abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:53:47 #51
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66419451
Oh ja, leuk! Dat zou ik ook goed vinden. Hier blijven dat soort experimenten beperkt tot: kan je vla invriezen? of een duw je gezicht in de vla-feest.

Thuis gingen we vaak met ons varken Lola in de modder rollen. Dat was écht tof. Lola was echt het meest toffe huisdier óóit. groot en roze.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:01:50 #52
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_66419705
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Thuis gingen we vaak met ons varken Lola in de modder rollen. Dat was écht tof. Lola was echt het meest toffe huisdier óóit. groot en roze.
Filmpje?
censuur :O
pi_66419881
Wat leuk om te lezen allemaal

Hier hebben ze het nog wel eens over de dag dat ik plotseling de vriezer moest leegmaken, en ze alle waterijs mochten opeten wat er nog inzat
Zolang er was is, is er leven.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:16:03 #54
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66420204
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:01 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Filmpje?
Dat was nog vóór de jaartelling, daar zijn alleen schriftelijke verslagen van.

[ Bericht 0% gewijzigd door debuurvrouw op 24-02-2009 20:30:31 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 februari 2009 @ 20:25:33 #55
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66420490
Heerlijk zulke dingen Kan zo snel even geen voorbeeld vinden maar hier mogen ook weleens rare dingen hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66420553
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh. Bij opa en oma op de boerderij hielden we 's zomers koeienpoepgevechten Men neme een koeienstal met poep, een emmer, nog een emmer, een warme zomerdag en smijten maar! En van mama heb ik leren frisbieën met de opgedroogde bovenkant van een koeienvlaai uit het weiland. Ze legde zelfs uit welke je het beste kon gooien, namelijk die met de 'smeuïge' onderkant
Omg
Ik ben al een paar keer met mn ventje naar buiten gegaan in regenkleding om in de plassen te stampen. Komende zomer eens doen met een lekkere regenbui
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_66420568
Leuk zoiets. Is goed voor de opvoeding.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66420607
Oja, dan vergeet ik nog dat ik minstens twee keer in de maand drijfnat thuiskwam. Vanuit bomen in sloten vallen enzo. Mijn moeder vond het niet echt leuk, maar ze kon er toch niks tegen doen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:30:14 #59
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66420662
Ik heb Tobias zelf leren plassen stampen, hij liep overal netjes omheen steeds Ik dacht komop, je bent een knul, (beetje) vies worden hoort erbij hoor! Als we ergens naartoe gaan en het heeft geregend vraagt hij nu standaard of ik een droge broek bij me heb, zo nee mag hij op de weg naar huis plassen stampen
Smakken en slurpen hebben we hem ook maar geleerd
En van de zomer toen het hele plein onder water stond van de regen is hij met laarsjes aan en paraplu'tje heerlijk buiten gaan spelen in de stromende regen
Of met de buren een watergevecht houden met de tuinslangen was ook erg geslaagd. Daarna stonden we met zijn 3en met kleren aan onder de douche.
Elkaar achterna zitten met de plantenspuit in huis is ook een leuke en nadat de boterhammen gesmeerd zijn mag hij het mes aflikken
Spaghetti eet je het makkelijkst met je handen (vooral toen hij nog een stuk kleiner was) daarna door zijn vader onder de douche zodat ik kan dweilen. En aardappels in je haar smeren? Ach waarom niet, je moet alles een keer geprobeerd hebben toch?
Hij is nu 3 ik denk dat we komende zomer wel veel meer rottigheid uit kunnen halen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_66420751
Ik wilde Sven een keer wakker maken toen het 's avonds opeens heel mooi ging sneeuwen, alleen was hij niet wakker te krijgen

Vroegah was ik leidster van een F-voetbalteam (6-7 jarigen) en het dan ineens een keer goed vinden dat ze met zijn allen met voetbaltenue aan onder de douche mogen (die jongens zijn nu 19-20 en hebben het er nog wel eens over als in vroegah, bij jou in de F-ies, toen voetballen nog echt leuk was )
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_66420754
Doet me een beetje denken aan mijn eerste keer vingerverven, of in ieder geval dat ik het bewust deed.
Dat gevoel van je vinger in de verf gaan stoppen. Het doen van iets dat niet hoort. Normaal schilder je met een kwast en nu mag je je vinger vies maken.

Of 15km omfietsen met een paar maten door de stromende regen. Gewoon omdat het kan. Dat je dan thuis je schoenen uit trekt en het water eruit kan schudden.

Door een maïsveld heen lopen.

In de Maas zwemmen

Illegaal bomen gaan kappen
pi_66420841
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:30 schreef Saffier het volgende:

En van de zomer toen het hele plein onder water stond van de regen is hij met laarsjes aan en paraplu'tje heerlijk buiten gaan spelen in de stromende regen
Ik zie het helemaal voor me, te cute.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_66420888
Tof !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_66420902
Mijn moeder ging vroeger mee belletje trekken/lellen dat vond ik altijd geweldig.

En ik mocht met mijn barbie zwembad spelen wanneer ik daar zin in had. En altijd met water.
Dus dat resulteerde in natte plekken op de vloerbedekking maar ooh wat was ik gelukkig haha

En onder de douche met haar kleding aan zou hier ook mogen hoor
voor 1 keertje dan
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 februari 2009 @ 20:42:49 #65
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66421016
Ik weet nog dat mijn moeder een keer appeltaart bakte als avondeten

Zelf wist ze het niet meer toen ik er een tijdje geleden naar vroeg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66421316
Ik heb Amber afgelopen jaar ook heerlijk in de plassen laten stampen, ze was tot op het bot toe nat maar een lol dat ze had.
Ze heeft ook wel eens met kleren onder de douche gestaan. En zoals Saffier al zei: dingen in d'r haar smeren, gister heeft ze d'r wangen ingesmeerd met kwark...

Vroeger gingen mijn zusje en ik ook vaak met alleen kleren, geen paraplu ofzo, in de regen staan, vooral als het een hele warme dag geweest was of we spoten elkaar nat met de tuinslang. TIjdens het afwassen heeft de hele keuken onder het sop gezeten en op vakantie hadden we een bubbelbad waar we iets te veel badschuim ingedaan hadden. De hele badkamer stond vol sop
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator dinsdag 24 februari 2009 @ 21:05:14 #67
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66421738
Wat een heerlijke verhalen. Ik herinner me nog heel goed wat ik vroeger 1 keer mocht van mijn vader: fikkie stoken, glijen van een grote berg mest, servies kapot smijten (moest toch weg), ramen stukgooien met een steen (ons huis werd gesloopt en ipv netjes de ramen te verwijderen leek mijn vader dit wel leuk).
Dat zijn de gouden momenten in je herinnering.
Ik ben zelf niet zo'n heel moeilijke moeder hoop ik dus een zandbak in de kamer? Tuurlijk het is maar zand. Een tent bouwen van de net schone was buiten? Tuurlijk het kan gewassen. Modder- of slagroom- of scheerschuim gevecht? Leuk! Elkaar helemaal onder schminken incl. armen en benen? Leuk!
Zolang het gewassen en opgeruimd wordt met elkaar kan hier een hoop.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:17:48 #68
593 sjak
Juffie Bloem
pi_66422196
Oeh, wat een leuke papa's en mama's zijn jullie. Ik vind het moeilijk om dat soort dingen toe te staan. Ben helemaal anders opgevoed. Ik dwing mezelf er wel toe om dat soort dingen toe te staan of juist te doen of zelfs te stimuleren. Lekker gecontroleerd stout zijn is leuk. Maar wat vind ik dat moeilijk. De zeil glijbaan met badschuim vind ik echt een topper, die ga ik onthouden!

[ Bericht 5% gewijzigd door sjak op 24-02-2009 21:27:58 (papa's toegevoegd :)) ]
Lekker douchen!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:25:42 #69
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_66422491
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef sjak het volgende:
Oeh, wat een leuke mama's ouders zijn jullie. (..)
zonnig Brasil
pi_66422844
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef bakayarou het volgende:
Doet me een beetje denken aan mijn eerste keer vingerverven, of in ieder geval dat ik het bewust deed.
Dat gevoel van je vinger in de verf gaan stoppen. Het doen van iets dat niet hoort. Normaal schilder je met een kwast en nu mag je je vinger vies maken.
Joh, je héle vinger vies?

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_66422911
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef sjak het volgende:
Ik vind het moeilijk om dat soort dingen toe te staan. Ben helemaal anders opgevoed. Ik dwing mezelf er wel toe om dat soort dingen toe te staan of juist te doen of zelfs te stimuleren.
Knap Sjak, dat je je ervan bewust bent en het anders wil doen dan je eigenlijk zou willen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_66423742
Ik moet hier gepost hebben.
Mijn dochter ging in de zomer in een zwembadje in de tuin...... haar oma ging er toen bij zitten in de kleren.
Een lol dat ze beide hadden.

Een jaar ervoor heb ik mijn dochter, op een bovengemiddeld warme dag, ooit eens gevraagd of ik een emmer water over haar eens moest gooien om af te koelen (ze had de kleren nog aan). Nou dat was wel goed natuurlijk......

Resultaat: 1 verzopen 'kat' en een heleboel lol
pi_66423841
Samen plassen stampen en jezelf/elkaar onder de verf smeren doen we hier ook wel

Verder laat ik het aan Tomas over, als hij een keer een 'gek' idee heeft wil ik daar misschien best wel in meegaan maar op dit moment heeft hij dat nog niet zo erg. Plassen stampen moest ik voordoen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:03:48 #74
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66424191
Ik neem mijzelf hierbij plechtig voor om niet net zo als mijn moeder te worden, vroeger moesten wij altijd schoon blijven.
Maar ze leert wel bij hoor. Ze gruwelde eerst enorm als Cas met zijn hele hoofd spaghetti aan het eten was, nu kan er een nerveus plichtmatig lachje af.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:51:26 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_66426193
Ik kruip regelmatig met Ruben

We vinden dat allebei heerlijk. Tja, en dat douchen, ik vind het een super idee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties