quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Welke, die van die reclames?quote:
Die is erg ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef Smart_ass het volgende:
Die reclame met Kim Lian als baby. Mijn god.
Ja verschrikkelijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
Het is hier zo gezellieeeeeeeeee!
Killer.quote:
Bariquote:
Ik ookquote:
Ik heb 'm net opgezocht op Youtube, kende 'm nog niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef Smart_ass het volgende:
Correctquote:
Ik moet je wat vertellen.quote:
Wat dan ?quote:
Ik heb een test gedaan, een zwangerschapstest...quote:
En....quote:Op zondag 22 februari 2009 21:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb een test gedaan, een zwangerschapstest...
Correct.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat de gangmakers voor school bezig zijn.
We moeten het nog een keer proberen.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:52 schreef Florian_ het volgende:
Heuheu ZH!
Ik heb toch een vies boek gedownload joh, autopsie
En IVF dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We moeten het nog een keer proberen.
Jij denkt echt dat ik geld op mijn rug heb groeien geloof ik he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
Wanneer kunnen we 'm in het smilie pakket verwachten?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Voor situaties waarin je iets héél ergvindt.
[ afbeelding ]
Ik krijg 'm maar niet msn-compatible.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we 'm in het smilie pakket verwachten? [ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik geld op mijn rug heb groeien geloof ik he?
Ik kan m'n pa dit niet ook nog vragen, na de kelder die je wou verbouwen!
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:01 schreef Florian_ het volgende:
situatieschets:Geil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:01 schreef Florian_ het volgende:
situatieschets:Eigenlijk was ik net iets aan het eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik wel, maar m'n pa niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ... je had toch alles voor me over?
HMPFFF...quote:Op zondag 22 februari 2009 22:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wel, maar m'n pa niet.
*Plannen voor "ongeluk" papa maakt
Daar heb ik mijn pipa voor.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HMPFFF...
Je zorgt maar dat je je papa ompraat hoor
Ik schaam me best wel dat ik dat ken.quote:
Echt een jongen van de straat...quote:
Met mijn tanden van goud.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt een jongen van de straat...
Ik was fappen en spoot zo recht in mijn toetsenbord, en nu kleeft het.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:11 schreef Florian_ het volgende:
Heeft iemand nog iets leuks te vertellen, anders ga ik maar Lost kijken
Ik had een interessanter onderwerp van jou verwacht jongemanquote:Op zondag 22 februari 2009 22:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik was fappen en spoot zo recht in mijn toetsenbord, en nu kleeft het.
En exclusieve muzieksmaak.quote:
Ik hoorde van zo'n nepmod dat alle geneeskundestudenten oversekste wezens zijn dus ik ben alvast aan het oefenen.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had een interessanter onderwerp van jou verwacht jongeman
Heb je last.fm nou al aan de praat gekregen?quote:
Jaquote:Op zondag 22 februari 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je last.fm nou al aan de praat gekregen?
Ik hoef niet meerquote:
Bwoh, je moet nog flink wat jaren toch?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoorde van zo'n nepmod dat alle geneeskundestudenten oversekste wezens zijn dus ik ben alvast aan het oefenen.
Jaquote:Op zondag 22 februari 2009 22:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, je moet nog flink wat jaren toch?
GIVE IT TO ANGRY GOOSE!quote:
GOAF!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:25 schreef Florian_ het volgende:
ZH anders ga je ook gewoon rechten doen in leiden
Geselllie!!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
ik doe ook mee, lekker met zn drietjes, hihi
Prima. Ik ga bij een vereniging (alleen m'n vriendin vind dat nog niet echt een tof ideequote:Op zondag 22 februari 2009 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
GOAF!
Dan kunnen we samen gaan brallen.
Dan moet je mij naar binnen loodsen.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Prima. Ik ga bij een vereniging (alleen m'n vriendin vind dat nog niet echt een tof idee)
Joah. Maar toch vind ik de e-books maar irritantquote:Op zondag 22 februari 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
Geil boek Florian!
Docu's en programma's over gevangenissen zijn altijd zo tof hequote:Op zondag 22 februari 2009 22:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de 2 gevaarlijkste gevangenissen in Latijns-Amerika
zendert?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de 2 gevaarlijkste gevangenissen in Latijns-Amerika
Ja, inderdaad. Je zou er maar zittenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Docu's en programma's over gevangenissen zijn altijd zo tof he
Echt welquote:Op zondag 22 februari 2009 22:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Docu's en programma's over gevangenissen zijn altijd zo tof he
Hoezo niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
niet slim, om zo openbaar in de camera te praten in zo'n gevangenis.
Over dingen die in de gevangenis praten wordt niet op prijs gesteld. Daarvoor kun je makkelijk vermoord worden. Ik kijk deze docu's vakerquote:
Ja okay, maar ze waren toch al niet geliefdquote:Op zondag 22 februari 2009 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Over dingen die in de gevangenis praten wordt niet op prijs gesteld. Daarvoor kun je makkelijk vermoord worden. Ik kijk deze docu's vaker.
Tis een kut programma.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heul niet, da's een kek programma.
Jij hebt het uberhaupt nog nooit gezien.
Euh, jawel. Anders zou ik er toch niks van zeggen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heul niet, da's een kek programma.
Jij hebt het uberhaupt nog nooit gezien.
Wie is hier dan nog meer een falerquote:Op zondag 22 februari 2009 23:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh, jawel. Anders zou ik er toch niks van zeggen.
Waren wij maar zo stoerquote:Op zondag 22 februari 2009 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Damn, wat een fucking stoere gast
Wat een drogredenering, Allure!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie is hier dan nog meer een faler?
*insert tong uitsteekt smiley*
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
stel je voor dat je 300 wordt
Net of je daar bergen met stash in je celletje hebt liggenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
ik zou daar echt een baas zijn, een kankerdikke OASIS tattoo en de hele dag een beetje smoken en iedereen die respect heeft voor mij. beetje uitslapen enzo
Dies geniaalquote:
Valt wel mee hoor, mijn oom is directeur van een gevangenis, het is daar ook niet zo geweldig (wel veel beter natuurlijk)quote:Op zondag 22 februari 2009 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat heeft Nederland toch een gelukkig met die gevangenishotels hier.
echt waarquote:Op zondag 22 februari 2009 23:07 schreef Florian_ het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet in die gevangenis zit, damn
Ik ook. Toen heb ik 'm gemaakt.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was ook naar eenin het kwadraat aan het zoeken ja
.
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
ik zou daar echt een baas zijn, een kankerdikke OASIS tattoo en de hele dag een beetje smoken en iedereen die respect heeft voor mij. beetje uitslapen enzo
Dat maakt jou nou awesomequote:Op zondag 22 februari 2009 23:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ook. Toen heb ik 'm gemaakt.Zo ben ik dan weer, hè.
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
Ook wel handig tegenover Bt, want van haar mag ik niet zoveel uitroeptekens achter een smiley zetten. [ afbeelding ]
Deze ga ik quoten en misschien wel copy/pasten op nog nader te bepalen plekken op het wereldwijde web.quote:
Oh, puh-lease niet. Dan geef ik je dus nooit en te nimmer meer een complimentquote:Op zondag 22 februari 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze ga ik quoten en misschien wel copy/pasten op nog nader te noemen plekken op het wereldwijde web.
Check m'n PI!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, puh-lease niet. Dan geef ik je dus nooit en te nimmer meer een compliment.
Wat is PIquote:Op zondag 22 februari 2009 23:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Check m'n PI!
Dus blijf me maar lekker complimenteren, hoor.
Wiskunde is niet mijn sterkste vak.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
Slecht zijn in wiskunde
Ik maakte een zielig afhankelijk kuttopic dat niet in klb hoort.
Wie redt me?
Buitenlandse sporten heb ik niks meequote:Op zondag 22 februari 2009 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is kaatsen kneus
iesj fries.
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Buitenlandse sporten heb ik niks meeover het algemeen.
Ow, okay..quote:Op zondag 22 februari 2009 23:17 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ], etc.
tumorquote:Op zondag 22 februari 2009 23:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Ha! die man had een kapotte buik
Gelukkig sta ik niet in je signature of iets van gelijke strekking. Straks denken mensen nog dat ik wat van je moetquote:
Neen, dan denken zij: "Nou, als Allure het zegt, dan zal het wel zo zijn ,hè, datgene over IQM!"quote:Op zondag 22 februari 2009 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik niet in je signature of iets van gelijke strekking. Straks denken mensen nog dat ik wat van je moet.
.
Haha wat een hiv-lijerquote:Op zondag 22 februari 2009 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
ahhaha, die zwervers
zie ze rennen he
Sowieso!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Neen, dan denken zij: "Nou, als Allure het zegt, dan zal het wel zo zijn ,hè, datgene over IQM!"
quote:
Buup, rust zachtquote:Op zondag 22 februari 2009 23:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat een Bupatihiaanse attitude!
I like it.
Omdat niemand er naar vroeg. Sorry.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Buup, rust zacht. Ik mis 'm wel hoor.
Waarom heb je trouwens niet je ongezouten mening over mij gegeven in je 'dronken' bui?
Omg, ik wist niet dat die smiley er ook al was
.
Hm, daar heb je een puntquote:
Dat heb ik al eens gedaan, geloof ik.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hm, daar heb je een punt. Ik hoor dan ook niet bij de SC.
Je mag je mening natuurlijk altijd PMen, mits positief.
joaaaah, dat ken ik welquote:Op zondag 22 februari 2009 23:45 schreef Zotheid het volgende:
Bij een afroomprijsstrategie wordt het nieuwe product tegen een kunstmatig hoge prijs op de markt gebracht. Dit prijsniveau is slechts kort te handhaven. Zodra de concurrentie aandient, moet de prijs omlaag. Dit afromen van de markt (skimming) is het meest rendabel als relatief veel kopers (de innovators en early adopters) bereid zijn iets extra's te betalen voor het 'voorrecht' het product kort na de introductie in hun bezit te hebben. Dat is vaak het geval bij nieuwe typen duurzame consumptiegoederen, waaraan prestigekopers status ontlenen (bijvoorbeeld geavanceerde mobiele telefoons).
Mieters vet!quote:
Bij 100 andere Fok!sters wellicht, niet bij mijquote:
Ja en daarna de kerstman trappenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker voetbal kijken daar, ik wil ook in die gevangenis.
Waarom moest ik hierom lachen?quote:
Fasquote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom moest ik hierom lachen?
Ik twee weken terug ofzo. Ik moest inwendig kotsen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik hoorde gisteren voor het eerst "Schatje mag ik je foto".
Ik moest een beetje huilen.
Je meent hetquote:Op zondag 22 februari 2009 23:45 schreef Zotheid het volgende:
Bij een afroomprijsstrategie wordt het nieuwe product tegen een kunstmatig hoge prijs op de markt gebracht. Dit prijsniveau is slechts kort te handhaven. Zodra de concurrentie aandient, moet de prijs omlaag. Dit afromen van de markt (skimming) is het meest rendabel als relatief veel kopers (de innovators en early adopters) bereid zijn iets extra's te betalen voor het 'voorrecht' het product kort na de introductie in hun bezit te hebben. Dat is vaak het geval bij nieuwe typen duurzame consumptiegoederen, waaraan prestigekopers status ontlenen (bijvoorbeeld geavanceerde mobiele telefoons).
Ik wou het nog braaf zeggen maar dat ja!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik twee weken terug ofzo. Ik moest inwendig kotsen.
Precies!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je meent het! Dat is wel boeiend he
doen ze ook met SLR's enzo.
Hai DE.quote:
Ik hoorde 'm vandaag meerdere malen, hij is gewoon slecht, niet eens leuk slecht.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik hoorde gisteren voor het eerst "Schatje mag ik je foto".
Ik moest een beetje huilen.
Waar was je dat je zulke paupermuziek meerdere malen hoort?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hai DE.
[..]
Ik hoorde 'm vandaag meerdere malen, hij is gewoon slecht, niet eens leuk slecht.
Carnavalsoptocht.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar was je dat je zulke paupermuziek meerdere malen hoort?
jij dwaalt ook van kick tot sensatiequote:Op maandag 23 februari 2009 00:02 schreef Fascination het volgende:
[Borderline-Kuthoer] Kan Harajuku...
Potentieel reltopic.
Dankje... ik blijf nog heel even hangen, ik ben toch nog druk aan het smsenquote:Op maandag 23 februari 2009 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Carnavalsoptocht.Wat trouwens nog op Hart van Nederland was.
![]()
Trusten, DE.
Ik ook en 1 jaar stagequote:Op maandag 23 februari 2009 00:16 schreef Broekpaling het volgende:
Weer naar school.![]()
Nog 1,5 jaar te gaan.
Oeh nicequote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies!
Ik mocht vandaag met de 5D spelen.
Met een beetje geluk krijg ik voor mijn verjaardag de 50D, en anders koop ik hem zelf van mijn vakantiegeld.
Mocht ik maar 1 jaar stage lopen bij m'n vorige bedrijf.quote:
dat is mooiquote:
Dankje. Nog carnaval gevierd? Lijk je me echt een typje voor.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij dwaalt ook van kick tot sensatie
en terug naar je eigen opwinding, he?
hahaha
alle zachtheid voor jou fas!
Met een sexy chick?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dankje... ik blijf nog heel even hangen, ik ben toch nog druk aan het smsen
Jaquote:Op maandag 23 februari 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dankje. Nog carnaval gevierd? Lijk je me echt een typje voor.
[..]
Met een sexy chick?
En er nog voor betaald worden ook. Leuk hoor, zo'n oom als fotograaf.quote:
Laat je ontmaagden voor een hoop geld!!1!!1quote:Op maandag 23 februari 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ah fuck, schiet me net te binnen. Ik heb voorlopig geen muziek.![]()
Kat heeft de kabel in 4 stukken gebeten.
Ik ben in geldnood.
Ja, heb het overleefdquote:Op maandag 23 februari 2009 00:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
dat is mooi
je hebt het smoken overleefd dus
dat, hihi, van je trouwens
is er iets met je ballen?
dat je zo hoog klinkt
of zie ik het verkeerd
alle smook voor jou!
nee, lieve fasquote:Op maandag 23 februari 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dankje. Nog carnaval gevierd? Lijk je me echt een typje voor.
[..]
Ik ben jaloersquote:Op maandag 23 februari 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En er nog voor betaald worden ook. Leuk hoor, zo'n oom als fotograaf.
Wil je hem een keer lenen?
Wat bieden jullie?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laat je ontmaagden voor een hoop geld!!1!!1
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Onthoud, kussen tot net boven je ogen.
hahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 00:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, heb het overleefdKwam wel pas om 17:30 m'n bed uit.
Ja, dat hihi doe ik gewoon automatisch, hihi
Serieus, als ik een keer rondtol van de drank, ga ik het eens proberen.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Onthoud, kussen tot net boven je ogen.
Whehe.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:24 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee, lieve fas
ik ben wel een erotisch feestbeest
hahaha
maar geen carnaval hier
bij jou wel, zag ik op tv
groetjes fas!
Kan een kat zo hard bijten?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ah fuck, schiet me net te binnen. Ik heb voorlopig geen muziek.![]()
Kat heeft de kabel in 4 stukken gebeten.
Ik ben in geldnood.
Scherpe tandjes helpen ook.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.
[..]
Kan een kat zo hard bijten?Dumpen dat beest.
Katten.quote:
Bek houden fascist. Mijn poes is tof.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Katten.![]()
Te meer reden die beesten uit te laten roeien.
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Katten.![]()
Te meer reden die beesten uit te laten roeien.
Hihi, wil je dan sexy foto's van mij maken?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben jaloersen ja graag
!
Een goatse?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, wil je dan sexy foto's van mij maken?
jij doet vaak 2 posts in 1 klapquote:Op maandag 23 februari 2009 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.
[..]
Kan een kat zo hard bijten?Dumpen dat beest.
Er zullen vast nog dingen zijn die nog niet op de gevoelige plaat zijn vastgelegd!quote:
Door deze opmerking bedenk ik me dat ik een goede nazi kampbeul zou zijn geweest.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bek houden fascist. Mijn poes is tof.
Daar lijkt ie lief ja maar schijn bedriegt bij them cats.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The power of cute compels you, the power of cute cute COMPELS YOU!
Uiteraardquote:Op maandag 23 februari 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, wil je dan sexy foto's van mij maken?
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The power of cute compels you, the power of cute cute COMPELS YOU!
Maar zij is ook lief.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar lijkt ie lief ja maar schijn bedriegt bij them cats.
Dat gaat mijn beste verjaardag ooit worden!quote:
Ik ben deze week keer op keer The Division Bell aan het luisteren. Wat een album.quote:
Da's wel lief.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar zij is ook lief.![]()
's Ochtends krijg je tig kopjes tegen je hoofd als je ligt te slapen.
En van haar broer steeds heul lief een duwtje in je gezicht omdat hij een aai wilt.![]()
![]()
Coeliejoeliequote:Op maandag 23 februari 2009 00:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat gaat mijn beste verjaardag ooit worden!
Ik ben in april jarig dus dat is al bijna.
Dieren die je aandacht willen zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Da's wel lief.Dat doet m'n hond ook altijd met m'n hand, met z'n hoofd er tegenaan gaan om te zorgen dat ik hem ga aaien.
Fijn voor je.quote:
Marilyn Manson.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:46 schreef Broekpaling het volgende:
Your musical compatibility with nic1986 is Medium
Music you have in common includes Katy Perry, Daft Punk, Madonna, Coldplay and Marilyn Manson.
Inderdaad!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben deze week keer op keer The Division Bell aan het luisteren. Wat een album.
Zal ik dan een SCmeet houden?quote:
Dat had Pleun ook beloofd maar ze deed het nooit.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad!
[..]
Zal ik dan een SCmeet houden?
Your musical compatibility with nic1986 is SUPERquote:Op maandag 23 februari 2009 00:46 schreef Broekpaling het volgende:
Your musical compatibility with nic1986 is Medium
Music you have in common includes Katy Perry, Daft Punk, Madonna, Coldplay and Marilyn Manson.
Maar ik ben Martijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat had Pleun ook beloofd maar ze deed het nooit.
Dope show, beautifull people, personal, jesus, ensow.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fijn voor je.
[..]
Marilyn Manson.![]()
![]()
Wat luister jij van hem?
Your musical compatibility with xBreathtaking is Mediumquote:Op maandag 23 februari 2009 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Your musical compatibility with nic1986 is SUPER
Music you have in common includes Spinvis, Prodigy, Army of Lovers, Garbage and Moby.
Pwnd.
Zou jij al die SCers over je vloer willen?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat had Pleun ook beloofd maar ze deed het nooit.
Schattigquote:Op maandag 23 februari 2009 00:52 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Zulks 1 hebben we zaterdag gekocht.![]()
Is eigenlijk precies hetzelfde als een Triumph Spitfire die ik heb. Het enige verschild is dat ik 1 carburateur meer heb en het uiterlijk is anders.
Motor, versnellingen en chassis zijn identiek.
Euh, neequote:Op maandag 23 februari 2009 00:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zou jij al die SCers over je vloer willen?
DOE MIJ IS!!1!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Your musical compatibility with xBreathtaking is Medium
Music you have in common includes Pink Floyd, Katy Perry, Racoon, Bloodhound Gang and Linkin Park.
Zien zien zienquote:Op maandag 23 februari 2009 00:54 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben een beetje misselijk van de foto's van een man die de hersenen uit iemand zijn hoofd verwijderde.
Dit is leuk knutselen voor mij en pa, en lekker spartaans rijden.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schattigthough I like 'm bigger.
Your musical compatibility with Ladurance is Very Highquote:
Dat zei je gisteren ook tegen mij.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schattigthough I like 'm bigger.
Selfpwn +1quote:Op maandag 23 februari 2009 00:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook tegen mij.
Mieters vet!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Ladurance is Very High
Music you have in common includes Metallica, Pink Floyd, Led Zeppelin, Iron Maiden and Guns N' Roses.
Guns heb ik maar 50 plays van volgens mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Die luister ik ook.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dope show, beautifull people, personal, jesus, ensow.
Vrouwen houden van zelfspot.quote:
Ik hou dan ook van de muziek die je me stuurtquote:Op maandag 23 februari 2009 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die luister ik ook.En sweet dreams, heartshaped glasses.
[ afbeelding ]
Op één bij m'n neighbours.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |