abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 6 februari 2009 @ 14:18:53 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_65799700
Ben benieuwd hoe veel delen we nog gaan krijgen. Voorlopig is hij nog niet thuis helaas...

Nog wat quotes uit het vorige deel.
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef Djeez het volgende:
Ingrid heeft net gebeld. Op zich goed nieuws, Tyler gaat morgen naar Assen! Hij mag daar een poosje op de kinderafdeling verblijven. Daar zullen ze ons leren hoe met de sondevoeding om te gaan enzo. Morgenvroeg zullen ze hem per ambulance vervoeren naar het Asser ziekenhuis. Gelukkig, hebben we hem iig dichtbij!
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ah, ik zie dat Djeez het al gepost heeft.
Ik ben nu pas thuis. Pff, moe en hongerig. Dus ga zo eten maken.

Tyler is weer aangekomen! Als ik het goed heb onthouden is hij nu 3345gr.
Ik heb hem bijna de hele tijd op schoot gehad en nog een flesje gegeven.
Ook is de uitslag van de biopsie bekend. Nu al. Hij heeft wel Hirschsprung. Voor nu is het spoelen 3x daags en sondevoeding met een klein beetje in de fles en dan doorgaan met de pepti.
Over 2/3 weken een dikke darm onderzoek, als ik het goed heb onthouden. Dan gaan ze kijken hoe groot het aangedane deel darm is. Is het klein, dan moet/kan het vanzelf over gaan. Is het groot, dan moet er geopereerd worden. Kan al met al dus wel een tijdje duren nog.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:38 schreef Djeez het volgende:
Ingrid belde net, ze willen tyler niet laten gaan. Hij blijft nu in het UMCG. Sterker nog, we moeten van de artsen nu de hele dag bij hem blijven. We moeten bij alle spoelmomenten aanwezig zijn (van 8 tot 22.00 uur dus). Ze zijn nu aan het overleggen of Ingrid en Kim naar het Ronald McDonaldhuis kunnen. Helaas duurt het dus nog een hele tijd voor we hem thuis hebben...
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Reiskosten worden niet vergoed door verzekering. Breder budget gaat niet lukken. Wat er niet is, kun je niet geven.
Tyler moet alleen vanwege het spoelen blijven. Omdat ze daar in Groningen meer ervaring mee hebben dan in Assen. Wij moeten laten zien hoe we het doen. Terwijl ze het daar ons hebben geleerd. Maar ja, het zal wel moeten. Het is gewoon een flinke domper. Had dan niet gezegd dat hij naar Assen mocht. Dus Kim zien we dit weekend amper. Gelukkig kunnen en willen mijn ouders vanavond, zaterdag en zondag de hele dag oppassen.
Ik moet nog vragen of we de auto kunnen lenen, maar ik vind dat wel veel gevraagd zelf. Omdat ze dan al zolang op Kim passen. Zaterdags gaan ze meestal de stad in , markt over enzo. Dat vind Kim ook geweldig. Misschien dat mijn vader ons kan brengen, zou ook een optie zijn.
Maar daar bel ik hem straks nog over, als Kim op de psz zit.
En anders met de bus.

[ Bericht 95% gewijzigd door Djeez op 06-02-2009 15:37:26 ]
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:24:40 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65799949

[ Bericht 78% gewijzigd door BE op 06-02-2009 16:43:55 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 februari 2009 @ 14:29:42 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65800156
jammer dat RmD en Thuiszorg uit hetzelfde potje gaan...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 februari 2009 @ 14:33:08 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_65800303
Wat een domper zeg dat hij niet naar Assen kan.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_65802206
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een domper zeg dat hij niet naar Assen kan.

Heb je nog pm van Djeez gehad?
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2009 @ 15:25:02 #6
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65802210
Hebben jullie al contact gehad met de Gemeente inzake de tegemoetkoming in de reiskosten ?
pi_65802281
Nee, mar wel alles uitgeprint. Dan moeten we sowieso bewijzen van het ziekenhuis hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2009 @ 15:30:11 #8
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65802394
Die krijg je gewoon van de behandelende artsen
Succes.
pi_65802585
tvp
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:39:07 #10
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65802649
Getsie wat een tegenslag nu weer.

Laat de moed niet zakken, hoor. Er komt echt een dag dat alles beter gaat, moet je maar denken.
... ♥ ik mis je ♥
pi_65802776
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:30 schreef Loedertje het volgende:
Die krijg je gewoon van de behandelende artsen
Succes.
Moet lukken dus.
  PR/Manusje van alles vrijdag 6 februari 2009 @ 15:50:15 #13
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_65803027
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:24 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Heb je nog pm van Djeez gehad?
Ja
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:55:56 #14
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65803214
Sjies.. Wat een gedoe weer allemaal.

Ingrid ik weet niet of het een ideetje is maar Kim mag hier natuurlijk ook logeren hoor.
Kan ze mooi samen met Hanne de boel op stelten zetten.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_65803268
Strippenkaart is op de bus en vanavond koop ik nog een strippenkaart voor jullie (45 strippen) en stuur deze op. Hoop dat meer mensen willen helpen met jullie een strippenkaart te zenden (stuur een pm aan ingrid of djeez voor het adres).

Met mijn hulp kunnen jullie in iedergeval beiden 2 keer naar Groningen op en neer, sterkte ermee.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_65803430
Ik vind het zo naar allemaal!

En verder een ordinaire TVP, maar wil toch wel graag op de hoogte blijven..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65803454
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:55 schreef Noli. het volgende:
Sjies.. Wat een gedoe weer allemaal.

Ingrid ik weet niet of het een ideetje is maar Kim mag hier natuurlijk ook logeren hoor.
Kan ze mooi samen met Hanne de boel op stelten zetten.
Wat lief! Als het nog een keer nodig is, dan graag!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:02:44 #18
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65803463
Ik weet niet of Djeez en Ingrid het goed vinden maar ik heb hun adres ook...

(misschien kan ik in dat opzicht ook helpen i.v.m. afwezigheid voor werk, rust en ziekenhuisbezoek?)
Maxi, Midi & Mini
pi_65803495
Jeetje zeg wat balen dat Tyler niet naar Assen mag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:04:36 #20
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65803536
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Wat lief! Als het nog een keer nodig is, dan graag!

M weet nog van niks maar die doet daar ook niet moeilijk over..
Maxi, Midi & Mini
pi_65803583
tvp.
pi_65803616
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:57 schreef Kahlen het volgende:
Strippenkaart is op de bus en vanavond koop ik nog een strippenkaart voor jullie (45 strippen) en stuur deze op. Hoop dat meer mensen willen helpen met jullie een strippenkaart te zenden (stuur een pm aan ingrid of djeez voor het adres).

Met mijn hulp kunnen jullie in iedergeval beiden 2 keer naar Groningen op en neer, sterkte ermee.
Dank je! Verder is het afwachten wat de arts(en) vanavond zegt. Hopelijk heeft maatschappelijk werk gelijk en mag hij maandag of dinsdag naar Assen. Als we ons hebben bewezen.
Want daar kunnen ze wel uitleg geven over de sondevoeding.

En wat betreft de vergoeding van de spoelspullen, daar zijn we nog niet uit. Unive en umcg snappen er geen hol van. Het moet vergoed worden volgens beide partijen. Maar hoe en wat weten ze niet. Mw is er druk aan het achteraan bellen met verzekering, artsen etc. Ze is er van overtuigd dat dat wel goedkomt, hoe dan ook.
De sondevoedingspullen en voeding moet ook zeker goedkomen. Maar wat een gedoe weer, bah.

Nu maar snel stofzuigen enzo, door alle telefoontjes en Kim ophalen nog steeds niet aan toe gekomen.
pi_65803671
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef Noli. het volgende:
Ik weet niet of Djeez en Ingrid het goed vinden maar ik heb hun adres ook...

(misschien kan ik in dat opzicht ook helpen i.v.m. afwezigheid voor werk, rust en ziekenhuisbezoek?)
Is goed.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:44:07 #24
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_65805034
Ingrid, het gebeurt ook regelmatig met "gewone" prematuurtjes hoor (dwz zonder overige ziekten), dat de ouders gevraagd worden (of zelf vragen) om eerst 24 uur op de afdeling voor ze te zorgen voordat ze naar huis gaan.

Voel het niet alsof je jezelf moet bewijzen, het zijn tenslotte medische handelingen die jullie bij Tyler moeten doen, en het is goed dat jullie goed geleerd wordt hoe dat te doen. Dat is echt geen aanval op je ouderschap, dat is alleen maar om ervoor te zorgen dat jullie precies weten waar je aan toe bent .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:59:10 #25
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65807383
Wat Leah zegt.

En een tvp. Sterkte met al die tegenstrijdigheid vanuit het ziekenhuis.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')