Welk vak en welke stoel ga je zitten?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wel hoor en daarna naar bananen bar
Wat ben je van plan? Ga je z'n stoel weghalen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Welk vak en welke stoel ga je zitten?
Pizza's laten bezorgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat ben je van plan? Ga je z'n stoel weghalen?
Hij komt toch niet, grote bek weer maar niets waarmaken.. typisch een feyenoord supporterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Welk vak en welke stoel ga je zitten?
quote:
Pissenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat ben je van plan? Ga je z'n stoel weghalen?
quote:Aan het begin van het seizoen kreeg Kennedy Bakircioglu te horen dat hij mocht vertrekken bij Ajax. Een tussentijdse transfer van de Zweed bleef uit, waardoor hij nog steeds in Amsterdam speelt. De buitenspeler stond de afgelopen drie duels zelfs weer in de basis van de Amsterdammers.
Ook in het UEFA Cup-duel met Fiorentina stond de opgeleefde Bakircioglu aan de aftrap. In de tweede helft maakte de international prompt het enige doelpunt vand e wedstrijd. "Dat was mooi", begint de oud-speler van FC Twente op het digitale thuis van Ajax. "Iedereen was blij voor mij. Als je zoals ik in een moeilijke positie zit én je scoort zo'n belangrijk doelpunt, dan is dat mooi."
Donderdagavond staat de return met Fiorentina op het programma. De Zweed kijkt uit naar het treffen met de Italianen. "We kunnen onmogelijk rustig zijn voor deze wedstrijd. Fiorentina is normaliter echt een goede club, met kwalitatief goede spelers. We moeten net als daar geconcentreerd blijven spelen, anders wordt het een heel moeilijke wedstrijd. Het voordeel is dat wij thuis spelen en de steun hebben van de supporters. Ik denk dat dat ons kracht geeft goed te presteren."
In eigen huis verdedigt Ajax een 1-0 voorsprong tegen de ploeg uit Florence.
quote:Roelof Luinge fluit FC Utrecht tegen Ajax
Het blijft toch een keuze tussen het vuurpeloton en de galg. Beide spelers zijn te zwak voor Ajax. Dat gezegd hebbende heb ik best respect voor Kennedy en hoop ik dat hij goed speelt wanneer hij speelt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:44 schreef Jasza het volgende:
Kennedy is volgens mij echt een topgozer, nooit janken ook. Zal volgens mij nooit een slecht woord over Ajax zeggen.
Verder heb ik liever Kennedy dan Leonardo, rendement van Kennedy is toch hoger dan van Leo.
Daar kan Perez nog iets van leren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:44 schreef Jasza het volgende:
Kennedy is volgens mij echt een topgozer, nooit janken ook. Zal volgens mij nooit een slecht woord over Ajax zeggen.
Denk dat deze post alles zegt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het blijft toch een keuze tussen het vuurpeloton en de galg. Beide spelers zijn te zwak voor Ajax. Dat gezegd hebbende heb ik best respect voor Kennedy en hoop ik dat hij goed speelt wanneer hij speelt.
de meeste spelers kunnen idd nog veel leren van de mentaliteit van Kennedyquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:44 schreef Jasza het volgende:
Verder heb ik liever Kennedy dan Leonardo, rendement van Kennedy is toch hoger dan van Leo.
Sowieso die gasten die van Geel heeft gehaald hebben wel een goede mentaliteit. Delorge en Rommedahl ook nooit horen klagen. Kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat ze niet zo goed zijn en blij zijn om voor Ajax te voetballen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:26 schreef ASroma het volgende:
[..]
de meeste spelers kunnen idd nog veel leren van de mentaliteit van Kennedy
Niet als ie gaat janken. Dan ga je maar ergens anders voetballen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:18 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toch had ik hem er graag bij gehad op 10.
zou leuk zijn als 410 eens komt met een actie voor Kennedyquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sowieso die gasten die van Geel heeft gehaald hebben wel een goede mentaliteit. Delorge en Rommedahl ook nooit horen klagen. Kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat ze niet zo goed zijn en blij zijn om voor Ajax te voetballen.
Ik was altijd blij als Siem de Jong erin kwam. Dan ging Ajax beter voetballen terwijl Perez met een zuur gezicht op de bank ging zitten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef BAAZ. het volgende:
Perez vond ik maar een dweil nadat hij terug bij Ajax kwam, liep geen meter te veel, zeikte direct als hij op de bank moest zitten en bracht bovendien enorm weinig het halfjaar dat hij terug kwam. Sla de cijfers er maar op na.
Het zou mij verbazen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef ASroma het volgende:
[..]
zou leuk zijn als 410 eens komt met een actie voor Kennedy
Precies, beiden gaan geen wereldtoppers worden. Missen gewoon de kwaliteiten, en Kennedy is te aardig voor deze wereld. Die heeft niet dat irritante van spelers als Sneijder of Suarez, iets wat je nodig hebt om echt een topspeler te worden. Leonardo heeft dat irritante dan weer wel, alleen op een negatieve manier. Dat is gewoon een vervelend jankventje eigenlijk, die mij twee mooie momenten heeft gegeven: De 2-3 in Groningen en de 0-1 in Hamburg.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het blijft toch een keuze tussen het vuurpeloton en de galg. Beide spelers zijn te zwak voor Ajax. Dat gezegd hebbende heb ik best respect voor Kennedy en hoop ik dat hij goed speelt wanneer hij speelt.
Het liedje van Kennedy mag wel een keer worden ingezetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef ASroma het volgende:
[..]
Staan ze mooi voor lul.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef ASroma het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:43 schreef ASroma het volgende:
[..]
want?
kennedy z'n kapsel is gewoon cult.
Haha geniaal als dat zou gebeuren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het liedje van Kennedy mag wel een keer worden ingezet
Ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:52 schreef Silaz het volgende:
812, 816, 825. Waar zitten die vakken eigenlijk? in die 3d versie van arena kan ik ze maar niet vinden..
En het antwoord van AmsterdamArena.nl:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:52 schreef Silaz het volgende:
812, 816, 825. Waar zitten die vakken eigenlijk? in die 3d versie van arena kan ik ze maar niet vinden..
quote:Ik zit in een rolstoel en wil een kaartje kopen voor een evenement.
Geen probleem. Voor rolstoelgebruikers zijn speciale faciliteiten ingericht. U dient bij het kopen van uw toegangskaart wel duidelijk aan te geven dat u van de speciale rolstoelplaatsen gebruik wenst te maken.
Rolstoelplaatsen bevinden zich, afhankelijk van het type evenement, bovenaan de eerste ring (vakken 812, 816, 825 en 829), of op een speciaal platform op het veld.
Elke invalide bezoeker met toegangskaarten voor invalideplatform of tribune (vak 812, 816, 825 en 829) (niet alleen rolstoelgebonden bezoekers) dient vergezeld te zijn van een begeleider. Deze persoon is in eerste instantie verantwoordelijk voor het welzijn van de invalide. Ook de begeleider dient in het bezit te zijn van een toegangskaart, een zogenaamde ‘begeleiderskaart'.
Oke! Thx.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:56 schreef Luco het volgende:
[..]
En het antwoord van AmsterdamArena.nl:
[..]
Bovenaan de eerste ring op Noord of Zuid.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:52 schreef Silaz het volgende:
Kleinie nederlaag is een stuk nadeliger.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:03 schreef KirkLazarus het volgende:
Tweede wedstrijd thuis na een minimale uitzege blijft zo'n ongelooflijk nadeel
Want? Wat voor uitslag had je vorige week dan willen hebben, een 3-0 nederlaag, en dan hopen dat Fiorentina ons in de tweede wedstrijd onderschat en begint zonder Mutu? Ik mag toch hopen dat de Ajax-spelers realistisch genoeg zijn om te weten dat we vorige week goed wegkwamen en dat er absoluut geen reden is voor zelfoverschatting of arrogantie. Nee, een kleine uitzege thuis mogen verdedigen is gewoon een goede uitgangspositie.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:03 schreef KirkLazarus het volgende:
Veel beter had het toch niet gekund.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:03 schreef KirkLazarus het volgende:
En toch he, en toch. Als Leonardo niet geblokt was (waar die vrije trap van Suarez uit volgde) dan was je met 0-2 weg gegaan uit Florence.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is inderdaad schandalig dat we niet met 0-4 vertrokken zijn uit Fiorentina.
Ze zouden wel erg dom zijn om de voorsprong te gaan verdedigen, dan wordt er geheid verloren. Gewoon aanvallend spelen en zorgen dat 1-0 snel valt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat hij bedoeld dat Ajax op twee gedachten kan hinken. Wat te doen? Aanvallen of de voorsprong verdedigen? Als je het zo bekijkt heeft hij toch wel een punt denk ik
Hoewel ik natuurlijk erg blij ben met de 0-1 en dat liever heb dan een gelijkspel of nederlaag, maar dat lijkt me duidelijk
Ik denk dat Ajax binnen een minuut of 14 (ongeveer) vol op de aanval overgaat, omdat we dan achter staan met 0 -2.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat hij bedoeld dat Ajax op twee gedachten kan hinken. Wat te doen? Aanvallen of de voorsprong verdedigen? Als je het zo bekijkt heeft hij toch wel een punt denk ik
Hoewel ik natuurlijk erg blij ben met de 0-1 en dat liever heb dan een gelijkspel of nederlaag, maar dat lijkt me duidelijk
De vorige keer speelden we voornamelijk ook verdedigend....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:31 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ze zouden wel erg dom zijn om de voorsprong te gaan verdedigen, dan wordt er geheid verloren. Gewoon aanvallend spelen en zorgen dat 1-0 snel valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |