En steer is stier.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh! Keemen is k_man. ja weet ik veul!
Ik noteer dit even in mijn CUL SC notitieboekje!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En steer is stier.
En Isa is Sas en Keemen is K man.
Wat dan golfer?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:57 schreef golfer het volgende:
Van ons soort mensen gaan er trouwens best wel vaak dingen voorbij.
ik heb anderhalve dag niets anders gedaan dan slapen en vooral afgewisseld rillen en zweten in bed.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Moet jij niet lief gaan slapen golfer? Of voel je je al weer beter?
Hoiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh kut, ik ben SC bij de titel vergeten![]()
Modje!
we love ibu we love ibu we love ibuquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:59 schreef golfer het volgende:
ik heb anderhalve dag niets anders gedaan dan slapen en vooral afgewisseld rillen en zweten in bed.
Ben blij dat ik er even uit mag.
Enorme koortsaanval is voorbij.
Gelukkig maar. Gekke man, je laat ons wel schrikken hoor, met die streken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
ik heb anderhalve dag niets anders gedaan dan slapen en vooral afgewisseld rillen en zweten in bed.
Ben blij dat ik er even uit mag.
Enorme koortsaanval is voorbij.
Nou vertel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik kom hier alleen voor de roddels
Ik ga lekker achter die billen aankruipen en weer verder aansterken.quote:
Nou. Ogen dicht en je oor héél dicht tegen je beeldscherm aan leggen... Goed luisteren hè? Hoor je al iets? Héél goed luisteren... Kan best even duren hoor! Maar gewoon blijven luisteren... Hoor je dat gezoem? Hoor je die roddel, daar in de verte? Ja concentreer je, want anders lukt het niet...quote:
Ergens in mei, denk ik. Ik moet even een vrije woensdag prikken, want dan is het GRATISSSSS!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten allemaal.
Dude, wanneer ging je ook alweer naar het stadhuis?
O dat zou ik hartstikke leuk vinden!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Stiekem kom ik eens in één van je colleges zitten.
Ja maar hoe passen onze aquarium-vrinden hier in? Zij dragen witte tennissokken bij de seks immers.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:21 schreef k_man het volgende:
Ons Soort Mensen, tja...
Laten we het houden op decadente levensgenieters, snobs, de zelfverklaarde elite, mensen met museumbrillen, heren van stand, de intelligentsia, mensen met een ruime algemene kennis, voorname lieden, cultuurminnend Nederland, mensen met smaak, mensen met een afkeer van populisme, de hogere lagen, het selecte gezelschap, de bovenste echelons, de museumbezoekers, de voorhoede, de denkers, de breed ontwikkelden, de academici, de kunstminnenden, de doelgroepen van de Volkskrant, de VPRO en GroenLinks en verder iedereen die zich om al dan niet onduidelijke redenen wil afkeren van het plebs, de meute, de dommen, het stem- en klapvee, de SBS-kijkers, de fans van Gordon en/of Geert Wilders, Geen Stijl, de plebejers en de patjepeeërs, de proleten, het gepeupel en het schorriemorrie, de krant van wakker Nederland, de Gemiddelde Nederlander, de meubelboulevardtoeristen en de huishoudbeursbezoekers.
Schept dat wat meer duidelijkheid?
Met bruine vuil vlekken op de zolen van de sokken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar hoe passen onze aquarium-vrinden hier in? Zij dragen witte tennissokken bij de seks immers.
Mocht ik me ooit nog op een datingsite inschrijven dan gebruik ik dit als persoonsomschrijvingquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:21 schreef k_man het volgende:
Ons Soort Mensen, tja...
Laten we het houden op decadente levensgenieters, snobs, de zelfverklaarde elite, mensen met museumbrillen, heren van stand, de intelligentsia, mensen met een ruime algemene kennis, voorname lieden, cultuurminnend Nederland, mensen met smaak, mensen met een afkeer van populisme, de hogere lagen, het selecte gezelschap, de bovenste echelons, de museumbezoekers, de voorhoede, de denkers, de breed ontwikkelden, de academici, de kunstminnenden, de doelgroepen van de Volkskrant, de VPRO en GroenLinks en verder iedereen die zich om al dan niet onduidelijke redenen wil afkeren van het plebs, de meute, de dommen, het stem- en klapvee, de SBS-kijkers, de fans van Gordon en/of Geert Wilders, Geen Stijl, de plebejers en de patjepeeërs, de proleten, het gepeupel en het schorriemorrie, de krant van wakker Nederland, de Gemiddelde Nederlander, de meubelboulevardtoeristen en de huishoudbeursbezoekers.
Nee!quote:
Je bent er zo één!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
"Ik ben net gekomen!"
-- "Ik was er bijna"
Oh jee. Ik ben inderdaad de dragers van witte sokken vergeten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar hoe passen onze aquarium-vrinden hier in? Zij dragen witte tennissokken bij de seks immers.
OSRSLY???quote:
O, daar ga ik de filmkenner hier thuis morgen eens naar vragen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent er zo één!![]()
Ik heb trouwens The Reader met Kate Winslet gekeken vanavond. Ik had géén idee waar het over zou gaan, was aanvankelijk een beetje kritisch door de enorme hoeveelheid bloot en seks (tussen een jongen van 15 en Kate Winslet's personage van 35), maar het werd toch nog een prachtig verhaal. Eén om over na te denken, want ik kreeg vervolgens sympathie voor een personage waar je geen sympathie voor hoort te hebben.
Ze heeft voor die film bijna elke prijs voor Beste Actrice in de wacht gesleeptquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:49 schreef Duderinnetje het volgende:
O, daar ga ik de filmkenner hier thuis morgen eens naar vragen!
Ja beide.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:49 schreef Isabeau het volgende:
Moet je horen wie het zegt!Hoe was het gefrutsel aan je lijf vandaag? Moest je naast iets plezierigs niet ook nog naar den tandarts?
Babe waarom ben je zo vroeg al wakker? Als je nog wakker bent nu, je gaat niet geloven wat ik gedroomd heb vannacht!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga denk ik nog maar een film kijken, ik heb toch niets beters te doen. En klaarwakker.
Ik heb gedroomd dat ik bevallen ben van een zoontje dat Leander heettequote:Op dinsdag 24 februari 2009 06:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Babe waarom ben je zo vroeg al wakker? Als je nog wakker bent nu, je gaat niet geloven wat ik gedroomd heb vannacht!
ofwel kort samengevat de dissidenten, laat onsch een sekte oprichtenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:21 schreef k_man het volgende:
Ons Soort Mensen, tja...
En? Hoe beviel dat?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat ik bevallen ben van een zoontje dat Leander heetteen nu werken.
ps: Melek was echt een tof mensquote:Op maandag 23 februari 2009 17:33 schreef SmakenVerschillenMelek het volgende:
Hallo allemaal!
Mijn naam is Melek en ik was afgelopen week te zien in Smaken Verschillen.
Gisteren hadden we een reünie en hebben we samen met de deelnemers -op Anneke na- de herhalingen bekeken. Vervolgens wees Sophie ons op het bestaan van dergelijke fora. Nieuwsgierig als we waren, zijn we gelijk gaan googlen en jawel hoor! Paaaagina's vol over onze tafelgenote Anneke... SLIK!
Het zijn natuurlijk avonden die van een uurtje of 18:00 tot ruimschoots na middernacht duren. Een lange zit!
Het beeld die de programmamakers van Anneke hebben geschetst, had werkelijk stukken erger gekund. Ze heeft zo'n beetje iedereen, van blond tot rijk, arm en voedselbank, afgekraakt tot op het bot...
Ze mag in haar handjes klappen met de feelgood spirit van Net5.
De rest heeft een erg leuke week gehad en we blijven in contact met elkaar. Dat is dan toch weer geinig van zo'n week.
Hartelijk dank voor alle lieve opmerkingen over mij. Ik moet eerlijk bekennen dat me dat stiekem toch wel heel veel doet! Mijn leerlingen waren vandaag de hele dag aan het stuiteren en laaiend enthousiast; altijd leuk natuurlijk! Bedankt voor jullie fijne opmerkingen!
Een goede week voor jullie allemaal en veel plezier met de nieuwe kandidaten!
Hartelijke groet,
Melek
Morgen werken ze weer normaal zeiden ze, alleen zijn er de hele week wel heel veel mensen vrij (is ook kindervakantie natuurlijk).. (even gevraagd omdat ik nog een keer naar t lab moet deze week.. wil niet weer voor een dichte deur staanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:36 schreef Isabeau het volgende:
Is dat carnaval no stééds bezig dan?! Hoelang duurt zoiets![]()
Ja gelukkig wilden ze de persoon die er wel was even bellen voor me. Maar voor de rest is alles dicht, alle poliklinieken ook..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn natuurlijk altijd wel mensen die bloed kunnen prikken aanwezigmaar maf dat het lab officieel dicht zat
Vakantie en carnaval ok, maar het is verdorie toch geen officiële feestdag of weekenddag?
Ik ben tot in mijn kern van boven de rivieren dus ik snap er ook niets van.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:45 schreef Isabeau het volgende:
En ik maar denken dat het alleen zaterdag en zondag carnaval wasDa's toch ook ruim voldoende, je hoeft je toch verdorie niet dagen achtereen lam te zuipen
krijg je wel de moeder van alle katers van denk ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat de meesten alleen voor het zuipen, de seks en het losbandige gaanEn dat 4 dagen lang
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Hey Vork en MeMo, hoe zit het met jullie katten: Dit is niet lief, dit zijn moordpogingen!
Officieel is het van zondag tot en met dinsdag. Maar dan wordt de zaterdag er ook bij betrokken natuurlijk. Want dat is leuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:45 schreef Isabeau het volgende:
En ik maar denken dat het alleen zaterdag en zondag carnaval wasDa's toch ook ruim voldoende, je hoeft je toch verdorie niet dagen achtereen lam te zuipen
Nou eh. Nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Vork: if you can't beat them, join them
Ah gezien. Grappig dat dat een Fokster is. Mooie foto's maken zequote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:47 schreef Isabeau het volgende:
Voor wie het leuk lijkt: http://www.rtl.nl/compone(...)chef/index_video.xml
Aflevering 16 van Wie is de Chef is met Fokster An24. Veel foto's in haar huisje zijn gemaakt door Fokker Freud en op sommige foto's staan ook weer Foksters (Chanty)
En ongepland nieuwe moeders ook wel waarschijnlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
krijg je wel de moeder van alle katers van denk ik
Leuk, maar nu weet ik weer waarom ik smaken verschillen ben gaan kijken en niet meer WIDC, die brandsteder en die voiceover, cees geel, allebei echt VRESELIJKquote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:47 schreef Isabeau het volgende:
Voor wie het leuk lijkt: http://www.rtl.nl/compone(...)chef/index_video.xml
Aflevering 16 van Wie is de Chef is met Fokster An24. Veel foto's in haar huisje zijn gemaakt door Fokker Freud en op sommige foto's staan ook weer Foksters (Chanty)
aswoensdag toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:54 schreef YPPY het volgende:
Woensdag is ook nog half carnaval, dan moet je haring gaan eten.
Niet zo diep in de as graven hoor Olequote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:07 schreef Ole het volgende:
aswoensdag toch?
* Ole graaft diep in haar ooit eens katholiek gevormde geheugen
Ja, ik ga zo zwarte kousen zoekenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:34 schreef DarkElf het volgende:
zo, van een lange douche knapt een mens altijd op (ik tenminste wel)
nu eens lunchen en dan eens nuttige dingen doen
En ik hou helemaal niet van vitamientjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:57 schreef Bluezz het volgende:
Er is net een ENORME fruitmand gebracht door de collega's van golferLief ouderwetsig zo'n ding zeg
![]()
en zie wat er van gekomen is, dus hup: eten die fruitzooi.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:39 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik hou helemaal niet van vitamientjes.
dwingend kijken jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:39 schreef Bluezz het volgende:
Dwingend kijken.
Ik voel haar ogen hier prikken
Wacht ik maak een foto
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:40 schreef DarkElf het volgende:
dwingend kijken ja
zie je bij ons zo'n enorme grijze pluis zonder neus zitten
Een vriendin van mij uit ZA is zo dus tijdens de Oktoberfesten (die ze daar blijkbaar ook vierenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:55 schreef freecell het volgende:
[..]
En ongepland nieuwe moeders ook wel waarschijnlijk
Volgens mij is er een significante stijging in het aantal geboortes in het zuiden zo'n 9 maanden na carnaval
dezelfde vaderquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een vriendin van mij uit ZA is zo dus tijdens de Oktoberfesten (die ze daar blijkbaar ook vieren) bezwangerd. Op dezelfde avond als haar beste vriendin. De beide kinderen schelen een week in leeftijd
Gelukkig lijken ze allebei op hun vader
Hee wat goed, mijn handen jeuken ook, als het zaterdag of zondag een beetje weer is ga ik ook een beetje beginnen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Poezebeesten![]()
Pff nou, ik heb net mijn tuin eens onderhanden genomen. Plantenresten van vorig jaar er uit, 100 bolletjes die ik nog in de garage vond er in, plantjes gekocht voor in de potten en geplant, grote ton met water omgegooid.. stinkende, modderige hond onder de douche gezet en de vloer gedweild.. En nu ben ik moe
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:43 schreef Bluezz het volgende:
Net bij de wasstraat stond er o.a. Laat de motor draaien Remmen los en.... :
Zet in ze vrij/neutraal
Dat klinkt heul nie slecht nie!quote:Vanavond bieten-aardappelsalade met köfte
En natuurlijk hebben we weer een vers bakje bospaddenstoelentapanade (dubbele woordwaarde...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:49 schreef Bluezz het volgende:
De köfte zijn van de islamiet die alles heeft, wat een wondere wereld daar toch binnen!!
Kaas met ketchup.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:49 schreef Bluezz het volgende:
De köfte zijn van de islamiet die alles heeft, wat een wondere wereld daar toch binnen!!
Wat had je op de tosti dude?
Die heb ik net binnen gehaald en wordt nu op DVD gebrand.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens The Reader met Kate Winslet gekeken vanavond. Ik had géén idee waar het over zou gaan, was aanvankelijk een beetje kritisch door de enorme hoeveelheid bloot en seks (tussen een jongen van 15 en Kate Winslet's personage van 35), maar het werd toch nog een prachtig verhaal. Eén om over na te denken, want ik kreeg vervolgens sympathie voor een personage waar je geen sympathie voor hoort te hebben.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Kate Winslet echt geweldig acteren, heel overtuigend.
Alleen heb ik moeite met het "Duits accent leren voor een film omdat je een Duitser speelt, maar ondertussen spreek je dus gewoon Engels...met een aangeleerd Duits accent"
Ik zal ff de hele droom uitleggenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik bevallen ben van een zoontje dat Leander heetteen nu werken.
Klinkt wel relaxed Isa!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat het een park vol kinderen is, aangezien het een natuurgebied is met bungalows en ze hebben een brievenbus. En dat is het dan ook welGeen speeltuin, geen fasciliteiten, geen recreatieteams, geen bar, winkel, receptie etc etc. Alleen natuur en bungalows. Meer niet. En veel natuur
Het ligt aan de rand van één van de grootste natuurgebieden in Drenthe, zo tof
![]()
Meeste huisjes zagen er ook permanent bewoond uit. We hebben 2 huisjes bekeken en 1 van de huisjes was van de ouders van een vermoord Drents meisje (nooit opgehelderd) en ik vond het zielig om te bedenken hoe ze daar met haar ouders vakantie vierde en nu was ze natuurlijk al bijna volledig vergaan onder de grond. Verder niet relevantMijn broer heeft het andere huisje gekozen met lekker veel grond er om heen. En helemaal verscholen tussen bomen en struiken (zo te zien veel rhodondendrons). En het huisje heeft een open haard
Oh, dat klinkt wel goed!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat het een park vol kinderen is, aangezien het een natuurgebied is met bungalows en ze hebben een brievenbus. En dat is het dan ook welGeen speeltuin, geen fasciliteiten, geen recreatieteams, geen bar, winkel, receptie etc etc. Alleen natuur en bungalows. Meer niet. En veel natuur
Het ligt aan de rand van één van de grootste natuurgebieden in Drenthe, zo tof
![]()
Meeste huisjes zagen er ook permanent bewoond uit. We hebben 2 huisjes bekeken en 1 van de huisjes was van de ouders van een vermoord Drents meisje (nooit opgehelderd) en ik vond het zielig om te bedenken hoe ze daar met haar ouders vakantie vierde en nu was ze natuurlijk al bijna volledig vergaan onder de grond. Verder niet relevantMijn broer heeft het andere huisje gekozen met lekker veel grond er om heen. En helemaal verscholen tussen bomen en struiken (zo te zien veel rhodondendrons). En het huisje heeft een open haard
Wil je gaan werpen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik denk dat die droom betekent dat mijn biologische klok op tilt slaat. *zucht* Ik voel me net de buurvrouw van Jochem Myjer.
Dude, ik moet gelijk aan een liedje denken!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, dat klinkt wel goed!![]()
En je broer gaat daar vakantie vieren? Of wonen?
En zulke dingen denk ik ook altijd (van dat vergane meisje onder de grond). Ook als iemand zegt: Mijn opa is een half jaar dood nu. Dan stel ik me wel eens voor hoever zo'n lichaam dan weg is en zo. Hm. Dus.![]()
Ja ik wil wel werpen. Niet eens per se kleine kaasjes, want kaas wil niet zo erg geloof ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Wil je gaan werpen?![]()
Minikaasjes?
Op zo'n plankje, ja zo'n narequote:
Nee hoor. Als Kaas geen kinderen wil, wil ie dat niet. Ik ga geen gekke fratsen uithalen hoor. Vind ik respectloos.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:16 schreef Isabeau het volgende:
O ja, Lein is van de "een man verandert wel omdat ik dat wil" vrouwenbeweging
Gaat je nog vies tegen vallen.
Van Jaap Fischer. Het Kerkhof. Als je m wilt, heb ik m wel op mn laptop staan. Kan m je wel sturen via msnquote:
Ik zuig wel aan je tieten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sorry. Ik prop wel een kussen tegen m'n buik
Wat een leuk lied!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dude, ik moet gelijk aan een liedje denken!
Lied
Ja ik weet tquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:44 schreef Isabeau het volgende:
You can't always have what you want.
Mr. Mick Jagger
Kaas lijkt redelijk vastbesloten te zijn. En dan respecteer ik dat. Ach, ik heb ook nog wel geduld. Ik rammel al 5 jaarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat jij zo'n rammelaar bent joh, dat wist ik niet.
Och en wie weet heeft kaas gewoon nog eventjes nodig. Mannen hebben nooit zo'n haast immers.![]()
Komen jullie dán een keer eten, in de tuin?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:45 schreef Duderinnetje het volgende:
@Isa: dat klinkt heeerlijk, dat huisje! Je hebt dus twee weken per maand een eigen buitenhuisje. Chic hoor!
* Stereotomy bergt tissues opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Er zaten 4 minuten tussen mijn post en die van jou, je denkt toch niet dat ik je geloof hè.
Paps zag de boot meteen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Er zaten 4 minuten tussen mijn post en die van jou, je denkt toch niet dat ik je geloof hè.
heb jij je eigen seed weleens geproefd stier ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb toch tissues man, 't is niet dat ik het oplikte ofzo.
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Komen jullie dán een keer eten, in de tuin?
Wie dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:25 schreef dvr het volgende:
Ik zit nu Wie is de Chef te kijken en zie ineens een bekend gezicht van Fok!
Het is de secret ingredient in veel van mijn gerechten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
heb jij je eigen seed weleens geproefd stier ?
O god, Bluezz!!! Ik WIL dat soort dingen niet eens weten van iemand!! Wil je dit soort dingen dan ook nooooit meer vragen? Steer is in staat nog antwoord te geven ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
heb jij je eigen seed weleens geproefd stier ?
Gatverdamme. Viesnekquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Het is de secret ingredient in veel van mijn gerechten.
Oh btw, wie komt er eens een keer eten?![]()
Lein, kom je ook? Dan kun je jezelf bezwangeren met mijn risotto.
Jij leest dus ook de SC niet meer doorquote:
She's cute. Heerlijke unieke stem ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:29 schreef dvr het volgende:
[..]
An24: zie Foto's 'Freud' bij "wie is de chef"? voor slowchat in FOT.
I blame you! En TARA! Jullie maken te schattige kindjesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:40 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Leintjuh!Beetje Leandertjes te werpen
Haha.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
I blame you! En TARA! Jullie maken te schattige kindjes
*kuch*kind in de aanbieding?*kuch*quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:08 schreef freecell het volgende:
Haha.
En we knopen ze nog in een doek om er mee naar de winkel te gaan ook
Mine!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*kuch*kind in de aanbieding?*kuch*
YPPY, dondersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:23 schreef YPPY het volgende:
Ja! Kinderen! De mijne kan koken.
[ afbeelding ]
Oehquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:23 schreef YPPY het volgende:
Ja! Kinderen! De mijne kan koken.
[ afbeelding ]
Heb je de foto's van Isis van Jojo al gezien? Daar zit er eentje tussen die zo extreem schattig is!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
YPPY, dondersJe weet dat ik geen kinderen wil
Maar als ik die pretletter van jou in de keuken zie, dan twijfel ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
Die idd!quote:
Nee, waar?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je de foto's van Isis van Jojo al gezien? Daar zit er eentje tussen die zo extreem schattig is!
[img]hier stond een hele schattige foto van Isis![/img]quote:
Daarna wel?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Die idd!![]()
Ik ben ook niet zo van de kinderpraat hoor DE! En rammelende eierstokken doe ik de komende 3 jaar ook nog niet aan.
Ja FUCK. Ongelofelijk. M'n eierstokken waren net stilquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:35 schreef Liejannuh het volgende:
Haal 'm zo weer weg hoor! Kan jojo vast wel waarderen!
* Stereotomy mompelt iets binnensmondsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Daarna moet ik op gaan schieten en bedenken of ik wel of niet kinderen wil.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:35 schreef YPPY het volgende:
[..]
Daarna wel?Hik is ook al voorzichtig bezig.
Gaan we over een paar jaar TRV-OUD meeten.
Wat een droppiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Lief he?!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een droppieMaar is dat een recente foto? ze is toch al zowat een half?
Zeg het maar, kind.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok. Ik heb een vrouwen-probleempje. Is er een vrouw hier die me even kan adviseren?
hoi?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok. Ik heb een vrouwen-probleempje. Is er een vrouw hier die me even kan adviseren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Kom maar op, er is hier niemand meer vrouw op het ogenblik dan ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Jullie vragen er gewoon om. Iemand ervaring metIk zeg : schimmelkaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?![]()
Ja. En gelukkig heeft mama-hoofdzuster-Bluezz warme handenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm net een onderwerp waar ik geen ervaring c.q. verstand van heb, sorry lein! maar volgens mij ben je in bekwame handen
Uitjes en een stukje zuur.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Jullie vragen er gewoon om. Iemand ervaring metJa, helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?![]()
Trustuh!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:13 schreef Leintjeuh het volgende:
En nu slapen. Wie weet helpt dat ook
PM me maar.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga met de restaurantweek en wie gaan er allemaal mee.... Even denken....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:44 schreef k_man het volgende:
Ik kom er dagelijks langs, maar heb er nooit gegeten. Schijnt wel goed te zijn. Zit in het stationsgebouw. Mag ik mee?
Als je nog wat te kiezen hebt zou ik trouwens liever 'ns bij Perron 4/5 eten. Ook op het station, maar dan echt midden op het perron en uitgebaat door de mensen van Tollius (beste restaurant van Amersfoort).
Mooi gebouw ook, het station van Eindhoven.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind de stationsrestauratie van Eindhoven ge-wel-dig. Het lijkt op een vervallen oostblok café uit de Sovjet-tijd, het eten wordt bereid door een ongemotiveerde Turk met een peuk in z'n mond, maar het eten is heerlijk en betaalbaar.
* endorsement *
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Mooi gebouw ook, het station van Eindhoven.
Zit daar mijn oud klasgenoot bij? Doe haar de groeten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga met de restaurantweek en wie gaan er allemaal mee.... Even denken....
Ik, Isa, Yppy, Pandorah, octopussy, omearos, teigan en jojogirl. En we hebben een reservering voor 8 personen.![]()
Dus tenzij er iemand afvalt, past het niet.
Ja!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind de stationsrestauratie van Eindhoven ge-wel-dig. Het lijkt op een vervallen oostblok café uit de Sovjet-tijd, het eten wordt bereid door een ongemotiveerde Turk met een peuk in z'n mond, maar het eten is heerlijk en betaalbaar.
* endorsement *
Haarlem Stationquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je? Ik vond het gruwelijk lelijk. Totdat ik las dat de architect het ontworpen had naar beeltenis van een oude Philips-radio. Nu vind ik hem nog lelijker.
Zal ik doen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zit daar mijn oud klasgenoot bij? Doe haar de groeten.
Ik ga wel in de regen, de wind en de snijdende kou buiten staan om stiekem naar binnen gluren. Dan kan ik toch zien hoe jullie in het echt zijn, terwijl ik me verlies in gevoelens van eenzaamheid, verlatenheid en ongelukkigheid. Als je een beetje verloren jongen buiten ziet staan, die even een traantje weg pinkt... dat ben ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik, Isa, Yppy, Pandorah, octopussy, omearos, teigan en jojogirl. En we hebben een reservering voor 8 personen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2009 23:01:19 ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ga wel in de regen, de wind en de snijdende kou buiten staan om stiekem naar binnen gluren. Dan kan ik toch zien hoe jullie in het echt zijn, terwijl ik me verlies in gevoelens van eenzaamheid, verlatenheid en ongelukkigheid. Als je een een beetje verloren jongen buiten ziet staan, die even een traantje weg pinkt... dat ben ik.
Ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ga wel in de regen, de wind en de snijdende kou buiten staan om stiekem naar binnen gluren. Dan kan ik toch zien hoe jullie in het echt zijn, terwijl ik me verlies in gevoelens van eenzaamheid, verlatenheid en ongelukkigheid. Als je een een beetje verloren jongen buiten ziet staan, die even een traantje weg pinkt... dat ben ik.
Volgens mij heb je de helft van het groepje al eens gemeet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
Jij studeert geen bouwkunde hè?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je? Ik vond het gruwelijk lelijk. Totdat ik las dat de architect het ontworpen had naar beeltenis van een oude Philips-radio. Nu vind ik hem nog lelijker.
Den Haag Hollands Spoor is er ook zo eentje, maar het aller-, allermooiste station van Nederland is toch wel Naarden - Bussum.quote:
quote:
Heh. Daar heb ik nog meerdere malen met mijn ex-ex staan tongen toen ik 18 was.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Den Haag Hollands Spoor is er ook zo eentje, maar het aller-, allermooiste station van Nederland is toch wel Naarden - Bussum.
Ja!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komen jullie dán een keer eten, in de tuin?
Ja ik vind het ook best een eng idee. Bovendien zag hij er gebalsemd ook echt wonderlijk uit. Heel Rachel hazes-bruin en met dikke getekende wenkbrauwen. Had hij zich kunnen omdraaien, dan had hij het vast gedaan.quote:En balsemen vind ik eng, want iemand die dood is moet gewoon stof worden want stof zijt gij en terugkeren als stof is the circle of life blah etc. En gebalsemde mensen doen net of ze niet dood zijn en dan moet ik aan zombies denken, die zijn ook niet echt dood dood en zombies zijn óók eng. Behalve in die ene film, toen waren ze grappig.
Ja, maar je moet na twee seconden weer doorlopen, van een norse bontmuts. Vóórdat je het gaat ruiken kennelijk. Hoewel, volgens de Russen is hij van was.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
Lenin zit in Moskou ook weg te rotten, ondanks het balsemen en de zuurstofvrije kist.Ben je daar nog langs geweest, Dude?
Ik wist niet dat die groeiende schimmelkolonies ook op was gedijen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, maar je moet na twee seconden weer doorlopen, van een norse bontmuts. Vóórdat je het gaat ruiken kennelijk. Hoewel, volgens de Russen is hij van was.
Nu Verslaggeving, maar dat wisselt. en aan de VU journalistieke vaardigheden/quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:26 schreef AKnynke het volgende:
dude, wat voor vak geef jij eigenlijk? Werkt Steven (die ook bij de eo, de ochtenden werkt) er nog? Dat was mijn mentor. En meneer Louwerse? Die vond ik zo ontzettend hartelijk...
We hebben het ook net nog even gekeken en ik heb mijn commentaar nog even geleverd in het betreffende topic.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:42 schreef vaagsel het volgende:
Net paar momentjes mijn tent is top gekeken tussen het voetbal door. Verbazingwekkend dat 2 mensen denken dat het gebruik van bladgoud dé sleutel tot succes is in het culinaire bolwerk dat Maastricht toch is..
Zouden die er zijn dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die groeiende schimmelkolonies ook op was gedijen.
Ja, die zijn er zichtbaar. Daarom vindt men ook dat Lenin maar eens onder de grond gestopt moet worden.quote:
Ik zag er niets van! Hij is in mijn ogen helemaal egaal Rachel. Waar zou je dat moeten kunnen zien dan? want dan ga ik over 11 maanden wat beter turen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, die zijn er zichtbaar. Daarom vindt men ook dat Lenin maar eens onder de grond gestopt moet worden.
Leuk golfer, alvast een hele fijne dag!quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben het ook net nog even gekeken en ik heb mijn commentaar nog even geleverd in het betreffende topic.
Nu langzaam aan afzakken en ons morgen voorbereiden op de 'auteurs-bijeenkomst' bij de uitgeverij van Bluezz.
Wel meer bronnen overigens, hoor. Beestje is ook al heel oud, af en toe een schimmelplekje mag best.quote:Specially filtered lighting gives Lenin's face a warm glow. Botox, collagen and modern cosmetics aren't used, Denisov-Nikolsky said, with a polite harrumph. A mild bleach is employed to combat occasional fungus stains or mold spots on Lenin's face.
http://www.artukraine.com/historical/lenin_makeover.htm
O maar daar is volgens mij echt niets van te zien, als je er bent. het kan natuurlijk ook een propaganda-campagne zijn om nét te doen alsof hij er écht ligt, hè?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel meer bronnen overigens, hoor. Beestje is ook al heel oud, af en toe een schimmelplekje mag best.
Wat een cliffhangerquote:Op woensdag 25 februari 2009 07:05 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen Lein7:00 beginnen?
En nu begin ik aan Rachel te twijfelen door jullieZou ze dan...jeetje. Ernstig hoor!
Ik heb heerlijk geslapen en heel veel gedroomd. Ik heb, no kidding, zelfs over Leander gedroomd. Maar aangezien mijn eierstokken niet rammelen maar iets anders, was Leander een ge-wel-dig lekker ding! Echt een mooie man met blonde haren en héél erg sprekende blauwgroene ogen die dwars door je heen boren. Hij zat in het ziekenhuis in een rolstoel (ongelukje gehad) en had allemaal vrienden om zich heen toen ik hem tegenkwam in de gang. Hij keek me aan...heel indringend met zijn mooie blauwgroene ogen.
Ik zei: "Hallo Leander" (en dat zei ik gecombineerd zwoel zelfverzekerd)
Hij zei: "Saskia! Ik hoorde dat..."
Ik zei: "Sssh, ik weet het, maar ik kom je snel opzoeken om het uit te leggen"
En toen liep ik snel door.
Maar ik heb geen flauw idee wat ik nou moet gaan uitleggen als ik hem opzoek![]()
Nou ja, douchen, sporten en kasten opruimenEn vannacht weer werken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je mag mee hoor! Gezellig zelfs, proberen we gewoon de reservering aan te passen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:50 schreef freecell het volgende:
[..]Met de hele bende uit eten zonder mij
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je mag mee hoor! Gezellig zelfs, proberen we gewoon de reservering aan te passen!
Teigan kan je vast een lift terug geven.
Doos:quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:52 schreef ColdFeet het volgende:
Post nog 's een foto van hem, freecell. Misschien droom ik er dan vannacht wel van
Dat soort opmerkingen is tegenwoordig niet meer gepastquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Die zoon van jou Freecell, ik zou m van zn 12e tot 30e in de kelder opsluiten! Dat wordt een hartenbreker!
Amersfoort gaat echt niet lukkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:30 schreef Liejannuh het volgende:
We gaan naar Amersfoort Freecell.
En is lopen voor een kind van 6 maanden niet een beetje heel erg vroeg en richt je daar geen schade mee aan?? Lijkt mij dat ze zo jong nog helemaal niet klaar zijn voor het lopen.
Disclaimer: dit is natuurlijk mijn leken visie. Ik weet niets van kinderen. Gelukkig.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen is tegenwoordig niet meer gepast
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Beetje late reactie, maar wij hebben een leven waren naar het theater. Nederlands Danstheater met 'Thee second Person.
Heel erg gaaf.
Dat wordt de binnendoorwegen nemen en ik zou eerder weg gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef Bluezz het volgende:
Shit, die kant moeten we op, de A9enorme file door dat vliegtuigongeluk.
Ik denk dat we zo al vertrekken en dat ik via richting Spaarnwoude ga rijden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat wordt de binnendoorwegen nemen en ik zou eerder weg gaan.
Wowquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:22 schreef DarkElf het volgende:
schrik je je ook een beroerte als je daar woont: klik
Ik weet niet waar je heen moet. Maar het zal bij Spaarnwoude vast al wel stilstaan. Hij is naast de A9 terecht gekomen, de hele weg is afgesloten volgens mijquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat we zo al vertrekken en dat ik via richting Spaarnwoude ga rijden.
Zal binnendoor ook wel goed vast staanquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je heen moet. Maar het zal bij Spaarnwoude vast al wel stilstaan. Hij is naast de A9 terecht gekomen, de hele weg is afgesloten volgens mij
Ik rij er toch wel regelmatig langs, dan denk ik nu ook vanquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:22 schreef DarkElf het volgende:
schrik je je ook een beroerte als je daar woont: klik
Vraag me dan ook af wat er op de tijdborden staat op schiphol. Delayed? Crashed?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:18 schreef DarkElf het volgende:
je zal staan te wachten op iemand die terugkomt en dan hoor je dat het vliegtuig neergestort is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |