abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66415685
De link naar het vorige topic:

Tyler ligt nu in Assen in het ziekenhuis! deel 3
pi_66416602
Wat jammer dat Tyler vandaag niet mee mocht naar huis
En over de verzekering maar niet te spreken
Hopelijk kan maatschappelijk werk goed helpen in deze kwestie

Ingrid
pi_66416645
Lief he!

pi_66416678
Hij is veel veranderd zeg! En ziet er goed uit! Lief hoor
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:29:22 #5
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66416750
Ingrid hij is echt gegroeid hoor! Je ziet duidelijk verschil. Hij is niet meer zo klein hummeltje...
  Redactie Frontpage dinsdag 24 februari 2009 @ 18:34:10 #6
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_66416879
Mijn vader zegt ook, gewoon de pers opzoeken. Ik kan het iig op de FP zetten, en zal Radar, Kassa en Hart van NL contacteren. Dit is waar men toen al zo bang voor was, toen Hogervorst met een brede grijns verkondigde dat de verzekeraars de touwtjes in handen kregen in ons land.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_66416921
Toch zou ik daar ook wel mee oppassen en even afwachten wat er uit de gesprekken met maatschappelijk werk en de verzekering komen
pi_66417151
He, ik lees dit nu net van Djeez. Hij had het er net wel over. Maar idd nog even afwachten hoor!
pi_66417162
Aaaah, wat een lekkere pretletter zeg! Hij ziet er inderdaad gegroeid uit. Maar nog steeds wel klein, gezien zijn leeftijd. 't Is een scheetje!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Redactie Frontpage dinsdag 24 februari 2009 @ 18:45:11 #10
3926 crew  Djeez
pi_66417201
Ik heb de SP iig gemaild, hopelijk kunnen ze dit aan de kaak stellen tijdens het vragenuurtje...
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 februari 2009 @ 19:36:46 #11
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66418774
k weet t niet, maar dr zal toch echt wel een reden zijn waarom hij nog niet naar huis kan. ze zullen hem echt niet om niets daarhouden.
weet ook niet of je er zo mee om moet gaan om de publiciteit/tv/sp voor moet gaan inschakelen

Ingrid hoe voel jij je inmiddels? nog last van je HELLP?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:07:43 #12
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_66419905
Oh wat een leuke foto's. Wat een verschil met een tijd geleden zeg, niet alleen dat-ie aangekomen is, maar ook dat ie zo wakker en helder en blij is!

Wel vreselijk balen dat ie nog niet mee mocht naar huis, om van dat gedoe van die verzekeraar maar te zwijgen. Ik vraag me altijd af waar mensen de arrogantie vandaan halen om zo makkelijk met anderman's leven om te gaan.
... ♥ ik mis je ♥
pi_66421444
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:36 schreef Ynske het volgende:
k weet t niet, maar dr zal toch echt wel een reden zijn waarom hij nog niet naar huis kan. ze zullen hem echt niet om niets daarhouden.
weet ook niet of je er zo mee om moet gaan om de publiciteit/tv/sp voor moet gaan inschakelen

Ingrid hoe voel jij je inmiddels? nog last van je HELLP?
Nou, deze dagen nog om te kijken of de groei verder gaat zoals die nu is. En zo ja, dan mag hij zaterdag of maandag naar huis.
Maar als de verzekering dan nog moeilijk doet, laten ze hem niet gaan. Wat dan ook logisch is. En dan ligt hij er "voor niks".

Ik weet niet in hoeverre ik nog last kan hebben van HELLP. Maar ben nog wel heel snel moe. En heb ineens slechte huid, maar zal wel door hormonen komen denk ik. Helaas ben ik sinds een paar dagen weer aan de pil. Zal ook niet meehelpen voor huid en buik enzo.
pi_66421855
Ik denk niet dat Djeez de publiciteit wil inschakelen vanwege het ziekenhuis beleid, maar vanwege de verzekeraar.
Of het de oplossing is weet ik niet, aangezien je natuurlijk nog wel tot januari 2010 aan ze vast zit.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:31:38 #15
593 sjak
Juffie Bloem
pi_66422743
Ik begrijp het niet helemaal. In de eerste post zegt Djeez dat Tyler moet blijven omdat hij niet stabiel groeit en zelfs soms nog wat afvalt. Later is het ineens door de verzekering.

Moeilijk lijkt het me wel allemaal. Je wilt je kindje toch gewoon thuis bij je hebben. Ik hoop dat je je schouders er weer onder krijgt Ingrid en morgen met nieuwe moed weer lekker naar hem toe gaat en hem gaat knuffelen. Hebben jullie de artsen nog gesproken die laatst aangaven dat jullie er vaker moesten zijn? Zijn ze nu wel tevreden over de hechting tussen jullie en Tyler?

Oh en wat een geweldige lieve foto's van hem. Wat kijkt hij wakker

Sterkte met alles!

[ Bericht 6% gewijzigd door sjak op 24-02-2009 21:52:36 ]
Lekker douchen!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:37:49 #16
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66423006
O, wat een mooi mannetje is Tyler! Hij is echt verandert ook, mooie wakkere ogen.

Veel sterkte en succes met het verzeker-gedoe. Bah. Het is zo al moeilijk gneog. Naar Sjak's vraag ben ik eigenlijk ook erg benieuwd!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_66423088
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:34 schreef Djeez het volgende:
Mijn vader zegt ook, gewoon de pers opzoeken. Ik kan het iig op de FP zetten, en zal Radar, Kassa en Hart van NL contacteren. Dit is waar men toen al zo bang voor was, toen Hogervorst met een brede grijns verkondigde dat de verzekeraars de touwtjes in handen kregen in ons land.
Djeez, doe alsjeblieft even een stapje terug en bekijken het nog eens. De artsen doen, hoe beroerd het ook voelt voor jullie als ouders, wat uiteindelijk het beste is voor de kleine vent.. Wat heeft hij er aan als jullie de spullen niet in huis hebben? Dan kan hij zo in de maxi-cosi weer terug naar het ziekenhuis, toch?

De FP hier lezen ze vast niet, en die clubs die je verder opnoemt kunnen alleen wat gaan staan springen met een camera, en dat doen ze echt niet meteen, dus voordat je enig mogelijk resultaat via die weg zal behalen is de miep v/d verzekering terug van ski-vakantie, en is tyler thuis.. Wil je dan nog die camera poppenkast om je heen hebben? En ze lopen echt niet zo met de camera achter jullie aan, daar zijn ziekenhuizen ivm de privacy van de andere ouders en kids erg streng in. Nogmaals, wat denken jullie daar mee te kunnen bewerkstelligen? Vloeken en tieren over univé kan altijd nog, maar kan je voorlopig niet beter die energie steken in de kids en je vrouw?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:59:34 #18
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66426573
Ik ben bang dat verzekering te machtig worden,

Maar Tyler is groter geworden zeg.

Ik post niet veel maar lees wel mee, Jullie verhaal grijpt me wel aan.

Hebben Jullie al een TOG kinderbijslag aan gevraagd (tegemoetkoming voor langdurig zieke kinderen ) dit is niet heel veel maar ook dit zal wellicht jullie iets kunnen ontlasten.

Ik hoop dat Tyler nu eindelijk eens gauw naar huis mag zodat er voor jullie gezin wat rust zal komen
pi_66426693
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lief he!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lief hoor Tyler zier er veel beter uit!
Sterkte met de rompslomp!
pi_66431971
Wat een lieve foto's!

En wat klote dat Tyler nog niet mee naar huis mag!

Over die Pepti en Fantomalt, als de arts een machtiging (kun je ook zelf uitprinten http://www.zn.nl/Leeszaal/Formulieren/Dieetpreparaten.asp) invult en tekent, lever je deze in bij de apotheek en kun je voor de periode dat het voorgeschreven is, voeding halen.
Zo heb ik dat met de Pepti voor mijn zoontje ook gedaan.

Ik hoop echt dat jullie toch ergens een ingang vinden om de rest rond te krijgen en dat jullie kleine man niet nog langer in het ziekenhuis hoeft te blijven.

Sterkte!
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 03:05:26 #21
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66432529
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:31 schreef sjak het volgende:
Zijn ze nu wel tevreden over de hechting tussen jullie en Tyler?
Dat zou ook de thuiskomst kunnen benadelen.
  woensdag 25 februari 2009 @ 08:05:11 #22
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_66433429
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef rac het volgende:
Ik ben bang dat verzekering te machtig worden,

Maar Tyler is groter geworden zeg.

Ik post niet veel maar lees wel mee, Jullie verhaal grijpt me wel aan.

Hebben Jullie al een TOG kinderbijslag aan gevraagd (tegemoetkoming voor langdurig zieke kinderen ) dit is niet heel veel maar ook dit zal wellicht jullie iets kunnen ontlasten.

Ik hoop dat Tyler nu eindelijk eens gauw naar huis mag zodat er voor jullie gezin wat rust zal komen
TOG is pas voor kindjes vanaf 3 jaar, dus daar komen ze nu nog niet voor in aanmerking.
  woensdag 25 februari 2009 @ 08:07:59 #23
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66433452
@ JOJO dat wist ik niet

Helaas
pi_66433477
tvp.
pi_66436083
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 02:00 schreef Sunprincess het volgende:
Wat een lieve foto's!

En wat klote dat Tyler nog niet mee naar huis mag!

Over die Pepti en Fantomalt, als de arts een machtiging (kun je ook zelf uitprinten http://www.zn.nl/Leeszaal/Formulieren/Dieetpreparaten.asp) invult en tekent, lever je deze in bij de apotheek en kun je voor de periode dat het voorgeschreven is, voeding halen.
Zo heb ik dat met de Pepti voor mijn zoontje ook gedaan.

Ik hoop echt dat jullie toch ergens een ingang vinden om de rest rond te krijgen en dat jullie kleine man niet nog langer in het ziekenhuis hoeft te blijven.

Sterkte!
Bij de apotheek inleveren? Niet eerst bij de verzekering opsturen? Nouja, kan idd wel eerst met formulier bij de apotheek langs gaan.

En de rest komt zeker rond, al loopt dat al vanaf januari. Ik vind het gewoon vreselijk frustrerend dat Unive geen uitleg geeft. Alleen dat die vrouw zei, ja hoor het wordt volledig vergoed. Geen probleem. Dus ik, yes!
Kom je bij apotheek, nee hoor dokken maar! Ik weet niks van de verzekering hoor. Niks van gehoord.
Dus of we moeten het zelf voorschieten, wat in grote aantallen tegelijk niet lukt. (400,- in 1x lukt ons niet) Of we moeten 1x zelf voorschieten, zodat Unive weet waar het om gaat. Klinkt dit logisch? Dit is wat ik denk, dit wil ik navragen. Maar dat kan dus pas maandag, als ze terug is van vakantie.

Krijg ik net en mail over een tevredenheidsonderzoek van Unive.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Ingrid_ op 25-02-2009 10:39:19 ]
pi_66436711
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:31 schreef sjak het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal. In de eerste post zegt Djeez dat Tyler moet blijven omdat hij niet stabiel groeit en zelfs soms nog wat afvalt. Later is het ineens door de verzekering.

Moeilijk lijkt het me wel allemaal. Je wilt je kindje toch gewoon thuis bij je hebben. Ik hoop dat je je schouders er weer onder krijgt Ingrid en morgen met nieuwe moed weer lekker naar hem toe gaat en hem gaat knuffelen. Hebben jullie de artsen nog gesproken die laatst aangaven dat jullie er vaker moesten zijn? Zijn ze nu wel tevreden over de hechting tussen jullie en Tyler?

Oh en wat een geweldige lieve foto's van hem. Wat kijkt hij wakker

Sterkte met alles!
Eerst was hij wat afgevallen en toen bleef hij stabiel. Dus niet aankomen en niet afvallen. Maar de groei zit er nu behoorlijk in. Hij woog gisteren als ik het goed heb onthouden 3960gr.
Ze willen t/m zaterdag of maandag kijken of de groei zo mooi blijft. Is dat zo, dan mag hij naar huis. Maar uiteraard moet het dan wel met de verzekering rond zijn. Qua spoelen hebben we de vorige keer een voorraadje mee gehad vanuit Groningen. En 1x zelf een setje gekocht. (canule en spuit) En je kunt het uitkoken, maar dat kan niet oneindig natuurlijk. Zo hebben we het toen gedaan. En de celstofmatjes lukt nu zelf wel, we hebben een voorraadje, hier en daar gekregen. Ook van een fokker, ik weet niet meer wie, uit mn hoofd. Die kosten geloof ik 0.70 per stuk. dat lukt wel.

En die voor de pepti moet dus nog ingediend worden. Daarvan krijgen we de machtiging vandaag. Normaal gesproken is dat op de dag van het ontslag.

De artsen en verpleging zijn nu gelukkig zeer te spreken over de hechting. En ik vind het eik ook wel goed van mezelf dat ik heb weten te regelen dat Kim in de speelkamer mag spelen. Normaal mogen broertjes en zusjes dat niet.
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:16:38 #27
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66437875
Ingrid ik heb nog een stapeltje matjes zou je die ook willen hebben? Dan moet je even je adres pm-en dan stuur ik ze op. Allemaal nog uit het kraampakket van Eva...
  PR/Manusje van alles woensdag 25 februari 2009 @ 13:31:47 #28
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_66443354
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:34 schreef Djeez het volgende:
Voordat je zoiets wil doen, overleg dan eerst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 25-02-2009 13:40:13 ]
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:39:21 #29
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66443698
Even een ordinaire tvp!!
Make love, not war ☮
pi_66463345
Hij is nu 4090 oid gram!
Morgen langs de apotheek met brief voor de pepti. Ben benieuwd wat ze zeggen.
pi_66464608
succes !!
Gewoon n stuiterballetje
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:03:34 #32
593 sjak
Juffie Bloem
pi_66470488
Tyler
Succes vandaag!
Lekker douchen!
pi_66480007
Even een paar duimen voor Tyler
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:32:20 #34
114177 Diaan73
pi_66480534
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hij is nu 4090 oid gram!
Morgen langs de apotheek met brief voor de pepti. Ben benieuwd wat ze zeggen.
En wat hebben ze gezegd??

en Tyler is nu net zo zwaar als Lennon bij zn geboorte..
Make love, not war ☮
pi_66485786
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
De artsen en verpleging zijn nu gelukkig zeer te spreken over de hechting. En ik vind het eik ook wel goed van mezelf dat ik heb weten te regelen dat Kim in de speelkamer mag spelen. Normaal mogen broertjes en zusjes dat niet.
Heel fijn te lezen dat het met de hechting beter gaat.
En goed van je ja, dat je dat hebt geregeld voor Kim!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ōk wir.
pi_66495344
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:32 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

En wat hebben ze gezegd??

en Tyler is nu net zo zwaar als Lennon bij zn geboorte..
De apotheker zelf moet zich erover buigen zei de balievrouw. Ze denkt dat het wel lukt.
Ze hebben met voeding nooit problemen en het hoeft nooit voorgeschoten te worden. Dus hopelijk bij ons ook niet. Zon pak kost al snel 35.- nml. Als het goed is, kunnen we het morgen na 15.00 ophalen. De pepti dus.

Ik heb maar weer een machtiging en recept aangevraagd voor de canule en spuiten. Kijken of dat rechtstreeks bij apotheek lukt. Op aanraden van apotheek. Kunnen we morgen ophalen bij Tyler. Spuiten kosten 1,- per stuk en kunnen los gekocht worden. Canule per 25 stuks 135,- Kan niet per stuk. Dus tikt aardig aan. Mocht het nodig zijn, kunnen we dat voorschieten met behulp van gkb, alleen hebben we dan voor andere rekeningen/noodgevallen niks meer. (zoals eigen risico)
En anders bel ik en mw maandag Unive weer op. Dan is de contactpersoon er weer.
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:21:54 #37
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_66496655
Knap van je Ingrid, dat je zo onvermoeibaar door gaat met regelen. Ik hoop dat het allemaal snel gaat lukken en dat Tyler dan ook echt naar huis kan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_66497848
Wat ontzettend vervelend dat je zoveel moet regelen Ingrid. Ik vind het wel heel goed dat je dat zo doet en doorzet. Zoals dat Kim nu op de speelkamer mag spelen. Hoe pak je het nu aan, om overdag met Kim te gaan?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66501110
We gaan vaak 's avonds met zn allen. Soms ga ik overdag met Kim. Maar Kim mag daar niet alleen spelen, dus das soms wat lastig. Tyler kan wel mee naar de speelkamer, maar soms is het erg druk. vind hij niet leuk.
Vandaag gesprek met psych gehad en daarna naar Tyler geweest. Lekker geknuffeld en hij brabbelde best veel en moest vaak lachen. Tong uitsteken naar elkaar vind hij ook erg leuk.
pi_66518534
We hebben 2 blikken pepti in huis! Zonder eerst voor te hoeven schieten!

Als er geen gekke dingen gebeuren, mag hij maandag naar huis!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:22:53 #41
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66519310
Goed Nieuws Ingrid echt Fijn voor je!!!!
pi_66519405
Ingrid, wat zou het ontzettend fijn zijn al dat lukt! Lekker thuis, met zijn 4-en..
Krijgt hij nu al zijn voeding uit zijn flesje?
pi_66519424
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:05 schreef _Ingrid_ het volgende:

Het begin is er !!!
Gewoon n stuiterballetje
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:34:34 #44
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_66519804
Goed nieuws
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:39:15 #45
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66520000
YES goed nieuws wat fijn!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:05:50 #46
114177 Diaan73
pi_66521187
hier ook nog even jompelen voor dit goede nieuws.
Make love, not war ☮
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:12:05 #47
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_66521428
Een voorzichtige voor het feit dat Tyler maandag naar huis mag.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_66521782
pi_66521849
Aw wat een prachtig kereltje is Tyler
Ik hoop dat het idd doorgaat maandag!!!
#geen
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:40:24 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66531447
Oh wat fijn zeg!
Ik ga voor jullie duimen hoor!
pi_66539314
Ook leuk (not) donderde ineens het rolgordijn op Tylers kamer eraf. En wil niet meer. Grrrrrr! Dus moeten we nog een oplossing voor bedenken.
pi_66541606
haal diep adem, leg het aan de kant en kijk er morgen als je fris en fruitig bent nog een keertje naar.
Gewoon n stuiterballetje
  † In Memoriam † zaterdag 28 februari 2009 @ 00:54:26 #53
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66542591
Dekbedovertrek met punaises bevestigen en voorlopig ben je klaar.
pi_66543836
quote:

Wat fijn!!!!! Ik ga weer duimen dat hij dit keer naar huis mag en thuis mag blijven!

Ik vond het met die machtiging voor de pepti ook een beetje raar (laten tekenen en inleveren bij de apotheek) maar blijkbaar werkt het zo gewoon. Ik kan nu al ruim een maand voeding halen bij de apotheek en ben elke keer weer blij dat ik niet hoef te betalen
pi_66543879
quote:

Dat zou sśper zijn! Eindelijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66557844
En hij was zo schattig aan het geluidjes maken en lachen. Hij lachte vanmiddag zo schattig tegen het eendje die aan de mobile zit.
Verder uitleg gehad hoe de voeding klaar te maken met de fantomalt erbij. Niet zo moeilijk natuurlijk, maar wel goed afwegen telkens.
En Djeez de motilium (?) gegeven met het spuitje, ging ook goed.

Kim was vrij rustig en is nog verkleed geweest als prinses. En heeft nu nieuwe schoenen.
Ze wilde Tyler wel graag mee naar huis nemen.
pi_66559975
Fijn om te lezen dat het wat beter gaat allemaal

En ik duim dat er idd geen gekke dingen meer gaan gebeuren, dan istie maandag thuis
Ik hoop het zo voor jullie
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_66564794
ik las dit bericht en moest meteen aan jullie verhaal denken.

maar fijn dat ie nu toch waarschijnlijk heel snel naar huis kan!
pi_66565032
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 21:30 schreef bixister het volgende:

Ben dan ook zeer benieuwd wat Unive maandag te zeggen heeft.
We krijgen ruim 10 canules mee van het ziekenhuis. dat scheelt weer!
  Redactie Frontpage zaterdag 28 februari 2009 @ 21:37:49 #60
3926 crew  Djeez
pi_66565073
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 21:30 schreef bixister het volgende:

Idd, dit is precies wat wij nu doormaken. Bedankt voor de tip, ik zal es kijken of ik er vandaag of morgen wat mee kan voor op de fp en ons verhaal erin te verweven. Vooralsnog weigert Univé iedere medewerking, schofterig van ze!
pi_66565813
Je kan het natuurlijk op de FP plaatsen (orgineel bericht)
Zolang je nog iets wil bereiken met Unive zou ik voorzichtig zijn in persoonlijke zaken doorheen mixen aangezien ze dit dan tegen je kunnen gaan gebruiken als ze echt kwaad willen.
Denk in iedergeval goed na over je woordkeuze ook al ben je ontzettend boos (zacht uitgedrukt enzo)

Maarruh, Zet m op Kanjers
Gewoon n stuiterballetje
  zondag 1 maart 2009 @ 22:43:41 #62
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_66599211
Succes voor morgen, hopelijk slaapt Tyler dan in zijn eigen bedje!
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 1 maart 2009 @ 22:48:34 #63
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66599416
Waarom moesten jullie vandaag nou trouwens eerder komen?

* Noli. alvast duimen gaat draaien dat Tyler gewoon lekker naar huis mag *
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_66600092
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:48 schreef Noli. het volgende:
Waarom moesten jullie vandaag nou trouwens eerder komen?

* Noli. alvast duimen gaat draaien dat Tyler gewoon lekker naar huis mag *
Omdat hij ipv 's morgens 6.00 om 5.00 de fles had gehad. En daarom waren de flesjes eerder.
En ik moest de motilium geven, ging natuurlijk goed.
En daarna gingen we hem spoelen en toen de fles. Djeez nog uitleg gehad over voeding klaarmaken.
Hij heeft nog in de box "gespeeld". En was weer lekker vrolijk! Uiteindelijk in de speelkamer bij papa op de borst in slaap gevallen.
We vinden het erg fijn dat hij thuiskomt, maar ook wel een klein beetje eng. Zal iig erg wennen zijn.

gordijn is gelukkig gefixt
  Redactie Frontpage zondag 1 maart 2009 @ 23:27:21 #65
3926 crew  Djeez
pi_66601226
Ohja, ben trouwens vanavond gebeld door een Tweede Kamerlid van de SP. We hebben een kwartier gebeld over onze situatie. Hij vindt het ook belachelijk, en ook dat we het eventueel moeten voorschieten. Hij heeft toegezegd er dinsdag kamervragen over te gaan stellen aan Balkie...
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 23:30:41 #66
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66601364
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Djeez het volgende:
Ohja, ben trouwens vanavond gebeld door een Tweede Kamerlid van de SP. We hebben een kwartier gebeld over onze situatie. Hij vindt het ook belachelijk, en ook dat we het eventueel moeten voorschieten. Hij heeft toegezegd er dinsdag kamervragen over te gaan stellen aan Balkie...
Kamervragen gaat men zomaar stellen op grond van een verhaal van een consument?

Welk idioot kamerlid is dit? Geen onderzoek naar de feiten, verhaal van de tegenpartij, inlezen in de ziektekostenverzekeringsvoorwaarden?

Dit verdient een apart topic in POL .
  zondag 1 maart 2009 @ 23:32:16 #67
37150 livelink
pi_66601435
Tyler heeft de verzorging gehad die hij nodig had, tot nog toe hebben jullie hem niet mee naar huis gekregen voordat alles geregeld was, ook financieel. Niet bepaald een situatie die tot kamervragen zouden moeten leiden, lijkt me. Het lijkt me dat je je energie beter kan steken in Tyler, voor als hij morgen hopelijk thuiskomt.
  zondag 1 maart 2009 @ 23:33:04 #68
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66601462
Oh ja is ook zo! (gooi het maar op zwangerschapsdementie )

Zo mooi om te horen/lezen dat hij zo'n stuk beter in zijnvel zit. Dat hij vrolijk is, 'speelt' en lekker begint te keuvelen..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Redactie Frontpage zondag 1 maart 2009 @ 23:33:28 #69
3926 crew  Djeez
pi_66601475
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Kamervragen gaat men zomaar stellen op grond van een verhaal van een consument?

Welk idioot kamerlid is dit? Geen onderzoek naar de feiten, verhaal van de tegenpartij, inlezen in de ziektekostenverzekeringsvoorwaarden?

Dit verdient een apart topic in POL .
Nee het was dit weekend al in het nieuw, lees url van Bix. En hij wil ons verhaal gebruiken als voorbeeld.

[ Bericht 5% gewijzigd door Djeez op 01-03-2009 23:40:59 ]
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2009 @ 23:45:43 #70
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_66601967
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:33 schreef Djeez het volgende:

[..]

Nee het was dit weekend al in het nieuw
Dat wist ik niet, ik las je post en dacht alleen WTF...
pi_66601976
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef livelink het volgende:
Tyler heeft de verzorging gehad die hij nodig had, tot nog toe hebben jullie hem niet mee naar huis gekregen voordat alles geregeld was, ook financieel. Niet bepaald een situatie die tot kamervragen zouden moeten leiden, lijkt me. Het lijkt me dat je je energie beter kan steken in Tyler, voor als hij morgen hopelijk thuiskomt.
Nee, maar het gaat ook niet om het ziekenhuis, maar om de verzekeraar. Precies dat wat nu in het nieuws is.

Maar ok, morgen kan Unive eindelijk weer gebeld worden, dat weten we zeker meer. Maatschappelijk werk en anders ik laten ons niet afschepen. Zekerheid is nu wel zo belangrijk. En ook normaal.
De pepti was in 1 dag geregeld, hoeven we neit voor te schieten. En de canules en spuiten worden 100% vergoed, maar hoe en wat is nog steeds niet duidelijk .En dat loopt al sinds januari. Dat vind ik belachelijk.

En nu ga ik toch echt slapen. Morgen ons ventje ophalen!
  zondag 1 maart 2009 @ 23:48:17 #72
37150 livelink
pi_66602070
Je hebt de Pepti toch gehad, je hebt de spoelspullen toch gehad? Ik vind dat altijd zo vreemd, natuurlijk is het klote dat je je door zo'n verzekeringsbrij heen moet werken. Dat is het voor iedereen, maar om er nou op zo'n manier nog extra energie in te steken, zo'n onzin.

Maar ja, ik hoop dat Tyler morgen lekker mee naar huis mag en dat jullie dan lekker de hele dag met hem aan het teuten zijn. Dat is toch gezelliger dan in het ziekenhuis, hoewel ik me je angst ook wel kan voorstellen.
  zondag 1 maart 2009 @ 23:54:48 #73
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_66602297
Wat snel dat jullie al iets vanuit de 2e kamer gehoord hebben zeg!
En fijn dat ze er iets mee willen doen, want wees eerlijk, als het jullie gebeurd hoeveel kindjes / mensen zitten met hetzelfde? dit gun je toch ook niemand :S

Heel veel succes morgen en ik hoop dat de volgende foto een foto van tyler thuis is
Gewoon n stuiterballetje
pi_66606763
We gaan hem zo ophalen!
pi_66606784
Wat fijn Ingrid!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66606795
Moet een heerlijk gevoel zijn, eindelijk weer thuis waar hij hoort
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')