oh ik was ook zo blij met die lens toen ik m net kreeg.. was mn eerste na mn body+kit.. Nu vind ik m zo vervelend aanvoelenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Even uit de loss pols met mijn nieuwe 50mm 1.8
[ afbeelding ]
Haha, ja ik moet nog even gaan verdiepen in mooie portretjes maar ik denk dat ik met dit lensje wel wat leuks kan gaan doen. Was puur vriendinnetje die even zo zat en *klik* deed de cameraquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:06 schreef unbrained het volgende:
[..]
oh ik was ook zo blij met die lens toen ik m net kreeg.. was mn eerste na mn body+kit.. Nu vind ik m zo vervelend aanvoelen
Over de foto, mn aandacht word meteen naar t onscherpe oog getrokken, en het andere oog is semi bedekt.. maargoed, "losse pols" he
Haha, leuk resultaat als dit onverwacht isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:42 schreef TeddyDucktape het volgende:
Onlangs afgestapt van digitaal, ik schiet voortaan alleen nog maar analoog (behalve als het een opdrachtje is hehe). Zoveel spannender, je hebt geen idee hoe het er uit komt...
[ afbeelding ]
Wáuw!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:42 schreef TeddyDucktape het volgende:
Onlangs afgestapt van digitaal, ik schiet voortaan alleen nog maar analoog (behalve als het een opdrachtje is hehe). Zoveel spannender, je hebt geen idee hoe het er uit komt...
[ afbeelding ]
De foto is inderdaad niet geniaal, maar ruim voldoende om bij je (groot-)ouders op de schoorsteen te kunnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:17 schreef Chanty het volgende:
Vandaag eerst buiten zitten rommelen om een leuke foto van mij en mijn vriend te schieten voor op canvas, maar dat vond ik niet echt een succes.Toen binnen een poging gedaan. Geen fotografisch hoogstandje maar staan er op zich leuk op.
Of ik hem leuk genoeg vind om af te drukken weet ik niet, maar ben wel benieuwd naar commentaarHeb hem met mijn 50mm 1.8 gemaakt, met de inbouwflits ingeflitst, als achtergrond de gordijnen, het patroontje heb ik in PS laten verdwijnen.
[ afbeelding ]
Had hem eerst helemaal zwart maar heb hem expres weer lichter gemaakt omdat het weer te zwart was voor mijn gevoel. Maar de achtergrond is dus ook waar ik het meeste over twijfel. Ook of Rob niet teveel tegen de achtergrond geplakt zit met zijn haar. De foto komt trouwens gewoon hier op de schoorsteen, hebben nu alleen verouderde echt leuke foto's van ons samenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De foto is inderdaad niet geniaal, maar ruim voldoende om bij je (groot-)ouders op de schoorsteen te kunnen.Ik weet alleen niet of ik de achtergrond zo geweldig vind. Het is netjes gedaan, maar wel heel erg egaal. Had je het niet beter gewoon zwart kunnen maken (op mijn monitor lijkt het meer op donkergrijs)?
en als je nou licht-grijs neemt, in plaats van donker-grijs?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Had hem eerst helemaal zwart maar heb hem expres weer lichter gemaakt omdat het weer te zwart was voor mijn gevoel. Maar de achtergrond is dus ook waar ik het meeste over twijfel. Ook of Rob niet teveel tegen de achtergrond geplakt zit met zijn haar. De foto komt trouwens gewoon hier op de schoorsteen, hebben nu alleen verouderde echt leuke foto's van ons samen
zie wat je bedoelt, dat kan ik nog wel bijwerken ja, maar er hangen daar idd wel wat lusjes (kattenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:56 schreef Omniej het volgende:
Ik heb het idee dat de achtergrond aan de linkerkant bij de bank een beetje slecht weg gewerkt is... Alsof de bank aan de bovenkant helemaal aan het rafelen is zeg maar.
Maar dit was niet in een zoo. Dit is een wilde.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat je die beter hier kan posten: [algemeen] Dierentuinfoto's - Zoo far, zoo good.![]()
Die is echt tofquote:
Toffe flitser, nog nooit zo'n patroon gezien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:35 schreef fr4nkovic het volgende:
Vanmiddag deze foto gemaakt (zelfportret)
[ afbeelding ]
Foto is gemaakt met een honingraat voor mijn flitser van HONL.
[ afbeelding ]
Meer mensen hier ervaring mee?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:42 schreef TeddyDucktape het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |