Stelt behoorlijk teleur tot dusver. Je ziet wel dat hij veel praat met zijn mede-verdedigers en de boel oppept (wat een goed teken is) maar verdedigend laat hij nog te veel steekjes vallen. Wat mij opvalt is dat hij zijn directe tegenstander veel tijd geeft om te handelen. Bij Groningen liep dat fataal af en tegen Heerenveen liet hij het bij fases toe dat er geschoten mocht worden. In dit soort situaties moet je er gewoon vol op klappen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:27 schreef peaceman het volgende:
Is Wielaert eigenlijk goed genoeg? Wat vinden jullie?
Dat zeker. Heb ze tegen nac aan het werk gezien, daar hadden ze ook moeten winnen. Willem II wonnen ze dan wel, bij Twente hadden ze ook kansen en nu weer. Leuke ploeg gewoon...quote:Op zondag 22 februari 2009 22:18 schreef Spaulding het volgende:
Chapeau aan Volendam die al weken lang leuk en aanvallend lopen te voetballen maar jammer genoeg vaak pech hebben.
Ja ik weet het, hij miste veel kansen, maar toch vond ik Luis het meest nadrukkelijk aanwezig.quote:
omfg toen heb ik hem helemaal de tering in gescholden zeg, jezus wat een communicatie maar stekelenburg had ook 3x geen communicatie had met z'n verdedigers echt heel slechtquote:Op zondag 22 februari 2009 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Stelt behoorlijk teleur tot dusver. Je ziet wel dat hij veel praat met zijn mede-verdedigers en de boel oppept (wat een goed teken is) maar verdedigend laat hij nog te veel steekjes vallen. Wat mij opvalt is dat hij zijn directe tegenstander veel tijd geeft om te handelen. Bij Groningen liep dat fataal af en tegen Heerenveen liet hij het bij fases toe dat er geschoten mocht worden. In dit soort situaties moet je er gewoon vol op klappen.
Van der Wiel was vandaag trouwens echt dramatisch. Meest tenenkrommende moment was nog wel dat bij de vrije trap van Volendam door hem de buitenspelval mislukte.
Zoals hij speelde vandaag gaat je punten kosten op den duur (als hij zo blijt spelen dan hea).quote:Op zondag 22 februari 2009 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja ik weet het, hij miste veel kansen, maar toch vond ik Luis het meest nadrukkelijk aanwezig.
Anita maakte in de 1e helft een aardige indruk maar wisselde het vervolgens af met een matige 2e helft met veel slordige passes.
Speelde hij dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:31 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond LIndgren bij vlagen bijna ongeïnteresseerd overkomen..
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:31 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond Ajax bij vlagen bijna ongeïnteresseerd overkomen..
Wie stelt niet teleur? Emanuelson? Suarez?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Stelt behoorlijk teleur tot dusver.
Is gewoon z'n speelstijl. Hij oogt nooit heel getergd maar staat er wel gewoon. Vandaag een assist en een paar goede steekpassjes op Suarez. Een opvallende maar bijzonder begaafde voetballer. Jammer dat ie zo rete traag is of in ieder geval traag lijkt. Vind hem juist een van de stabiele factoren in het elftal.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:31 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond LIndgren bij vlagen bijna ongeïnteresseerd overkomen..
Lijkt mij dat het komt door v. Basten die maar geen team weet te smeden uit deze gasten. Het blijft maar los zand dat af en toe gered wordt door een paar acties van Suarez.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:34 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wie stelt niet teleur? Emanuelson? Suarez?
Daar houdt het wel bij op... vreemd dat Sulejmani en Wielaert het bij hun vorige clubs wel goed deden? Nee, niet echt. Het komt omdat dit fucking team niet aan de praat is te krijgen.
Tsjah je mag van mij part best aan een team bouwen maar als je ziet wat er nu voor onzin speelt. Het lijkt alsof ze hun taken niet kennen en nog nooit gevoetbald hebben.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:36 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het komt door v. Basten die maar geen team weet te smeden uit deze gasten. Het blijft maar los zand dat af en toe gered wordt door een paar acties van Suarez.
Nu wachten tot hij Ajax afkraakt over de wedstrijd van vandaagquote:Als je 3 dagen na een Europese wedstrijd een slechte wedstrijd speelt, en deze weet te winnen, dan ben je een topploeg
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:53 schreef Luco het volgende:
Borst bij Studio Voetbal:
[..]
Nu wachten tot hij Ajax afkraakt over de wedstrijd van vandaag
Je linkjes zijn stukquote:Op zondag 22 februari 2009 22:54 schreef Spougle het volgende:
Der net het overzicht van de CL seizoen 95 weer eens gekeken het blijft prachtig. Wat verlang ik weer naar die tijden. En wat een team stond er ook toen.
[ [url=o<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/eBeEgTSIiHQ&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/eBeEgTSIiHQ&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>]afbeelding[/url] ]
Heb die een paar dagen terug ook gekeken. Kippenvel en tranen.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:54 schreef Spougle het volgende:
Der net het overzicht van de CL seizoen 95 weer eens gekeken het blijft prachtig. Wat verlang ik weer naar die tijden. En wat een team stond er ook toen.
gewoon [youtube]link van filmpje hier[/youtube]quote:Op zondag 22 februari 2009 22:55 schreef Spougle het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Ik krijg het ook niet goed ook laat die link dan ook maar.
Gewoon de link werkt ook (zonder tags)quote:Op zondag 22 februari 2009 22:59 schreef jna het volgende:
[..]
gewoon [youtube]link van filmpje hier[/youtube]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |