quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ik heb er 2 van Metallica.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Bandavatars zijn voor mensen met een bandshirt. Niet doen dus.
Je vergeet de JEUH!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ik weet nu al dat nummer 999 uit niks anders dan "LAPO" gaat bestaan en nummer 1000 uit "FIPO"
Ben ik lekker al aan het doen Forza 2quote:Op maandag 23 februari 2009 17:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
En nu ga ik weer verder xbox'en
Was het maar roodquote:Op maandag 23 februari 2009 17:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
BobbyB zijn chick heeft een kort vlot rood kapsel! Dat krijg je he, als ze in de overgang komen
Ja, had ik toch verteld. Ze wilde (en had dus) een Skye Sweetnam kapselquote:Op maandag 23 februari 2009 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor ik daar een teleurstelling uit eigen ervaring?
O ja..quote:Op maandag 23 februari 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
Ja, had ik toch verteld. Ze wilde een Skye Sweetnam kapsel
[ afbeelding ]
Ze heeft het nu gelukkig weer gewoon bruinquote:Op maandag 23 februari 2009 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja..![]()
Mensen die hun haar kleuren![]()
Mensen die hun haar kleuren en het vervolgens niet meer bijhouden![]()
Mensen die hun haar kleuren en het vervolgens niet meer bijhouden, zodat je een uitrgroei ziet
Amen.quote:Inmiddels ga ik voor de 12e keer. Ik sla geen jaar meer over. Wat is er in die jaren met mij gebeurd?
Ik heb kennisgemaakt met diverse (zelfgemaakte) drank en drugs en ze gedeeld, ik heb échte vrienden gemaakt voor het leven, ik heb mijn eerste en tweede tattooage er laten zetten, ik heb er geneukt als een konijn, ik heb 2 relaties gekregen en er weer 2 verloren, ik heb mijn vrouw erdoor leren kennen, onze dochter is naar de Juliet tent vernoemd, in mijn arbeidsovereenkomst staat zwart op wit dat ik altijd vrij ben met Lowlands, heb een totaal andere kijk op de wereld en op geluk, ben heel wat relaxter geworden in het dagelijks leven, en beheer mede zo'n 12 fansites over Lowlands. Oja, en dan nog ruim honderdvijftig onvergetelijke concerten, optredens van voordracht, kunst en comedy. Mijn culturele honger wordt elk jaar groter. Lowlandsjunkies: ze bestaan.
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft het nu gelukkig weer gewoon bruin
Ik had milner-meisje-roodquote:Op maandag 23 februari 2009 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik snap mensen niet die hun haar peenhaar-oranje of brandweer-rood gaan verven.
Van alle kleuren in de hele wereld...
Ik ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ik houd niet zo van onnatuurlijke haarkleuren.
Dat wil ik niet eens kunnen.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:36 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk anus haar weg scheren.
Ik kan hetquote:Op maandag 23 februari 2009 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wil ik niet eens kunnen.
Best knap in die houding.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zei dat meisje een post boven je ook op dat moment.
Concratsquote:
Omdat ik die niet heb.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom is jouw fobo niet open? He?
Een hamer en een fikse beuk doet wonderen.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:57 schreef reetveter het volgende:
Nog zoiets, hebben ze eindelijk (na 4 maand) mijn rookmelder gefixt, kan ik hem niet meer uitzettenAls ik de batterij eruit haal gaat die fucking hard piepen
Nu kan ik niet meer blowen auf mein zimmer.
Wat hij zegt.quote:
Nog bedankt voor de ps3, ik doe niks meer andersquote:Op maandag 23 februari 2009 17:57 schreef reetveter het volgende:
Nog zoiets, hebben ze eindelijk (na 4 maand) mijn rookmelder gefixt, kan ik hem niet meer uitzettenAls ik de batterij eruit haal gaat die fucking hard piepen
Nu kan ik niet meer blowen auf mein zimmer.
JA LUL HIJ DOET NIETS MEER!!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de ps3, ik doe niks meer anders
Kut!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:21 schreef Fascination het volgende:
Kate Winslet heeft een oscar gewonnen.
Hey dat valt mij nu ook opquote:Op maandag 23 februari 2009 18:39 schreef bloodysunday het volgende:
Was dat altijd al zo dat die balk van frontpage-sport-games-forum etc mee scrolled?
Nee.... Ik zie het nut er ook niet zo van eerlijk gezegd...quote:Op maandag 23 februari 2009 18:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja en ik vind het schijt irritant, dat was toch niet zo?
Je kan het uitzetten bij opties.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja en ik vind het schijt irritant, dat was toch niet zo?
Ja maar dat staat hijquote:Op maandag 23 februari 2009 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan het uitzetten bij opties.
toch niet, die opties worden ook zo vaag uitgelegd. Navigatiebalk vastzetten. Staat op JA maar met vastzetten bedoelen ze dat hij mee scrolledquote:
Oui. Je moet 'm op "Nee" zetten.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
toch niet, die opties worden ook zo vaag uitgelegd. Navigatiebalk vastzetten. Staat op JA maar met vastzetten bedoelen ze dat hij mee scrolled
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:05 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding, 80 euro
Ik heb 'm! HAHAHAHAHAHquote:Op maandag 23 februari 2009 19:05 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding, 80 euro
quote:
Papa heeft hem gekocht, voor Ghost Recon.quote:
Mag ik van jou kopenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Papa heeft hem gekocht, voor Ghost Recon.
http://www.spitsnieuws.nl(...)slet_in_playboy.htmlquote:Op maandag 23 februari 2009 18:21 schreef Fascination het volgende:
Wat speel je danquote:Op maandag 23 februari 2009 19:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
GoffedommeDe cpu is veel te makkelijk om te verslaan.
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:17 schreef gers het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)slet_in_playboy.html
Viva Piñata.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat voor spellen speel jij dan op de xbox? Daar ben ik dan wel benieuwd naar
Wij gaan keer samen Lips doenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Viva Piñata.![]()
Ghost Recon.
Call Of Duty 4.
Guitar Hero 2.
Need For Speed als ik me niet vergis.
Lips.
En de rest weet ik niet, ik kijk dadelijk beneden wel.
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Viva Piñata.![]()
Ghost Recon.
Call Of Duty 4.
Guitar Hero 2.
Lips.
GODVERDOMMEquote:Op maandag 23 februari 2009 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Viva Piñata.![]()
Ghost Recon.
Call Of Duty 4.
Guitar Hero 2.
Lips.
echt welquote:
quote:
Oké, maar dan wil ik wel Editors met je zingen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Wij gaan keer samen Lips doen
Heerlijk om je af te reageren.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:19 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm zie je niet vaak dat een meisje Call Of Duty speelt
Guitar Hero 3 is pas leukquote:Op maandag 23 februari 2009 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Viva Piñata.![]()
Ghost Recon.
Call Of Duty 4.
Guitar Hero 2.
Lips.
Ga ik nu even doenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Het leukste is Paranoid op Hard
Racing rats?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, maar dan wil ik wel Editors met je zingen.
[..]
Heerlijk om je af te reageren.
Op 2 Heart Shaped Box op expert.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Guitar Hero 3 is pas leuk![]()
Maar ik wil altijd nog een keer GH2 spelen
An End Has A Start.quote:
Ik kan wel janken, zo leuk vind ik het voor haarquote:Op maandag 23 februari 2009 18:21 schreef Fascination het volgende:
Wat? Nu?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:24 schreef bloodysunday het volgende:
JEZUS WD JE LUISTERT ECHT GOEDE MUZIEK![]()
![]()
![]()
![]()
Yellow ken ik welquote:Op maandag 23 februari 2009 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
An End Has A Start.
En anders is er Naïve van The Kooks of Fake Plastic Trees van Radiohead of Yellow van Coldplay die je kan kiezen.
Kopen is voor sukkels.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Yellow ken ik welIk wil anders ook wel een nummer kopen hoor
Niet waar, heb gewoon geld te veel.quote:
Ik ben bang dat ik nu heel lang naar The Ting Tings ga luisteren.quote:
Hmm lastig, vind ze opzich wel grappig maar niet echt heel goed ofzoquote:Op maandag 23 februari 2009 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nu heel lang naar The Ting Tings ga luisteren.
Patspatspatserrrrrrquote:Op maandag 23 februari 2009 19:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Niet waar, heb gewoon geld te veel.
Op zich spel van elkaar af.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm lastig, vind ze opzich wel grappig maar niet echt heel goed ofzo
Zegt mevrouwtje met haar nieuwe jumpsuitjequote:
Ik heb hem niet gekocht. Ik wacht wel tot ik weer kan winkelen, misschien zie ik een leukere.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zegt mevrouwtje met haar nieuwe jumpsuitje
Zoveel is 3 euro ook weer niet hoor
Ga u2 luisteren net als ikquote:Op maandag 23 februari 2009 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op zich spel van elkaar af.![]()
Ja, nou ik ook dus. Maar het zit echt al de hele dag in m'n hoofd en ik ga het nu pas luisteren.
Verkoop je netwerkadapter eens...quote:
Leyer, dat luister ik nu ookquote:
Hihi.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan wel janken, zo leuk vind ik het voor haar.
Kate.
[ afbeelding ]
Boehoe![]()
.
Ik luister stiekem deze:quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi.Ja he, ze verdient het ook gewoon.
@gers: ze gaat echt niet in de playboy, dat zou ik ook jammer vinden eerlijk gezegd, maakt haar zo trashy.
D'r valt bar weinig te neuken, als dat is wat je bedoeld.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:32 schreef McFearless het volgende:
Hallo, plebs, is hier nog wat te beleven?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
D'r valt bar weinig te neuken, als dat is wat je bedoeld.
wel sunday bloody sunday he?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:31 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Leyer, dat luister ik nu ook
Zij verpest het hele nummer.quote:
GA IS SUNDAY BLOODY SUNDAY LUISTEREN!!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zij verpest het hele nummer.![]()
Ik ben verliefd op dit nummer.
Hoe was de carnaval, gers?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:32 schreef gers het volgende:
[..]
de playboy is wel een kwaliteitsblad hoor
quote:
Stil, dna. ee-ee-ee-ee-ee-ee-ee-ee-ee-ee-ee-ee-ee-ee-ee-ee-ee-eequote:
Dwing mij is niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
GA IS SUNDAY BLOODY SUNDAY LUISTEREN!!!!
ik leef nog vraag niet hoequote:Op maandag 23 februari 2009 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe was de carnaval, gers?
[..]
Of ga dit boek lezen.quote:
eensquote:
I know, ik zag het te laat. Ik ben Rotterdammer.quote:
Je XBOX is wel gehackt he?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik ga wel cpu inmaken!
Klacht: SC'ers die mij netwerk adapter niet willen geven
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know, ik zag het te laat. Ik ben Rotterdammer.
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe was de carnaval, gers?
[..]
Broken bottles under children's feet, bodies strewn across the dead-end streets but I won't heed the battle call. It puts my back up, puts back up against the wall.quote:
Dag hoor!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:42 schreef IQM het volgende:
Het zijn dus allemaal falers.
Daarom ga ik jullie nu verlaten. Falers.
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Broken bottles under children's feet, bodies strewn across the dead-end streets but I won't heed the battle call. It puts my back up, puts back up against the wall.
Thank god.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:42 schreef IQM het volgende:
Het zijn dus allemaal falers.
Daarom ga ik jullie nu verlaten. Falers.
quote:
Ja, ik ben nu denk in een Evergreen bui.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:43 schreef bloodysunday het volgende:
Ben je nu van je The Ting Tings verslaving af?
quote:
Een film met Kate Winslet.quote:
Ga je ook nog boos worden of zit ik je nu voor niks uit te dagen, hmm?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu denk in een Evergreen bui.
[..]
Een film, met Kate Winslet en je moeder!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:45 schreef Silentalarm het volgende:
wtf is little children?
neetochniet
Nee. Alsof ik dood ga van je Rotterdam-haat.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je ook nog boos worden of zit ik je nu voor niks uit te dagen, hmm?
je moeder?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een film, met Kate Winslet en je moeder!
Dat was wel de bedoeling ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Alsof ik dood ga van je Rotterdam-haat.
Nee, dat is z'n oma.quote:
quote:
Sporten.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb besloten dat ik ga sporten. Wie doet er mee?
Ik heb besloten niet mee te doen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb besloten dat ik ga sporten. Wie doet er mee?
Oh, dat vind je wel leuk he, als ik verdrietig ben?quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dat vind je wel leuk he, als ik verdrietig ben?
Inderdaad. Maartoch, het is goed voor je enzo.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal dit voor je spelen op mijn gitaar.
Je gaat nu zwemmen, dus?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Maartoch, het is goed voor je enzo.Alleen fitness lijkt me zo dodelijk saai he.
Ik ga liever zwemmen ofzo denk ik.
Ga gewoon in de saunaquote:Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Maartoch, het is goed voor je enzo.Alleen fitness lijkt me zo dodelijk saai he.
Wat is WV? Wolksvagen?quote:
Wolvendagen, moet ik een tekening van jou maken?quote:
Zal al dat chroom wel zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:00 schreef Florian_ het volgende:
Probeer ik een andere browser uit (Chrome) krijg ik direct pijn in m'n ogen en koppijn. Vaag gedoe
Portret?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wolvendagen, moet ik een tekening van jou maken?
Overigens moet je dat niet iedere keer vragen, dat is zielig. Sowieso ben ik dan nog eerst.quote:
Links?quote:
Mm die foto in je fobo is alleen niet zo geschikt.quote:
Vertel eens wat je er allemaal in gaat zettenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:06 schreef De_Ananas het volgende:
Ey piemels, niet het 1000ste topic maken als mijn vehraal en Bobby nog niet klaar zijn. Doe dan maar gewoon #999.5 ofzo
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:06 schreef De_Ananas het volgende:
Ey piemels, niet het 1000ste topic maken als mijn vehraal en Bobby nog niet klaar zijn. Doe dan maar gewoon #999.5 ofzo
En dat is niet leuk omdat?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:08 schreef Florian_ het volgende:
Potdorie, ik moet een vakantie uitzoeken
komt voor de bakkerquote:Op maandag 23 februari 2009 20:06 schreef De_Ananas het volgende:
Zwemmen is leukquote:Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Albufeira.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:08 schreef Florian_ het volgende:
Potdorie, ik moet een vakantie uitzoeken
hoe oud is je broertje?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:09 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kan niet, ben aan het oppassen op m'n broertje en heb geen camera.
Ik weet niet wat je wilt.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm die foto in je fobo is alleen niet zo geschikt.
Pics van je broertje?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:09 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kan niet, ben aan het oppassen op m'n broertje en heb geen camera.
Ja, ik ben ook al leip aan het worden.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:11 schreef bloodysunday het volgende:
Ik heb zin in Ajax-fio eindelijk weer is een uitje. Ik word hier thuis helemaal gek
Nou opzich kan ik deze foto wel tekenen maar hij is wat lastig.quote:
Verkapte ik wil pics post.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm die foto in je fobo is alleen niet zo geschikt.
Wat heb jij nu weer voor een lelijke UI?quote:
De laatste tijd word het me ff te druk met allesquote:Op maandag 23 februari 2009 20:12 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook al leip aan het worden.
En vertel eens hoe het was. Ik ga er drie augustus heen.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
doaaaaaaaaaaar was ik vorig jaar met me papa en mama
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Zoiets?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou opzich kan ik deze foto wel tekenen maar hij is wat lastig.![]()
Heb je geen simpele foto waar je alleen met je gezicht opstaat?
waaromquote:Op maandag 23 februari 2009 20:11 schreef McFearless het volgende:
[..]
Elf en hij heeft nu al een hekel aan carnaval.
lucht je hart jongen. wat is er allemaal aan de hand?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:11 schreef bloodysunday het volgende:
Ik heb zin in Ajax-fio eindelijk weer is een uitje. Ik word hier thuis helemaal gek
Ja perfect. Daar ben ik wel snel klaar mee denk ik.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja perfect. Daar ben ik wel snel klaar mee denk ik.
quote:
chill. lekker weer, mooi strand. uitgaanscentrum is ook geniaal, het is zeg maar een lange straat met een paar kleine zijstraatjes. En het is best heel chill.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
En vertel eens hoe het was. Ik ga er drie augustus heen.
Niet echt boeiend zeg maar.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ff kijken wat je nog meer op je deviantart hebt staan.
Inderdaad.quote:
okee.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Omdat het een kutfeest is natuurlijk.
quote:
Dankje.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad.Maar wel mooie foto's, dat dan weer wel.
Mooi, mooi, kan niet wachten om een paar Engelse sletjes te pakken.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
chill. lekker weer, mooi strand. uitgaanscentrum is ook geniaal, het is zeg maar een lange straat met een paar kleine zijstraatjes. En het is best heel chill.![]()
En toen ik er was was er ook een shitload aan mooie dames.
Dat weet je wel..quote:Op maandag 23 februari 2009 20:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
lucht je hart jongen. wat is er allemaal aan de hand?
quote:
Heb tot 5 uur college en daarna training, om 7 uur kan misschien wel bij mij ff snel wat indrinkenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:25 schreef bloodysunday het volgende:
D_A jij woont toch in die containers? Donderdag feestje bij jou voor ajax?
quote:
Ik ben voorquote:Op maandag 23 februari 2009 20:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb tot 5 uur college en daarna training, om 7 uur kan misschien wel bij mij ff snel wat indrinken
Zeg alles maar af, want wij komen je koelkast eerst aanvullen en daarna leeg zuipen.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb tot 5 uur college en daarna training, om 7 uur kan misschien wel bij mij ff snel wat indrinken
Dat vroeg ik jou laatst ook maar je gaf geen antwoord.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:29 schreef Silentalarm het volgende:
d_a wat doe jij eigenlijk voor studie en waarop?
Nee.quote:
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Natuurkunde samenvatting maken
Jezus wat een kutstem.quote:
Ga terug naar 4chan hoer!quote:
Europese Studies, UvAquote:Op maandag 23 februari 2009 20:29 schreef Silentalarm het volgende:
d_a wat doe jij eigenlijk voor studie en waarop?
Das zo'n 4chan hype toch?quote:
ik zit in vwo 5.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat vroeg ik jou laatst ook maar je gaf geen antwoord.
neee.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je hiervoor Havo gedaan dan ofzo? Of blijven zitten?
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zeg alles maar af, want wij komen je koelkast eerst aanvullen en daarna leeg zuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |