Heb jij geen eigen server, noob?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:38 schreef Bravebart het volgende:
Lekker
@Hou, voorkeur voor een uploadplek? Mega, Rapidshare, ....?
Jawel, maar dan gaat mn upload naar de klotequote:Op maandag 23 februari 2009 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb jij geen eigen server, noob?
Ik neem het als een jaquote:
Hoe dat zo?quote:
We wilden sneller internet, kon niet met hoe het zat. Nu is het internet + bellen, maar dat kan niet met 2 telefoonnummers + fax. Toen is er doorgegeven dat internet sneller zou zijn, maar dat de rest hetzelfde zou blijven. En nu hebben die (*#$*^#$($!!) idioten onze telefoonaansluiting afgesloten, want de wijziging is niet goed aangekomen.quote:
Zegquote:
HOAX!quote:Op maandag 23 februari 2009 13:21 schreef Puala het volgende:
[..]
We wilden sneller internet, kon niet met hoe het zat. Nu is het internet + bellen, maar dat kan niet met 2 telefoonnummers + fax. Toen is er doorgegeven dat internet sneller zou zijn, maar dat de rest hetzelfde zou blijven. En nu hebben die (*#$*^#$($!!) idioten onze telefoonaansluiting afgesloten, want de wijziging is niet goed aangekomen.
Pa is nu al ruim een uur aan het bellen, maar het gaat 10 dagen duren voordat we weer aangesloten worden. Met wat geluk blijft het internet het doen, maar dat hangt weer af van het feit of de wijziging doorgegeven word..
Ach, ik heb een mobiel en internet.. ja zal ff afkicken worden en klaar. Alleen pa is afhankelijk van alles met zijn bedrijfquote:
Bah, dat is wel zuurquote:Op maandag 23 februari 2009 13:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, ik heb een mobiel en internet.. ja zal ff afkicken worden en klaar. Alleen pa is afhankelijk van alles met zijn bedrijf
quote:
Jij weet tenminste ietsquote:Op maandag 23 februari 2009 13:43 schreef Piles het volgende:
Stage zal ook een keer meezitten
Begeleider tot donderdag met vakantie
Vandaar dat ik geen mail kreeg
Maar dat is vanuit school, dat boeit ook niet zoveelquote:Op maandag 23 februari 2009 13:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij weet tenminste ietsDie van mij is volgens mij écht dood, want vorige week was ze ziek en deze week zou ze er zijn.. Niet dus
Week 4 van de afstudeerstage en we moeten nog een afspraak maken voor kennismaking!
Maargoed, het zuigt stierenballen en kpn is een matige tent in sommigen opzichten...quote:
Ah, dat is inderdaad niet zo praktischquote:Op maandag 23 februari 2009 13:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dat is vanuit school, dat boeit ook niet zoveelDit gaat er om wanneer ik met stage kan beginnen vanuit het bedrijf
En jullie maar betalen voor die telefoonkostenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:21 schreef Puala het volgende:
[..]
We wilden sneller internet, kon niet met hoe het zat. Nu is het internet + bellen, maar dat kan niet met 2 telefoonnummers + fax. Toen is er doorgegeven dat internet sneller zou zijn, maar dat de rest hetzelfde zou blijven. En nu hebben die (*#$*^#$($!!) idioten onze telefoonaansluiting afgesloten, want de wijziging is niet goed aangekomen.
Pa is nu al ruim een uur aan het bellen, maar het gaat 10 dagen duren voordat we weer aangesloten worden. Met wat geluk blijft het internet het doen, maar dat hangt weer af van het feit of de wijziging doorgegeven word..
Idd, eens kijken hoe ik dat op ga lossenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad niet zo praktisch
Dat zeker en euhm, geldwolven niet te vergetenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Maargoed, het zuigt stierenballen en kpn is een matige tent in sommigen opzichten...
jup, maar dat kunnen we terugvragen of ietsquote:Op maandag 23 februari 2009 13:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En jullie maar betalen voor die telefoonkosten
Zo is dat.... Wij geven niks om geld toch ?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat zeker en euhm, geldwolven niet te vergeten
Nou, ik ga niet over lijken er voor in elk gevalquote:Op maandag 23 februari 2009 14:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat.... Wij geven niks om geld toch ?
* Bootje84 schuift bankrekeningnummer naar Jackson.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat.... Wij geven niks om geld toch ?
Keep us postedquote:Op maandag 23 februari 2009 13:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, eens kijken hoe ik dat op ga lossen
Ik vrees voor een week later beginnenquote:
Dat ik er niks om geef staat niet gelijk aan dat ik genoeg hebquote:Op maandag 23 februari 2009 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
* Bootje84 schuift bankrekeningnummer naar Jackson.
Ik heb iig nooit genoeg geld. Voorlopig that is..
Het SOG-topic? Dat is al een tijdje dood volgens mijquote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef Anne het volgende:
Helleuw! Weten jullie waar dat topic is, waar je elkaar motivatie probeert toe te lullen en mekkeren over dat je geen zin hebt om te leren?
Ik kan het niet vinden.
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Het SOG-topic? Dat is al een tijdje dood volgens mij
Hierquote:Op maandag 23 februari 2009 14:20 schreef Anne het volgende:
[..].
Waar moet ik dan met mijn gezeur heen?
Gezien je lieve uiterlijk en allerlei gewillige mannen, hier!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:20 schreef Anne het volgende:
[..].
OH jaquote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HierWant dit is het algemene SES topic
Ik zit niet op school of stage. Ik volg een studie/cursus. Telt dat ookquote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef denB het volgende:
Kan ook hier! Indien het over school/stage gaat!!!!
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:20 schreef Anne het volgende:
[..].
Welkom!quote:Geslacht Vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Doe je rechten?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zit niet op school of stage. Ik volg een studie/cursus. Telt dat ook?
Ik las studie/cursus en moest gelijk aan rechten denkenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag?
Hehe, fair enough.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik las studie/cursus en moest gelijk aan rechten denken
Rechtenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik las studie/cursus en moest gelijk aan rechten denken
Dat is niet meer .quote:Op maandag 23 februari 2009 15:22 schreef Anne het volgende:
Is dit topic altijd zo traag, of komt het doordat ik nu hier gepost heb?
Ik kan mij herinneren dat de eerste delen altijd zo vol zaten.
Soms werken mensen ook tussen het fok!ken door, heel gek is dat.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:22 schreef Anne het volgende:
Is dit topic altijd zo traag, of komt het doordat ik nu hier gepost heb?
Ik kan mij herinneren dat de eerste delen altijd zo vol zaten.
Een stage en werken gaat niet samenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Soms werken mensen ook tussen het fok!ken door, heel gek is dat.
Werken en dit topic bij mij welquote:Op maandag 23 februari 2009 15:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Een stage en werken gaat niet samen.
And why is that?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Een stage en werken gaat niet samen.
Ik nietquote:Op maandag 23 februari 2009 15:29 schreef Daph_ het volgende:Ik heb mail van mijn afstudeerbegeleidster
Ja, sorry... Ik zoek al tijden op welke projecturen ik fok! kan boeken.... Niet te vindenquote:
I feel better when you touch mequote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:24 schreef jackson het volgende:
Touch me in the morning..... and last thing at night
Nou, die eerste is anders ook een beste kneiter.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:42 schreef Houniet het volgende:
Die laatste dus.
Wanneer is de carwarming met alle trance nichten?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, die eerste is anders ook een beste kneiter.
Pfff, heb nu al zin in nieuwe auto met i-pod aansluiting
Enkelt en alleen de allerbeste minimal,techno,deephouse en electro in mijn auto!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wanneer is de carwarming met alle trance nichten?
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Enkelt en alleen de allerbeste minimal,techno,deephouse en electro in mijn auto!
Geen idee nog wanneer ik mijn nieuwe auto heb, eerst bestellen nog. Ik hoop een golf6 te gaan leasen
Ja, was nooit zo golf minded maar die nieuwe vind ik erg dikjesquote:Op maandag 23 februari 2009 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]Daar valt wel prima in te shufflen!
Doen we!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, was nooit zo golf minded maar die nieuwe vind ik erg dikjes. Hopelijk heb ik die voor de zomer, dan zullen we er eens mee naar italie roffelen
Gezellig dat je mee gaat.... Is altijd maar weer afwachten natuurlijkquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:52 schreef jackson het volgende:
Tjuu, de nieuwe nano met 16GB.... kinky bende van apple ook
Dan zit je in een hobbeltrein (ok jij niet, maar elk willekeurig ander menschquote:iPod nano is nu voorzien van een versnellingsmeter. Als je iPod nano even schudt, wordt er een willekeurig ander nummer afgespeeld. Even kantelen en je krijgt Cover Flow te zien. En je kunt games spelen die zijn ontworpen met jouw bewegingen in gedachten.
Mja, ik ben in een goede buiquote:Op maandag 23 februari 2009 16:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Gezellig dat je mee gaat.... Is altijd maar weer afwachten natuurlijk
Een auto die met 200+ over de snelweg knalt....... hobbelt ookquote:Op maandag 23 februari 2009 16:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Dan zit je in een hobbeltrein (ok jij niet, maar elk willekeurig ander mensch) en dan wissel je steeds van nummer
Tegenwoordig ook nog?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Een auto die met 200+ over de snelweg knalt....... hobbelt ook
Over die kinderkoppen in de stad wel, snelweg valt meequote:
Mmh, wil je met 200 over de kinderkoppen?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Over die kinderkoppen in de stad wel, snelweg valt mee
Nehhh, ik ben ondanks dat het een lease-auto is er best zuinig opquote:Op maandag 23 februari 2009 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, wil je met 200 over de kinderkoppen?
Misschien als je Sebastian Loeb heetquote:Op maandag 23 februari 2009 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, wil je met 200 over de kinderkoppen?
En zo hoort datquote:Op maandag 23 februari 2009 17:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Nehhh, ik ben ondanks dat het een lease-auto is er best zuinig op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |