ik heb het opgezocht en vond echt allesandro (vond ik ook vreemd...) en nee, was bij de MTV VMA's in new york...quote:Op woensdag 11 november 2009 20:14 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Alessandra bedoeld. Zat je in Cannes?
Omdat we off-topic gaan => [FOT SC #130] Ochtendrituelenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik heb het opgezocht en vond echt allesandro (vond ik ook vreemd...) en nee, was bij de MTV VMA's in new york...
Portret of object fotografie? De nadruk ligt op het blad hier.quote:Op zondag 15 november 2009 19:56 schreef RikH het volgende:
Ben niet zo van het portret fotografie maar vond deze wel de moeite waard!
[ afbeelding ]
Tja... vond het toch meer een portret!quote:Op maandag 14 december 2009 13:11 schreef slashyou het volgende:
[..]
Portret of object fotografie? De nadruk ligt op het blad hier.
EchnaDarr : Mooi belicht, had persoonlijk iets meer hoofdruimte gegeven.
Wat is dan de functie van de selectieve inkleuring?quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef RikH het volgende:
[..]
Tja... vond het toch meer een portret!
Om een extra demensie aan de foto toe te voegen. Dit zou betekenen wanneer je bijvoorbeeld van een model enkel de lippen rood kleurt en het overige zwart/wit het geen portretfoto meer is? Omdat de nadruk ligt op de lippen? vind het een beetje een vage beredenering.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:42 schreef slashyou het volgende:
[..]
Wat is dan de functie van de selectieve inkleuring?
Het enige verschil is dat je bij een selectieve inkleuren van de lippen, de nadruk nog op één aspect van het model legt, terwijl bij de selectieve inkleuring van het blad hierboven de nadruk op iets anders dan het model gelegd wordt...quote:Op woensdag 16 december 2009 12:27 schreef RikH het volgende:
[..]
Om een extra demensie aan de foto toe te voegen. Dit zou betekenen wanneer je bijvoorbeeld van een model enkel de lippen rood kleurt en het overige zwart/wit het geen portretfoto meer is? Omdat de nadruk ligt op de lippen? vind het een beetje een vage beredenering.
Ik wordt eigenlijk meer afgeleid door de ondefinieerbare grijze vlakken in de linkerhelft van de foto. Ik kom er maar niet achter wat dat is en het leid me af van de rest van de foto. Maar het ondefinieerbare kan ook door mijn beeldschermpje (laptop) komen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:12 schreef Anglerfish het volgende:
Ja, dat is de bedoeling.
Persoonlijk houd ik juist heel erg van donkere foto's. Bovendien was het niet de bedoeling om hem te portretteren zoals hij is, dat doe ik eigenlijk zelden met mensen. Daar ligt mijn kwaliteit gewoon absoluut niet.
Hmm nee dat ligt niet aan je laptop, maar ik vond het geen goed idee om dat deel ook nog helemaal zwart te maken. Dan werd het helemaal een groot zwart vlak.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik wordt eigenlijk meer afgeleid door de ondefinieerbare grijze vlakken in de linkerhelft van de foto. Ik kom er maar niet achter wat dat is en het leid me af van de rest van de foto. Maar het ondefinieerbare kan ook door mijn beeldschermpje (laptop) komen.
Zodra niemand iets zegt over een geplaatste foto mag je er vanuit gaan dat ze hem mooi vinden. Want dan hoor je namelijk niets.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:05 schreef Anglerfish het volgende:
[ afbeelding ]
En ik maak graag kleine beeldreeksjes:
[ afbeelding ]
Zou je hem even wat kunnen resizen? Dit is wel erg grootquote:Op donderdag 31 december 2009 15:59 schreef pizzaluigi het volgende:
Ik post ook maar eens wat, even een willekeurig plaatje uit de collectie
Was iets voor een schoenenmerk geloof ik, nou ja, kritiek is altijd welkom, maar keep in mind, is alweer een paar maanden oud
[ afbeelding ]
Als het voor een schoenen merk is vind ik hem persoonlijk tegenvallen de schoen is erg donker en komt dus niet over.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:59 schreef pizzaluigi het volgende:
Was iets voor een schoenenmerk geloof ik, nou ja, kritiek is altijd welkom, maar keep in mind, is alweer een paar maanden oud
[ afbeelding ]
Waaaauw!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:06 schreef Targavision het volgende:
Portret:
[ afbeelding ]
Bewerkt in Photoshop:
[ afbeelding ]
Ik had graag iets minder overbelichte plekken gezien in het haar, maar verder best okquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:50 schreef Rockabella het volgende:
Wel bewerkt, maar toch.
[ afbeelding ]
Die onbewerkte foto is fijnquote:Op zondag 3 januari 2010 22:06 schreef Targavision het volgende:
Portret:
[ afbeelding ]
Bewerkt in Photoshop:
[ afbeelding ]
Ik ga eens even zoeken!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had graag iets minder overbelichte plekken gezien in het haar, maar verder best okKun je het origineel laten zien?
[..]
Die onbewerkte foto is fijnIk vind je bewerking niet zo eigenlijk.
Die onbewerkte heb ik niet zelf genomen. Ik doe namelijk nu nog alleen bewerken.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die onbewerkte foto is fijnIk vind je bewerking niet zo eigenlijk.
Maar het is wel de bedoeling dat je hier je eigengemaakte foto's laat zien en niet de ge-PS-dequote:Op zondag 3 januari 2010 22:40 schreef Targavision het volgende:
[..]
Die onbewerkte heb ik niet zelf genomen. Ik doe namelijk nu nog alleen bewerken.
Das wel gelukt zou ik zo zeggenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:45 schreef Rockabella het volgende:
Hmm ik kan hem helaas niet meer vinden. (Heb de meeste foto's op een andere schijf staan die nog steeds bij m'n moeder thuis staat.) Heb nog wel een recent foto'tje van in de sneeuw. Was wel de bedoeling om er een soort portret van te maken inclusief koud gezichtje.
[ afbeelding ]
Je origineel heb je ook al aardig bewerktquote:Op zondag 3 januari 2010 22:54 schreef Targavision het volgende:
Origineel:
[ afbeelding ]
Bewerkt:
[ afbeelding ]
Ik weet dat hij niet heel mooi is en er kleine foutjes in zitten, maar ik vond hem wel origineel
Ja naja, in zoverre was het voor een schoenenmerk dat het een voorstel was om het model te laten zien. De schoen was niet zo belangrijk, toevallig een oud ding van toevallig het zelfde merkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:36 schreef sjoemie_82 het volgende:
[..]
Als het voor een schoenen merk is vind ik hem persoonlijk tegenvallen de schoen is erg donker en komt dus niet over.
Had je dit er niet bij gezegd en kijkend naar het model vind ik hem leuk en orgineel.
Leuke compo, dat wel.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:59 schreef pizzaluigi het volgende:
[ afbeelding ]
Bij nadere inspectie moet ik concluderen dat je gelijk hebt, lijkt inderdaad net een blauw oog.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:47 schreef limpix het volgende:
[..]
Leuke compo, dat wel.
Ik vind de rechterzijde van het gezicht van het model erg slecht belicht, erg donker, zo donker dat het lijkt of ze een blauw oog/enorme wallen heeft.
Maar misschien zie alleen ik dat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |