mocht veel zeg :o
Leuk!
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2012 @ 21:10:00 #188
25682 2cv
Niet subtiel
pi_108758526
Zonder meer ! Het is ook niet negatief bedoeld. Maar stiekum had ik ook wel zo'n opvoeding willen hebben :@
  dinsdag 6 maart 2012 @ 01:34:26 #189
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_108770007
Herkenbare OP wel :D. Toen ik zo'n 5 jaar oud was, vroeg ik ook een keer aan m'n moeder of ik met kleren onder de douche mocht. En dat mocht gewoon WTF BBQ :o :o :o. Ik was daar toen zo beduusd van dat ik toch maar gewoon m'n kleren uittrok. Want douchen met kleren dat kan toch niet :? :+
My mama didn't raise no fool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')