Het ken altijd beterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ken beter
[ [url=
afbeelding]http://kuvaton.com/kuvei/bush14.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
ja hij is nog warmquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:00 schreef Moozzie het volgende:
Je schaap nog gebatst runx?
en word je uitgezonden jongequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:01 schreef Runx het volgende:
ik heb vandaag een test moeten doen op de uitzendbureau voor kpn en ben geslaagd
morgen mee loopdag en dan een klikgesprek, en dan mag ik pas 30ste beginnen 30 maarwel kenker laat maarja
echt ? hou je zaterdag ervoor een feestje ? komen wij ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
en word je uitgezonden jonge
Ehm.. februari kent toch geen 30ste
Dus dat is pas in maart?
Die dag erna ben ik jarig
Ja echtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:03 schreef Runx het volgende:
[..]
echt ? hou je zaterdag ervoor een feestje ? komen wij ook(als thomas natuurlijk kan
)
ja ik wil je verjaardag niet missen gek met al je vrienden en vriendinnenquote:
1x reageren op mijn zinnetje is wel genoegquote:
woooow echt, keigaaf(met een zachte G) manquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
`Jaik zal em in me fobo zetten
Wie zegt dat ik jullie uitnodigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik wil je verjaardag niet missen gek met al je vrienden en vriendinnen![]()
nee maar serieus ik wil best komenals thomas kan
wat ben je voor nep fokker echte fokker ken de smiles uit zijn hoofdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
men smiley menu is ook telkes weg
Heh watquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
1x reageren op mijn zinnetje is wel genoeg
en een duitserquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jullie uitnodig
Mag ik zo meteen nergens in omdat er een iranier met me mee gaat
Je hebt het er maar moeilijk meequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
men smiley menu is ook telkes weg
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
gvd, het belangrijkste deel van de dag gehad..weer een afdelingshoofd tevreden
Er zit nog wat op je kinquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
gvd, het belangrijkste deel van de dag gehad..weer een afdelingshoofd tevreden
ken ik wel maar ik heb geen zin om telkes alles te typenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:07 schreef Runx het volgende:
[..]
wat ben je voor nep fokker echte fokker ken de smiles uit zijn hoofd
nick is heul geen duitserquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:08 schreef Runx het volgende:
[..]
en een duitser
ik nodig me zelf uit gek
jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:09 schreef Runx het volgende:
volgens mij komt vandaag powned naar enschede![]()
Neu nick is toch een negert? o neejquote:
mijn naam ja, ik nicht DU SCHWEINEKOPF !!!quote:
laten we houden op indo negerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu nick is toch een negert? o neejook niet echt he
with my mind on my money and my money on my mindquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Lekker nummertje op de radio
'Roling down the streets smoking indo, zipping on gin and juice.. laaaaid back'
with my mind on my money and my money on my mind
LAAAID BACK !quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:12 schreef Runx het volgende:
[..]
with my mind on my money and my money on my mind
zo doen we datquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
Hmm die TT's worden ook steeds erger...
Later on that dayquote:
we mogen dus heul niet op je verjaardag komenquote:
ik heb een nieuw levensmotto dankzij jou !!quote:
en dat is?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb een nieuw levensmotto dankzij jou !!
cause we gon smoke an ounce to that,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:15 schreef Runx het volgende:
[..]
we mogen dus heul niet op je verjaardag komen![]()
Ik stuur je nog wel een rekeningquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb een nieuw levensmotto dankzij jou !!
Vrijdag is officieel een kutdag..mijn mottoquote:
dowjones ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:15 schreef Moozzie het volgende:
Diepzee duikers bij AEX
Daar gaat al hun geld dus heen
AEX duikt naar laagste niveau sinds 1995
Bustedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:15 schreef Runx het volgende:
[..]
we mogen dus heul niet op je verjaardag komen![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
cause we gon smoke an ounce to that,
G's up, ho's down with the motherfuckin' top down
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:18 schreef Runx het volgende:
[..]
I ain't got no motherfucking friends![]()
![]()
wat?quote:
jij en op de fiets mooz?quote:
uhuquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kan je der meteen je cadeautje gevenzie TT
quote:
truequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik dacht, vind je vast leuk om te weten
alleen was je der niet meerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:25 schreef Runx het volgende:
Deeeeeeeeeeeebbbbbbbiiiiiieeeeetttttjjjeee ik heb gisteren een nummer voor je geschreven
Omg nou komt het hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:25 schreef Runx het volgende:
Deeeeeeeeeeeebbbbbbbiiiiiieeeeetttttjjjeee ik heb gisteren een nummer voor je geschreven
even wachten tot ze er is anders mis ze het weer, en dat zouden we toch niet willenquote:
doe je het 2 keerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:27 schreef Runx het volgende:
[..]
even wachten tot ze er is anders mis ze het weer, en dat zouden we toch niet willen![]()
psssst is zelfde als die van gisterenquote:
Kan je lang wachten denk ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:27 schreef Runx het volgende:
[..]
even wachten tot ze er is anders mis ze het weer, en dat zouden we toch niet willen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kan je lang wachten denk ik
Want nu ze kan lezen dat jij iets voor der hebt als ze komt, dan komt ze vast niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heus wel ze houd van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
die heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:28 schreef Runx het volgende:
[..]
psssst is zelfde als die van gisteren
vandaag ga ik ook een nieuwe makenmoet even inspiratie hebben net als deze
jajaja i know lachenquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:32 schreef Runx het volgende:
[..]
jajaja i know lachenvoor dat ik weer voor allochtoon uitgescholden word
alsof ik onthoud wat jij zegtquote:
kut allochtoonquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:32 schreef Runx het volgende:
[..]
jajaja i know lachenvoor dat ik weer voor allochtoon uitgescholden word
het is nieuwe Nederlander hoarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
alsof ik onthoud wat jij zegt
[..]
kut allochtoon
cum ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
godver ik zit een beetje te vol
je moeder is ook wel goedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goeiemorgen, werklustige GRTDOJW-sletjes
Koffie?
hey pooierquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goeiemorgen, werklustige GRTDOJW-sletjes
Koffie?
die kan helemaal niet meer zitten, laat staan lopenquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die kan helemaal niet meer zitten, laat staan lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Die ligt inmiddels weer, volledig volgeplakt met gootsteenontoppers en andere rare spullen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die kan helemaal niet meer zitten, laat staan lopen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef WhiteLightning het volgende:
OMFG!!!
Gast, wtf, wat moet het voorstellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMFG!!!
laat ik nou net al een beetje misselijk zijn van het etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
ik had zo'n kerel in het team met zulke ogen..vet lelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:38 schreef Moozzie het volgende:
Even weer over deze griet van gister he
Ik kan der maar niet loslaten
[ afbeelding ]
Dat der ogen verschillend zijn, is dat gewoon een neuk fout ofzo?
OMFG!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dude WTF
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Dat linkeroog is gewoon een stukje anders gekleurd, echt vaag, een vriendin van mij heb dat ook. Als je daarmee staat te praten kijk je op een of andere manier altijd naar dat oogquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:38 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
I dont care about that guyquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had zo'n kerel in het team met zulke ogen..vet lelijk
ik heb een blauwe rand om mijn ogenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:38 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja een oud klasgenote had het ook vet vaagquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat linkeroog is gewoon een stukje anders gekleurd, echt vaag, een vriendin van mij heb dat ook. Als je daarmee staat te praten kijk je op een of andere manier altijd naar dat oog
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:34 schreef Runx het volgende:
[..]
het is nieuwe Nederlander hoar
meneer de aso Amsterdammer
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:39 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb een blauwe rand om mijn ogenook fakking vaag
dit meisje heeft dus fucking lelijke ogen zo..naja..1 oog danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
I dont care about that guy
Het gaat om dit meisje
heb je zo diep in zijn ogen gekeken?quote:
ze heeft deels verkleuringquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:38 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
tijdens het zoenenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb je zo diep in zijn ogen gekeken?
Ik had der gister gefixt (quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dit meisje heeft dus fucking lelijke ogen zo..naja..1 oog dan
ramtin, ik...ben je vaderquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:40 schreef Runx het volgende:
[..]
misschien ben ik toch deels Nederlander
lekker hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik had der gister gefixt (![]()
)
[ afbeelding ]
En dan mag ze er echt wel wezen hoor
netjes skillzz you haz themquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
quote:
Lol wtf ik las dat zij een blauwe rand om der oog heeftquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb je zo diep in zijn ogen gekeken?
Die baas hackt dr ogen gewoonquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
woow en je bent zelf jongerquote:
HAHAquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol wtf ik las dat zij een blauwe rand om der oog heeft
nee, ze was vies manquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:42 schreef Runx het volgende:
[..]
woow en je bent zelf jongeren was het lekker met me ma ?
moos heeft nog niet gedouchet na die tijdquote:
lekkerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moos heeft nog niet gedouchet na die tijd
dan is het gewoon een heel ander wijfquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
in paint nog wel lolquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gewoon knippen/plakken/gummen in paint
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan is het gewoon een heel ander wijf
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moos heeft nog niet gedouchet na die tijd
Ja natuurlijk in paintquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:45 schreef Runx het volgende:
[..]
in paint nog wel lol
ik kan niks in paint![]()
als dat programma het nou fatsoenlijk zou doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
gvd, ben ff een paar meldingen wegschrijven tozo !
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Bij deze benoem ik mezelf tot GZM-President
whahahahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:57 schreef Sm0keZ het volgende:![]()
[paint] Muzieknummers iets te letterlijk nemen #2
-knip-
Idd ja, als ik weer lekker Grand Prestiges zit te drinken, het glas bijna leeg is, en je moeder opeens voor m'n neus verschijnt terwijl ik haar door het glas kan zienquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
sm0kez dit komt zeker wel bekend voor ?![]()
[ afbeelding ]
je was trouwens je tube vergetenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Idd ja, als ik weer lekker Grand Prestiges zit te drinken, het glas bijna leeg is, en je moeder opeens voor m'n neus verschijnt terwijl ik haar door het glas kan zien
Pwndquote:Een man ligt in het ziekenhuis rustig de krant te lezen. Plotseling begint de man naast hem enorm te hoesten. Snel belt de man met de krant naar de verpleegster.
"Wat is er aan de hand?"
"Volgens mij gaat het niet goed met die man naast mij."
"Vindt u het gek? Die man ligt op sterven."
"Kan hij dan niet op het sterfkamertje?"
"Maar meneer.....u bent in het sterfkamertje!"
Wat krijg ik van je als ik um binnen 10 minuten oplos?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
eentje voor moozzie
[ afbeelding ]
woow ik zie een schaap inquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
eentje voor moozzie
[ afbeelding ]
als sm0kez het toelaat mn moederquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat krijg ik van je als ik um binnen 10 minuten oplos?
Daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als sm0kez het toelaat mn moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |