Op de eretribune??quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:40 schreef denthemen het volgende:
Volgens mij hadden ze ook de keuze om op de ere tribune kaarten te kopen, daar zal ook een grote groep zitten dus
Met 6 rijen me erbij?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:40 schreef denthemen het volgende:
Volgens mij hadden ze ook de keuze om op de ere tribune kaarten te kopen, daar zal ook een grote groep zitten dus
Ik dacht dat ergens gelezen te hebben, wel dure kaartenquote:
Nou ik denk dat je dat niet goed gelezen hebt. Hoe zie je dat voor je dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ergens gelezen te hebben, wel dure kaarten
Net als elke wedstrijd, de helft van die kut tribune is voor de tegenpartijquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je dat niet goed gelezen hebt. Hoe zie je dat voor je dan?
Ja, maar dat zijn geen Hooligans. En zoals je het net zei kun je dus als potentieel relschopper op de eretribune plaatsnemen voor een paar tientjes meer..quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Net als elke wedstrijd, de helft van die kut tribune is voor de tegenpartij
Ik dacht het laatste half jaar nogquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef Chadi het volgende:
Aissati blessure gevoelig? hoe vaak is hij er dan uit geweest de afgelopen 3 jaar?
Wat zit jij weer allemaal populair te doen? Ga je uberhaupt wel eens naar de Arena?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:52 schreef Breach het volgende:
Nou ik denk dat je dat niet goed gelezen hebt. Hoe zie je dat voor je dan?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat zit jij weer allemaal populair te doen? Ga je uberhaupt wel eens naar de Arena?
Zal een radio verslag worden, vrees ik. Kijk tegelijkertijd wel naar Man City.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoe ga je het kijken daar in Ierland?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:25 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Kan je vanaf vak 418 naar 424 lopen?
bji de bananen bar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kijk morgen lekker in de stad
Kom jij nog? Of was het toch weer een grote bekquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:34 schreef Jasza het volgende:
Hooligans in het vliegtuig hoor:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |