Nou, deze dagen nog om te kijken of de groei verder gaat zoals die nu is. En zo ja, dan mag hij zaterdag of maandag naar huis.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:36 schreef Ynske het volgende:
k weet t niet, maar dr zal toch echt wel een reden zijn waarom hij nog niet naar huis kan. ze zullen hem echt niet om niets daarhouden.
weet ook niet of je er zo mee om moet gaan om de publiciteit/tv/sp voor moet gaan inschakelen
Ingrid hoe voel jij je inmiddels? nog last van je HELLP?
Djeez, doe alsjeblieft even een stapje terug en bekijken het nog eens. De artsen doen, hoe beroerd het ook voelt voor jullie als ouders, wat uiteindelijk het beste is voor de kleine vent.. Wat heeft hij er aan als jullie de spullen niet in huis hebben? Dan kan hij zo in de maxi-cosi weer terug naar het ziekenhuis, toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:34 schreef Djeez het volgende:
Mijn vader zegt ook, gewoon de pers opzoeken. Ik kan het iig op de FP zetten, en zal Radar, Kassa en Hart van NL contacteren. Dit is waar men toen al zo bang voor was, toen Hogervorst met een brede grijns verkondigde dat de verzekeraars de touwtjes in handen kregen in ons land.
Lief hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lief he!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou ook de thuiskomst kunnen benadelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:31 schreef sjak het volgende:
Zijn ze nu wel tevreden over de hechting tussen jullie en Tyler?
TOG is pas voor kindjes vanaf 3 jaar, dus daar komen ze nu nog niet voor in aanmerking.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef rac het volgende:
Ik ben bang dat verzekering te machtig worden,
Maar Tyler is groter geworden zeg.
Ik post niet veel maar lees wel mee, Jullie verhaal grijpt me wel aan.
Hebben Jullie al een TOG kinderbijslag aan gevraagd (tegemoetkoming voor langdurig zieke kinderen ) dit is niet heel veel maar ook dit zal wellicht jullie iets kunnen ontlasten.
Ik hoop dat Tyler nu eindelijk eens gauw naar huis mag zodat er voor jullie gezin wat rust zal komen
Bij de apotheek inleveren? Niet eerst bij de verzekering opsturen? Nouja, kan idd wel eerst met formulier bij de apotheek langs gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:00 schreef Sunprincess het volgende:
Wat een lieve foto's!
En wat klote dat Tyler nog niet mee naar huis mag!
Over die Pepti en Fantomalt, als de arts een machtiging (kun je ook zelf uitprinten http://www.zn.nl/Leeszaal/Formulieren/Dieetpreparaten.asp) invult en tekent, lever je deze in bij de apotheek en kun je voor de periode dat het voorgeschreven is, voeding halen.
Zo heb ik dat met de Pepti voor mijn zoontje ook gedaan.
Ik hoop echt dat jullie toch ergens een ingang vinden om de rest rond te krijgen en dat jullie kleine man niet nog langer in het ziekenhuis hoeft te blijven.
Sterkte!
Eerst was hij wat afgevallen en toen bleef hij stabiel. Dus niet aankomen en niet afvallen. Maar de groei zit er nu behoorlijk in. Hij woog gisteren als ik het goed heb onthouden 3960gr.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:31 schreef sjak het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal. In de eerste post zegt Djeez dat Tyler moet blijven omdat hij niet stabiel groeit en zelfs soms nog wat afvalt. Later is het ineens door de verzekering.
Moeilijk lijkt het me wel allemaal. Je wilt je kindje toch gewoon thuis bij je hebben. Ik hoop dat je je schouders er weer onder krijgt Ingrid en morgen met nieuwe moed weer lekker naar hem toe gaat en hem gaat knuffelen. Hebben jullie de artsen nog gesproken die laatst aangaven dat jullie er vaker moesten zijn? Zijn ze nu wel tevreden over de hechting tussen jullie en Tyler?
Oh en wat een geweldige lieve foto's van hem. Wat kijkt hij wakker
Sterkte met alles!
Voordat je zoiets wil doen, overleg dan eerst.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:34 schreef Djeez het volgende:
Mijn vader zegt ook, gewoon de pers opzoeken. Ik kan het iig op de FP zetten, en zal Radar, Kassa en Hart van NL contacteren. Dit is waar men toen al zo bang voor was, toen Hogervorst met een brede grijns verkondigde dat de verzekeraars de touwtjes in handen kregen in ons land.
En wat hebben ze gezegd??quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hij is nu 4090 oid gram!
Morgen langs de apotheek met brief voor de pepti. Ben benieuwd wat ze zeggen.
Heel fijn te lezen dat het met de hechting beter gaat.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
De artsen en verpleging zijn nu gelukkig zeer te spreken over de hechting. En ik vind het eik ook wel goed van mezelf dat ik heb weten te regelen dat Kim in de speelkamer mag spelen. Normaal mogen broertjes en zusjes dat niet.
De apotheker zelf moet zich erover buigen zei de balievrouw. Ze denkt dat het wel lukt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En wat hebben ze gezegd??
en Tyler is nu net zo zwaar als Lennon bij zn geboorte..![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
We hebben 2 blikken pepti in huis! Zonder eerst voor te hoeven schieten!
Als er geen gekke dingen gebeuren, mag hij maandag naar huis!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat zou sśper zijn! Eindelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben dan ook zeer benieuwd wat Unive maandag te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:30 schreef bixister het volgende:
ik las dit bericht en moest meteen aan jullie verhaal denken.
maar fijn dat ie nu toch waarschijnlijk heel snel naar huis kan!
Idd, dit is precies wat wij nu doormaken. Bedankt voor de tip, ik zal es kijken of ik er vandaag of morgen wat mee kan voor op de fp en ons verhaal erin te verweven. Vooralsnog weigert Univé iedere medewerking, schofterig van ze!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:30 schreef bixister het volgende:
ik las dit bericht en moest meteen aan jullie verhaal denken.
maar fijn dat ie nu toch waarschijnlijk heel snel naar huis kan!
Omdat hij ipv 's morgens 6.00 om 5.00 de fles had gehad. En daarom waren de flesjes eerder.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:48 schreef Noli. het volgende:
Waarom moesten jullie vandaag nou trouwens eerder komen?
* Noli. alvast duimen gaat draaien dat Tyler gewoon lekker naar huis mag *
Kamervragen gaat men zomaar stellen op grond van een verhaal van een consument?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Djeez het volgende:
Ohja, ben trouwens vanavond gebeld door een Tweede Kamerlid van de SP. We hebben een kwartier gebeld over onze situatie. Hij vindt het ook belachelijk, en ook dat we het eventueel moeten voorschieten. Hij heeft toegezegd er dinsdag kamervragen over te gaan stellen aan Balkie...
Nee het was dit weekend al in het nieuw, lees url van Bix. En hij wil ons verhaal gebruiken als voorbeeld.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kamervragen gaat men zomaar stellen op grond van een verhaal van een consument?
Welk idioot kamerlid is dit? Geen onderzoek naar de feiten, verhaal van de tegenpartij, inlezen in de ziektekostenverzekeringsvoorwaarden?
Dit verdient een apart topic in POL .
quote:
Nee, maar het gaat ook niet om het ziekenhuis, maar om de verzekeraar. Precies dat wat nu in het nieuws is.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef livelink het volgende:
Tyler heeft de verzorging gehad die hij nodig had, tot nog toe hebben jullie hem niet mee naar huis gekregen voordat alles geregeld was, ook financieel. Niet bepaald een situatie die tot kamervragen zouden moeten leiden, lijkt me. Het lijkt me dat je je energie beter kan steken in Tyler, voor als hij morgen hopelijk thuiskomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |