100x100 aan de muur!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:38 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
@ Takkewijf: ik vind alleen de takken (![]()
) of bladeren storend, dus iets meer zoom/crop misschien?
Verder wel mooi gevangen!
@ Nednederlander: leuke, mooie portretfoto inderdaad.![]()
Portret van mijn dochter:
[ afbeelding ]
hahah die laatste vind ik echt leuk:pquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:05 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vriend van me, rapper. Vandaar de koptelefoon en achtergrondkeuze
Wel gruwelijk onscherp helaas, anders was het best een mooie foto geweest.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Leuke foto's allemaal. De 1 wat mooier dan de ander natuurlijk. Maar toch leuk om te zien allemaal.
Ik heb tijdens mijn vakantie (maandje geleden) deze foto gemaakt, vond em wel mooi. Dus denk deel hem met jullie...
[ afbeelding ]
I know, maar had me foto toetsel pas 2 weken, totaal geen verstand van fotograferen en stond op zo'n 15meter van d'r vandaan...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wel gruwelijk onscherp helaas, anders was het best een mooie foto geweest.
En wie is het?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I know, maar had me foto toetsel pas 2 weken, totaal geen verstand van fotograferen en stond op zo'n 15meter van d'r vandaan...
het is:quote:
ik heb het opgezocht en vond echt allesandro (vond ik ook vreemd...) en nee, was bij de MTV VMA's in new york...quote:Op woensdag 11 november 2009 20:14 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Alessandra bedoeld. Zat je in Cannes?
Omdat we off-topic gaan => [FOT SC #130] Ochtendrituelenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik heb het opgezocht en vond echt allesandro (vond ik ook vreemd...) en nee, was bij de MTV VMA's in new york...
Portret of object fotografie? De nadruk ligt op het blad hier.quote:Op zondag 15 november 2009 19:56 schreef RikH het volgende:
Ben niet zo van het portret fotografie maar vond deze wel de moeite waard!
[ afbeelding ]
Tja... vond het toch meer een portret!quote:Op maandag 14 december 2009 13:11 schreef slashyou het volgende:
[..]
Portret of object fotografie? De nadruk ligt op het blad hier.
EchnaDarr : Mooi belicht, had persoonlijk iets meer hoofdruimte gegeven.
Wat is dan de functie van de selectieve inkleuring?quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef RikH het volgende:
[..]
Tja... vond het toch meer een portret!
Om een extra demensie aan de foto toe te voegen. Dit zou betekenen wanneer je bijvoorbeeld van een model enkel de lippen rood kleurt en het overige zwart/wit het geen portretfoto meer is? Omdat de nadruk ligt op de lippen? vind het een beetje een vage beredenering.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:42 schreef slashyou het volgende:
[..]
Wat is dan de functie van de selectieve inkleuring?
Het enige verschil is dat je bij een selectieve inkleuren van de lippen, de nadruk nog op één aspect van het model legt, terwijl bij de selectieve inkleuring van het blad hierboven de nadruk op iets anders dan het model gelegd wordt...quote:Op woensdag 16 december 2009 12:27 schreef RikH het volgende:
[..]
Om een extra demensie aan de foto toe te voegen. Dit zou betekenen wanneer je bijvoorbeeld van een model enkel de lippen rood kleurt en het overige zwart/wit het geen portretfoto meer is? Omdat de nadruk ligt op de lippen? vind het een beetje een vage beredenering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |