abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 februari 2009 @ 11:09:41 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66367301
Dan stel je jong Ajax maar op...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 23 februari 2009 @ 11:13:39 #102
164283 Luco
Buongiorno!
pi_66367428
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:07 schreef Jajong het volgende:
Ach, om na zo'n superbeladen wedstrijd in Florence 3 dagen later te pieken tegen de hekkensluiter lijkt me ook nogal onmogelijk. Winst = winst.
Nogmaals Borst gisteren:
quote:
Als je 3 dagen na een Europese wedstrijd een slechte wedstrijd speelt, en deze weet te winnen, dan ben je een topploeg
Alleen had hij het over Twente, die wel eens slechte wedstrijden mogen spelen blijkbaar
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_66367456
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Dan stel je jong Ajax maar op...
Met jou discussieren heb ik jaren geleden al opgegeven. Het is voor jou toch nooit goed genoeg
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 23 februari 2009 @ 11:15:18 #104
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66367474
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:14 schreef Jajong het volgende:

[..]

Met jou discussieren heb ik jaren geleden al opgegeven. Het is voor jou toch nooit goed genoeg
Op dit moment heeft hij wel recht van spreken lijkt mij zo.
  maandag 23 februari 2009 @ 11:16:07 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66367495
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:14 schreef Jajong het volgende:

[..]

3 punten zijn mooi, maar voor de rest was het niet goed genoeg nee. Als het nou gewoon een moeizame overwinning was soit. Je geeft in de laatste 10 min nog 3 keer bijna de winst uit handen, hell ja had nog kunnen verliezen. Puur door mazzel win ja, nee, dat is voor mij tegen Volendam, thuis, niet goed genoeg nee.
Get woke, go broke!
pi_66367544
quote:
Op maandag 23 februari 2009 02:44 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik heb iemand nog nooit zo grappig 'klaarblijkelijk' zien schrijven.
Had het overgenomen van het ajax.netwerk.to/forum
pi_66367577
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

3 punten zijn mooi, maar voor de rest was het niet goed genoeg nee. Als het nou gewoon een moeizame overwinning was soit. Je geeft in de laatste 10 min nog 3 keer bijna de winst uit handen, hell ja had nog kunnen verliezen. Puur door mazzel win ja, nee, dat is voor mij tegen Volendam, thuis, niet goed genoeg nee.
Tuurlijk is het niet goed genoeg, maar wat Hugo Borst zegt is gewoon waar. En dat we met geluk winnen mag ook wel eens een keer, het zit dit seizoen zo goed als altijd tegen.
pi_66367765
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:02 schreef Cheiron het volgende:
Ontevreden over Suarez.. hmm.. Wel een van de weinige spelers die er al wedstrijden lang 90 minuten op klapt. Elke keer weer de actie proberen te maken, constant dreiging. Je weet dat hij geen typische afmaker is, waarom dan in de spits en niet op rechts of links (hij is mijlen beter dan Kennedy en Leo). Dan zet je Bodul in de spits... Maar nee.

Als Marco hem maar niet demotiveert met dit soort gepraat. Hij kan beter kritisch naar vd Wiel kijken, die al wedstrijden lang gewoon slordig speelt. Geen kwestie van een foutje, gewoon niet opletten en je werk niet doen. Hupsakee; Silva erin svp!!
Helemaal mee eens. Iedereen heeft 't achteraf over Suarez en zijn gemiste kansen, maar ik had het nog wel eens willen zien als Suarez helemaal niet mee had gespeeld gisteren. Hij was echt de enige die wat wist te creëren in de voorhoede. Leonardo, Kennedy en Sulejmani zijn volgens mij niet eens tot een doelpoging gekomen.
pi_66367820
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, en dat is heel jammer, maar de laatste keer dat ik voetbal keek was een team meer dan 1 speler . Komop, zelfs zonder Suarez moet Ajax thuis toch geen problemen hebben met Volendam?

Er zijn gewoon geen excuses vind ik, dit kan en mag niet, maar gebeurt toch...
Whehe, waarom hoor ik jou nou altijd negatief? Terwijl er ook regelmatig positieve dingen gebeuren.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 23 februari 2009 @ 11:26:42 #110
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_66367849
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:07 schreef Jajong het volgende:
Ach, om na zo'n superbeladen wedstrijd in Florence 3 dagen later te pieken tegen de hekkensluiter lijkt me ook nogal onmogelijk. Winst = winst.
Je bedoelt de hekkensluiter waarvan je dit seizoen al 1 keer hebt verloren, en 1 keer met de grootste moeite hebt gewonnen? Ik zou gemotiveerd zijn tot op het bot om te laten zien dat die wedstrijden off-days waren en dat mijn ploeg beter is dan dat. Maar dat is blijkbaar teveel gevraagd.

Positieve nooit: Ik vond Anita de eerste helft uitstekend spelen. Natuurlijk nog een paar foutjes, maar speelt de bal tenminste strak in. Mag wel wat meer opkomen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 23 februari 2009 @ 11:26:59 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66367857
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:25 schreef Breach het volgende:

[..]

Whehe, waarom hoor ik jou nou altijd negatief? Terwijl er ook regelmatig positieve dingen gebeuren.
Als er wat te vieren valt hoor je het wel!
Get woke, go broke!
pi_66368052
Heb wel vertrouwen in donderdag
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_66368237
Is de kaartverkoop na die winst vorige week nog wat omhoog gegaan?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66368438
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:38 schreef Suijk het volgende:
Is de kaartverkoop na die winst vorige week nog wat omhoog gegaan?
Volgens mij zijn er alleen nog kaarten te koop van + ¤50,= en zijn er 40.000 plaatsen verkocht.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_66368439
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:33 schreef Silaz het volgende:
Ik zie Ajax gewoon verliezen met 0-3 ofzo. Fiorentina had echt een off-day vorige week.

Mutu en Gilardino gaan echt wel scoren. Daarnaast zie ik Stekelenburg gewoon weer blunderen.

Maar Ajax mag mij verrassen.
pi_66368464
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:26 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Je bedoelt de hekkensluiter waarvan je dit seizoen al 1 keer hebt verloren, en 1 keer met de grootste moeite hebt gewonnen? Ik zou gemotiveerd zijn tot op het bot om te laten zien dat die wedstrijden off-days waren en dat mijn ploeg beter is dan dat. Maar dat is blijkbaar teveel gevraagd.

Positieve nooit: Ik vond Anita de eerste helft uitstekend spelen. Natuurlijk nog een paar foutjes, maar speelt de bal tenminste strak in. Mag wel wat meer opkomen
Mensen werken nou eenmaal zo. Dat is bij veel mensen inderdaad teveel gevraagd.
pi_66368492
Ik zie het wel 1-2 worden. Dat zou een erge uitslag zijn .
pi_66368524
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:45 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

Ik zie Ajax gewoon verliezen met 0-3 ofzo. Fiorentina had echt een off-day vorige week.

Mutu en Gilardino gaan echt wel scoren. Daarnaast zie ik Stekelenburg gewoon weer blunderen.

het is vooral de verdediging die gaten laten vallen waardoor stekelenburg gewoon hulpeloos moet toekijken. de verdediging moet gewoon op orde en op zijn italiaans naar de volgende ronde....
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  maandag 23 februari 2009 @ 11:47:53 #119
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_66368525
Gaat wel weer billenknijpen worden donderdag.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 23 februari 2009 @ 11:48:22 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66368536
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:45 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mensen werken nou eenmaal zo. Dat is bij veel mensen inderdaad teveel gevraagd.
En dat vind jij acceptabel, bij werk waarbij er elke week tienduizenden mensen komen kijken hoe jij van je hobby je heel dikbetaalde beroep hebt gemaakt? Waar mensen als Stekelenburg in 1 jaar meer verdienen dan zo'n beetje elke toeschouwer in zijn hele leven nooit zal verdienen?

Kom jij er mee weg? Ja, sorry baas, ik heb 3 dagen geleden al hard gewerkt, dat kan ik nou echt niet meer hoor...

Ik snap dat oprecht niet, je hebt maar te bikkelen voor je poen!
Get woke, go broke!
  maandag 23 februari 2009 @ 11:49:17 #121
51286 w00h00
Digital man!
pi_66368566
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:33 schreef Silaz het volgende:
Heb je gisteren niet gekeken?
pi_66368681
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat vind jij acceptabel, bij werk waarbij er elke week tienduizenden mensen komen kijken hoe jij van je hobby je heel dikbetaalde beroep hebt gemaakt? Waar mensen als Stekelenburg in 1 jaar meer verdienen dan zo'n beetje elke toeschouwer in zijn hele leven nooit zal verdienen?

Kom jij er mee weg? Ja, sorry baas, ik heb 3 dagen geleden al hard gewerkt, dat kan ik nou echt niet meer hoor...

Ik snap dat oprecht niet, je hebt maar te bikkelen voor je poen!
Het gaat er niet om of ik dat acceptabel vind. Zo werkt het nou eenmaal, en als je dat niet in kan zien vind ik nogal kortzichtig en getuigt een beetje van een gebrek aan mensenkennis. Ik snap ook niet waarom het relevant is dat ze zoveel geld verdienen. Dat geld maakt ze geen betere of mentaal sterkere personen hoor.
pi_66368705
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:47 schreef Houniet het volgende:
Gaat wel weer billenknijpen worden donderdag.
Hopelijk is de sfeer goed, want gisteren was het echt dra-ma-tisch.
  maandag 23 februari 2009 @ 11:55:55 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66368783
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:52 schreef Jajong het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of ik dat acceptabel vind. Zo werkt het nou eenmaal, en als je dat niet in kan zien vind ik nogal kortzichtig en getuigt een beetje van een gebrek aan mensenkennis. Ik snap ook niet waarom het relevant is dat ze zoveel geld verdienen. Dat geld maakt ze geen betere of mentaal sterkere personen hoor.
Sorry hoor, maar je hebt een behoorlijke selectie (tenminste dat zou moeten als je een beetje beleid hebt). Dan moet je de mensen die het niet aankunnen (oooeee, wat een zwaar leven heb ik toch als miljonair) maar aan de kant houden.

Gebrek aan mensenkennis? het is gebrek aan mentaliteit en respect voor je supporters, dat is het!

Een vakkenvuller bij AH die net keihard heeft moeten werken omdat er een lading te laat was kan de dag erna toch ook niet zeggen : ja maar nu kan ik me niet meer motiveren, ik heb gisteren al zo hard gewerkt. Dan lig je eruit, voor je minumumloon!
Get woke, go broke!
pi_66368811
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:53 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hopelijk is de sfeer goed, want gisteren was het echt dra-ma-tisch.
Gek he

1. Wedstrijd tegen Volendam
2. Tijdstip half 5
3. Donderdag was de uitwedstrijd tegen Fiorentina, waar de helft nog van aan het bijkomen was.
4. Stiekem komen er toch veel Brabanders naar Ajax, daar is het nu Carnaval
5. Er was geen podium op 410.

Kom allemaal goed donderdag
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_66368813
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar je hebt een behoorlijke selectie (tenminste dat zou moeten als je een beetje beleid hebt). Dan moet je de mensen die het niet aankunnen (oooeee, wat een zwaar leven heb ik toch als miljonair) maar aan de kant houden.

Gebrek aan mensenkennis? het is gebrek aan mentaliteit en respect voor je supporters, dat is het!

Een vakkenvuller bij AH die net keihard heeft moeten werken omdat er een lading te laat was kan de dag erna toch ook niet zeggen : ja maar nu kan ik me niet meer motiveren, ik heb gisteren al zo hard gewerkt. Dan lig je eruit, voor je minumumloon!
Je begrijpt niet wat ik zeg, je gaat totaal voorbij aan het punt. Laat maar.
  maandag 23 februari 2009 @ 11:58:41 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66368872
nee, ik snap je punt prima, je hebt er begrip voor, "want zo werkt het". Nou, zo werkt het niet vind ik.
Get woke, go broke!
pi_66368945
Is Leonardo al op het vliegtuig naar Griekenland?

Ik heb nog steeds de rillingen van die bal op de paal.
pi_66369086
Leo is prima als supersub. In de basis is het niks helaas.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 23 februari 2009 @ 12:08:13 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66369117
Ik vind het moeilijk, hij was niet best gisteren, maar wie wel dan? Op basis van het spel gisteren heeft bijna niemand recht op een basisplek, waarom is Leo dan de gebeten hond?
Get woke, go broke!
pi_66369146
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het moeilijk, hij was niet best gisteren, maar wie wel dan? Op basis van het spel gisteren heeft bijna niemand recht op een basisplek, waarom is Leo dan de gebeten hond?
Omdat hij in de basis bijna altijd speelt zoals gisteren. Meer buitenspelers hebben daar last van, Babel had dat ook altijd. Goed als invaller, tegenvallend als basisspeler.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_66369153
quote:

[..]

Dat idee heb ik ook ja... zullen wel verliezen donderdag met 1-2 ofsow.
pi_66369167
quote:
Is hij niet. Ik vind hem als invaller meestal wel goed. Dus heeft hij pech, en lekker iedere keer spelen als invaller
stupidity has become as common as common sense was before
pi_66369194
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:49 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Heb je gisteren niet gekeken?
Haha jawel, maar gewoon, zo' n gevoel.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 23 februari 2009 @ 12:10:46 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66369196
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:09 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Omdat hij in de basis bijna altijd speelt zoals gisteren. Meer buitenspelers hebben daar last van, Babel had dat ook altijd. Goed als invaller, tegenvallend als basisspeler.
true, maar van mij hoeft ie dan niet weg, de actie tegen het einde, vlak voor de goal was echt een van de lichtpuntjes van gisteren . (dat ie in de lucht iemand uitkapt en een voorzet geeft).
Get woke, go broke!
pi_66369246
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:06 schreef koningdavid het volgende:
Leo is prima als supersub. In de basis is het niks helaas.
Leo heeft een leuke techniek. Maar mist inzicht en teamgeest. Daardoor zal het nooit wat met die jongen worden.

Edit: En dan vergeet ik ook nog zijn rampzalige voorzet.
pi_66369259
quote:
Omdat het altijd hetzelfde fuckin liedje is met dat dribbelkutje. Maakt 1 leuke actie in een halfjaar en hangt daarna weer drie jaar de Ronaldinho uit met allemaal nutteloze kutactie, balverlies, huilend naar de grond gaan, niet vrij lopen, jankend tegen iedereen. Het is echt om je kapot te ergeren. Mag je een keer in de basis starten en dan speel als zo enorme laffe haas die geen goede actie heeft gemaakt.
  maandag 23 februari 2009 @ 12:14:02 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66369310
Oh, je hebt het niet zo op Leonardo he? .
Get woke, go broke!
pi_66369374
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Oh, je hebt het niet zo op Leonardo he? .
Ik ben blij dat iemand het eindelijk inziet. Die jankbak heeft mij nog nooit kunnen bekoren. Niet toen hij bij Feyenoord speelde, niet toen hij bij NAC speelde en nu nog minder.
  maandag 23 februari 2009 @ 12:19:22 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66369457
Ik ben ook geen fan hoor . Ik vind alleen dat hij ook nog wel goeie dingen gedaan heeft voor Ajax. En hij kostte ook echt geen moer, word dan boos op Sulejmani, die bakt er ook niets van en kostte het BNP van een Afrikaans land .
Get woke, go broke!
pi_66369587
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Van der Wiel was vandaag trouwens echt dramatisch. Meest tenenkrommende moment was nog wel dat bij de vrije trap van Volendam door hem de buitenspelval mislukte.
Maar dat is ook heel moeilijk! . Echt, wat een pannenkoek.

Het is dat we Oleguer en Wielaert van fatsoenlijke clubs hebben gehaald, maar anders zou er niet eens iemand bij ons zijn die weet wat buitenspel nou precies inhoudt.

Wat dat betreft zijn we wel écht vooruit gegaan dit seizoen.
pi_66369620
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:56 schreef Breach het volgende:
4. Stiekem komen er toch veel Brabanders naar Ajax, daar is het nu Carnaval
Stiekem? Volgens mij is dat algemeen bekend, maargoed .
pi_66369659
quote:

[..]

Ik vrees er ook voor.

Is er al iets bekend over Gabri, Vertonghen, Enoh en Cvitanich?
pi_66369661
Ik zit nog steeds met die kut wedstrijd van gisteren in mijn hoofd. Wat een droeftoeters weer. Tis dat je wint.
pi_66369697
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook geen fan hoor . Ik vind alleen dat hij ook nog wel goeie dingen gedaan heeft voor Ajax. En hij kostte ook echt geen moer, word dan boos op Sulejmani, die bakt er ook niets van en kostte het BNP van een Afrikaans land .
Wat is het goede van Leonardo dan? Dat balletje in Hamburg? Ik kom niet verder dan dat hoor.. Vooruit een keer Groningen 3-2. Maar ik heb nog nooit bij een goal van Leonardo gejuicht (alleen in Hamburg, omdat ik toen niet kon zien wie er scoorde).

Ik heb zo een enorme hekel aan dat gejank van die gast. Altijd maar doorrollen en dat jankgezicht weer in de plooi zetten.
pi_66369766
Nou ja. Van der Wiel was gisteren heel dramatisch, maar Wielaert dekte ook veel te vaak op 2 a 3 meter, Oleguer werd eruit gesprint door die kerel bij de goal van Volendam. Gelukkig gaf Vermaelen wel thuis.

Anita vond ik ook wederom goed. Kennedy was weer eens Kennedy - zoals altijd, alleen had ie de vorige keer wel toevallig een bal op goal erin geschoten.

Het blijft bij Suarez doodzonde van die kansen. Nou waren ze niet allemaal even makkelijk, maar er zaten er toch echt een paar tussen waarvan je het echt niet snapt dat ze er niet in gaan.

Verder was het kenmerkend voor de houding en situatie van Sulejmani, dat ie ondanks alles, wel weer een bal achter zijn standbeen moet spelen nadat er afgefloten was voor buitenspel ofzo. Het is een heeeeeel klein iets, het is niet eens tijdens de wedstrijd, maar het geeft wel aan hoe hij er over denkt. Een speler die niet goed in zijn vel zit, totaal niet in vorm is en geen basisplek heeft, zou zo'n bal nooit op zo'n manier spelen.

En dan Leonardo natuurlijk weer. .
pi_66369854
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja. Van der Wiel was gisteren heel dramatisch, maar Wielaert dekte ook veel te vaak op 2 a 3 meter, Oleguer werd eruit gesprint door die kerel bij de goal van Volendam. Gelukkig gaf Vermaelen wel thuis.
Was dat niet Lindgren?
pi_66369971
Anita speelde inderdaad weer puik, alleen het middenveld is niet veel soeps zo hoor. Daar moeten bikkelaars staan, en iemand die het spel kan maken. Dán zie ik de toekomst weer rooskleurig in.
  maandag 23 februari 2009 @ 12:38:03 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66370004
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:36 schreef Nashje het volgende:
Anita speelde inderdaad weer puik, alleen het middenveld is niet veel soeps zo hoor. Daar moeten bikkelaars staan, en iemand die het spel kan maken. Dán zie ik de toekomst weer rooskleurig in.
gabri en enoh zijn iig bikkelaars, maar er moet dan zeker nog iemand bij met wat meer overzicht.
Get woke, go broke!
pi_66370057
quote:
Op maandag 23 februari 2009 01:55 schreef versteegrob het volgende:
Opmerking op Ajax tv van MvB na de wedstrijd is wel helder:

Vraag word gesteld: doelpunten moeten geen probleen zijn met deze namen in de voorhoede

Antwoord Marco: Kwa blijkelijk zijn ze niet zo goed als iedereen zegt.

Nou hij zegt daar meer zoiets van ik kan het niet oplossen meer. Datmoet hij nooit doen want dan zaag je aan je eigen poten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')