doe je het 2 keerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:27 schreef Runx het volgende:
[..]
even wachten tot ze er is anders mis ze het weer, en dat zouden we toch niet willen![]()
psssst is zelfde als die van gisterenquote:
Kan je lang wachten denk ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:27 schreef Runx het volgende:
[..]
even wachten tot ze er is anders mis ze het weer, en dat zouden we toch niet willen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kan je lang wachten denk ik
Want nu ze kan lezen dat jij iets voor der hebt als ze komt, dan komt ze vast niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heus wel ze houd van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
die heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:28 schreef Runx het volgende:
[..]
psssst is zelfde als die van gisteren
vandaag ga ik ook een nieuwe makenmoet even inspiratie hebben net als deze
jajaja i know lachenquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:32 schreef Runx het volgende:
[..]
jajaja i know lachenvoor dat ik weer voor allochtoon uitgescholden word
alsof ik onthoud wat jij zegtquote:
kut allochtoonquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:32 schreef Runx het volgende:
[..]
jajaja i know lachenvoor dat ik weer voor allochtoon uitgescholden word
het is nieuwe Nederlander hoarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
alsof ik onthoud wat jij zegt
[..]
kut allochtoon
cum ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
godver ik zit een beetje te vol
je moeder is ook wel goedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goeiemorgen, werklustige GRTDOJW-sletjes
Koffie?
hey pooierquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goeiemorgen, werklustige GRTDOJW-sletjes
Koffie?
die kan helemaal niet meer zitten, laat staan lopenquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die kan helemaal niet meer zitten, laat staan lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Die ligt inmiddels weer, volledig volgeplakt met gootsteenontoppers en andere rare spullen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die kan helemaal niet meer zitten, laat staan lopen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef WhiteLightning het volgende:
OMFG!!!
Gast, wtf, wat moet het voorstellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMFG!!!
laat ik nou net al een beetje misselijk zijn van het etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
ik had zo'n kerel in het team met zulke ogen..vet lelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:38 schreef Moozzie het volgende:
Even weer over deze griet van gister he
Ik kan der maar niet loslaten
[ afbeelding ]
Dat der ogen verschillend zijn, is dat gewoon een neuk fout ofzo?
OMFG!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dude WTF
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Dat linkeroog is gewoon een stukje anders gekleurd, echt vaag, een vriendin van mij heb dat ook. Als je daarmee staat te praten kijk je op een of andere manier altijd naar dat oogquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:38 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
I dont care about that guyquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had zo'n kerel in het team met zulke ogen..vet lelijk
ik heb een blauwe rand om mijn ogenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:38 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja een oud klasgenote had het ook vet vaagquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat linkeroog is gewoon een stukje anders gekleurd, echt vaag, een vriendin van mij heb dat ook. Als je daarmee staat te praten kijk je op een of andere manier altijd naar dat oog
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:34 schreef Runx het volgende:
[..]
het is nieuwe Nederlander hoar
meneer de aso Amsterdammer
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:39 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb een blauwe rand om mijn ogenook fakking vaag
dit meisje heeft dus fucking lelijke ogen zo..naja..1 oog danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
I dont care about that guy
Het gaat om dit meisje
heb je zo diep in zijn ogen gekeken?quote:
ze heeft deels verkleuringquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:38 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
tijdens het zoenenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb je zo diep in zijn ogen gekeken?
Ik had der gister gefixt (quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dit meisje heeft dus fucking lelijke ogen zo..naja..1 oog dan
ramtin, ik...ben je vaderquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:40 schreef Runx het volgende:
[..]
misschien ben ik toch deels Nederlander
lekker hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik had der gister gefixt (![]()
)
[ afbeelding ]
En dan mag ze er echt wel wezen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |