quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
We hebben 2 blikken pepti in huis! Zonder eerst voor te hoeven schieten!
Als er geen gekke dingen gebeuren, mag hij maandag naar huis!
Dat zou súper zijn! Eindelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
We hebben 2 blikken pepti in huis! Zonder eerst voor te hoeven schieten!
Als er geen gekke dingen gebeuren, mag hij maandag naar huis!
Ben dan ook zeer benieuwd wat Unive maandag te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:30 schreef bixister het volgende:
ik las dit bericht en moest meteen aan jullie verhaal denken.
maar fijn dat ie nu toch waarschijnlijk heel snel naar huis kan!
Idd, dit is precies wat wij nu doormaken. Bedankt voor de tip, ik zal es kijken of ik er vandaag of morgen wat mee kan voor op de fp en ons verhaal erin te verweven. Vooralsnog weigert Univé iedere medewerking, schofterig van ze!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:30 schreef bixister het volgende:
ik las dit bericht en moest meteen aan jullie verhaal denken.
maar fijn dat ie nu toch waarschijnlijk heel snel naar huis kan!
Omdat hij ipv 's morgens 6.00 om 5.00 de fles had gehad. En daarom waren de flesjes eerder.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:48 schreef Noli. het volgende:
Waarom moesten jullie vandaag nou trouwens eerder komen?
* Noli. alvast duimen gaat draaien dat Tyler gewoon lekker naar huis mag *
Kamervragen gaat men zomaar stellen op grond van een verhaal van een consument?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Djeez het volgende:
Ohja, ben trouwens vanavond gebeld door een Tweede Kamerlid van de SP. We hebben een kwartier gebeld over onze situatie. Hij vindt het ook belachelijk, en ook dat we het eventueel moeten voorschieten. Hij heeft toegezegd er dinsdag kamervragen over te gaan stellen aan Balkie...
Nee het was dit weekend al in het nieuw, lees url van Bix. En hij wil ons verhaal gebruiken als voorbeeld.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kamervragen gaat men zomaar stellen op grond van een verhaal van een consument?
Welk idioot kamerlid is dit? Geen onderzoek naar de feiten, verhaal van de tegenpartij, inlezen in de ziektekostenverzekeringsvoorwaarden?
Dit verdient een apart topic in POL .
quote:
Nee, maar het gaat ook niet om het ziekenhuis, maar om de verzekeraar. Precies dat wat nu in het nieuws is.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef livelink het volgende:
Tyler heeft de verzorging gehad die hij nodig had, tot nog toe hebben jullie hem niet mee naar huis gekregen voordat alles geregeld was, ook financieel. Niet bepaald een situatie die tot kamervragen zouden moeten leiden, lijkt me. Het lijkt me dat je je energie beter kan steken in Tyler, voor als hij morgen hopelijk thuiskomt.
Dat dus, geniet lekker van elkaarquote:Op maandag 2 maart 2009 09:13 schreef Lishe het volgende:
Ingrid, k hoop dat jullie genieten vandaag, morgen en altijd daarna. Jullie manneke lekker thuis, heel veel succes en geluk!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |