Was ook toevalquote:Op maandag 23 februari 2009 21:26 schreef An24 het volgende:
Mjah, op zo'n moment moet je toch beetje reclame zien te maken
http://www.rtl.nl/compone(...)chef/index_video.xmlquote:Op maandag 23 februari 2009 21:38 schreef Erasmo het volgende:
Natuurlijk kijk ik net deze week eens nietLinkje iemand?
Brandsteders zijn engquote:Op maandag 23 februari 2009 21:41 schreef P_B het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)chef/index_video.xml
En dan aflevering 16. Alleen die enge Brandsteder...
Maar eens kijken zodra fok!radio is afgelopenquote:Op maandag 23 februari 2009 21:40 schreef An24 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)chef/index_video.xml
tof manquote:Op maandag 23 februari 2009 21:24 schreef freud het volgende:
Klopt! Wie is de Chef was bij mij thuis vanwege An24 (An). Waren inderdaad canvassen van mij. Genoeg foto's van ons in beeld geweest
.
Ja inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2009 21:52 schreef Shark.Bait het volgende:
zo, gezien. Die commentator mag van mij ook bij het grof vuil op de brandstapel met zijn semi grappige opmerkingen
Haha, euh, ja, dus.... Verrassing!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:20 schreef Chanty het volgende:
Ja was tofhad het speciaal opgenomen
Maaareehhh... zie ik mijn hoofd in beeld ineens![]()
![]()
Ik had m nog niet gezien, had alleen verwacht dat ie inmiddels wel in de gangkast was verdwenen :p Arme Anquote:Op maandag 23 februari 2009 22:37 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, euh, ja, dus.... Verrassing!!!
Hahaha, is een van de crewquote:Op maandag 23 februari 2009 22:34 schreef Erasmo het volgende:
Wie staat er op minuut 21 in de keuken?
Er hangen welgeteld 6 andere vrouwen hier aan de muurquote:Op maandag 23 februari 2009 22:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik had m nog niet gezien, had alleen verwacht dat ie inmiddels wel in de gangkast was verdwenen :p Arme An
Maargoed, als ik dit zie is het tijd voor een testmeet v2quote:Op maandag 23 februari 2009 22:40 schreef freud het volgende:
[..]
Hahaha, is een van de crew. Ik mocht het huis (_mijn_ huis
) niet in!
Jij bent vrijgevig in je muurruimtequote:Op maandag 23 februari 2009 22:41 schreef freud het volgende:
[..]
Er hangen welgeteld 6 andere vrouwen hier aan de muur. En laatst op subtiele aanwijzing ook een canvas met An24 er zelf op opgehangen
Mjah sorry meis,quote:Op maandag 23 februari 2009 22:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik had m nog niet gezien, had alleen verwacht dat ie inmiddels wel in de gangkast was verdwenen :p Arme An
Oh mij boeit het nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 06:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah sorry meis,
Ik had "mijn vrouwen" al gewaarschuwd, geen idee dat ze die van Freud ook in beeld zouden zetten![]()
![]()
Thanks Prupke!
Als ik haar zo zie ook. Mooie vrouwquote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:39 schreef ..bennie het volgende:
Freud is een mazzelpik als ik je kookkunsten zo zie.
Vreselijk he! Smaken verschillen is dan ook 100X leuker met Jack Wouterse als voice overquote:Op maandag 23 februari 2009 21:52 schreef Shark.Bait het volgende:
zo, gezien. Die commentator mag van mij ook bij het grof vuil op de brandstapel met zijn semi grappige opmerkingen
Dus jij bent ook zo een lui tiepje die een welverdiende trap onder de derriere verdiend zo mee en danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:05 schreef freud het volgende:
Thanx voor de leuke reacties allemaal! Ik bof inderdaad vreselijk! Gelukkig is An ook erg fanatiek met mij de sportschool injagen en gezond koken, anders liep het slecht met me af.
ik hen gister ff zitten te kijken op rtl en gevonden :quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:13 schreef Anne het volgende:
Ja, An, nu willen wij natuurlijk wel de recepten hebben ook, vooral van het toetje..
OP Karsten na?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:51 schreef An24 het volgende:
haha, zou kunnen prupke...nu doet de crew het zelf, ze schieten sowieso veel leuke achter de schermen foto's als herinnering. Grappig hoe banden ook kunnen onstaan in zo'n korte periode. Het was met iedereen heel gezellig!
Hetgeen ook wel erg nadrukkelijk naar voren kwam op het menukaartje dat Karsten had gemaaktquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:33 schreef Halinalle het volgende:
Hij is in ieder geval wel erg tevreden met zichzelf.
Dat zullen we vanavond wel zienquote:
OHWquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:39 schreef gothic-blackie het volgende:
hmm zit je een aflevering half wie is de chef te kijken (die van gisteren), komt an me zo bekend voor, maar waarvan toch, lees je het topic, blijkt dat ze op fok zit, en kijk ik haar aflevering, en tata, ik kwam haar op mijn stage vaak tegenleuk om op zo'n manier een 'oud-collega' tegen te komen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:51 schreef dutchie het volgende:
Ik vind ook dat ze van jou nou niet de meest voorbeeldige foto hebben gebruikt op de site. Zo'n scheve mond, terwijl je echt een mooie meid bent om te zien en ook supergoed op de foto's staat. Wie selecteert die foto's eigenlijk? Een vrouw ofzo?
Vind dit echt wel een beetje raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |