quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:31 schreef sjak het volgende:Ik begrijp het niet helemaal. In de eerste post zegt Djeez dat Tyler moet blijven omdat hij niet stabiel groeit en zelfs soms nog wat afvalt. Later is het ineens door de verzekering.
Moeilijk lijkt het me wel allemaal. Je wilt je kindje toch gewoon thuis bij je hebben. Ik hoop dat je je schouders er weer onder krijgt Ingrid en morgen met nieuwe moed weer lekker naar hem toe gaat en hem gaat knuffelen. Hebben jullie de artsen nog gesproken die laatst aangaven dat jullie er vaker moesten zijn? Zijn ze nu wel tevreden over de hechting tussen jullie en Tyler?
Oh en wat een geweldige lieve foto's van hem. Wat kijkt hij wakker

Sterkte met alles!
Eerst was hij wat afgevallen en toen bleef hij stabiel. Dus niet aankomen en niet afvallen. Maar de groei zit er nu behoorlijk in. Hij woog gisteren als ik het goed heb onthouden 3960gr.
Ze willen t/m zaterdag of maandag kijken of de groei zo mooi blijft. Is dat zo, dan mag hij naar huis. Maar uiteraard moet het dan wel met de verzekering rond zijn. Qua spoelen hebben we de vorige keer een voorraadje mee gehad vanuit Groningen. En 1x zelf een setje gekocht. (canule en spuit) En je kunt het uitkoken, maar dat kan niet oneindig natuurlijk. Zo hebben we het toen gedaan. En de celstofmatjes lukt nu zelf wel, we hebben een voorraadje, hier en daar gekregen. Ook van een fokker, ik weet niet meer wie, uit mn hoofd. Die kosten geloof ik 0.70 per stuk. dat lukt wel.
En die voor de pepti moet dus nog ingediend worden. Daarvan krijgen we de machtiging vandaag. Normaal gesproken is dat op de dag van het ontslag.
De artsen en verpleging zijn nu gelukkig zeer te spreken over de hechting. En ik vind het eik ook wel goed van mezelf dat ik heb weten te regelen dat Kim in de speelkamer mag spelen. Normaal mogen broertjes en zusjes dat niet.