Heb jij geen eigen server, noob?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:38 schreef Bravebart het volgende:
Lekker
@Hou, voorkeur voor een uploadplek? Mega, Rapidshare, ....?
Jawel, maar dan gaat mn upload naar de klotequote:Op maandag 23 februari 2009 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb jij geen eigen server, noob?
Ik neem het als een jaquote:
Hoe dat zo?quote:
We wilden sneller internet, kon niet met hoe het zat. Nu is het internet + bellen, maar dat kan niet met 2 telefoonnummers + fax. Toen is er doorgegeven dat internet sneller zou zijn, maar dat de rest hetzelfde zou blijven. En nu hebben die (*#$*^#$($!!) idioten onze telefoonaansluiting afgesloten, want de wijziging is niet goed aangekomen.quote:
Zegquote:
HOAX!quote:Op maandag 23 februari 2009 13:21 schreef Puala het volgende:
[..]
We wilden sneller internet, kon niet met hoe het zat. Nu is het internet + bellen, maar dat kan niet met 2 telefoonnummers + fax. Toen is er doorgegeven dat internet sneller zou zijn, maar dat de rest hetzelfde zou blijven. En nu hebben die (*#$*^#$($!!) idioten onze telefoonaansluiting afgesloten, want de wijziging is niet goed aangekomen.
Pa is nu al ruim een uur aan het bellen, maar het gaat 10 dagen duren voordat we weer aangesloten worden. Met wat geluk blijft het internet het doen, maar dat hangt weer af van het feit of de wijziging doorgegeven word..
Ach, ik heb een mobiel en internet.. ja zal ff afkicken worden en klaar. Alleen pa is afhankelijk van alles met zijn bedrijfquote:
Bah, dat is wel zuurquote:Op maandag 23 februari 2009 13:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, ik heb een mobiel en internet.. ja zal ff afkicken worden en klaar. Alleen pa is afhankelijk van alles met zijn bedrijf
quote:
Jij weet tenminste ietsquote:Op maandag 23 februari 2009 13:43 schreef Piles het volgende:
Stage zal ook een keer meezitten
Begeleider tot donderdag met vakantie
Vandaar dat ik geen mail kreeg
Maar dat is vanuit school, dat boeit ook niet zoveelquote:Op maandag 23 februari 2009 13:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij weet tenminste ietsDie van mij is volgens mij écht dood, want vorige week was ze ziek en deze week zou ze er zijn.. Niet dus
Week 4 van de afstudeerstage en we moeten nog een afspraak maken voor kennismaking!
Maargoed, het zuigt stierenballen en kpn is een matige tent in sommigen opzichten...quote:
Ah, dat is inderdaad niet zo praktischquote:Op maandag 23 februari 2009 13:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dat is vanuit school, dat boeit ook niet zoveelDit gaat er om wanneer ik met stage kan beginnen vanuit het bedrijf
En jullie maar betalen voor die telefoonkostenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:21 schreef Puala het volgende:
[..]
We wilden sneller internet, kon niet met hoe het zat. Nu is het internet + bellen, maar dat kan niet met 2 telefoonnummers + fax. Toen is er doorgegeven dat internet sneller zou zijn, maar dat de rest hetzelfde zou blijven. En nu hebben die (*#$*^#$($!!) idioten onze telefoonaansluiting afgesloten, want de wijziging is niet goed aangekomen.
Pa is nu al ruim een uur aan het bellen, maar het gaat 10 dagen duren voordat we weer aangesloten worden. Met wat geluk blijft het internet het doen, maar dat hangt weer af van het feit of de wijziging doorgegeven word..
Idd, eens kijken hoe ik dat op ga lossenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad niet zo praktisch
Dat zeker en euhm, geldwolven niet te vergetenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Maargoed, het zuigt stierenballen en kpn is een matige tent in sommigen opzichten...
jup, maar dat kunnen we terugvragen of ietsquote:Op maandag 23 februari 2009 13:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En jullie maar betalen voor die telefoonkosten
Zo is dat.... Wij geven niks om geld toch ?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat zeker en euhm, geldwolven niet te vergeten
Nou, ik ga niet over lijken er voor in elk gevalquote:Op maandag 23 februari 2009 14:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat.... Wij geven niks om geld toch ?
* Bootje84 schuift bankrekeningnummer naar Jackson.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat.... Wij geven niks om geld toch ?
Keep us postedquote:Op maandag 23 februari 2009 13:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, eens kijken hoe ik dat op ga lossen
Ik vrees voor een week later beginnenquote:
Dat ik er niks om geef staat niet gelijk aan dat ik genoeg hebquote:Op maandag 23 februari 2009 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
* Bootje84 schuift bankrekeningnummer naar Jackson.
Ik heb iig nooit genoeg geld. Voorlopig that is..
Het SOG-topic? Dat is al een tijdje dood volgens mijquote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef Anne het volgende:
Helleuw! Weten jullie waar dat topic is, waar je elkaar motivatie probeert toe te lullen en mekkeren over dat je geen zin hebt om te leren?
Ik kan het niet vinden.
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Het SOG-topic? Dat is al een tijdje dood volgens mij
Hierquote:Op maandag 23 februari 2009 14:20 schreef Anne het volgende:
[..].
Waar moet ik dan met mijn gezeur heen?
Gezien je lieve uiterlijk en allerlei gewillige mannen, hier!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:20 schreef Anne het volgende:
[..].
OH jaquote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HierWant dit is het algemene SES topic
Ik zit niet op school of stage. Ik volg een studie/cursus. Telt dat ookquote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef denB het volgende:
Kan ook hier! Indien het over school/stage gaat!!!!
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:20 schreef Anne het volgende:
[..].
Welkom!quote:Geslacht Vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Doe je rechten?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zit niet op school of stage. Ik volg een studie/cursus. Telt dat ook?
Ik las studie/cursus en moest gelijk aan rechten denkenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag?
Hehe, fair enough.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik las studie/cursus en moest gelijk aan rechten denken
Rechtenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik las studie/cursus en moest gelijk aan rechten denken
Dat is niet meer .quote:Op maandag 23 februari 2009 15:22 schreef Anne het volgende:
Is dit topic altijd zo traag, of komt het doordat ik nu hier gepost heb?
Ik kan mij herinneren dat de eerste delen altijd zo vol zaten.
Soms werken mensen ook tussen het fok!ken door, heel gek is dat.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:22 schreef Anne het volgende:
Is dit topic altijd zo traag, of komt het doordat ik nu hier gepost heb?
Ik kan mij herinneren dat de eerste delen altijd zo vol zaten.
Een stage en werken gaat niet samenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Soms werken mensen ook tussen het fok!ken door, heel gek is dat.
Werken en dit topic bij mij welquote:Op maandag 23 februari 2009 15:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Een stage en werken gaat niet samen.
And why is that?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Een stage en werken gaat niet samen.
Ik nietquote:Op maandag 23 februari 2009 15:29 schreef Daph_ het volgende:Ik heb mail van mijn afstudeerbegeleidster
Ja, sorry... Ik zoek al tijden op welke projecturen ik fok! kan boeken.... Niet te vindenquote:
I feel better when you touch mequote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:24 schreef jackson het volgende:
Touch me in the morning..... and last thing at night
Nou, die eerste is anders ook een beste kneiter.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:42 schreef Houniet het volgende:
Die laatste dus.
Wanneer is de carwarming met alle trance nichten?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, die eerste is anders ook een beste kneiter.
Pfff, heb nu al zin in nieuwe auto met i-pod aansluiting
Enkelt en alleen de allerbeste minimal,techno,deephouse en electro in mijn auto!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wanneer is de carwarming met alle trance nichten?
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Enkelt en alleen de allerbeste minimal,techno,deephouse en electro in mijn auto!
Geen idee nog wanneer ik mijn nieuwe auto heb, eerst bestellen nog. Ik hoop een golf6 te gaan leasen
Ja, was nooit zo golf minded maar die nieuwe vind ik erg dikjesquote:Op maandag 23 februari 2009 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]Daar valt wel prima in te shufflen!
Doen we!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, was nooit zo golf minded maar die nieuwe vind ik erg dikjes. Hopelijk heb ik die voor de zomer, dan zullen we er eens mee naar italie roffelen
Gezellig dat je mee gaat.... Is altijd maar weer afwachten natuurlijkquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:52 schreef jackson het volgende:
Tjuu, de nieuwe nano met 16GB.... kinky bende van apple ook
Dan zit je in een hobbeltrein (ok jij niet, maar elk willekeurig ander menschquote:iPod nano is nu voorzien van een versnellingsmeter. Als je iPod nano even schudt, wordt er een willekeurig ander nummer afgespeeld. Even kantelen en je krijgt Cover Flow te zien. En je kunt games spelen die zijn ontworpen met jouw bewegingen in gedachten.
Mja, ik ben in een goede buiquote:Op maandag 23 februari 2009 16:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Gezellig dat je mee gaat.... Is altijd maar weer afwachten natuurlijk
Een auto die met 200+ over de snelweg knalt....... hobbelt ookquote:Op maandag 23 februari 2009 16:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Dan zit je in een hobbeltrein (ok jij niet, maar elk willekeurig ander mensch) en dan wissel je steeds van nummer
Tegenwoordig ook nog?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Een auto die met 200+ over de snelweg knalt....... hobbelt ook
Over die kinderkoppen in de stad wel, snelweg valt meequote:
Mmh, wil je met 200 over de kinderkoppen?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Over die kinderkoppen in de stad wel, snelweg valt mee
Nehhh, ik ben ondanks dat het een lease-auto is er best zuinig opquote:Op maandag 23 februari 2009 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, wil je met 200 over de kinderkoppen?
Misschien als je Sebastian Loeb heetquote:Op maandag 23 februari 2009 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, wil je met 200 over de kinderkoppen?
En zo hoort datquote:Op maandag 23 februari 2009 17:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Nehhh, ik ben ondanks dat het een lease-auto is er best zuinig op
He, bah, chicks.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En zo hoort datOh, Marco wil ook mee naar Italië, daar heb je chicks zei hij.
Dat zei ik ook al, maar volgens hem is dat een ander soort mensen dan wijquote:
Die gast vliegt meer dan dat hij rijdt volgens mijquote:Op maandag 23 februari 2009 17:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien als je Sebastian Loeb heet
Vind je het gek met +200 over landweggetjesquote:Op maandag 23 februari 2009 17:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die gast vliegt meer dan dat hij rijdt volgens mij
Neuhquote:Op maandag 23 februari 2009 17:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vind je het gek met +200 over landweggetjes
Die dingen loop niet harder dan 160, maar dat maakt verder niet uitquote:Op maandag 23 februari 2009 17:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vind je het gek met +200 over landweggetjes
Uh ooh.... Nouja, wie weet is het tofjesquote:Op maandag 23 februari 2009 17:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, maar volgens hem is dat een ander soort mensen dan wij
Ik heb de gelequote:Op maandag 23 februari 2009 16:52 schreef jackson het volgende:
Tjuu, de nieuwe nano met 16GB.... kinky bende van apple ook
Fijne vakantie jongenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:19 schreef eer-ik het volgende:
Je zal maar over een uur of 18 naar afrika gaan
Hope soquote:Op maandag 23 februari 2009 17:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Uh ooh.... Nouja, wie weet is het tofjes
Ben er vandoor
Ik spreek je misschien vanavond nog wel effe. Ben nu werkenquote:
Alvast een fijne vakantie.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:19 schreef eer-ik het volgende:
Fijne vakantiequote:Op maandag 23 februari 2009 17:19 schreef eer-ik het volgende:
Veel plezier jongen!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:19 schreef eer-ik het volgende:
Wel redelijkquote:
Welke heb je gehaald?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:02 schreef The_Dean het volgende:
Goed man, wat een tof dingetje
Werkt perfect!
Bootjes oude Nano 1G [ofzo?]. Een zwart met chromen achterkant 4gb gevalquote:
Hoe vond je de muziek die erop stond?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Echt superleuk dingetje! Veel ruimte, lekker klein/plat/dun.
Volladen met metal en punk en gaan met die banaan
En gaat zo'n twee werkdagen mee, dus dat is ook dik in orde [vind ik].
Gisteravond even duiktheorie doorgenomen. 275 blzquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:13 schreef Daph_ het volgende:
Jawel hoorSchrok me alleen de pleures van m'n vader.. Die maakt me normaal gesproken wakker 's ochtends om kwart over 6, maar nu riep hij hysterisch en toen ik vroeg hoe laat het was rende hij de deur uit, dus ik dacht dat het minstens kwart voor 7 was.. Was het 05.40
![]()
Jij ook lekker geslapen?
Wat ga je doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:30 schreef eer-ik het volgende:
Zo, effe laatste spulletje inpakken
Hee oudje, hoe is de sfeer?quote:
Ja goed! Zeer sfeerverhogende omgeving hier; koud huis, vies weer, vieze huisgenoot met een katerquote:
Klinkt prima... Ik ga maar eens flink aan het werk vandaag.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja goed! Zeer sfeerverhogende omgeving hier; koud huis, vies weer, vieze huisgenoot met een kater
Jij ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt prima... Ik ga maar eens flink aan het werk vandaag.
Succes
Dat is de moeitequote:
Maar ik ben heel lief, dus je hoeft je geen zorgen te makenquote:
Ik zal rustig beginnen..quote:
goed bezigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:19 schreef Californium het volgende:
Ik heb mezelf al bijna in de koffer verpakt
Whoei.... Een dikke kneiter?quote:
Ah, nice. Zo'n ding heb ik op mijn slaapkamer staan. Ik mag die samsung schermen welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa valt ook wel weer mee
http://www.bol.com/nl/p/e(...)roduct_specificaties
Heeft mijn nieuwe 40" Samsung wel, die op mijn slaapkamer staat is een ouder model die dat niet heeftquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:35 schreef eer-ik het volgende:
Best fijne dingen ja, maar ik haat die glansrand rondom het scherm.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ah, nice. Zo'n ding heb ik op mijn slaapkamer staan. Ik mag die samsung schermen wel
Ik zal je niet lastig vallen met mijn saaie praktijken op het momentquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:56 schreef denB het volgende:
mogguh mensen!
Wat is iedereen aan het doen?
Lekker een onderzoek doen op een HDDtje van een stoute collega ^_^
Enlighten usquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:56 schreef denB het volgende:
mogguh mensen!
Wat is iedereen aan het doen?
Lekker een onderzoek doen op een HDDtje van een stoute collega ^_^
Ik post wel wat, maar niemand plaatst reactiesquote:Pfoee dooie boel hier vandaag!
Ah... dat mag ik nietquote:
quote:Stagiaires vinden makkelijk een plek
Stagiaires vinden in het bedrijfsleven steeds makkelijker een plaats. Door de recessie willen bedrijven ze graag hebben omdat ze goed werk leveren en niet duur zijn. Een woordvoerder van de Laurens Simonse Group bevestigde dit gisteren in een artikel van die strekking in De Telegraaf.
Het bedrijf uit Den Bosch kon in de afgelopen maanden ruim 40 procent meer stagiaires van universiteit en hbo plaatsen. Volgens de woordvoerder worden ze steeds meer als volwaardige krachten gezien en krijgen ze ook meer verantwoordelijkheid.
"Door de recessie doen ze extra hun best in de hoop later terug te mogen komen als ze afgestudeerd zijn". Een stagiaire is hem volgens hem goedkoper dan tijdelijke medewerker die voor een bepaald project wordt aangetrokken.
Is dat het?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:07 schreef PieterBas het volgende:
Net een voicemail gehad van een Duitser.. die mijn cv op Monsterboard gezien had..
Geen interesse?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:07 schreef PieterBas het volgende:
Net een voicemail gehad van een Duitser.. die mijn cv op Monsterboard gezien had..
Ga zo bellen..quote:
Sterk zegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:07 schreef PieterBas het volgende:
Discuss some job opportunities ... in our company..quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, vergeet de economische crisis maar. Heel de wereld is in paniek, want Gmail is down
Voor 6k per maand wil je toch wel een beetje duits lullen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Discuss some job opportunities ... in our company..
Ik heb nog een LOI cursus Duits in de kast liggen.. (die van mijn zusje was )quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Voor 6k per maand wil je toch wel een beetje duits lullen?
Dat was de vraag niet.... maar wel fijn natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nog een LOI cursus Duits in de kast liggen.. (die van mijn zusje was )
Ik wou eigenlijk zeggen... tuurlijk, dan pak ik gelijk de LOI cursus Duits uit de kast..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet.... maar wel fijn natuurlijk
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:24 schreef PieterBas het volgende:
Het doet het weer hoor..
Zouden ze meer betalen denk je ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk zeggen... tuurlijk, dan pak ik gelijk de LOI cursus Duits uit de kast..
Ik heb geen flauw idee.. heb net teruggebeld.. maar kreeg een voicemailbandje..quote:
Welkomquote:
Dan moet je hier zijn..quote:
Daar ben ik best wel benieuwd naar eigenlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.. heb net teruggebeld.. maar kreeg een voicemailbandje..
Weet niet wat er aan de hand is, maar het is nu wel heel ergquote:
Alleen Dean volgens mijquote:
Naar het bandje of.. het salaris..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar ben ik best wel benieuwd naar eigenlijk
Hou Hou!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:05 schreef Houniet het volgende:
Everybodyyyyyy thhnmmm nemm nem nemmm!
Houquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:05 schreef Houniet het volgende:
Everybodyyyyyy thhnmmm nemm nem nemmm!
Nee, nog niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Definitief vertrek nu? Welke vlucht?
Oh ja, heerlijk omslachtigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Stap om 01:00 in de auto, kar dan volgas naar Frankfurt, stap daar in een City Hopper (Fokker 50) land dan op schiphol, stap over op een boeing 777 en dan ben ik rond 1900 in kaapstad.
Huh, je zei gister om 5 uur 's avonds dat je over ongeveer 18 uur zou gaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Stap om 01:00 in de auto, kar dan volgas naar Frankfurt, stap daar in een City Hopper (Fokker 50) land dan op schiphol, stap over op een boeing 777 en dan ben ik rond 1900 in kaapstad.
Daarom snapte ik het al nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, je zei gister om 5 uur 's avonds dat je over ongeveer 18 uur zou gaanDat is toch al 3 uur geleden als ik me niet vergis?
Ja, telfoutjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, je zei gister om 5 uur 's avonds dat je over ongeveer 18 uur zou gaanDat is toch al 3 uur geleden als ik me niet vergis?
Oh okequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:25 schreef Houniet het volgende:
Hai allemaal.
@ Milou__________ vrijdagavond, thuis.
Zou ook wel eens in een Fokker willen vliegenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, heerlijk omslachtigMaar geniet van de Fokker nu het nog kan
Mag je wel snel zijn, over een paar jaar zijn het allemaal Embraer'squote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zou ook wel eens in een Fokker willen vliegen
Die komen toch uit Brazilie...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag je wel snel zijn, over een paar jaar zijn het allemaal Embraer's
Ik snapquote:
of omdat het goedkoper is..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snapMaar waarom eerst met een Fokker 50 (
) van FF via Schiphol?
Gewoon omdat het kan?
Denk je? Dus je neemt een vlucht extra en dat is goedkoper? Of snap ik het nu niet?quote:
Vliegtuigenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe kun je het daar nou oneens mee zijn
Net als vliegtuigen![]()
Kan goedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Denk je? Dus je neemt een vlucht extra en dat is goedkoper? Of snap ik het nu niet?
Belachelijke constructie toch ook, als je het zo bekijktquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan goed
Schiphol als transferpassagier is goedkoper
Vliegtax enzoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Belachelijke constructie toch ook, als je het zo bekijkt
en nu komt de overheid erachter... dat het misschien niet zo slim was..quote:
Sorry, ik heb niets gepost in je fotoboek maar wel gekekenquote:
Ik zou €650 betalen voor een enkeltje Stockholm bij de KLM ... en €190 voor een retourtje...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Belachelijke constructie toch ook, als je het zo bekijkt
Ik ook niet, weet wel leukere dingenquote:
Preciesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ook niet, weet wel leukere dingen. Maar zo heeft ieder zijn ding
.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niets gepost in je fotoboek maar wel gekeken
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zou €650 betalen voor een enkeltje Stockholm bij de KLM ... en €190 voor een retourtje...
Ja! Naar Italië hè krullenbolquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:39 schreef jackson het volgende:
Vliegen is leuk maar ik ga denk ik dit jaar met de auto op vakantie
O, vond de eerste keer vliegen zo indrukwekkend dat ik sindsdien wel iets heb met vliegtuigenquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ook niet, weet wel leukere dingen. Maar zo heeft ieder zijn ding
.
Ik kan de ironie er ook wel inzien.. nu het opeens minder gaat met de economie en het aantal Nederlandse passagiers die naar Belgie en Duitsland gaan, om zo de eco tax te ontlopen flink aan het stijgen is.. en dat Schiphol daardoor een beetje de gateway of Europe dreigt te verliezen.. gaat het opeens helemaal om..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:39 schreef Piles het volgende:
De overheid vergeet soms een beetje hoeveel centjes Nederland verdient aan Schiphol en vliegverkeer. Heel jammer
Oké, kan ook. Ik vind het nietsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, vond de eerste keer vliegen zo indrukwekkend dat ik sindsdien wel iets heb met vliegtuigen
Ik ben slechts op zoek naar geweldig mooie foto's van je.... Zolang er maar geweldige foto staat ga ik niet reageren natuurlijkquote:
Hij ook alquote:
Ja, dat had ook niemand voorspeltquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan de ironie er ook wel inzien.. nu het opeens minder gaat met de economie en het aantal Nederlandse passagiers die naar Belgie en Duitsland gaan, om zo de eco tax te ontlopen flink aan het stijgen is.. en dat Schiphol daardoor een beetje de gateway of Europe dreigt te verliezen.. gaat het opeens helemaal om..
Ik ook.. voor het opstijgen.. de vliegreis zelf.. is een comfortabele busrit, waarbij minder doodsangsten hoeft te doorstaan...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, vond de eerste keer vliegen zo indrukwekkend dat ik sindsdien wel iets heb met vliegtuigen
Ik denk dit account gehacked is door mijn vriendin....quote:
Ik vraag me ook af.. wie met die briljante idee ook gekomen is... Een beetje econoom had die allang kunnen voorspelen.. En Zaventem en de Duitse vliegvelden maar lachen..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:43 schreef Piles het volgende:
Ja, dat had ook niemand voorspeltHopen dat het weer goed komt
shift+enterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
Iemand beetje een held met Word 2007? Elke keer als ik op enter druk, dan heb je een tussenregel wat kut is..
Dan moet je de layout op Normaal zetten. Ergens linksboven kan je dat aanpassen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
Iemand beetje een held met Word 2007? Elke keer als ik op enter druk, dan heb je een tussenregel wat kut is..
Dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |