quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ik heb er 2 van Metallica.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Bandavatars zijn voor mensen met een bandshirt. Niet doen dus.
Je vergeet de JEUH!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ik weet nu al dat nummer 999 uit niks anders dan "LAPO" gaat bestaan en nummer 1000 uit "FIPO"
Ben ik lekker al aan het doen Forza 2quote:Op maandag 23 februari 2009 17:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
En nu ga ik weer verder xbox'en
Was het maar roodquote:Op maandag 23 februari 2009 17:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
BobbyB zijn chick heeft een kort vlot rood kapsel! Dat krijg je he, als ze in de overgang komen
Ja, had ik toch verteld. Ze wilde (en had dus) een Skye Sweetnam kapselquote:Op maandag 23 februari 2009 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor ik daar een teleurstelling uit eigen ervaring?
O ja..quote:Op maandag 23 februari 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
Ja, had ik toch verteld. Ze wilde een Skye Sweetnam kapsel
[ afbeelding ]
Ze heeft het nu gelukkig weer gewoon bruinquote:Op maandag 23 februari 2009 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja..![]()
Mensen die hun haar kleuren![]()
Mensen die hun haar kleuren en het vervolgens niet meer bijhouden![]()
Mensen die hun haar kleuren en het vervolgens niet meer bijhouden, zodat je een uitrgroei ziet
Amen.quote:Inmiddels ga ik voor de 12e keer. Ik sla geen jaar meer over. Wat is er in die jaren met mij gebeurd?
Ik heb kennisgemaakt met diverse (zelfgemaakte) drank en drugs en ze gedeeld, ik heb échte vrienden gemaakt voor het leven, ik heb mijn eerste en tweede tattooage er laten zetten, ik heb er geneukt als een konijn, ik heb 2 relaties gekregen en er weer 2 verloren, ik heb mijn vrouw erdoor leren kennen, onze dochter is naar de Juliet tent vernoemd, in mijn arbeidsovereenkomst staat zwart op wit dat ik altijd vrij ben met Lowlands, heb een totaal andere kijk op de wereld en op geluk, ben heel wat relaxter geworden in het dagelijks leven, en beheer mede zo'n 12 fansites over Lowlands. Oja, en dan nog ruim honderdvijftig onvergetelijke concerten, optredens van voordracht, kunst en comedy. Mijn culturele honger wordt elk jaar groter. Lowlandsjunkies: ze bestaan.
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft het nu gelukkig weer gewoon bruin
Ik had milner-meisje-roodquote:Op maandag 23 februari 2009 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik snap mensen niet die hun haar peenhaar-oranje of brandweer-rood gaan verven.
Van alle kleuren in de hele wereld...
Ik ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ik houd niet zo van onnatuurlijke haarkleuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |