Zo verdiend was die overwinning dan ook niet. Ik hoop in ieder geval dat de spelers met ervaring, Gabri, Oleguer, zullen opstaan en de jeugdige talenten bij de hand nemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De vorige keer speelden we voornamelijk ook verdedigend....
Ik vind het zo gevaarlijk door dat uitdoelpuntengedoe. Als Fiorentina snel een goal maakt zijn ze daardoor flink in het voordeel gedurende de rest van de wedstrijd en eventuele verlenging.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:25 schreef Morendo het volgende:
Ben nu toch wel benieuwd naar Kirk zijn argumenten.
Evident. Maar stel dat we vorige week met 1-0 verloren. Dan is een uitdoelpunt van Fiorentina pas echt dodelijk, want dan zouden wij er vervolgens drie moeten maken. Met deze uitslag heb je tenminste nog een, kleine, buffer om een uitdoelpunt op te vangen. Prima uitslag dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:48 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik vind het zo gevaarlijk door dat uitdoelpuntengedoe. Als Fiorentina snel een goal maakt zijn ze daardoor flink in het voordeel gedurende de rest van de wedstrijd en eventuele verlenging.
Ik vrees een beetje dat er niets ideaal zal verlopen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:40 schreef RayMania het volgende:
Ideale wedstrijdbeeld zou zijn dat Ajax snel scoort en dat Fiorentina écht moet (twee keer scoren) en dat Ajax dan met spelers als Leonardo (of Sulejmani) op snelheid kan counteren.
Daar ben ik ook bang voor. We zullen met man en macht moeten verdedigen. Ze zullen moeten strijden als echte Ajacieden anders gaat het niet lukken. Ik ben trouwens wel een voorstander om 4-4-2 te spelen komende Donderdag.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje dat er niets ideaal zal verlopen.
Ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:48 schreef toma het volgende:
Kunnen Vertonghen, Gabri, Enoh en Cvitanich al meedoen donderdag?
Mooiquote:
Ernstig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:55 schreef Noshiba het volgende:
Jezus bij eurosport, kans van suarez die alleen voor het doel staat en misschiet, zetten ze erbij aissati en een heel verhaal erbij over dat hij zo lang geblesseerd was en hij die kans mistte omdat hij niet in form was.
quote:De ziekenboeg bij Ajax is in volle snelheid aan het leeglopen. Zes spelers die zondag tegen FC Volendam nog niet beschikbaar waren zijn inzetbaar in het thuisduel met Fiorentina in de strijd om de UEFA Cup.
Jan Vertonghen, Gabri, Urby Emanuelson en Daley Blind keren allen terug van een lichte blessure die hen korte tijd buiten het elftal van de Amsterdammers hield.
De langer geblesseerden Darío Cvitanich (foto) en Eyong Enoh speelden maandag met Jong Ajax een oefenwedstrijd tegen de amateurs van Rijnsburgse Boys. Beiden werden, volgens afspraak, in de rust gewisseld.
Cvitanich was enige tijd niet beschikbaar vanwege een bovenbeenblessure en Enoh had last van zijn hamstrings en kampte met overbelasting. De Argentijnse spits en de middenvelder uit Kameroen zijn donderdag inzetbaar tegen de Italianen.
Dat gaat niet lukken. Eindigen achter Twentequote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:31 schreef thewishmaster het volgende:
AZ heeft in de laatste maanden maar liefst een keer puntverlies geleden en dat was dan PSV uit. Zo slecht zal het voetbal dus ook niet zijn. Er hoeft totaal niet meer op AZ gelet te worden, Ajax moet zcih bezighouden met het inhalen van Twente en het voorblijven van PSV.
Jij speelt het liefst met 10 man?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:22 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. Eindigen achter TwenteMinder presteren dan dat ploegje uit Eindhoven
![]()
Heitinga, Van der Vaart, Seedorf ... wat zou ik ze graag terug zien komen deze zomer.
Droom ...![]()
1. Vermeer/Stekelenburg;
2. Wielaert/Enoh, 3. Oleguer/Van der Wiel, 5. Braafheid/Vermaelen;
4. Heitinga/Enoh, 6. Gabri/Lindgren;
7. Van der Vaart/Beerens, 10. Seedorf/Arnautovic/Grindheim, 11. Pranjic/Elia;
9. Cvitanich/Berg
Enoh achterin.. vanwaar die conclusie?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:22 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. Eindigen achter TwenteMinder presteren dan dat ploegje uit Eindhoven
![]()
Heitinga, Van der Vaart, Seedorf ... wat zou ik ze graag terug zien komen deze zomer.
Droom ...![]()
1. Vermeer/Stekelenburg;
9. Cvitanich/Berg
Ik zie het liever zo:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:22 schreef Barca het volgende:
[..]
![]()
Droom ...![]()
1. Vermeer/Stekelenburg;
9. Cvitanich/Berg
Je vergeet de bank met o.a. Xavi en Sneijder.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zie het liever zo:
1: Van der Sar
2: Sergio Ramos 3: Rio Ferdinand 4: John Terry 5: Ashley Cole
6: Lampard 10: Kaka 8: Gatusso
7: Messi 9:Ibrahimovic 11: C. Ronaldo
Deze keer maar 9 aankopen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:22 schreef Barca het volgende:
[..]
![]()
Droom ...![]()
1. Vermeer/Stekelenburg;
9. Cvitanich/Berg
Bovendien rooft hij weer de hele provincie leeg. Je mag toch hopen dat de scouting een keer komt met wat, buitenlandse, pareltjes.quote:
Waarom dat geschreeuw over buitenlandse pareltjes. Net alsof een Arnautovic of Beerens bijvoorbeeld niet goed genoeg voor Ajax zouden zijn. Van mij mogen ze spelers kopen ook al komen ze van de amateurs als ze maar presteren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bovendien rooft hij weer de hele provincie leeg. Je mag toch hopen dat de scouting een keer komt met wat, buitenlandse, pareltjes.
Een Arnautovic wil ik ook wel bij Ajax zien, in de spitspositie dan. Je mist het punt alleen. Als FC Groningen een speler uit Uruguay kan halen dan kunnen wij dat ook. En het scheelt ook nog veel geld. De prijs/kwaliteit verhouding voor spelers van Twente/Groningen/Heerenveen is momenteel volledig uit het lood geslagen. 16.5 miljoen voor Sulejmani, terwijl je hem zelf twee jaar eerder voor een paar ton had kunnen oppikken, oké, met wat haken en ogen wellicht, maar toch. Ik snap überhaupt waarom we een scoutingapparaat hebben als we alleen spelers schijnen te halen die iedere supporter zondagavond om 19:00 bij studio sport zelf kan aanschouwen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom dat geschreeuw over buitenlandse pareltjes. Net alsof een Arnautovic of Beerens bijvoorbeeld niet goed genoeg voor Ajax zouden zijn. Van mij mogen ze spelers kopen ook al komen ze van de amateurs als ze maar presteren.
Zijn ze ook niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom dat geschreeuw over buitenlandse pareltjes. Net alsof een Arnautovic of Beerens bijvoorbeeld niet goed genoeg voor Ajax zouden zijn. Van mij mogen ze spelers kopen ook al komen ze van de amateurs als ze maar presteren.
Mischien zou een Suarez wel helemaal niet zo goed zijn geworden bij Ajax als hij meteen werd gehaald. Dan had hij niet al een vol seizoen eredivisie bij Groningen achter de rug waar hij heeft kunnen wennen aan het klimaat en het land.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een Arnautovic wil ik ook wel bij Ajax zien, in de spitspositie dan. Je mist het punt alleen. Als FC Groningen een speler uit Uruguay kan halen dan kunnen wij dat ook. En het scheelt ook nog veel geld. De prijs/kwaliteit verhouding voor spelers van Twente/Groningen/Heerenveen is momenteel volledig uit het lood geslagen. 16.5 miljoen voor Sulejmani, terwijl je hem zelf twee jaar eerder voor een paar ton had kunnen oppikken, oké, met wat haken en ogen wellicht, maar toch. Ik snap überhaupt waarom we een scoutingapparaat hebben als we alleen spelers schijnen te halen die iedere supporter zondagavond om 19:00 bij studio sport zelf kan aanschouwen.
Ja , waar blijven de spelers zoals Zlatan , Chivu , Trabelsi etc. DIe allemaal bij onbekende clubs werd opgepikt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een Arnautovic wil ik ook wel bij Ajax zien, in de spitspositie dan. Je mist het punt alleen. Als FC Groningen een speler uit Uruguay kan halen dan kunnen wij dat ook. En het scheelt ook nog veel geld. De prijs/kwaliteit verhouding voor spelers van Twente/Groningen/Heerenveen is momenteel volledig uit het lood geslagen. 16.5 miljoen voor Sulejmani, terwijl je hem zelf twee jaar eerder voor een paar ton had kunnen oppikken, oké, met wat haken en ogen wellicht, maar toch. Ik snap überhaupt waarom we een scoutingapparaat hebben als we alleen spelers schijnen te halen die iedere supporter zondagavond om 19:00 bij studio sport zelf kan aanschouwen.
Mag nog iets verdediger van mij. Zet Lindgren maar voor de verdediging en dan Gabri en Enoh ervoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:53 schreef toma het volgende:
[..]
Mooi
Dan stel ik voor om zo te spelen:
----------------------------Stekelenburg----------------------------
vd Wiel----------Oleguer------------Vertonghen--------Vermaelen
-----Gabri---------Enoh-----------Lindgren---------Emanuelson----
--------------------------Suárez----Sulejmani-------------------------
Als die spelers eerst bij Twente hadden gespeelt en dan naar ajax waren gekomen had ik het toch ook niet verkeerd gevonden. Dat maakt vooral Zlatan en Chivu geen mindere helden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:14 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
Ja , waar blijven de spelers zoals Zlatan , Chivu , Trabelsi etc. DIe allemaal bij onbekende clubs werd opgepikt.
Mwaoh.. heb wel eens betere wedstrijden van hem gezien. Maar heel het elftal liep niet, dus dan is het moeilijk om er bovenuit te steken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:15 schreef Rejected het volgende:
Zlatan was echt weer een topper vanavond.
Heb je hem weer met z'n opstelling fetisj. Gast, koop een dildo...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:22 schreef Barca het volgende:
[..]
![]()
Droom ...![]()
1. Vermeer/Stekelenburg;
9. Cvitanich/Berg
Dit is een grapje mag ik hopen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:15 schreef Rejected het volgende:
Zlatan was echt weer een topper vanavond.
zal zeker spannend wordenquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Een echte, ouderwetse Europese billenknijper donderdag. Heerlijk.
Vergeet cvita nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:30 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
zal zeker spannend worden![]()
gelukkig zijn Gabri, Vertonghen en Emanuelson weer terug
Ik hoop dat Dario niet speelt donderdag. Maar dan puur uit tactisch oogpunt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:39 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vergeet cvita nietDie heb ik wel het meest gemist.
quote:Langst ongeslagen in Champions League:
20 duels – Manchester United – 19/09/2007 – heden
19 duels – Ajax – 14/09/1994 – 03/04/1996
19 duels – Bayern München – 14/03/2001 – 10/04/2002
16 duels - Manchester United – 04/03/1998 – 19/10/1999
16 duels - Manchester United – 23/10/2001 – 29/10/2002
Hopen op volgend jaar uberhaupt CL voorrondes(wat zijn we toch afgezakt). Niet dat we daar in kunnen presterenquote:
Kan het niet meer eens met je zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:41 schreef toma het volgende:
[..]
Ik hoop dat Dario niet speelt donderdag. Maar dan puur uit tactisch oogpunt.
Fiorentina zal gaan aanvallen en met een vier-mans middenveld heb je veel meer grip op de wedstrijd.
deze zin kun je dubbel interpreteren. Bedoel je nou dat je het met me eens bent? Of juist niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:47 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
Kan het niet meer eens met je zijn
haha, snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:51 schreef toma het volgende:
[..]
deze zin kun je dubbel interpreteren. Bedoel je nou dat je het met me eens bent? Of juist niet?
ok duidelijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:56 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
haha, snap wat je bedoelt![]()
toma, ik ben het VOLLEDIG met je eens
Idd. Vond het trouwens erg verontrustend dat Van Basten met een staal gezicht zei dat hij Ajax niet statisch vindt spelen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:43 schreef finsdefis het volgende:
Slagkracht op het middenveld, dat misten we de afgelopen wedstrijden, ook bij Fiorentina.
Hopen dat het met de spelers die terugkeren van een blessure wat krachtiger wordt, want anders stort onze verdediging weer in als een kaartenhuis wanneer Fiorentina even aanzet. En Marco, breng nou eens wat dynamiek in de ploegdat stilstaan is zo irritant.
Nee hoor, de klasse druipt er vanaf als hij de bal heeft, genot om naar te kijken. En hij is ook nog steeds zo lekker arrogant. Hoe oud is hij nu, jaartje of 27 dacht ik? Zou lekker zijn als ie over een jaar of 4 nog ff 3 jaartjes ons komt vermakenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is een grapje mag ik hopen?
Precies en dat is de reden dat de aanval en verdediging ook slecht presteren, ze worden in principe meegetrokken in de afgrond die gecreeerd is door het zwakke middenveld - doordat deze schakel ontbreekt, komt de aanval te kort doordat deze niet goed aangespeeld wordt en de verdediging omdat het middenveld vrijwel niet mee verdedigt en onderschept op het middenveld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:28 schreef Chadi het volgende:
Dat middenveld van ons heeft totaal; geen creativiteit en daarnaast vergeten ze te bewegen in balbezit. Ze bwegen wat links rechts naast elkaar maar diepte zit er niet in.
Verdedigende middenvelder hoeft niet perse van mij. Je hebt momenteel Gabri, Enoh, Lindgren, Anita, Vertonghen, Blind, V/d Heijden, en eventueel Donald, Schilder en Emanuelson.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:33 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Er moet minstens een aanvallende en verdedigende middenvelder bijkomen om te concurreren en versterken.
Zlatan was gisteren toch echt wel onzichtbaar (zoals vaker in de echt grote wedstrijden). De keren dat hij de bal kreeg deed hij er zelden iets goeds mee, beetje ongeïnteresseerde indruk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:21 schreef navigator het volgende:
[..]
Nee hoor, de klasse druipt er vanaf als hij de bal heeft, genot om naar te kijken. En hij is ook nog steeds zo lekker arrogant. Hoe oud is hij nu, jaartje of 27 dacht ik? Zou lekker zijn als ie over een jaar of 4 nog ff 3 jaartjes ons komt vermaken
Inter was gisteren dan ook dramatisch, als je dan met zo'n overschatte clown als Adriano moet samen spelen is er ook niet veel eer te behalen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zlatan was gisteren toch echt wel onzichtbaar (zoals vaker in de echt grote wedstrijden). De keren dat hij de bal kreeg deed hij er zelden iets goeds mee, beetje ongeïnteresseerde indruk.
Technisch gezien is het absolute top maar zijn moyenne is absoluut niet van het niveau Torres, Villa of Eto'o.
Vaak is of Gabri of Enoh geblesseerd en beide spelers zijn naar mijn mening sleutelspelers op het middenveld. Vertonghen zou dat ook kunnen, maar speelt over het algemeen toch in de verdediging. Lindgren en Anita zijn leuke bankzitters, maar niet goed genoeg voor de basis: Anita is te licht en loopt verdedigend vaak achter de feiten aan, zeker met Aissati op 10, Lindgren is veel te wisselvallig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Verdedigende middenvelder hoeft niet perse van mij. Je hebt momenteel Gabri, Enoh, Lindgren, Anita, Vertonghen, Blind, V/d Heijden, en eventueel Donald, Schilder en Emanuelson.
Prima opstelling verderquote:Doe donderdag zo maar btw:
Steek;
V/d Wiel - Oleguer - Vermaelen - Schilder
Anita - Gabri - Vertonghen - Lindgren - Emanuelson
Cvitanich - Suarez
Inter is Europees al jaren erg teleurstellend. Met zo'n geweldige selectie is het gewoon schrijnend om te zien dat ze iedere keer vroegtijdig weer ten onder gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:44 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Inter was gisteren dan ook dramatisch, als je dan met zo'n overschatte clown als Adriano moet samen spelen is er ook niet veel eer te behalen.
Die had ik graag zien spelen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:46 schreef Dvm86 het volgende:
Jammer dat Klaas vanavond niet mee doet.
Ik zou amper nog meer kunnen verschillen van mening met jou, wat een aparte kijk heb je.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:45 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Vaak is of Gabri of Enoh geblesseerd en beide spelers zijn naar mijn mening sleutelspelers op het middenveld. Vertonghen zou dat ook kunnen, maar speelt over het algemeen toch in de verdediging. Lindgren en Enoh zijn leuke bankzitters, maar niet goed genoeg voor de basis: Anita is te licht en loopt verdedigend vaak achter de feiten aan, zeker met Aissati op 10, Lindgren is veel te wisselvallig.
Die v/d Heijden schijnt een groot talent te zijn, jammer dat hij geblesseerd is. Blind is leuk, maar veel te onervaren om op te bouwen. Donald ben ik niet echt weg van, Schilder gaat weg. Emanuelson vind ik niet echt een verdedigende middenvelder, in verdedigend opzicht is hij gewoon te zwak.
Wat ik bedoel te zeggen is dat alleen Gabri en Enoh er echt bovenuit steken, zij zijn fysiek sterk genoeg om te onderscheppen, felle duels uit te vechten en helaas hebben we er daar maar twee van. Als een van die twee geblesseerd is, dan kom je gewoon klasse tekort. Daarboven op komt dat de huidige/toekomstige nummer 10 (Aissati) fysiek niet sterk is, als de vervangers van Gabri en Enoh niet diezelfde klasse hebben, dan heb je zeker met een lichte nummer 10 een veel te zwak middenveld en komen alle linies in de problemen.
Ik vind het niet gek dat Sulejmani zo zwak speelt, het zwakke middenveld valt dat te verwijten voor een groot gedeelte. Wielaert speelde bij Twente constant en sterk, opeens stelt hij niet veel meer voor, dat moet toch iets te kennen geven.
[..]
Prima opstelling verder
Volgens mij is Gabri niet zo heel vaak geblesseerd hoor?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:45 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Vaak is of Gabri of Enoh geblesseerd en beide spelers zijn naar mijn mening sleutelspelers op het middenveld.
Ik zie liever een verdediging met Oleguer en Wielaert in het centrum, met op links Vermaelen.quote:Vertonghen zou dat ook kunnen, maar speelt over het algemeen toch in de verdediging.
Enoh niet goed genoeg voor de basis? Snelle conclusie na een handjevol wedstrijden.quote:Lindgren en Enoh zijn leuke bankzitters, maar niet goed genoeg voor de basis:
Iedereen maar zeiken dat Anita te licht is (ik ook hoor), maar hij hield zich pri-ma staande in Florence, en speelde puik tegen feyenoord en Volendam. 'Zeker met Aissati op 10', die situatie is nog geen enkele keer voorgekomen, dus is regelrechte bullshit.quote:Anita is te licht en loopt verdedigend vaak achter de feiten aan, zeker met Aissati op 10, Lindgren is veel te wisselvallig.
Wie wil je dan halen? Denk dat het al snel een onervaren speler zal worden, anders gaan het knaken kosten. En Ajax moet het nog altijd van z'n eigen jeugd hebben. Blind heeft tijd nodig.quote:Blind is leuk, maar veel te onervaren om op te bouwen.
En dat terwijl hij zich nog amper heeft mogen bewijzen. Knap dat je dat zo snel ziet.quote:Donald ben ik niet echt weg van,
Klopt, daarom had ik hem als allerlaatste in het rijtje gezet.quote:Emanuelson vind ik niet echt een verdedigende middenvelder, in verdedigend opzicht is hij gewoon te zwak.
Maar verder zijn het geen 'voetballers'. Zij zullen nooit het spel maken en zijn simpelweg stofzuigers. Prima hoor, maar daar hoef je er echt geen 7 van te hebben hoor.quote:Wat ik bedoel te zeggen is dat alleen Gabri en Enoh er echt bovenuit steken, zij zijn fysiek sterk genoeg om te onderscheppen, felle duels uit te vechten en helaas hebben we er daar maar twee van.
Klopt helemaal. En niet alleen Sulejmani, ook Suarez is beduidend minder dan voor de winter. Een goed middenveld had Ajax kampioen gemaakt.quote:Ik vind het niet gek dat Sulejmani zo zwak speelt, het zwakke middenveld valt dat te verwijten voor een groot gedeelte. Wielaert speelde bij Twente constant en sterk, opeens stelt hij niet veel meer voor, dat moet toch iets te kennen geven.
Tuurlijk, Urby. Was ik vergeten. Alleen mag Anita blijven staan en Vertonghen het veld ruimen.quote:[..]
Prima opstelling verder
Dat moest Anita zijn. Kom later terug op het overige van jou en BS.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:18 schreef Nashje het volgende:
Enoh niet goed genoeg voor de basis? Snelle conclusie na een handjevol wedstrijden.
[..]
Dan geldt daar nog dezelfde reactie voor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat moest Anita zijn. Kom later terug op het overige van jou en BS.
De selectie van Inter herbergt vele grote namen, maar veel van die spelers zijn gewoon vergane glorie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inter is Europees al jaren erg teleurstellend. Met zo'n geweldige selectie is het gewoon schrijnend om te zien dat ze iedere keer vroegtijdig weer ten onder gaan.
Hoeveel mochten er komen dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:21 schreef denthemen het volgende:
Morgen 2700 Fiorentina fans...
Hoe ga je het kijken daar in Ierland?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:32 schreef Blight het volgende:
Zin in de wedstrijd van morgen. Hoop echt dat we het redden!
Op de eretribune??quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:40 schreef denthemen het volgende:
Volgens mij hadden ze ook de keuze om op de ere tribune kaarten te kopen, daar zal ook een grote groep zitten dus
Met 6 rijen me erbij?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:40 schreef denthemen het volgende:
Volgens mij hadden ze ook de keuze om op de ere tribune kaarten te kopen, daar zal ook een grote groep zitten dus
Ik dacht dat ergens gelezen te hebben, wel dure kaartenquote:
Nou ik denk dat je dat niet goed gelezen hebt. Hoe zie je dat voor je dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ergens gelezen te hebben, wel dure kaarten
Net als elke wedstrijd, de helft van die kut tribune is voor de tegenpartijquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je dat niet goed gelezen hebt. Hoe zie je dat voor je dan?
Ja, maar dat zijn geen Hooligans. En zoals je het net zei kun je dus als potentieel relschopper op de eretribune plaatsnemen voor een paar tientjes meer..quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Net als elke wedstrijd, de helft van die kut tribune is voor de tegenpartij
Ik dacht het laatste half jaar nogquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef Chadi het volgende:
Aissati blessure gevoelig? hoe vaak is hij er dan uit geweest de afgelopen 3 jaar?
Wat zit jij weer allemaal populair te doen? Ga je uberhaupt wel eens naar de Arena?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:52 schreef Breach het volgende:
Nou ik denk dat je dat niet goed gelezen hebt. Hoe zie je dat voor je dan?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat zit jij weer allemaal populair te doen? Ga je uberhaupt wel eens naar de Arena?
Zal een radio verslag worden, vrees ik. Kijk tegelijkertijd wel naar Man City.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoe ga je het kijken daar in Ierland?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:25 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Kan je vanaf vak 418 naar 424 lopen?
bji de bananen bar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kijk morgen lekker in de stad
Kom jij nog? Of was het toch weer een grote bekquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:34 schreef Jasza het volgende:
Hooligans in het vliegtuig hoor:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |