En steer is stier.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh! Keemen is k_man. ja weet ik veul!
Ik noteer dit even in mijn CUL SC notitieboekje!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En steer is stier.
En Isa is Sas en Keemen is K man.
Wat dan golfer?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:57 schreef golfer het volgende:
Van ons soort mensen gaan er trouwens best wel vaak dingen voorbij.
ik heb anderhalve dag niets anders gedaan dan slapen en vooral afgewisseld rillen en zweten in bed.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Moet jij niet lief gaan slapen golfer? Of voel je je al weer beter?
Hoiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh kut, ik ben SC bij de titel vergeten![]()
Modje!
we love ibu we love ibu we love ibuquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:59 schreef golfer het volgende:
ik heb anderhalve dag niets anders gedaan dan slapen en vooral afgewisseld rillen en zweten in bed.
Ben blij dat ik er even uit mag.
Enorme koortsaanval is voorbij.
Gelukkig maar. Gekke man, je laat ons wel schrikken hoor, met die streken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
ik heb anderhalve dag niets anders gedaan dan slapen en vooral afgewisseld rillen en zweten in bed.
Ben blij dat ik er even uit mag.
Enorme koortsaanval is voorbij.
Nou vertel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik kom hier alleen voor de roddels
Ik ga lekker achter die billen aankruipen en weer verder aansterken.quote:
Nou. Ogen dicht en je oor héél dicht tegen je beeldscherm aan leggen... Goed luisteren hè? Hoor je al iets? Héél goed luisteren... Kan best even duren hoor! Maar gewoon blijven luisteren... Hoor je dat gezoem? Hoor je die roddel, daar in de verte? Ja concentreer je, want anders lukt het niet...quote:
Ergens in mei, denk ik. Ik moet even een vrije woensdag prikken, want dan is het GRATISSSSS!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten allemaal.
Dude, wanneer ging je ook alweer naar het stadhuis?
O dat zou ik hartstikke leuk vinden!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Stiekem kom ik eens in één van je colleges zitten.
Ja maar hoe passen onze aquarium-vrinden hier in? Zij dragen witte tennissokken bij de seks immers.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:21 schreef k_man het volgende:
Ons Soort Mensen, tja...
Laten we het houden op decadente levensgenieters, snobs, de zelfverklaarde elite, mensen met museumbrillen, heren van stand, de intelligentsia, mensen met een ruime algemene kennis, voorname lieden, cultuurminnend Nederland, mensen met smaak, mensen met een afkeer van populisme, de hogere lagen, het selecte gezelschap, de bovenste echelons, de museumbezoekers, de voorhoede, de denkers, de breed ontwikkelden, de academici, de kunstminnenden, de doelgroepen van de Volkskrant, de VPRO en GroenLinks en verder iedereen die zich om al dan niet onduidelijke redenen wil afkeren van het plebs, de meute, de dommen, het stem- en klapvee, de SBS-kijkers, de fans van Gordon en/of Geert Wilders, Geen Stijl, de plebejers en de patjepeeërs, de proleten, het gepeupel en het schorriemorrie, de krant van wakker Nederland, de Gemiddelde Nederlander, de meubelboulevardtoeristen en de huishoudbeursbezoekers.
Schept dat wat meer duidelijkheid?
Met bruine vuil vlekken op de zolen van de sokken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar hoe passen onze aquarium-vrinden hier in? Zij dragen witte tennissokken bij de seks immers.
Mocht ik me ooit nog op een datingsite inschrijven dan gebruik ik dit als persoonsomschrijvingquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:21 schreef k_man het volgende:
Ons Soort Mensen, tja...
Laten we het houden op decadente levensgenieters, snobs, de zelfverklaarde elite, mensen met museumbrillen, heren van stand, de intelligentsia, mensen met een ruime algemene kennis, voorname lieden, cultuurminnend Nederland, mensen met smaak, mensen met een afkeer van populisme, de hogere lagen, het selecte gezelschap, de bovenste echelons, de museumbezoekers, de voorhoede, de denkers, de breed ontwikkelden, de academici, de kunstminnenden, de doelgroepen van de Volkskrant, de VPRO en GroenLinks en verder iedereen die zich om al dan niet onduidelijke redenen wil afkeren van het plebs, de meute, de dommen, het stem- en klapvee, de SBS-kijkers, de fans van Gordon en/of Geert Wilders, Geen Stijl, de plebejers en de patjepeeërs, de proleten, het gepeupel en het schorriemorrie, de krant van wakker Nederland, de Gemiddelde Nederlander, de meubelboulevardtoeristen en de huishoudbeursbezoekers.
Schept dat wat meer duidelijkheid?
Nee!quote:
Je bent er zo één!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
"Ik ben net gekomen!"
-- "Ik was er bijna"
Oh jee. Ik ben inderdaad de dragers van witte sokken vergeten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar hoe passen onze aquarium-vrinden hier in? Zij dragen witte tennissokken bij de seks immers.
OSRSLY???quote:
O, daar ga ik de filmkenner hier thuis morgen eens naar vragen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent er zo één!![]()
Ik heb trouwens The Reader met Kate Winslet gekeken vanavond. Ik had géén idee waar het over zou gaan, was aanvankelijk een beetje kritisch door de enorme hoeveelheid bloot en seks (tussen een jongen van 15 en Kate Winslet's personage van 35), maar het werd toch nog een prachtig verhaal. Eén om over na te denken, want ik kreeg vervolgens sympathie voor een personage waar je geen sympathie voor hoort te hebben.
Ze heeft voor die film bijna elke prijs voor Beste Actrice in de wacht gesleeptquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:49 schreef Duderinnetje het volgende:
O, daar ga ik de filmkenner hier thuis morgen eens naar vragen!
Ja beide.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:49 schreef Isabeau het volgende:
Moet je horen wie het zegt!Hoe was het gefrutsel aan je lijf vandaag? Moest je naast iets plezierigs niet ook nog naar den tandarts?
Babe waarom ben je zo vroeg al wakker? Als je nog wakker bent nu, je gaat niet geloven wat ik gedroomd heb vannacht!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga denk ik nog maar een film kijken, ik heb toch niets beters te doen. En klaarwakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |