FOK!forum / Klaagbaak / Leken die niet met een pc kunnen omgaan
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 15:59
...en dan vervolgens gaan klagen bij de fabrikant. Doe eens een cursus voor beginners ofzo voordat je gaat bellen naar de helpdesk want daar kunnen zij natuurlijk niks mee. Ik heb al tig keer meegemaakt dat een klant met een probleem mij telefoneerde en gewoon NIET luisterde naar wat ik zei. En tja, dan krijg je weer gefrustreerde klanten die hun pc moeten opsturen en dan blijkt dat ik slechts enkele handelingen moet verrichten die zij prima thuis hadden kunnen doen, ware het niet dat hun oren zo slecht werken.

Zo, dat was mijn klacht
Netsplittermaandag 23 februari 2009 @ 16:00
Packard hell.
Klacht ongegrond.
Mr.Noodlemaandag 23 februari 2009 @ 16:00
Haha, TS werkt bij PB...
Ps2Kmaandag 23 februari 2009 @ 16:00
PB

bwahahahahahaha hoe een kansloos figuur
zovtymaandag 23 februari 2009 @ 16:01
PackardBell, het moet echt niet gekker worden.
Jenglejackmaandag 23 februari 2009 @ 16:01
Hahaha Packard Bell..
Faal
wisemaandag 23 februari 2009 @ 16:01
Packard Bell

kan je nog beter een toshiba hebben
Netsplittermaandag 23 februari 2009 @ 16:02
TrustNomaandag 23 februari 2009 @ 16:02
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef PackardBell het volgende:
...en dan vervolgens gaan klagen bij de fabrikant. Doe eens een cursus voor beginners ofzo voordat je gaat bellen naar de helpdesk want daar kunnen zij natuurlijk niks mee. Ik heb al tig keer meegemaakt dat een klant met een probleem mij telefoneerde en gewoon NIET luisterde naar wat ik zei. En tja, dan krijg je weer gefrustreerde klanten die hun pc moeten opsturen en dan blijkt dat ik slechts enkele handelingen moet verrichten die zij prima thuis hadden kunnen doen, ware het niet dat hun oren zo slecht werken.

Zo, dat was mijn klacht

" Mevrouw , pak uw restore CD........."


Was dat je tip ?
Opa.Bakkebaardmaandag 23 februari 2009 @ 16:02
Als je wat beter je best gedaan had op school dan had je nu bij een bedrijf gewerkt wat wel deugdelijke apparatuur fabriceert en had je niet de hele dag de telefoon hoeven opnemen. Je hebt het dus aan je eigen falende doorzettingsvermogen te danken TS.
KirkLazarusmaandag 23 februari 2009 @ 16:02
Ik heb ook een PB gehad, wat een prul... drie keer binnen anderhalve maand teruggeweest voor reparatie. De service van PB was wel uitmuntend, dat wel.
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 16:03
Reageer eens volwassen ja.
Yuinmaandag 23 februari 2009 @ 16:03
Die leken worden toch juist bij Packard Bell aangenomen?
_Administr8or_maandag 23 februari 2009 @ 16:03
Mensen die een Packard Bell kopen
zovtymaandag 23 februari 2009 @ 16:04
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:03 schreef PackardBell het volgende:
Reageer eens volwassen ja.
Ik weet niet of je hier al langer komt, maar ik dus wel. Geloof me... dit is volwassen....
LudoSandersmaandag 23 februari 2009 @ 16:04
Wanneer die mensen een cursus voor beginners zouden volgen zou jij je baantje vaarwel kunnen zeggen. Niemand die dan nog overweegt een Packard Bell te kopen.
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 16:04
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik heb ook een PB gehad, wat een prul... drie keer binnen anderhalve maand teruggeweest voor reparatie. De service van PB was wel uitmuntend, dat wel.
Serienummer?
#ANONIEMmaandag 23 februari 2009 @ 16:04
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef PackardBell het volgende:
...en dan vervolgens gaan klagen bij de fabrikant. Doe eens een cursus voor beginners ofzo voordat je gaat bellen naar de helpdesk want daar kunnen zij natuurlijk niks mee. Ik heb al tig keer meegemaakt dat een klant met een probleem mij telefoneerde en gewoon NIET luisterde naar wat ik zei. En tja, dan krijg je weer gefrustreerde klanten die hun pc moeten opsturen en dan blijkt dat ik slechts enkele handelingen moet verrichten die zij prima thuis hadden kunnen doen, ware het niet dat hun oren zo slecht werken.

Zo, dat was mijn klacht
Het risico van jou instelling is dat er ook klanten tussen zitten die wel alles hebben geprobeerd en nog steeds met de klacht blijven zitten omdat het werkelijk niet klopt.
Als de klacht van de klant ongegrond blijkt gewoon een rekening sturen, daar leren ze wel van. Als deze dan wel gegrond is hoeven ze niet te betalen.
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 16:07
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als je wat beter je best gedaan had op school dan had je nu bij een bedrijf gewerkt wat wel deugdelijke apparatuur fabriceert en had je niet de hele dag de telefoon hoeven opnemen. Je hebt het dus aan je eigen falende doorzettingsvermogen te danken TS.
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
Opa.Bakkebaardmaandag 23 februari 2009 @ 16:08
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
Je komt inderdaad over alsof je heel veel lol in je werk hebt ja.
LudoSandersmaandag 23 februari 2009 @ 16:09
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
Wat moet Opa in jouw bed?
CaptainCookiemaandag 23 februari 2009 @ 16:10
Packard Bell

Toshiba
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 16:10
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:09 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Wat moet Opa in jouw bed?
...kom IK echter liever niet mijn bed uit. Ach, het is maandag he
KirkLazarusmaandag 23 februari 2009 @ 16:11
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:04 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Serienummer?
Sorry, dat ding ligt stof te vergaren op de zolder..
-Techno-maandag 23 februari 2009 @ 16:11
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
Daarom is PB ook ruk en de klantenservice al helemaal
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 16:11
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Packard Bell
Heb je in het verleden een onaangename ervaring met PB gehad?
Opa.Bakkebaardmaandag 23 februari 2009 @ 16:11
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:09 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Wat moet Opa in jouw bed?
Klagende VMBO-ers hebben vaak ook een ontvreden vrouwtje. Wie ben ik dan om dat af te slaan ?
CaptainCookiemaandag 23 februari 2009 @ 16:12
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Heb je in het verleden een onaangename ervaring met PB gehad?
Ja! Dat paars
Opa.Bakkebaardmaandag 23 februari 2009 @ 16:12
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Heb je in het verleden een onaangename ervaring met PB gehad?
Dat lijkt me een retorische vraag ?
Yuinmaandag 23 februari 2009 @ 16:13
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Heb je in het verleden een onaangename ervaring met PB gehad?
wie niet
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 16:14
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:12 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja! Dat paars
Met dit soort reacties kan ik natuurlijk niet veel he
wikwakka2maandag 23 februari 2009 @ 16:17
Packard (niet) snel
-Techno-maandag 23 februari 2009 @ 16:17
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:14 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Met dit soort reacties kan ik natuurlijk niet veel he
Bij de klantenservice werken flapdrollen
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 16:18
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:13 schreef Yuin het volgende:

[..]

wie niet
Ik kan jou een hele lijst van tevreden klanten geven die zweren bij Packard Bell.
Friday12maandag 23 februari 2009 @ 16:18
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:18 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ik kan jou een hele lijst van tevreden klanten geven die zweren bij Packard Bell.
dat komt omdat ze gewoon nooit iets anders en beters hebben gehad
CaptainCookiemaandag 23 februari 2009 @ 16:19
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:14 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Met dit soort reacties kan ik natuurlijk niet veel he
Yuinmaandag 23 februari 2009 @ 16:19
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:18 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ik kan jou een hele lijst van tevreden klanten geven die zweren bij Packard Bell.
Ik kan zelf ook wel even het gekkenhuis bellen en vragen om een lijstje
CaptainCookiemaandag 23 februari 2009 @ 16:19
Zo beter?
Witchfyndermaandag 23 februari 2009 @ 16:19
Ik werk ook in het service/helpdesk wezen en idd, je krijgt complete idioten aan de lijn. Ik hoorde een van mijn teamleden afgelopen week ruim tien minuten bezig zijn om iemand a) de Startknop te laten vinden en b) hem er op te laten klikken. .

Maar Packard Bell, en de meeste all-in computers, vind ik niet zo geweldig. .
-Techno-maandag 23 februari 2009 @ 16:19
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:18 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ik kan jou een hele lijst van tevreden klanten geven die zweren bij Packard Bell.
Dat zijn allemaal mensen die niks van computers af weten
Friday12maandag 23 februari 2009 @ 16:21
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik werk ook in het service/helpdesk wezen en idd, je krijgt complete idioten aan de lijn. Ik hoorde een van mijn teamleden afgelopen week ruim tien minuten bezig zijn om iemand a) de Startknop te laten vinden en b) hem er op te laten klikken. .

Maar Packard Bell, en de meeste all-in computers, vind ik niet zo geweldig. .
ik was vandaag nog bezig met iemand die zijn pc niet aankreeg
vroeg ik zitten de kabels goed achter in de pc komt hij met het antwoord "welke kabels"
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 16:21
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik werk ook in het service/helpdesk wezen en idd, je krijgt complete idioten aan de lijn. Ik hoorde een van mijn teamleden afgelopen week ruim tien minuten bezig zijn om iemand a) de Startknop te laten vinden en b) hem er op te laten klikken. .
Dat heb ik (gelukkig) nog nooit meegemaakt.
miodziomaandag 23 februari 2009 @ 16:22
Ultiem backfire topic.

Maar wat wil je ook met zo'n TS.
Friday12maandag 23 februari 2009 @ 16:24
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:22 schreef miodzio het volgende:
Ultiem backfire topic.

Maar wat wil je ook met zo'n TS.
waarom denk je dat het packard bell het je moet altijd bellen voor zon gaar ding mischien 1 week werkt
#ANONIEMmaandag 23 februari 2009 @ 16:24
Dit wordt een van de mooiste topics van het jaar
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 16:25
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik werk ook in het service/helpdesk wezen en idd, je krijgt complete idioten aan de lijn. Ik hoorde een van mijn teamleden afgelopen week ruim tien minuten bezig zijn om iemand a) de Startknop te laten vinden en b) hem er op te laten klikken. .
Nu we toch bezig zijn, ik had eens een vrouw aan de lijn die beweerde dat Word het niet op haar pc deed. Blijkt dat ze het al tig keer geopend had maar dat het geminimaliseerd was. Ik zou zeggen: roep dan even je buurman erbij en ga niet naar Packard Bell bellen...
Friday12maandag 23 februari 2009 @ 16:25
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:24 schreef iamredleader het volgende:
Dit wordt een van de mooiste topics van het jaar
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
en dit de mooiste reactie
Yuinmaandag 23 februari 2009 @ 16:26
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Nu we toch bezig zijn, ik had eens een vrouw aan de lijn die beweerde dat Word het niet op haar pc deed. Blijkt dat ze het al tig keer geopend had maar dat het geminimaliseerd was. Ik zou zeggen: roep dan even je buurman erbij en ga niet naar packard Bell bellen...
Lazy fuck ben je ook nog. Misschien was het wel een lekker wijf en had je langs mogen komen undso. En miscshien had ze wel geen buurman.
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 16:30
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:26 schreef Yuin het volgende:

[..]

Lazy fuck ben je ook nog. Misschien was het wel een lekker wijf en had je langs mogen komen undso. En miscshien had ze wel geen buurman.
Geestig mannetje
-Techno-maandag 23 februari 2009 @ 16:33
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Nu we toch bezig zijn, ik had eens een vrouw aan de lijn die beweerde dat Word het niet op haar pc deed. Blijkt dat ze het al tig keer geopend had maar dat het geminimaliseerd was. Ik zou zeggen: roep dan even je buurman erbij en ga niet naar Packard Bell bellen...
Wat jank je nou
Je word er toch voor betaald neem ik aan. Deal with it
LordNemephismaandag 23 februari 2009 @ 16:34
Als je een Packard Hell koopt vraag je zelf om ellende.

Klacht ongegrond!
Friday12maandag 23 februari 2009 @ 16:35
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:34 schreef LordNemephis het volgende:
Als je een Packard Hell koopt vraag je zelf om ellende.

Klacht ongegrond!
ze kunnen de naam beter veranderen naar pak en bell want verder kom je er niet mee
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 16:36
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
CaptainCookiemaandag 23 februari 2009 @ 16:37
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
Voor jou:

Yuinmaandag 23 februari 2009 @ 16:38
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
je hebt het IDEE? na 3 pagina's heb je dat nog niet door? En dat zegt iets over dat zijn klanten dingen niet snappen
Witchfyndermaandag 23 februari 2009 @ 16:44
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Nu we toch bezig zijn, ik had eens een vrouw aan de lijn die beweerde dat Word het niet op haar pc deed. Blijkt dat ze het al tig keer geopend had maar dat het geminimaliseerd was. Ik zou zeggen: roep dan even je buurman erbij en ga niet naar Packard Bell bellen...
Ach, als bij ons er een lijn of een server uitvalt gaan ze ook allemaal bellen ipv bij de persoon naast hen te checken of die persoon het ook heeft.

Wij hadden een vrouw die verzocht of wij Visio weer in haar Microsoft wilden stoppen, want dat had ze niet meer .

(overigens stond Visio gewoon geïnstalleerd, net als andere Office-applicaties)
Osrampmaandag 23 februari 2009 @ 16:47
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
Jups, VMBO.
Deze forum
LudoSandersmaandag 23 februari 2009 @ 16:48
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:47 schreef Osramp het volgende:

[..]

Jups, VMBO.
Deze forum
Pijnlijk.
TPSmaandag 23 februari 2009 @ 17:26
Packard Bell veroverd de wereld
wikwakka2maandag 23 februari 2009 @ 17:34
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:47 schreef Osramp het volgende:

[..]

Jups, VMBO.
Deze forum
Het kan volgens mij allebei, alhoewel 'dit forum' natuurlijk veel beter klinkt.
gebrokenglasmaandag 23 februari 2009 @ 17:52
Erg zijn de leken die denken te weten hoe het moet en wat er aan de hand is.
Stukjekaasmaandag 23 februari 2009 @ 20:21
quote:
Trotse bezitter van de imedia D2500, inmiddels mijn vijfde Packard Bell pc.
Tering...
Chuck_Norrismaandag 23 februari 2009 @ 20:23
Packard Bell
Adfundummaandag 23 februari 2009 @ 20:28
Hé PB, wanneer komt die maestro 242ws eindelijk eens op de markt?
Inverted_Worldmaandag 23 februari 2009 @ 20:30
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
Whaha, bagger notebooks ten top. Op welk forum is Packard Bell in godsnaam wél populair? Klacht is ongegrond verklaard. Mensen die een Packard Bell computers/notebooks aanschaffen en vervolgens anderen een computer leek gaan noemen .
TheGuymaandag 23 februari 2009 @ 20:32
En dan als username PackardBell
Inverted_Worldmaandag 23 februari 2009 @ 20:35
15 posts waarvan vandaag 15. Dit moet een grap zjin.
Speculariummaandag 23 februari 2009 @ 20:35
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
ZO ZEG! ECHT WAAR?!?!!
EvanStonemaandag 23 februari 2009 @ 20:46
Dit topic.
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 20:51
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:28 schreef Adfundum het volgende:
Hé PB, wanneer komt die maestro 242ws eindelijk eens op de markt?
Die ligt sinds deze maand in de winkel bij onder andere Dixons en Vroom & Dreesman Op de website van PB kun je hem binnenkort ook bestellen.
no1uknowmaandag 23 februari 2009 @ 21:14
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:03 schreef PackardBell het volgende:
Reageer eens volwassen ja.
Welkom op FOK!
Yuinmaandag 23 februari 2009 @ 21:16
Mijn Packard Bell is depressief geworden na het lezen van dit topic, wat nu?
LordNemephismaandag 23 februari 2009 @ 21:37
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:16 schreef Yuin het volgende:
Mijn Packard Bell is depressief geworden na het lezen van dit topic, wat nu?
3 simpele stappen en je probleem is opgelost:

1 - open je raam.

2 - flikker die Packard Dinges uit het raam.

3 - sluit je raam.

en klaar!
miodziomaandag 23 februari 2009 @ 21:52
PB, waarom zou ik een packerd bell kopen?

Wat is het voordeel ten opzichte van een zelf samengesteld systeem of een 'merkloze' kast die je bij een computerwinkel koopt waar betere onderdelen inzitten voor een lagere prijs? Eventueel voorzien van Windows, maar meer niet. Het eerste waar ik bij een Packard Bell altijd mee bezig ben is alle trail-meuk verwijderen (bv. norton, want na zoveel dagen moet je toch betalen en elke huis, tuin- en keukenconsument trapt daarin) en alle andere 'handige' programma's die mij eerder tot last zijn dan dat ze daadwerkelijk wat toevoegen.
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 22:03
quote:
Op maandag 23 februari 2009 21:52 schreef miodzio het volgende:
PB, waarom zou ik een packerd bell kopen?

Wat is het voordeel ten opzichte van een zelf samengesteld systeem of een 'merkloze' kast die je bij een computerwinkel koopt waar betere onderdelen inzitten voor een lagere prijs? Eventueel voorzien van Windows, maar meer niet. Het eerste waar ik bij een Packard Bell altijd mee bezig ben is alle trail-meuk verwijderen (bv. norton, want na zoveel dagen moet je toch betalen en elke huis, tuin- en keukenconsument trapt daarin) en alle andere 'handige' programma's die mij eerder tot last zijn dan dat ze daadwerkelijk wat toevoegen.
Als je het zelf beter weet, dan moet je maar naar de computerboer op de hoek gaan he

Packard Bell garandeert echter kwaliteit en service, en ik weet niet of iedere computerboer dat kan. Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner.
Yuinmaandag 23 februari 2009 @ 22:04
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Als je het zelf beter weet, dan moet je maar naar de computerboer op de hoek gaan he

Packard Bell garandeert echter kwaliteit en service, en ik weet niet of iedere computerboer dat kan. Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner.
Je bedoeld irritante zeikerige kutventjes die na werktijd op een forum als fok gaan lopen klagen over de klanten die ze oh zo goede service verlenen?
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 22:12
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:04 schreef Yuin het volgende:

[..]

Je bedoeld irritante zeikerige kutventjes die na werktijd op een forum als fok gaan lopen klagen over de klanten die ze oh zo goede service verlenen?
Het is nog altijd beter dan je klanten irritante zeikerige kutventjes noemen, nietwaar meneer Flodder?
no1uknowmaandag 23 februari 2009 @ 22:21
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Als je het zelf beter weet, dan moet je maar naar de computerboer op de hoek gaan he

Packard Bell garandeert echter kwaliteit en service, en ik weet niet of iedere computerboer dat kan. Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner.
Koop een Mac arme stakker
WhAzAaAmaandag 23 februari 2009 @ 22:24
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:51 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Die ligt sinds deze maand in de winkel bij onder andere Dixons en Vroom & Dreesman Op de website van PB kun je hem binnenkort ook bestellen.

een computer bij de v&d kopen
Labtechmaandag 23 februari 2009 @ 22:37
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Als je het zelf beter weet, dan moet je maar naar de computerboer op de hoek gaan he

Packard Bell garandeert echter kwaliteit en service, en ik weet niet of iedere computerboer dat kan. Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner.
Sinds wanneer ?

Verder heb je helemaal gelijk, maar goed, het is wel je werk..Ik hoop voor jou dat je een mute-knop op je telefoon hebt. Niks leukers dan die knop inrammen en je hart te luchten zonder dat de andere kant van de telefoonlijn je kan horen.
Mr.Noodlemaandag 23 februari 2009 @ 22:46
Norton een uitstekende virusscanner vinden, dat is het al 10 jaar niet meer..
Labtechmaandag 23 februari 2009 @ 22:52
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Norton een uitstekende virusscanner vinden, dat is het al 10 jaar niet meer..
Dat was het 10 jaar geleden ook niet. Is het ook nooit geweest, en zal het ook nooit worden.
no1uknowmaandag 23 februari 2009 @ 22:55
Virusscanners uberhaupt.
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 22:56
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Norton een uitstekende virusscanner vinden, dat is het al 10 jaar niet meer..
Ik deed voorheen altijd iedere maand ofzo eerst een scan met Avast (later AVG) en daarna met Norton en keer op keer werden er bij de tweede scan dingen aangetroffen die Avast/AVG niet oppikte. Ik heb dus zelf de voordelen van Norton ervaren en raad klanten dan ook Norton aan.

Nog een toevoeging: met Antivir heb ik betere ervaringen. Dat is volgens mij de beste gratis scanner, maar nogmaals, Norton is absoluut aan te bevelen
miodziomaandag 23 februari 2009 @ 22:56
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:52 schreef Labtech het volgende:

[..]

Dat was het 10 jaar geleden ook niet. Is het ook nooit geweest, en zal het ook nooit worden.
Eens. De enige reden dat het nog gebruikt en gekocht wordt is omdat ze meegeleverd worden met pc's van HP, Dell, etc. Hierdoor hebben ze ook naamsbekendheid waardoor onwetende computergebruikers het aanschaffen, terwijl er tientallen fijnere en gratis alternatieven zijn.
no1uknowmaandag 23 februari 2009 @ 23:00
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:56 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ik deed voorheen altijd iedere maand ofzo eerst een scan met Avast (later AVG) en daarna met Norton en keer op keer werden er bij de tweede scan dingen aangetroffen die Avast/AVG niet oppikte. Ik heb dus zelf de voordelen van Norton ervaren en raad klanten dan ook Norton aan.

Nog een toevoeging: met Antivir heb ik betere ervaringen. Dat is volgens mij de beste gratis scanner, maar nogmaals, Norton is absoluut aan te bevelen
Wat ben jij voor slechte kankerkloon dan.
senderrrmaandag 23 februari 2009 @ 23:01
serieus man, die laptops dan, je hebt een rechthoekig scherm met een rechthoekig bureaublad, en wat doen die mongolen? maken ze een rond touchpad moet je mij eens uitleggen wat daar het nut van is?

EDIT: plaatje ter verduidelijking:
1983scarfacemaandag 23 februari 2009 @ 23:08
wat is er mis met een Packard Bell? Het is gewoon een computer netals alle andere computers ik heb geen ervaring mee maar het gaat uiteindelijk om de onderdelen en service is tegenwoordig altijd al goed.
Fleischmeistermaandag 23 februari 2009 @ 23:08
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:52 schreef Labtech het volgende:

[..]

Dat was het 10 jaar geleden ook niet. Is het ook nooit geweest, en zal het ook nooit worden.
Hm, zo rond de millenniumwisseling was het nog niet zulke bloatware als vandaag, en geleidelijk aan is het elk jaar slechter geworden.

Dat soort programmatuur heeft vaak twee versies:
- Home. Blije kleuren, drukke gebruikersinterface, gigantische memory footprint, systeem twee keer zo traag na installatie.

- Corporate. Meer features, echter redelijk lichtgewicht, met eenvoudige maar doeltreffende gebruikersinterface. Eventueel kaal te installeren, met bv. een administratieserver op 1 plek en voor de rest lichtgewicht clients, eventueel zelfs zonder user interface.

Een consumentenversie maken die wel gewoon efficiënt is is er niet bij. Ze nemen de Corporate versie, slopen er de helft aan nuttige features uit, en stoppen er een veelvoud aan troep weer bij
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:01 schreef senderrr het volgende:
serieus man, die laptops dan, je hebt een rechthoekig scherm met een rechthoekig bureaublad, en wat doen die mongolen? maken ze een rond touchpad moet je mij eens uitleggen wat daar het nut van is?

EDIT: plaatje ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk, ik vind het wel leuk staan.
no1uknowmaandag 23 februari 2009 @ 23:23
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:01 schreef senderrr het volgende:
serieus man, die laptops dan, je hebt een rechthoekig scherm met een rechthoekig bureaublad, en wat doen die mongolen? maken ze een rond touchpad moet je mij eens uitleggen wat daar het nut van is?

EDIT: plaatje ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Wat een lelijk kreng.
Stukjekaasmaandag 23 februari 2009 @ 23:29
Design

Mr.Noodlemaandag 23 februari 2009 @ 23:36
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:56 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ik deed voorheen altijd iedere maand ofzo eerst een scan met Avast (later AVG) en daarna met Norton en keer op keer werden er bij de tweede scan dingen aangetroffen die Avast/AVG niet oppikte. Ik heb dus zelf de voordelen van Norton ervaren en raad klanten dan ook Norton aan.

Nog een toevoeging: met Antivir heb ik betere ervaringen. Dat is volgens mij de beste gratis scanner, maar nogmaals, Norton is absoluut aan te bevelen
Het genereert ook meer False/positives dan elk ander virusscanner pakket, geeft de melding om DLL's te verwijderen die van belang zijn voor het OS (en vervolgens de computer niet meer laten booten in Windows net als het akkefietje wat kort geleden ZoneAlarm en AVG ook hadden), een tergende uninstall, die vervolgens nog allerlei zut achter op je pc achter laat, terwijl je het programma in feite verwijderd hebt (en een aparte tool voor nodig hebt om het te kunnen verwijderen Norton Removal Tool), ontzettende whinende pop-ups hebben bij zowat elke site die je bezoekt en daardoor dus van de een op de andere dag je het internet blokkeert middels de firewall/antivirus en niet te vergeten dat het godganse log en traag is voor je PC. Laat ik nog niet vergeten dat als eenmaal de trial verlopen is, je donderop kan zeggen dat er binnen de kortste keren je geen werkende internetverbinding meer hebt, ook een fijne manier om klanten aan je te binden..

Kun je beter Avira of NOD32 nemen..

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr.Noodle op 24-02-2009 00:12:48 ]
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 23:38
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:01 schreef senderrr het volgende:
serieus man, die laptops dan, je hebt een rechthoekig scherm met een rechthoekig bureaublad, en wat doen die mongolen? maken ze een rond touchpad moet je mij eens uitleggen wat daar het nut van is?

EDIT: plaatje ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Ik vind een rond touchpad veel fijner werken. Toch neem ik altijd mijn muis mee
leetzorsmaandag 23 februari 2009 @ 23:38
Voorbeeld? Kunnen we even meelachen....
PackardBellmaandag 23 februari 2009 @ 23:43
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:36 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Het genereert ook meer False/positives dan elk ander virusscanner pakket, geeft de melding om DLL's te verwijderen die van belang zijn voor het OS (en vervolgens de computer niet meer laten booten in Windows net als het akkefietje wat kort geleden ZoneAlarm en AVG ook hadden), een tergende uninstall, die vervolgens nog allerlei zut achter op je pc achter laat, terwijl je het programma in feite verwijderd hebt (en een aparte tool voor nodig hebt om het te kunnen verwijderen Norton Removal Tool), ontzettende whinende pop-ups hebben bij zowat elke site die je bezoekt en daardoor dus van de een op de andere dag je het internet blokkeert middels de firewall/antivirus en niet te vergeten dat het godganse log en traag is voor je PC.

Kun je beter Avira of NOD32 nemen..
Ik krijg vele klanten aan de lijn die moeite hebben met het de-installeren van Norton. Van de andere kant, waarom zou je Norton willen verwijderen
no1uknowmaandag 23 februari 2009 @ 23:52
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:43 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ik krijg vele klanten aan de lijn die moeite hebben met het de-installeren van Norton. Van de andere kant, waarom zou je Norton willen verwijderen
Heb je nou wel gelezen wat die gozer zei?
Lil.Q94maandag 23 februari 2009 @ 23:56
ik heb je OP niet gelezen,
dat ben je nl. niet waard als je jezelf Packard Bell noemt...
Packard Bell :
lobotmdinsdag 24 februari 2009 @ 00:51
Hoho kinders norton is met zijn 2009 versies zeker geen slechte virusscanner meer niet dat het malware tegenhoudt maar als virusscanner zeker niet slecht. Packard hell daarentegen
FFnogdinsdag 24 februari 2009 @ 01:09
Al jaren een PB, nadat ik hem gekocht had, had ik hem binnen een half uur al dood... (echt waar)
De boel gereset naar de fabrieksinstellingen en vervolgens dus al jaren redelijk probleemloos mee aan het werk...
Wel jammer dat er zoveel reclameshit op staat als je hem koopt...
Stukjekaasdinsdag 24 februari 2009 @ 01:14
Norton

Ik heb al jaren geen last meer van virussen dankzij Antivir
addmanagerdinsdag 24 februari 2009 @ 01:16
Het is niet alleen packard bell wat hier minder populair is, ook:
Dell
Acer
Sweex
Medion

etc... enkel HP's en Sony's komen er hier net door, de rest is 'prul'.
PackardBelldinsdag 24 februari 2009 @ 01:17
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 01:09 schreef FFnog het volgende:
Al jaren een PB, nadat ik hem gekocht had, had ik hem binnen een half uur al dood... (echt waar)
De boel gereset naar de fabrieksinstellingen en vervolgens dus al jaren redelijk probleemloos mee aan het werk...
Wel jammer dat er zoveel reclameshit op staat als je hem koopt...
Dat bedoel ik dus, mensen die teveel met hun pc gaan rommelen en niet beseffen waar ze mee bezig zijn. Gewoon laten zoals het is en genieten van je aankoop
PackardBelldinsdag 24 februari 2009 @ 01:22
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef addmanager het volgende:
Het is niet alleen packard bell wat hier minder populair is, ook:
Dell
Acer
Sweex
Medion

etc... enkel HP's en Sony's komen er hier net door, de rest is 'prul'.
Ik heb ooit een pc van hp gehad (pavillion), was destijds het nieuwste van het nieuwste. Nou, ik heb niks dan problemen ondervonden: de videokaart, de monitor en de printer (die ook van hp was) moesten vervangen/gerepareerd worden. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hp een slechte fabrikant is.
Agiathdinsdag 24 februari 2009 @ 01:27
Terechte klacht

leken
Agiathdinsdag 24 februari 2009 @ 01:28
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef addmanager het volgende:
Het is niet alleen packard bell wat hier minder populair is, ook:
Dell
Acer
Sweex
Medion

etc... enkel HP's en Sony's komen er hier net door, de rest is 'prul'.
Ik heb al anderhalf jaar een dell laptop (via studie een regeling). Niks mis mee, nooit problemen mee gehad en hij draait alle programmas goed .

Oke je kan er niet op gamen, dat trekt ie niet, maar voor gamen heb ik een ps3
Twerkdinsdag 24 februari 2009 @ 01:29
Mijn opa probeerde laatste een envelop in de disk-drive van zijn oude stoffige oude pc te proppen. Toen was de maat vol en hebben ze hem in een verpleegtehuis opgenomen.
CaptainCookiedinsdag 24 februari 2009 @ 02:57
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Als je het zelf beter weet, dan moet je maar naar de computerboer op de hoek gaan he

Packard Bell garandeert echter kwaliteit en service, en ik weet niet of iedere computerboer dat kan. Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner.
Echt wel
PackardBelldinsdag 24 februari 2009 @ 03:00
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 02:57 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Echt wel
Tenminste iemand die het met mij eens is
CaptainCookiedinsdag 24 februari 2009 @ 03:03
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 03:00 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Tenminste iemand die het met mij eens is
Echt wel
JanusAnusdinsdag 24 februari 2009 @ 03:05
Ongelofelijk dit
Beachdinsdag 24 februari 2009 @ 03:12
Mn ouders hebben een PB laptop van een half jaar oud...dat ding zat vol met allerhande meuk voorgeinstalleerd.
Na dat weghalen is het nog kankertraag en de usb poorten geven kortsluiting
PackardBelldinsdag 24 februari 2009 @ 03:17
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 03:12 schreef Beach het volgende:
Mn ouders hebben een PB laptop van een half jaar oud...dat ding zat vol met allerhande meuk voorgeinstalleerd.
Na dat weghalen is het nog kankertraag en de usb poorten geven kortsluiting
Het is zeer onwaarschijnlijk dat een pc bij aankoop al ''kankertraag'' is.

Post eens het serienummer van die pc?
Twerkdinsdag 24 februari 2009 @ 03:24
Even om de verkooppraatjes van deze Packard Bell-medewerker (die in z'n vrije tijd blijkbaar niets beters te doen heeft) enigszins te nuanceren:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=11606

http://www.klachtenbond.n(...)are/Packard-Bell.htm

http://forum.packardbell.com/nl/viewtopic.php?p=154546&sid=1ed0051df6d16eec582404c40b91878c

..

And the list goes on and on.
lawlhalladinsdag 24 februari 2009 @ 03:28
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:

[..]
.....Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner......
Nu ga je te ver.
Stukjekaasdinsdag 24 februari 2009 @ 03:30
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 03:24 schreef Twerk het volgende:
Even om de verkooppraatjes van deze Packard Bell-medewerker (die in z'n vrije tijd blijkbaar niets beters te doen heeft) enigszins te nuanceren:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=11606

http://www.klachtenbond.n(...)are/Packard-Bell.htm

http://forum.packardbell.com/nl/viewtopic.php?p=154546&sid=1ed0051df6d16eec582404c40b91878c

..

And the list goes on and on.
quote:
mijn pc slaat steeds uit.ik bel PB: ja u moet eerst iets uitvoeren in bios. ik:maar hij slaat steeds uit.pb: ja maar!u moet dat toch eerst doen. Ik:beste man hij slaat uit,er valt niets te doen,geloof me heb het al 1000 keer geprobeerd. PB: sorry meneer u moet dat eerst uitvoeren (iets downloaden en dan opstarten ofzo). IK:vertel mij nu eens hoe ik dat moet doen als mijn pc UITSLAAT,de stroom toevoer stopt gewoon,dan kan ik toch niets doen GODVERDOMME.het is toch over duidelijk dat de voeding kapot is.PB: dat weet u niet .IK: nou blijkbaar weet jij het ook niet.PB dat zijn uw woorden meneer,heeft u nog andere vragen meneer.IK:nee ik heb voor jullie nooit geen vragen meer,ik breng hem wel naar een reperateur,zak maar in de stront jullie zijn mij voorgoed kwijt als klant. PB daag meneer.

zo gaat dat dan een half jaar eerder mijn PB laptop ,de toetsen vallen er gewoon af,heb 5 jaar garantie extra erbij gekocht,raad eens? ze nemen hem gewoon niet in reparatie,ze verrekken het gewoon.moet het zelf maar uitzoeken zeggen ze,valt niet onder de garantie

ik heb een eigen bedrijf en kan dit soort gezeik gewoon niet gebruiken,dus er moet gewoon een nieuwe komen,heb nu een HP gekocht.
PACKARD BELL NOOIT MEER,WAARDELOOS ZOALS JULLIE JE TROUWEN KLANTEN BEHANDELEN.EN DIE ROTZOOI VAN JULLIE VALT GEWOON OM NIKS UIT ELKAAR. MENSEN BENT GEWAARSCHUWD.
http://forum.packardbell.com/nl/viewtopic.php?t=24565&start=0

Senadinsdag 24 februari 2009 @ 03:33
whehehehe, packardbell
Beachdinsdag 24 februari 2009 @ 03:34
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 03:17 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Het is zeer onwaarschijnlijk dat een pc bij aankoop al ''kankertraag'' is.

Post eens het serienummer van die pc?
op dit tijdstip? ja echt niet
Senadinsdag 24 februari 2009 @ 03:34
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner.
. . .
Twerkdinsdag 24 februari 2009 @ 03:35
quote:
PackardBelldinsdag 24 februari 2009 @ 03:36
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 03:24 schreef Twerk het volgende:
Even om de verkooppraatjes van deze Packard Bell-medewerker (die in z'n vrije tijd blijkbaar niets beters te doen heeft) enigszins te nuanceren:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=11606

http://www.klachtenbond.n(...)are/Packard-Bell.htm

http://forum.packardbell.com/nl/viewtopic.php?p=154546&sid=1ed0051df6d16eec582404c40b91878c

..

And the list goes on and on.
Ach, er zijn ook genoeg mensen die tevreden zijn met Packard Bell maar jammer genoeg kan er geen goed woordje vanaf. Daar komt bij dat het moeilijk is om bij deze klachten na te gaan of het aan de pc's ligt of aan de gebruikers (die overigens bijzonder slecht Nederlands hanteren). Een pc vliegt niet zomaar in de brand.
PackardBelldinsdag 24 februari 2009 @ 03:37
quote:
Kun je je voorstellen hoe het is om zo iemand aan de lijn te krijgen...

''De toetsen vallen er gewoon af''...alsjeblieft zeg...
Twerkdinsdag 24 februari 2009 @ 03:39
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 03:37 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Kun je je voorstellen hoe het is om zo iemand aan de lijn te krijgen...
Zo iemand staat meer in zijn recht dan de amateuristische klachtafhandeling van Pietje Bell.

Je probeert te scoren met een wanproduct, en faalt. Sad.
Senadinsdag 24 februari 2009 @ 03:39
Ga je hier nou echt, op dit tijdstip, een goed woordje over Packard Bell doen, ja?
wikwakka2dinsdag 24 februari 2009 @ 03:40
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 03:05 schreef JanusAnus het volgende:
Ongelofelijk dit
Dat dit zomaar kán in Nederland!
Senadinsdag 24 februari 2009 @ 03:41
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 03:40 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat dit zomaar kán in Nederland!
Een echte zaadbalhaar, hmmm.
PackardBelldinsdag 24 februari 2009 @ 03:45
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 03:39 schreef Twerk het volgende:

[..]

Zo iemand staat meer in zijn recht dan de amateuristische klachtafhandeling van Pietje Bell.

Je probeert te scoren met een wanproduct, en faalt. Sad.
Ik zou u bijna een gratis pc van Packard Bell willen geven om u ervan te overtuigen dat die woorden geen ''sense maken.''
Senadinsdag 24 februari 2009 @ 03:48
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 03:45 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ik zou u bijna een gratis pc van Packard Bell willen geven om u ervan te overtuigen dat die woorden geen ''sense maken.''
Machtigprachtig, dit. Gaat u vooral verder. .
Twerkdinsdag 24 februari 2009 @ 03:52
quote:
JoshuaBoy29 mei 2005, 01:24
Mensen let op.
Dit is mischien al oud nieuws, maar ik meld het toch even.
Koop nooit een Packard Bell.
Die pc's zijn net een hel.
Niet deze pc, maar mijn vorige was een Packard Bell.
En nooit mer omdat ik er niet eens een cd van Windows bij kreeg.
Alleen een disketter waarmee ik het kon herstellen, en die werkte niet eens.
Er zat een ingebouwde brander die naar 3 keer branden er mee uit scheed.
En er zat al een virus op.
OreOdinsdag 24 februari 2009 @ 03:53
LOL PB
Twerkdinsdag 24 februari 2009 @ 03:56
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 03:45 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ik zou u bijna een gratis pc van Packard Bell willen geven om u ervan te overtuigen dat die woorden geen ''sense maken.''
Deal.
PackardBelldinsdag 24 februari 2009 @ 04:02
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 03:52 schreef Twerk het volgende:

[..]


Er zat al een virus op? En u gelooft dit soort onzin? Dit soort mensen vraagt volgens mij gewoon om problemen. Ze zouden beter eens opzoeken wat een virus is in plaats van Packard bell belachelijk te maken.
PackardBelldinsdag 24 februari 2009 @ 04:03
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 03:56 schreef Twerk het volgende:

[..]

Deal.
Zoveel sympathie had ik niet van u verwacht

Ik zei ''bijna'' he...
Twerkdinsdag 24 februari 2009 @ 04:04
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 04:03 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Zoveel sympathie had ik niet van u verwacht

Ik zei ''bijna'' he...
Zeg maar jij, meneer.

En het was meer uit het oogpunt dat ik de Pc dan gelijk doorstuur naar een goede doel-project in Roemenie waar elke Pc welkom is.
tong_pohdinsdag 24 februari 2009 @ 06:19
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:33 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Wat jank je nou
Je word er toch voor betaald neem ik aan. Deal with it
Dit vind ik ook zo'n gezeur. Ik word voor mijn baan goed betaald, maar dat betekent nog niet, dat ik wil dat mensen mijn tijd verdoen met onzin. Zeker als die onzin veroorzaakt wordt door totale onkunde.
Virodinsdag 24 februari 2009 @ 06:29
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Osrampdinsdag 24 februari 2009 @ 08:42
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef addmanager het volgende:
Het is niet alleen packard bell wat hier minder populair is, ook:
Dell
Acer
Sweex
Medion

etc... enkel HP's en Sony's komen er hier net door, de rest is 'prul'.
Hahahaha, ik heb alleen een Dell en een Acer. Nooit problemen mee trouwens.
Wel een Dell XPS en een Acer Travelmate, het iets minder slechtere segment.
Hymandinsdag 24 februari 2009 @ 08:52
Packed hell , alleen maar problemen mee gehad, en ik ben icter
Lil.Q94dinsdag 24 februari 2009 @ 09:28
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
WTF! Meen je dat nou! Goh wat slim van jou zeg! Daar was ik zelf nooit achtergekomen!
Intocabledinsdag 24 februari 2009 @ 09:43
Maar wat komt de TS in godsnaam op fok doen dan??
Netsplitterdinsdag 24 februari 2009 @ 09:46
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 04:02 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Er zat al een virus op? En u gelooft dit soort onzin? Dit soort mensen vraagt volgens mij gewoon om problemen. Ze zouden beter eens opzoeken wat een virus is in plaats van Packard bell belachelijk te maken.
Wanneer Maxtor en geloof Seagate al een keer harddisken hebben geleverd met een virus erop zou het me niks verbazen als PackardHell dat ook een keer gedaan heeft al dan niet per ongeluk.
Inverted_Worlddinsdag 24 februari 2009 @ 14:03
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef addmanager het volgende:
Het is niet alleen packard bell wat hier minder populair is, ook:
Dell
Acer
Sweex
Medion

etc... enkel HP's en Sony's komen er hier net door, de rest is 'prul'.
Whahah, HP en Sony. En dan Dell afkraken, no offense, maar mjin ervaring is toch wel dat Dell, en dan zéker de XPS serie, een stuk degelijker is dan welk HP/Sony stuff dan ook. Laat staan dochterbedrijf Alienware.

Sony is echt bagger specs voor je geld, en je notebook voelt niet stevig aan etc. Je betaald ook voor veel software die mee is geinstallt met windows, wat ik sowieso al verschrikkelijk vind, want als ik een notebook koop dan doe ik meteen een frisse install.

HP is opzich wel degelijk, maar nog steeds minder dan Dell in mijn ogen.
fathankdinsdag 24 februari 2009 @ 14:08
Dell Latitude ATG D630 hier. Die heeft al aardig wat regenbuien en stofstormen overleefd
lawlhalladinsdag 24 februari 2009 @ 14:44
Hij is nog open
Zotheiddinsdag 24 februari 2009 @ 15:04
Kan ik hieruit concluderen dat alle windowspc's gewoon troep zijn?
Rossoneridinsdag 24 februari 2009 @ 15:09
Asus
PackardBelldinsdag 24 februari 2009 @ 15:47
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:08 schreef fathank het volgende:
Dell Latitude ATG D630 hier. Die heeft al aardig wat regenbuien en stofstormen overleefd
Moet dat dan per se? Een pc is niet gemaakt om een blikseminval te overleven. Als er noodweer heerst, trek ik altijd even de kabels eruit en ook met mijn laptop ga ik uiterst voorzichtig om. Als ik dan mensen trots hoor zeggen dat hun laptop een behoorlijke klap heeft overleefd dan heb ik zoiets van: wees zuinig op je spullen en klaag wat minder over je pc.
Inverted_Worlddinsdag 24 februari 2009 @ 15:48
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:04 schreef Zotheid het volgende:
Kan ik hieruit concluderen dat alle windowspc's gewoon troep zijn?
Nee.
Inverted_Worlddinsdag 24 februari 2009 @ 15:49
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:47 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Moet dat dan per se? Een pc is niet gemaakt om een blikseminval te overleven. Als het noodweer is, trek ik altijd even de kabels eruit en ook met mijn laptop ga ik uiterst voorzichtig om. Als ik dan mensen trots hoor zeggen dat hun laptop een behoorlijke klap heeft overleefd dan heb ik zoeist van: wees zuinig op je spullen en klaag wat minder over je pc.
Waarom denk je dat bedrijven niet massaal voor packard bell gaan? Omdat iedere werknemer zo ontzettend voorzichtig met z'n bedrijfslaptopje om gaat?
FFnogdinsdag 24 februari 2009 @ 18:00
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 01:17 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, mensen die teveel met hun pc gaan rommelen en niet beseffen waar ze mee bezig zijn. Gewoon laten zoals het is en genieten van je aankoop
Dat "rommelen" was het proberen al die voorgeinstalleerde reclameshit eraf te krijgen.
Van die providers die je niet hebt en ook niet wil, van die probeerversies van antivirusprogramma's die je niet hebt en ook niet wil en nog wat andere vage troep die je al helemaal niet wil...

Maar zoals ik al zei:"Daarna eigenlijk geen noemenswaardige problemen mee gehad"
Dus verder best wel tevreden...
1983scarfacedinsdag 24 februari 2009 @ 18:09
Had ook een Acer Extensa (VISTA) gekocht voor 380 euro, vol met troep maar wou toch al XP Fresh Install doen wat bleek het was RAID modus. Zit ik weer met Vista, grootste troep
miodziodinsdag 24 februari 2009 @ 18:13
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef 1983scarface het volgende:
Had ook een Acer Extensa (VISTA) gekocht voor 380 euro, vol met troep maar wou toch al XP Fresh Install doen wat bleek het was RAID modus. Zit ik weer met Vista, grootste troep
?

Over leken gesproken, XP werkt toch met elke RAID opstelling?
hara_kiwidinsdag 24 februari 2009 @ 18:18
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
Waar leid je uit af dat ik uberhaupt jouw bed in zou willen?
lawlhalladonderdag 26 februari 2009 @ 17:40
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:18 schreef hara_kiwi het volgende:

[..]

Waar leid je uit af dat ik uberhaupt jouw bed in zou willen?
'packard bell' probeert op elke manier zooi te verkopen ook zo.
Witchfynderdonderdag 26 februari 2009 @ 19:46
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:47 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Moet dat dan per se? Een pc is niet gemaakt om een blikseminval te overleven. Als er noodweer heerst, trek ik altijd even de kabels eruit en ook met mijn laptop ga ik uiterst voorzichtig om. Als ik dan mensen trots hoor zeggen dat hun laptop een behoorlijke klap heeft overleefd dan heb ik zoiets van: wees zuinig op je spullen en klaag wat minder over je pc.
Bij het bedrijf waar ik werk zit een aannemerij. Je wilt niet weten hoe wij laptops en desktops soms terug krijgen... Maar ze doen het nog wel! Dus duurzaamheid is zeker belangrijk.

Wij werken met HP trouwens.
Magic-IRCdonderdag 26 februari 2009 @ 21:19
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 03:36 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ach, er zijn ook genoeg mensen die tevreden zijn met Packard Bell maar jammer genoeg kan er geen goed woordje vanaf. Daar komt bij dat het moeilijk is om bij deze klachten na te gaan of het aan de pc's ligt of aan de gebruikers (die overigens bijzonder slecht Nederlands hanteren). Een pc vliegt niet zomaar in de brand.
Het is bij deze klant wel erg duidelijk dat het aan de klant licht:
quote:
mijn pc slaat steeds uit.ik bel PB: ja u moet eerst iets uitvoeren in bios. ik:maar hij slaat steeds uit.pb: ja maar!u moet dat toch eerst doen. Ik:beste man hij slaat uit,er valt niets te doen,geloof me heb het al 1000 keer geprobeerd. PB: sorry meneer u moet dat eerst uitvoeren (iets downloaden en dan opstarten ofzo). IK:vertel mij nu eens hoe ik dat moet doen als mijn pc UITSLAAT,de stroom toevoer stopt gewoon,dan kan ik toch niets doen GODVERDOMME.het is toch over duidelijk dat de voeding kapot is.PB: dat weet u niet .IK: nou blijkbaar weet jij het ook niet.PB dat zijn uw woorden meneer,heeft u nog andere vragen meneer.IK:nee ik heb voor jullie nooit geen vragen meer,ik breng hem wel naar een reperateur,zak maar in de stront jullie zijn mij voorgoed kwijt als klant. PB daag meneer.
Wel lachen met jou
FixYoudonderdag 26 februari 2009 @ 21:39
Klant: Mijn computer gaat erg lanzaam
HP oplossing: Stop de XP herstel cd in de cd-drive en herinstalleer het besturingssysteem


TOSHIBA!!!
BadderAapjevrijdag 27 februari 2009 @ 16:33
Packard bell is toch niet zo slecht? Alleen ze pleuren er zoveel software op dat een pc van 10jaar geleden nog beter draait dan je nieuwe computer.
Senavrijdag 27 februari 2009 @ 16:46
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef 1983scarface het volgende:
Had ook een Acer Extensa (VISTA) gekocht voor 380 euro, vol met troep maar wou toch al XP Fresh Install doen wat bleek het was RAID modus. Zit ik weer met Vista, grootste troep
lolwat
addmanagervrijdag 27 februari 2009 @ 16:49
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef 1983scarface het volgende:
Had ook een Acer Extensa (VISTA) gekocht voor 380 euro, vol met troep maar wou toch al XP Fresh Install doen wat bleek het was RAID modus. Zit ik weer met Vista, grootste troep
Die raid drivers slipstreamen in je xp installatie cd met nlite en gaan met die banaan
Triptaminevrijdag 27 februari 2009 @ 23:07
van Tros Radar:
quote:
Packard Bell is slecht. Wij hebben een Platinum gehad die uit zichzelf in de brand vloog.Kwam volgens PB ook door Windows. De problemen die je ehbt zijn dus zeer herkenbaar. De service is helemaal belabberd. PC is rustig drie weken weg en wordt gerepareerd door een bedrijf dat claimt nieuwe onderdelen erin gezet te hebben. Niet dus. Wij hadden via Dixons deze pc gekocht en die hebben ons schadeloos gesteld omdat wij verlengde garantie hadden. Hebben na veel tegenwerking van PB een nieuwe pc gekregen van Dixons. Voor ons nooit meer een PB! Al krijg ik hem gratis.


Whehe ts is nog erger dan de gemiddelde apple geiler/fanboy
Badabingeavrijdag 27 februari 2009 @ 23:42
Kapot lachen dit topic
Zipportalzaterdag 28 februari 2009 @ 00:05
Mensen die denken dat merk computers slecht zijn. Het gaat 'm om de hardware die er in zit, en niet om de merknaam. Een merknaam is gekoppeld aan de service die ze verlenen.
PackardBellzaterdag 28 februari 2009 @ 00:58
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:19 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

Het is bij deze klant wel erg duidelijk dat het aan de klant licht:
[..]

Wel lachen met jou
Aan dat soort mensen besteed ik liever geen aandacht, maar ik heb ook mijn verplichtingen natuurlijk. Geloof me, het kan nog erger... En het leuke is dat ik degene ben die deze klanten mag helpen. Meestal draait het op een overhitte klant uit die de haak erop gooit. Voor mij is dat meer een verlossing dan een verlies
Prisonbreakerzaterdag 28 februari 2009 @ 01:02
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:42 schreef Badabingea het volgende:
Kapot lachen dit topic
PackardBellzaterdag 28 februari 2009 @ 01:02
Kan ik met deze klassieke reclame mischien enkelen over de streep trekken om toch eens een Packard Bell te proberen?

CaptainCookiezaterdag 28 februari 2009 @ 04:06
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 01:02 schreef PackardBell het volgende:
Kan ik met deze klassieke reclame mischien enkelen over de streep trekken om toch eens een Packard Bell te proberen?

Stuur maar op
Mr.Chippiezaterdag 28 februari 2009 @ 04:44
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:24 schreef WhAzAaA het volgende:

[..]

een computer bij de v&d kopen
V&D verkoopt al 1.5 jaar geen pc's meer