1x, maar die vind ik niet echt tellenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:45 schreef Bravebart het volgende:
Heb jij nog nooit in pak gelopen?
Zegt de man die 2 maal in pak heeft gelopen_
Dat moet ik nog zienquote:
Viel wel mee hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:48 schreef Milou__ het volgende:
Sorry voor het lange wachten jongens! Had niet zo snel in de gaten dat ik de lapo had.
Ja, voor mij ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:47 schreef Piles het volgende:
[..]
1x, maar die vind ik niet echt tellenWas eindexamengala op de havo
Niet blankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:50 schreef The_Dean het volgende:
Wat ik nogsteeds niet snap van die twee jankende mods... is dat er in SES meer SC's zijn... waarom word net déze gegeneraliseerd?? Dit was ook een apart onderwerp, net als de anderen.Hey goedemiddag DeanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk dat je er bent![]()
Keesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey goedemiddag Dean![]()
Leuk dat je er bent
Ben je tegen gedronken?quote:
Nee, nog nooit van gehoordquote:
Ja, je moet niet donken dat ze drenken is!quote:
Haiquote:
Hmm.quote:
Néhj *hik*.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, je moet niet donken dat ze drenken is!
Denk het ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:58 schreef Milou__ het volgende:
Hmm.
Dan komt het waarschijnlijk hier uit de streek![]()
Nee, iddquote:Als je bijv. elke dag patat eet, vind je het na een tijdje ook niet meer lekker
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, je moet niet donken dat ze drenken is!
Ah zoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hmm.
Als je bijv. elke dag patat eet, vind je het na een tijdje ook niet meer lekker
EDIT: Niet dat ik elke dag rode wodka dronk![]()
Neenee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hmm.
Als je bijv. elke dag patat eet, vind je het na een tijdje ook niet meer lekker
EDIT: Niet dat ik elke dag rode wodka dronk![]()
Ik drink ook geen Jack Daniel's hoor, gewoon ijstheequote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon onschuldige cassis waarschijnlijk
Cassis uit de slijterijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon onschuldige cassis waarschijnlijk
Ik mag em al bij alleen zn voornaam noemen. Gewoon Jack & Milouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik drink ook geen Jack Daniel's hoor, gewoon ijsthee
Neehee, cassis van Bartquote:
Ben ik dan de enige die echt cola drinkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik drink ook geen Jack Daniel's hoor, gewoon ijsthee
Grootverbruikers mogen dat hèquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik mag em al bij alleen zn voornaam noemen. Gewoon Jack & Milou
Jaquote:
Ja, vind het nogsteeds domquote:
Nee, is opquote:
Maar wel lekker.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:38 schreef The_Dean het volgende:
Ja hallo, alle dagen gebakken aardappels met shoarma is ook niet goed
Je kan alleen naar rechts uitbreiden volgens mij, dus dan zul je je linkerscherm het hoofdscherm moeten makenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:38 schreef Puala het volgende:
Piles, heb je toevallig verstand van Vista? Zo ja, hoe fix ik onderstaand.
Ik sluit mijn 2e beeldscherm aan en normaal laat hij hem automatisch zien en bereid hij automatisch uit naar links.. Enkel nu *vloekt* niet en ik krijg hem ook niet zo ingesteld dat hij wel naar links gaat. Nu bereid ik uit naar rechts en dat is nogal euhm, onlogisch eigenlijk. Weet jij toevallig waar ik dat kan instellen?
Een uur terug kon het nog, dus dat ga je me helaas niet wijs makenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan alleen naar rechts uitbreiden volgens mij, dus dan zul je je linkerscherm het hoofdscherm moeten maken
Ik zit hier met exact hetzelfde, hoofdscherm (24") staat rechts, en 2e scherm (17") links. Maar ik ben er inmmiddels aan gewend
Ja, maar dan was je linkerscherm als hoofdscherm ingesteld lijkt mequote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Een uur terug kon het nog, dus dat ga je me helaas niet wijs maken
Nope, gewoon als 2e scherm.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar dan was je linkerscherm als hoofdscherm ingesteld lijkt me
Met bier. Heerlijkquote:
XP draait veel soepeler/lichter en is veel logischerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan
XP zuigt zo hard
Vista![]()
Logischerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:48 schreef The_Dean het volgende:
XP draait veel soepeler/lichter en is veel logischer
Jups, maar wel ff backups maken enzo hequote:Kan ik dat zo installeren? Opstarten vanaf cd en dan c formatteren en klaar?
Had je dat niet gewoon eerder kunnen zeggenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat Vista is toch briljant hè
Gewoon je monitor verslepen in dat plaatje![]()
Ik kom er ook net achterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Had je dat niet gewoon eerder kunnen zeggen
Niet goed?quote:
Dat ben je dan ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jawel..
Maar ik voel me zo'n computer nerd als weer de hele avond achter de pc ga zitten
Wij willen geen spam hierquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:04 schreef Houniet het volgende:
Hey there..I found your profile online and I would love to get to know you better<br>please feel free to add me to msn messnger so we can get to know each other!!!
sandra25smart on hotmail dot com
Graag gedaanquote:
Baggerlayoutquote:Met welk layout kan je meerdere post tegelijk quoten? Die bestaat toch
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, ik wil haar misschien wel wat beter leren kennen![]()
Heb jou toch ook op msn
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, ik wil haar misschien wel wat beter leren kennen![]()
Heb jou toch ook op msn
Waar staat de quick quote dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Maar nerd zijn is dus nog steeds iets negatiefs?![]()
[..]
BaggerlayoutQuick-quote
Flauw.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan niet alle opmerkingen laten liggen![]()
Wachten duurt lang, lang lang, wat duurt dat wachten langquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:10 schreef eer-ik het volgende:
mieters, wat kan zo'n dag lang duren...
Heb het begin van het topic al gevraagdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:14 schreef Renesite het volgende:
Houniet kon niet even het een en ander aanpassen?
Ik had colleges tot half 6, eventjes boodschappen eten enzoot.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb het begin van het topic al gevraagd
Thanksquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij Opties -> Quickreply ff alles op Ja zetten, en dan [ afbeelding ] gebruiken
Kwestie van wennen denk ik jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Thanks
Al vind ik de layout niet zo super, misschien even wennen nog
Nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:14 schreef Renesite het volgende:
Houniet kon niet even het een en ander aanpassen?
Nu moet je toch met wat beters komenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Vroeger was het gewoon "meisjes plagen...", maar dat werkt tegenwoordig dus niet meer
Ik héb niks beters, dat weet je zo onderhand toch welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nu moet je toch met wat beters komen
Nou, heb het vorige keer met een haardvuurtje en wijn geprobeerd, maar dat was weer heel erg foutquote:
Fout antwoordquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik héb niks beters, dat weet je zo onderhand toch wel
Wehehe. Wakker in Oberhausen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:34 schreef jna het volgende:
Ok, opeens weer vroeg opstaan en hele dagen op kantoor zitten trek ik dus niet
Ben al 2 keer wakker gemaakt door een conducteur
Whehe gelukkig is Amsterdam centraal het eindpuntquote:
Lulligquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:34 schreef jna het volgende:
Ok, opeens weer vroeg opstaan en hele dagen op kantoor zitten trek ik dus niet
Ben al 2 keer wakker gemaakt door een conducteur
Lekker danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef jna het volgende:
Donderdag zit ik waarschijnlijk slapend op de tribune bij Ajax
Het was gelukkig niet zo dat ze tegen me aan stonden te porren ofzoquote:
Dat zal wel een andere reden hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef jna het volgende:
[..]
Whehe gelukkig is Amsterdam centraal het eindpunt![]()
Donderdag zit ik waarschijnlijk slapend op de tribune bij Ajax
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat zal wel een andere reden hebben
* verscheurt kaartjesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat zal wel een andere reden hebben
Weet ik, wilde je gewoon even slaanquote:
Oke. Daar kan ik niet tegen op.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet ik, wilde je gewoon even slaan.
Dat zou ik zelfs niet doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:52 schreef Houniet het volgende:
Versierblunders Deel 27: Met rozen.!
ze loopt nu geen stage meer, dus hoeft ze niet meer met de bus. Dus ik zie haar niet meerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:56 schreef Houniet het volgende:
Luc! Hoe is het met het meisje van de bus?!
Ik moet tegen ons eerstequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:57 schreef Houniet het volgende:
Ik moet vrijdag tegen het 5de van ons Milou______. U?
Doen, zeker doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ze loopt nu geen stage meer, dus hoeft ze niet meer met de bus. Dus ik zie haar niet meerIk moet binnenkort maar eens naar de shop waar ze werkt gaan.
Oehquote:
quote:
Maar jij bent dan ook een playerquote:Ik had het al eerder gedaan.
Wil je dat woord niet in de mond nemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar jij bent dan ook een player
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wil je dat woord niet in de mond nemen.
Leuke serie hoorquote:
0-0quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:58 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben dr ook nog
Hoeveel staat inter-manU?
Ik ben wel van de gemene opmerkingen hèquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:20 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben hier gewoon.. waar de rest is.. dat is de vraag..
maar ja ik hoor bij het meubilair
Zullen we daar maar geen antwoord op verzinnenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef PieterBas het volgende:
Als ik bij het meubilair hoort, wat ben jij dan
Het fundamentquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zullen we daar maar geen antwoord op verzinnen
Onze rebelquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:27 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben er ook nog
Lig überslaperig op de bank naar een collega te luisteren en bijna in slaap te vallen
Hij is fijnquote:
Inter was waardeloos... en Manchester had beter met Rooney kunnen beginnen..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:47 schreef Houniet het volgende:
Zonde van mijn tijd geweest, die wedstrijd.
Mooi is dat altijdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:13 schreef Puala het volgende:
foto's van 4 jaar geleden gekregen via de mail, mijn god zeg
Vertel?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef Bravebart het volgende:
Water, praat me er niet vanIk kan geen water meer zien
Allemaal flow diagrammen moeten maken met alleen maar water, water en nog eens waterquote:
Ach, was ik weer te snelquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Duurt nog wel een half uurtje
Maar dank je
Las Vegasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, was ik weer te snel![]()
Wat ga je kijken?
Leuke seriequote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kijk ik dus echt werkelijk nooit
Ik geloof je echt op je woordquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuke serie
Als ik het niet vergeet te kijken
Jah, 23.15 tot 00.05quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof je echt op je woord![]()
Die serie komt wel regelmatig dacht ik, maar best laat op de avond geloof ik..
Dus wij zijn niet normaal?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:53 schreef Puala het volgende:
[..]
dan slaapt elk normaal mens toch al
Nope, niet normaal. Normaal is ook maar het gemiddelde van alle afwijkingen johquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus wij zijn niet normaal?
Maar dat heb je met 3e herhalingen he
Wat doe jij nog hier eigenlijk
Das ook waarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:57 schreef Puala het volgende:
Nope, niet normaal. Normaal is ook maar het gemiddelde van alle afwijkingen joh.
Ook belangrijkquote:Euhm, ik wacht tot de h&m online shop weer open gaat
Dan moet je je ritme weer terug brengenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Das ook waar
Maar hoop dat ik morgen wel een beetje op tijd uit bed ben, mn ritme is weer helemaal verrot
[..]
Ook belangrijk
Ja, daar ga ik deze week aan werkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:00 schreef Puala het volgende:
Dan moet je je ritme weer terug brengenMag ik as. maandag ook weer gaan doen
![]()
Wat een toeval, precies 12 uurquote:Euhm, ik had het eerder moeten zeggen. Nu ineens is hij open
Komt vast wel goedquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik deze week aan werken![]()
Vandaag begonnen
En ik mag maandag ook weer aan het werk (hopelijk)
quote:[..]
Wat een toeval, precies 12 uur
Gezelligquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:03 schreef Bravebart het volgende:
Onee, ik ga toch maar nietMorgen pas om 11 uur beginnen, dus nog geen bedtijd
Wat is er zo belangrijk om nog wakker voor te blijvenquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:03 schreef Bravebart het volgende:
Onee, ik ga toch maar nietMorgen pas om 11 uur beginnen, dus nog geen bedtijd
Afstudeerstagequote:
quote:nu mijn 2 rokken besteld, begin maart worden ze geleverd
Klinkt goedquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:06 schreef Piles het volgende:
[..]
AfstudeerstageBij oude stagebedrijf
Ik krijg niks van school hèquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:09 schreef Puala het volgende:
Klinkt goedKomt ook over alsof je er echt zin in hebt. Moeilijke opdrachten vanaf school gekregen of valt het allemaal wel mee?
Zo bedoelde ik het helemaal nietquote:ik had niet anders verwacht van een kerel
Ik weet alleen hoe het bij mij gaat hé, dus ik denk ik vraag er eventjes na. HBO duurt hier nog 2,5 jaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik krijg niks van school hèMag ik zelf bepalen in overleg met het bedrijf
Maar redelijk pittig, maar wel heel leuk
Hoe dan?quote:[..]
Zo bedoelde ik het helemaal niet![]()
Jaquote:
HBO = zelf opdracht en stage regelen, school keurt 'm alleen goed (of af)quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:11 schreef Puala het volgende:
Ik weet alleen hoe het bij mij gaat hé, dus ik denk ik vraag er eventjes na. HBO duurt hier nog 2,5 jaar.
Maar klinkt wel te doen. Gewoon zelf willen, je best doen en dan komt het allemaal wel goed![]()
Als jij er blij van wordt, vind ik datquote:Hoe dan?
Oké, klinkt stiekem best ingewikkeld. Ga nu spontaan twijfelen aan mijn ambitiesquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
HBO = zelf opdracht en stage regelen, school keurt 'm alleen goed (of af)
Ga nu de bedrijfsprocessen vastleggen en verbeteren, dus wel tof. Heb er vorig jaar half jaar rondgelopen, dus ken er al veel
Oke, dan is het goedquote:[..]
Als jij er blij van wordt, vind ik datZit helemaal niks achter
Als je dat al ingewikkeld vindt klinkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:21 schreef Puala het volgende:
Oké, klinkt stiekem best ingewikkeld. Ga nu spontaan twijfelen aan mijn ambities![]()
Die andere opmerkingen zul je mij niet (serieus) horen makenquote:Oke, dan is het goed
Haha, ik ben gewoon 100% lui. Daarom zit ik nu ook niet in mijn examenjaar gymnasium, maar te prutsen op het MBO. Na 4 jaar opleiding wel denk ik, zal ik vanzelf wel zienquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je dat al ingewikkeld vindt klinken![]()
Maar na 4 jaar opleiding moet dat lukken hoor
He, word is een kerel johquote:[..]
Die andere opmerkingen zul je mij niet (serieus) horen maken
Hé, ik ben ook 100% lui, en ga het gewoon halen. Wel met een half jaar extra, maar tochquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:24 schreef Puala het volgende:
Haha, ik ben gewoon 100% lui. Daarom zit ik nu ook niet in mijn examenjaar gymnasium, maar te prutsen op het MBO. Na 4 jaar opleiding wel denk ik, zal ik vanzelf wel zien.
quote:He, word is een kerel joh
Jepsquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, dat LastFM, is dat ook icm Winamp ofzo te gebruiken?
Moet ik eens een username verzinnen dan, Piles is al bezetquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsKan je eens plug-in voor downen als het goed is
Heb je je school ook al net zo verprutst als dat ik heb gedaan dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, ik ben ook 100% lui, en ga het gewoon halen. Wel met een half jaar extra, maar toch
![]()
En het is "eens" of " 's "![]()
Het kan makkelijk in 4 jaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:27 schreef Puala het volgende:
Heb je je school ook al net zo verprutst als dat ik heb gedaan dan?Een half jaar extra valt nog wel mee, dat heb ik ook al wel bij meer jongeren gehoord.
Dat is het enige wat me stoortquote:nep-taalnazi.
Pilliewilliemonniewonniequote:Op woensdag 25 februari 2009 00:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ik eens een username verzinnen dan, Piles is al bezet
6 jaar, valt mee toch?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Het kan makkelijk in 4 jaarEn havo heb ik in 6 jaar gedaan
Begin van het einde toen
Dat is het enige wat me stoort
Weet je al wat eigenlijk?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:31 schreef Puala het volgende:
6 jaar, valt mee toch?. 4 jaar klinkt way to lang, ik ga het in 2,5 jaar doen
![]()
Nee, dat zou wel erg ver gaanquote:
Coolquote:Resultaten 1 - 100 van circa 3.000 voor Pilliewilliemonniewonnie
Ja, ik wilde het net zeggenquote:
3000 posts van jouquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat zou wel erg ver gaan
[..]
Cool
Hoogst waarschijnlijk CMD. Communicatie en multi mediadesign.quote:
Moet ik dan niet eerst toestemming van de bedenker hebbenquote:
Ja, dat klopt dus al niet hèquote:
Dat was? Yesse?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ik dan niet eerst toestemming van de bedenker hebben![]()
Ja, dat klopt dus al niet hèHet zijn er veel meer
Bij dezen toestemmingquote:
Zoek dan gewoon wat anders, zo moeilijk is het toch niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe ik niet graag op internet
Al zijn mijn naam en adres zo te vinden
Pilliewillie?quote:
WELKE DAAAAAN!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:46 schreef Piles het volgende:
Ik heb dus al een accountDat wist ik eigenlijk wel
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Piles_Bever, toen mijn backup-naam
quote:Your musical compatibility with Piles_Bever is Unknown
Once Piles_Bever listens to more music, your compatibility score will be shown here.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, heb het ook echt veel gebruikt toen
Stuk ongeduld, ben toch bezigquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]Nou ga het gebruiken dan
Ik word geen vriend met iemand zonder muziek hoor
Valt weer meequote:Your musical compatibility with Bravebart is Medium
Killzone 2 pluginquote:
DUURT LAAANG!!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Stuk ongeduld, ben toch bezig![]()
[..]
Valt weer mee
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Killzone 2 pluginWordt je willkeurig aangevallen tijdens het browsen, moet je wat mannetjes neerschieten en kan je verder surfen
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Killzone 2 pluginWordt je willkeurig aangevallen tijdens het browsen, moet je wat mannetjes neerschieten en kan je verder surfen
quote:Your musical compatibility with Piles_Bever is Medium
Uuuhm, die maakt wel toffe muziek somsquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:59 schreef Piles het volgende:
[..]Dat gaat wel ver
En Bart, wat doet die tokkeljosti van een Jason Mraz in je library![]()
Ik ben er allergisch voorquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuhm, die maakt wel toffe muziek soms
Het houdt je wel scherp in de late uurtjesquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:59 schreef Piles het volgende:
[..]Dat gaat wel ver
En Bart, wat doet die tokkeljosti van een Jason Mraz in je library![]()
Whehequote:Op woensdag 25 februari 2009 01:04 schreef Puala het volgende:
Goh, nu zal ik mijn lastfm account helemaal maar stil houden
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Het houdt je wel scherp in de late uurtjes![]()
True, ik kende hem gelukkig daarvoor alquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er allergisch voorMaar dat komt ook door 3FM, die heeft 'm helemaal kapot gedraaid
We zijn wel vriendjes nu![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Whehe
Ik luister ook genoeg bagger denk ik zo maar![]()
[..]
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:05 schreef Bravebart het volgende:
True, ik kende hem gelukkig daarvoor al
Dan wordt het wat lastig tussen onsquote:
Goed planquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:14 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, ik ga nu ook maar eens slapen; kan ik mooi 8 uur slapen tot half 10
Gelukkig kan ik morgen uitslapenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:36 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes.
live verslag vanaf de kapper... bootje laat even een coupe aanmeten voor vakantie
iedereen beetje lekker geslapen..?
Ik ook.. Tot een uur of 8quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:09 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik morgen uitslapen
Hoezo komt ze bij jou op stage?quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:20 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Goed
Met jou?
Vriendin over 25 minuten hier op stage
Dat is lulligquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:32 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen...
uhm.. heb een zware gekneusde of gebroken teen.. Gisteren tijdens het weggooien van de folders (inclusief Evolutie of scheppingsverhaal.. met mijn kleine teen tegen een stoelpoot gestoten.. Nu is ie best wel blauw...
Omdak toch vroeg weg ga van stage (Stagebegeleider komt niet i.v.m. vakantie, dus zo film kijkenquote:
Hij kan niet prate niet, en ook nie zingen niequote:Op woensdag 25 februari 2009 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
Gebroeders Ko op de boxen. Smile gegarandeerd
Ik heb een BOOOOT... Haar naam is Anna en ligt hier in de sloot!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
Gebroeders Ko op de boxen. Smile gegarandeerd
Ja, want een ezel stoot zijn kleine teen niet 2 keer tegen een stoelpoot..quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:44 schreef Yesse het volgende:
aah het verhaal over de evolutie... HET IS ALLEMAAAAAAL NEPPPP!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, want een ezel stoot zijn kleine teen niet 2 keer tegen een stoelpoot..
Dan heeft hij aan jou wel een goed proefpersoonquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:52 schreef Bootje84 het volgende:
Goed, ik ga even de nieuwste fitnesstechniek in ontwikkeling testen
Een vriend van mij heeft eea ontwikkeld en dat ga ik nu als leek testen
Goedemorgenquote:
Fap fap!quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:00 schreef Piles het volgende:
Mogguh![]()
KLM597 start motorenEn pushback
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:00 schreef Piles het volgende:
Mogguh![]()
KLM597 start motorenEn pushback
Ik doe mn bestquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:03 schreef Milou__ het volgende:
Pilie, wat ben jij dan vroeg wakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |