Handig. Het maakt meteen de pot schoon.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:34 schreef Ascension het volgende:
Nou je het zegt m,n poep rook idd wel een beetje naar zeep
TS ruikt aan zijn poepquote:Op maandag 23 februari 2009 16:34 schreef Ascension het volgende:
Nou je het zegt m,n poep rook idd wel een beetje naar zeep
En in de rest van je lijf.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:40 schreef Mejuffrouw het volgende:
Als je het gisteravond al hebt gedronken en je bent nu nog niet schuimbekkend of stuiptrekkend neergestort zou ik me maar niet zo druk meer maken. het zit alleen maar tussen je oren.
Geen idee hoe het met zeep is, maar ik heb een keer verdund chloor gedronken en toen mocht dat juist niet. Ik moest toen veel melk drinken enzo.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:35 schreef Bafnek het volgende:
overgeven
Chloor is dan ook bijtend, als je overgeeft komt dat nog een keer extra door je slokdarm heen.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met zeep is, maar ik heb een keer verdund chloor gedronken en toen mocht dat juist niet. Ik moest toen veel melk drinken enzo.
Exact hetzelfde geldt voor zeep.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Chloor is dan ook bijtend, als je overgeeft komt dat nog een keer extra door je slokdarm heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |