En steer is stier.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh! Keemen is k_man. ja weet ik veul!
Ik noteer dit even in mijn CUL SC notitieboekje!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En steer is stier.
En Isa is Sas en Keemen is K man.
Wat dan golfer?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:57 schreef golfer het volgende:
Van ons soort mensen gaan er trouwens best wel vaak dingen voorbij.
ik heb anderhalve dag niets anders gedaan dan slapen en vooral afgewisseld rillen en zweten in bed.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Moet jij niet lief gaan slapen golfer? Of voel je je al weer beter?
Hoiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh kut, ik ben SC bij de titel vergeten![]()
Modje!
we love ibu we love ibu we love ibuquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:59 schreef golfer het volgende:
ik heb anderhalve dag niets anders gedaan dan slapen en vooral afgewisseld rillen en zweten in bed.
Ben blij dat ik er even uit mag.
Enorme koortsaanval is voorbij.
Gelukkig maar. Gekke man, je laat ons wel schrikken hoor, met die streken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
ik heb anderhalve dag niets anders gedaan dan slapen en vooral afgewisseld rillen en zweten in bed.
Ben blij dat ik er even uit mag.
Enorme koortsaanval is voorbij.
Nou vertel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik kom hier alleen voor de roddels
Ik ga lekker achter die billen aankruipen en weer verder aansterken.quote:
Nou. Ogen dicht en je oor héél dicht tegen je beeldscherm aan leggen... Goed luisteren hè? Hoor je al iets? Héél goed luisteren... Kan best even duren hoor! Maar gewoon blijven luisteren... Hoor je dat gezoem? Hoor je die roddel, daar in de verte? Ja concentreer je, want anders lukt het niet...quote:
Ergens in mei, denk ik. Ik moet even een vrije woensdag prikken, want dan is het GRATISSSSS!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten allemaal.
Dude, wanneer ging je ook alweer naar het stadhuis?
O dat zou ik hartstikke leuk vinden!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Stiekem kom ik eens in één van je colleges zitten.
Ja maar hoe passen onze aquarium-vrinden hier in? Zij dragen witte tennissokken bij de seks immers.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:21 schreef k_man het volgende:
Ons Soort Mensen, tja...
Laten we het houden op decadente levensgenieters, snobs, de zelfverklaarde elite, mensen met museumbrillen, heren van stand, de intelligentsia, mensen met een ruime algemene kennis, voorname lieden, cultuurminnend Nederland, mensen met smaak, mensen met een afkeer van populisme, de hogere lagen, het selecte gezelschap, de bovenste echelons, de museumbezoekers, de voorhoede, de denkers, de breed ontwikkelden, de academici, de kunstminnenden, de doelgroepen van de Volkskrant, de VPRO en GroenLinks en verder iedereen die zich om al dan niet onduidelijke redenen wil afkeren van het plebs, de meute, de dommen, het stem- en klapvee, de SBS-kijkers, de fans van Gordon en/of Geert Wilders, Geen Stijl, de plebejers en de patjepeeërs, de proleten, het gepeupel en het schorriemorrie, de krant van wakker Nederland, de Gemiddelde Nederlander, de meubelboulevardtoeristen en de huishoudbeursbezoekers.
Schept dat wat meer duidelijkheid?
Met bruine vuil vlekken op de zolen van de sokken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar hoe passen onze aquarium-vrinden hier in? Zij dragen witte tennissokken bij de seks immers.
Mocht ik me ooit nog op een datingsite inschrijven dan gebruik ik dit als persoonsomschrijvingquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:21 schreef k_man het volgende:
Ons Soort Mensen, tja...
Laten we het houden op decadente levensgenieters, snobs, de zelfverklaarde elite, mensen met museumbrillen, heren van stand, de intelligentsia, mensen met een ruime algemene kennis, voorname lieden, cultuurminnend Nederland, mensen met smaak, mensen met een afkeer van populisme, de hogere lagen, het selecte gezelschap, de bovenste echelons, de museumbezoekers, de voorhoede, de denkers, de breed ontwikkelden, de academici, de kunstminnenden, de doelgroepen van de Volkskrant, de VPRO en GroenLinks en verder iedereen die zich om al dan niet onduidelijke redenen wil afkeren van het plebs, de meute, de dommen, het stem- en klapvee, de SBS-kijkers, de fans van Gordon en/of Geert Wilders, Geen Stijl, de plebejers en de patjepeeërs, de proleten, het gepeupel en het schorriemorrie, de krant van wakker Nederland, de Gemiddelde Nederlander, de meubelboulevardtoeristen en de huishoudbeursbezoekers.
Nee!quote:
Je bent er zo één!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
"Ik ben net gekomen!"
-- "Ik was er bijna"
Oh jee. Ik ben inderdaad de dragers van witte sokken vergeten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar hoe passen onze aquarium-vrinden hier in? Zij dragen witte tennissokken bij de seks immers.
OSRSLY???quote:
O, daar ga ik de filmkenner hier thuis morgen eens naar vragen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent er zo één!![]()
Ik heb trouwens The Reader met Kate Winslet gekeken vanavond. Ik had géén idee waar het over zou gaan, was aanvankelijk een beetje kritisch door de enorme hoeveelheid bloot en seks (tussen een jongen van 15 en Kate Winslet's personage van 35), maar het werd toch nog een prachtig verhaal. Eén om over na te denken, want ik kreeg vervolgens sympathie voor een personage waar je geen sympathie voor hoort te hebben.
Ze heeft voor die film bijna elke prijs voor Beste Actrice in de wacht gesleeptquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:49 schreef Duderinnetje het volgende:
O, daar ga ik de filmkenner hier thuis morgen eens naar vragen!
Ja beide.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:49 schreef Isabeau het volgende:
Moet je horen wie het zegt!Hoe was het gefrutsel aan je lijf vandaag? Moest je naast iets plezierigs niet ook nog naar den tandarts?
Babe waarom ben je zo vroeg al wakker? Als je nog wakker bent nu, je gaat niet geloven wat ik gedroomd heb vannacht!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga denk ik nog maar een film kijken, ik heb toch niets beters te doen. En klaarwakker.
Ik heb gedroomd dat ik bevallen ben van een zoontje dat Leander heettequote:Op dinsdag 24 februari 2009 06:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Babe waarom ben je zo vroeg al wakker? Als je nog wakker bent nu, je gaat niet geloven wat ik gedroomd heb vannacht!
ofwel kort samengevat de dissidenten, laat onsch een sekte oprichtenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:21 schreef k_man het volgende:
Ons Soort Mensen, tja...
En? Hoe beviel dat?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat ik bevallen ben van een zoontje dat Leander heetteen nu werken.
ps: Melek was echt een tof mensquote:Op maandag 23 februari 2009 17:33 schreef SmakenVerschillenMelek het volgende:
Hallo allemaal!
Mijn naam is Melek en ik was afgelopen week te zien in Smaken Verschillen.
Gisteren hadden we een reünie en hebben we samen met de deelnemers -op Anneke na- de herhalingen bekeken. Vervolgens wees Sophie ons op het bestaan van dergelijke fora. Nieuwsgierig als we waren, zijn we gelijk gaan googlen en jawel hoor! Paaaagina's vol over onze tafelgenote Anneke... SLIK!
Het zijn natuurlijk avonden die van een uurtje of 18:00 tot ruimschoots na middernacht duren. Een lange zit!
Het beeld die de programmamakers van Anneke hebben geschetst, had werkelijk stukken erger gekund. Ze heeft zo'n beetje iedereen, van blond tot rijk, arm en voedselbank, afgekraakt tot op het bot...
Ze mag in haar handjes klappen met de feelgood spirit van Net5.
De rest heeft een erg leuke week gehad en we blijven in contact met elkaar. Dat is dan toch weer geinig van zo'n week.
Hartelijk dank voor alle lieve opmerkingen over mij. Ik moet eerlijk bekennen dat me dat stiekem toch wel heel veel doet! Mijn leerlingen waren vandaag de hele dag aan het stuiteren en laaiend enthousiast; altijd leuk natuurlijk! Bedankt voor jullie fijne opmerkingen!
Een goede week voor jullie allemaal en veel plezier met de nieuwe kandidaten!
Hartelijke groet,
Melek
Morgen werken ze weer normaal zeiden ze, alleen zijn er de hele week wel heel veel mensen vrij (is ook kindervakantie natuurlijk).. (even gevraagd omdat ik nog een keer naar t lab moet deze week.. wil niet weer voor een dichte deur staanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:36 schreef Isabeau het volgende:
Is dat carnaval no stééds bezig dan?! Hoelang duurt zoiets![]()
Ja gelukkig wilden ze de persoon die er wel was even bellen voor me. Maar voor de rest is alles dicht, alle poliklinieken ook..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn natuurlijk altijd wel mensen die bloed kunnen prikken aanwezigmaar maf dat het lab officieel dicht zat
Vakantie en carnaval ok, maar het is verdorie toch geen officiële feestdag of weekenddag?
Ik ben tot in mijn kern van boven de rivieren dus ik snap er ook niets van.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:45 schreef Isabeau het volgende:
En ik maar denken dat het alleen zaterdag en zondag carnaval wasDa's toch ook ruim voldoende, je hoeft je toch verdorie niet dagen achtereen lam te zuipen
krijg je wel de moeder van alle katers van denk ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat de meesten alleen voor het zuipen, de seks en het losbandige gaanEn dat 4 dagen lang
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Hey Vork en MeMo, hoe zit het met jullie katten: Dit is niet lief, dit zijn moordpogingen!
Officieel is het van zondag tot en met dinsdag. Maar dan wordt de zaterdag er ook bij betrokken natuurlijk. Want dat is leuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:45 schreef Isabeau het volgende:
En ik maar denken dat het alleen zaterdag en zondag carnaval wasDa's toch ook ruim voldoende, je hoeft je toch verdorie niet dagen achtereen lam te zuipen
Nou eh. Nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Vork: if you can't beat them, join them
Ah gezien. Grappig dat dat een Fokster is. Mooie foto's maken zequote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:47 schreef Isabeau het volgende:
Voor wie het leuk lijkt: http://www.rtl.nl/compone(...)chef/index_video.xml
Aflevering 16 van Wie is de Chef is met Fokster An24. Veel foto's in haar huisje zijn gemaakt door Fokker Freud en op sommige foto's staan ook weer Foksters (Chanty)
En ongepland nieuwe moeders ook wel waarschijnlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
krijg je wel de moeder van alle katers van denk ik
Leuk, maar nu weet ik weer waarom ik smaken verschillen ben gaan kijken en niet meer WIDC, die brandsteder en die voiceover, cees geel, allebei echt VRESELIJKquote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:47 schreef Isabeau het volgende:
Voor wie het leuk lijkt: http://www.rtl.nl/compone(...)chef/index_video.xml
Aflevering 16 van Wie is de Chef is met Fokster An24. Veel foto's in haar huisje zijn gemaakt door Fokker Freud en op sommige foto's staan ook weer Foksters (Chanty)
aswoensdag toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:54 schreef YPPY het volgende:
Woensdag is ook nog half carnaval, dan moet je haring gaan eten.
Niet zo diep in de as graven hoor Olequote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:07 schreef Ole het volgende:
aswoensdag toch?
* Ole graaft diep in haar ooit eens katholiek gevormde geheugen
Ja, ik ga zo zwarte kousen zoekenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:34 schreef DarkElf het volgende:
zo, van een lange douche knapt een mens altijd op (ik tenminste wel)
nu eens lunchen en dan eens nuttige dingen doen
En ik hou helemaal niet van vitamientjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:57 schreef Bluezz het volgende:
Er is net een ENORME fruitmand gebracht door de collega's van golferLief ouderwetsig zo'n ding zeg
![]()
en zie wat er van gekomen is, dus hup: eten die fruitzooi.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:39 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik hou helemaal niet van vitamientjes.
dwingend kijken jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:39 schreef Bluezz het volgende:
Dwingend kijken.
Ik voel haar ogen hier prikken
Wacht ik maak een foto
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:40 schreef DarkElf het volgende:
dwingend kijken ja
zie je bij ons zo'n enorme grijze pluis zonder neus zitten
Een vriendin van mij uit ZA is zo dus tijdens de Oktoberfesten (die ze daar blijkbaar ook vierenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:55 schreef freecell het volgende:
[..]
En ongepland nieuwe moeders ook wel waarschijnlijk
Volgens mij is er een significante stijging in het aantal geboortes in het zuiden zo'n 9 maanden na carnaval
dezelfde vaderquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een vriendin van mij uit ZA is zo dus tijdens de Oktoberfesten (die ze daar blijkbaar ook vieren) bezwangerd. Op dezelfde avond als haar beste vriendin. De beide kinderen schelen een week in leeftijd
Gelukkig lijken ze allebei op hun vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |