netjes skillzz you haz themquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik had der gister gefixt (![]()
)
[ afbeelding ]
En dan mag ze er echt wel wezen hoor
quote:
Lol wtf ik las dat zij een blauwe rand om der oog heeftquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb je zo diep in zijn ogen gekeken?
Die baas hackt dr ogen gewoonquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
woow en je bent zelf jongerquote:
HAHAquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol wtf ik las dat zij een blauwe rand om der oog heeft
nee, ze was vies manquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:42 schreef Runx het volgende:
[..]
woow en je bent zelf jongeren was het lekker met me ma ?
moos heeft nog niet gedouchet na die tijdquote:
lekkerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moos heeft nog niet gedouchet na die tijd
dan is het gewoon een heel ander wijfquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
in paint nog wel lolquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gewoon knippen/plakken/gummen in paint
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan is het gewoon een heel ander wijf
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moos heeft nog niet gedouchet na die tijd
Ja natuurlijk in paintquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:45 schreef Runx het volgende:
[..]
in paint nog wel lol
ik kan niks in paint![]()
als dat programma het nou fatsoenlijk zou doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
gvd, ben ff een paar meldingen wegschrijven tozo !
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Bij deze benoem ik mezelf tot GZM-President
whahahahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:57 schreef Sm0keZ het volgende:![]()
[paint] Muzieknummers iets te letterlijk nemen #2
-knip-
Idd ja, als ik weer lekker Grand Prestiges zit te drinken, het glas bijna leeg is, en je moeder opeens voor m'n neus verschijnt terwijl ik haar door het glas kan zienquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
sm0kez dit komt zeker wel bekend voor ?![]()
[ afbeelding ]
je was trouwens je tube vergetenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Idd ja, als ik weer lekker Grand Prestiges zit te drinken, het glas bijna leeg is, en je moeder opeens voor m'n neus verschijnt terwijl ik haar door het glas kan zien
Pwndquote:Een man ligt in het ziekenhuis rustig de krant te lezen. Plotseling begint de man naast hem enorm te hoesten. Snel belt de man met de krant naar de verpleegster.
"Wat is er aan de hand?"
"Volgens mij gaat het niet goed met die man naast mij."
"Vindt u het gek? Die man ligt op sterven."
"Kan hij dan niet op het sterfkamertje?"
"Maar meneer.....u bent in het sterfkamertje!"
Wat krijg ik van je als ik um binnen 10 minuten oplos?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
eentje voor moozzie
[ afbeelding ]
woow ik zie een schaap inquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
eentje voor moozzie
[ afbeelding ]
als sm0kez het toelaat mn moederquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat krijg ik van je als ik um binnen 10 minuten oplos?
Daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als sm0kez het toelaat mn moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |