En die is dus helaas onscherp en/of lichtjes bewogen. Vond hem verkleind (en gecropt) wel mooi, maar zeker niet professioneel...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:06 schreef kirsten. het volgende:
Die van de pauw vind ik een érg professionele en mooie foto!
Sommige mensen maken daar een hobby van. Ik vind ze altijd meer afbreuk doen dan bijdragen...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:16 schreef DrDarwin het volgende:
Waarom die vreselijke zwarte doods kaders om die foto's?
Ik ben ook geen expert hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:14 schreef SlamD het volgende:
[..]
En die is dus helaas onscherp en/of lichtjes bewogen. Vond hem verkleind (en gecropt) wel mooi, maar zeker niet professioneel...
Echt een schitterende dierentuin. Met een briljant uitzicht over de skyline van Sidney. Erg mooie foto's overigens.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 06:01 schreef SlamD het volgende:
Nogmaals Taronga Zoo (Sydney), helaas niet alles even scherp...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die foto doet mij een beetje denken aan de vraag "Hoe zou de wereld er uit zien als er morgen plots geen mensen meer op de wereld zijn?"quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
--
[ afbeelding ]
ijsbeer in rotterdam
Erg coole foto zo!quote:
Ik was heel even jaloers op jouw lenzen - zoals bij de meeste van je foto's - tot ik erachter kwam dat ik deze lens ook heb.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:02 schreef Ouwesok het volgende:
Kroonmaki (Aquazoo)
[ afbeelding ]
Met de Oly E-330 en de 40-150
Zou'k niet doen, ik heb de hebbelijkheid om te fotograferen met zo goedkoop mogelijk verkregen glas (behoudens mijn macrolenzen).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:31 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ik was heel even jaloers op jouw lenzen....
Die olifant vind ik echt heel erg leuk zo!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:17 schreef Sugar het volgende:
[..]
Erg coole foto zo!
Mijn bijdrage aan dit topic:
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |