Heerlijk deze flapdrol, was hij niet uberbearish in z'n nieuwsbrief hahaha.quote:
Nu -20% zelfs op 3,82quote:
valt wel mee. Toen ing op -12% stond, stond de AEX <219. Nu >220 en ing -21.5%quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:24 schreef Lemans24 het volgende:
't maakt eigenlijk niet uit wat Philips, Unilever enzo doen, ING haalt de hele AEX hard onderuit. Wordt een -30% tje.
ING weegt nu helemaal geen reet meer in de AEX.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:32 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
valt wel mee. Toen ing op -12% stond, stond de AEX <219. Nu >220 en ing -21.5%
Geen idee, hoe deden ze dat bij Bear Sterns?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:34 schreef appelsientje het volgende:
Stel dat ik nu aandelen van ING ga kopen... en het wordt een staatsbedrijf... dan neemt de regering het toch over voor het geldbedrag wat ING op dat moment ongeveer waard is? En dan moet ik mijn aandelen verkopen?
Nee, daar is geen enkele garantie op. Grote kans dat als nationalisatie noodzakelijk is er geen aandelen van de beurs gekocht worden (duurt te lang) maar aandelen van de dochterondernemingen van ING. ING blijft dan net als Fortis als een lege huls achter.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:34 schreef appelsientje het volgende:
Stel dat ik nu aandelen van ING ga kopen... en het wordt een staatsbedrijf... dan neemt de regering het toch over voor het geldbedrag wat ING op dat moment ongeveer waard is? En dan moet ik mijn aandelen verkopen?
Zie Fortis. Bedrijf werd gewoon ingelijfd binnen het overheidsapparaat. Aandeelhouders hadden "niets" meer over. Enkel de kruimels die Bos cs niet wilde hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:34 schreef appelsientje het volgende:
Valt wel reuze mee hoor, RSI staat vrij laag, maar kan nog lager.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn we inderdaad zwaar oversold.
Dat denk ik niet, Fortis is ook nog steeds actief op de beurs.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:34 schreef appelsientje het volgende:
De wegingen zijn toch niet op basis van prijs?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:35 schreef pberends het volgende:
[..]
ING weegt nu helemaal geen reet meer in de AEX.
Tuurlijk wel. Waar zou het anders op gebaseerd zijn?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
De wegingen zijn toch niet op basis van prijs?
ING doet ook zwalkende uitspraken. Vrijdag was er nog sprake van dat Hommen op zakenreis was in de VS om met de Amerikaanse overheid over steun te praten, maandag ontkent een ING-medewerker alles. Bos roept opzichtig dat er niks aan de hand is bij ING. Tsja, zo'n grapje als bij Fortis kan je als overheid natuurlijk maar één keer uithalen, daarna vertrouwen beleggers je gewoon niet meer, en niet onterecht.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:35 schreef Zero2Nine het volgende:
ING lijkt gewoon blinde paniek, maar het is een sneeuwbaleffect natuurlijk.
2,80 is het, koopje.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:38 schreef Salitos1 het volgende:
3,80 voor ING? ...gaat dit wel goed?????
Wat ik eigenlijk bedoel is dat de wegingen op een bepaald moment wordt vastgesteld (ING is x% van de AEX waarde) en om de zoveel tijd wordt aangepast. Ik meende dat bijv. Fortis en Shell in Maart worden afgewaardeerd qua weging.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Waar zou het anders op gebaseerd zijn?
Ja dat versterkt elkaar ook weer. ING weet zich naar buiten toe ook geen houding te geven met zulke klappers. Je kan zeggen dat er niets aan de hand is, maar dat lijkt ongeloofwaardig. Toegeven dat er iets aan de hand is en je gaat ook hard onderuit. Het enige dat nog over blijft is echt een oplossing presenteren. Ofwel een nationalisatie of een eigen verbeterplan met scherpe kostenbesparingen en een flinke verliesname.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
ING doet ook zwalkende uitspraken. Vrijdag was er nog sprake van dat Hommen op zakenreis was in de VS om met de Amerikaanse overheid over steun te praten, maandag ontkent een ING-medewerker alles. Bos roept opzichtig dat er niks aan de hand is bij ING. Tsja, zo'n grapje als bij Fortis kan je als overheid natuurlijk maar één keer uithalen, daarna vertrouwen beleggers je gewoon niet meer, en niet onterecht.
Maarja, ook al telt ING 10 keer zwaarder mee, als het laag staat dan heeft een verandering toch veel minder invloed. een procentuele verandering van 20% staat nog maar voor 50 eurocent ofzo. in de hoogtij dagen ging er met een daling van 2% hetzelfde vanaf.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:40 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk bedoel is dat de wegingen op een bepaald moment wordt vastgesteld (ING is x% van de AEX waarde) en om de zoveel tijd wordt aangepast. Ik meende dat bijv. Fortis en Shell in Maart worden afgewaardeerd qua weging.
Maar ik kan het natuurlijk ook vaudt hebben.
Hoeveel winst had je? 300%?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:50 schreef edwinh het volgende:
deel van mijn sprinters verkocht. ik verwacht zeker geen direct val tot 200 pnt eerst effe weer 235 aantikken.
Jij zou weer nieuwsposter moeten wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:00 schreef pberends het volgende:
AEX duikt naar laagste niveau sinds 1995
Das niet helemaal waar hoor, de AEX had en dieptepunt van 217,80 in 2003, daar is de index vandaag nog niet onder geweest.
Precies wat je zegt, nog niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:00 schreef pberends het volgende:
AEX duikt naar laagste niveau sinds 1995
Das niet helemaal waar hoor, de AEX had en dieptepunt van 217,80 in 2003, daar is de index vandaag nog niet onder geweest.
nee nog net niet, die sprinters heb ik btw nog ik heb de 304 verkochtquote:
Of ze moeten bij de ANP gewoon beter hun werk doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Jij zou weer nieuwsposter moeten worden.
Goede vraag idd.. Kan nergens nieuws vinden...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:44 schreef Johnnie_F het volgende:
Ing ineens weer hard omhoog... hoe kan dat dan?
Precies. Er is echt een legioen aan mensen die bang zijn de boot missen en volop kopen. Overigens is de timing niet eens heel verkeerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:51 schreef Zero2Nine het volgende:
Het wordt gewoon simpelweg aantrekkelijk om te kopen.
tja, een paar centen maken al veel verschil nu he.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:44 schreef Johnnie_F het volgende:
Ing ineens weer hard omhoog... hoe kan dat dan?
Denk dat hij de sprong van 219 naar 221 bedoelt...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, een paar centen maken al veel verschil nu he.
Waarom gebruik je dan niet gewoon altijd die voor op je werk? Of ben je ook te lui om even een keer uit en weer in te loggen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:42 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
1 voor thuis & 1 voor op mn werk. Ik weet het ww van mn thuis account niet en ben te lui om dat op te gaan zoeken.
Ik weet wel welke topics in actief in benquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan niet gewoon altijd die voor op je werk? Of ben je ook te lui om even een keer uit en weer in te loggen?
Mij maakt het niet uit hoor, maar lijkt me voor jezelf ook veel makkelijker ivm je AT enzo.
Als je die miljard afschrijvingen buiten beschouwing laat, blijft er zowaar een beetje operationele winst overquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:25 schreef slap het volgende:
Tommie doet 2,6% plussen. Ze moeten bijna een miljard afschrijven! Een grote gokkast...alles.
Gister stonden ze eerst ook in de plus, maar snel was het feest daarquote:WS zal wel hoger beginnen nu het verlies van gisteren.
Ach, saai is t nietquote:
Ik ben benieuwd of die 220 het houdt (vandaag). Even kijken of de futures groen blijven.quote:
http://online.wsj.com/article/BT-CO-20090224-707620.htmlquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:41 schreef TheRoach het volgende:
[..]
Gister stonden ze eerst ook in de plus, maar snel was het feest daar
http://online.wsj.com/article/BT-CO-20090224-707620.htmlquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:41 schreef TheRoach het volgende:
[..]
quote:NEW YORK (Dow Jones)--U.S. stock futures nudged higher Tuesday ahead of testimony from Federal Reserve Chairman Ben Bernanke, with traders waiting to see if the Fed chairman can shake markets out of the gloom that has sent stocks to nearly 12-year lows.
S&P 500 futures (SPY) rose 6.3 points to 751.30 and Nasdaq 100 futures (QQQQ) rose 3.5 points to 1139.2. Dow industrial futures (DIA) rose 61 points.
U.S. stocks dropped Monday, as gains in the beleaguered banking sector couldn't offset weakness throughout the broader market as the U.S. government ...
Oh, daar luister ik nooit naar, naar die analisten. Een soort moderne waarzeggers.quote:
Zet de roze bril dus maar vast opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
http://online.wsj.com/article/BT-CO-20090224-707620.html
[..]
Ik zeg ook niet dat ze in de plus blijvenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:41 schreef TheRoach het volgende:
[..]
Iemand al gekeken?quote:Kijktip: Inside the meltdown
Donderdag 19 Februari 2009 at 7:35 pm
De Amerikaanse rubriek Frontline maakte de beste documentaire over de kredietcrisis tot nu toe. Subprime, Bear Stearns, Fannie en Freddie, Lehman, beurscrash en bailout in zes delen hier online te zien. Verteld door de hoofdrolspelers zelf.
PPT?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:37 schreef Lemmeb het volgende:
Kan iemand dit verklaren:
[ afbeelding ]
Die twee spikes naar beneden twee dagen achter elkaar op precies hetzelfde moment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |