Bij z'n eerste balcontacten ging iedereen juichen etc maar hij verneukte die totaalquote:Op zondag 22 februari 2009 23:10 schreef Luco het volgende:
Hoe speelde Aissati trouwens?
Niet goed, maar ging wel als enige middenvelder mee naar voren.quote:
Ik zie het niet gebeurenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:27 schreef Aanvoerder het volgende:
3 punten in Utrecht pakken wordt lastig.
http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=71267quote:Ajax won zondagmiddag met de nodige mazzel van Volendam. De Amsterdammers creëerden verschillende kansen, maar het vizier van de Ajax-aanvallers stond niet gericht op het Volendam-doel. Trainer Van Basten baalt van de geringe doelpuntenproductie.
"We kunnen niet op balbezit spelen. Voorin hebben de spelers binnen één tel weer balverlies," zei Van Basten. "Het verhaal over het missen van kansen is dit seizoen al heel vaak verteld. Als je zo veel kansen mist als wij gisteren deden, heb je het tegen elke tegenstander moeilijk. We hebben het geluk gehad dat we tegen Volendam twee keer konden scoren uit standaardsituaties. Het is een treurige constatering dat we hier sinds september geen vooruitgang mee hebben geboekt."
Vooral op Suarez, die de laatste weken in de spits staat geposteerd, was de Ajax-trainer kritisch. "Hij heeft veel kansen gemist. Ik kan onmogelijk tevreden over hem zijn." Van Basten weet niet meteen hoe dit probleem op te lossen. "We trainen in partijvormen, we trainen op afwerken, ik weet niet wat we daar meer aan kunnen doen," zo zei Van Basten tegen het AD.
Nou ik wel, het aantal kansen dat hij om zeep helpt is echt om te huilen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:49 schreef GieJay het volgende:
[..]
http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=71267
Ben ik het niet helemaal mee eens..
Vind ik nog best veelquote:Op maandag 23 februari 2009 00:14 schreef Silenus het volgende:
Er komen iets van 1750 Fiorentinasupporters deze kant op hoorde ik. Wordt een mooi europacupsfeertje.
Ongeveer net zoveel als tegen Slavia.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:14 schreef Silenus het volgende:
Er komen iets van 1750 Fiorentinasupporters deze kant op hoorde ik. Wordt een mooi europacupsfeertje.
check je inbox.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:35 schreef DurQ het volgende:
Ik wacht nog steeds op een pm van de torrent van de wedstrijd Real - Ajax
Ik heb iemand nog nooit zo grappig 'klaarblijkelijk' zien schrijven.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:55 schreef versteegrob het volgende:
Opmerking op Ajax tv van MvB na de wedstrijd is wel helder:
Vraag word gesteld: doelpunten moeten geen probleen zijn met deze namen in de voorhoede
Antwoord Marco: Kwa blijkelijk zijn ze niet zo goed als iedereen zegt.
quote:Op maandag 23 februari 2009 02:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb iemand nog nooit zo grappig 'klaarblijkelijk' zien schrijven.
Graag gedaanquote:Op maandag 23 februari 2009 08:46 schreef Damzkieee het volgende:
Pfoe dat was nog effe zweten, gelukkig hebben jullie gewonnen. Ik maak me steeds meer zorgen
Viel dat even tegen hè, thewishmaster!?!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:50 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt hoop koestert op een resultaat bij Ajax uit. Als Ajax slecht speelt wordt het 3-0, als het een beetje loopt wordt het gewoon 6-0.
Als ik een grote mond opzet moet ik inderdaad op de blaren zitten nuquote:Op maandag 23 februari 2009 10:28 schreef Maja het volgende:
[..]
Viel dat even tegen hè, thewishmaster!?!![]()
Doordat Suarez kansen bleef missen, bleven wij hoop houden. Jammer dat onze spitsen het laatste kwartier ook niet scherp waren...
Ik deel jouw cynisme over het spel van Ajax dit seizoen voor een groot gedeelte, maar als je niet eens meer een ruime overwinning kan verwachten voor een thuiswedstrijd tegen de hekkensluiter is het einde zoek.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Sja, dit had je toch kunnen zien aankomen? Echt, als je nou nog had verwacht dat Ajax na 1 redelijke pot meteen de pannen van het dak zou spelen heb je niet zo goed opgelet dit seizoen he?.
Dat is het dus ookquote:Op maandag 23 februari 2009 10:36 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik deel jouw cynisme over het spel van Ajax dit seizoen voor een groot gedeelte, maar als je niet eens meer een ruime overwinning kan verwachten voor een thuiswedstrijd tegen de hekkensluiter is het einde zoek.
Wat je in je eerste stukje zegt klopt ook. Als je maar de helft van die open kansen erin schiet, sta je met de rust voor met 3-1 of 4-1 en is er weinig aan de hand en wordt er juist gezegd dat Ajax zo vlak na een Europees duel het heel goed heeft gedaan. Ook al is het voetbal hetzelfde.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Sja, dit had je toch kunnen zien aankomen? Echt, als je nou nog had verwacht dat Ajax na 1 redelijke pot meteen de pannen van het dak zou spelen heb je niet zo goed opgelet dit seizoen he?.
Voor de derde keer dit jaar was er blijkbaar sprake van onderschatting.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:46 schreef Suijk het volgende:
Klopt. Volgens mij had Volendam uiteindelijk ook evenveel goede kansen als Fiorentina afgelopen week. Ook vreemd.
[oude LP modus]quote:Op maandag 23 februari 2009 10:46 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Voor de derde keer dit jaar was er blijkbaar sprake van onderschatting.
Nee, en dat is heel jammer, maar de laatste keer dat ik voetbal keek was een team meer dan 1 spelerquote:Op maandag 23 februari 2009 10:49 schreef Scorpie het volgende:
Tja Suarez is overduidelijk nog niet in vorm.
Heb je z'n uittrappen zeker niet gezienquote:Op maandag 23 februari 2009 10:47 schreef TheClown1 het volgende:
zou het geluk op zijn of kunnen we er nog op rekenen tot volgende week zondag. vond stekelenburg op zich wel goed spelen. hij begint weer zijn vertrouwen terug te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |