zendert?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de 2 gevaarlijkste gevangenissen in Latijns-Amerika
Ja, inderdaad. Je zou er maar zittenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Docu's en programma's over gevangenissen zijn altijd zo tof he
Echt welquote:Op zondag 22 februari 2009 22:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Docu's en programma's over gevangenissen zijn altijd zo tof he
Hoezo niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
niet slim, om zo openbaar in de camera te praten in zo'n gevangenis.
Over dingen die in de gevangenis praten wordt niet op prijs gesteld. Daarvoor kun je makkelijk vermoord worden. Ik kijk deze docu's vakerquote:
Ja okay, maar ze waren toch al niet geliefdquote:Op zondag 22 februari 2009 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Over dingen die in de gevangenis praten wordt niet op prijs gesteld. Daarvoor kun je makkelijk vermoord worden. Ik kijk deze docu's vaker.
Tis een kut programma.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heul niet, da's een kek programma.
Jij hebt het uberhaupt nog nooit gezien.
Euh, jawel. Anders zou ik er toch niks van zeggen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heul niet, da's een kek programma.
Jij hebt het uberhaupt nog nooit gezien.
Wie is hier dan nog meer een falerquote:Op zondag 22 februari 2009 23:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh, jawel. Anders zou ik er toch niks van zeggen.
Waren wij maar zo stoerquote:Op zondag 22 februari 2009 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Damn, wat een fucking stoere gast
Wat een drogredenering, Allure!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie is hier dan nog meer een faler?
*insert tong uitsteekt smiley*
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
stel je voor dat je 300 wordt
Net of je daar bergen met stash in je celletje hebt liggenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
ik zou daar echt een baas zijn, een kankerdikke OASIS tattoo en de hele dag een beetje smoken en iedereen die respect heeft voor mij. beetje uitslapen enzo
Dies geniaalquote:
Valt wel mee hoor, mijn oom is directeur van een gevangenis, het is daar ook niet zo geweldig (wel veel beter natuurlijk)quote:Op zondag 22 februari 2009 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat heeft Nederland toch een gelukkig met die gevangenishotels hier.
echt waarquote:Op zondag 22 februari 2009 23:07 schreef Florian_ het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet in die gevangenis zit, damn
Ik ook. Toen heb ik 'm gemaakt.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was ook naar eenin het kwadraat aan het zoeken ja
.
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
ik zou daar echt een baas zijn, een kankerdikke OASIS tattoo en de hele dag een beetje smoken en iedereen die respect heeft voor mij. beetje uitslapen enzo
Dat maakt jou nou awesomequote:Op zondag 22 februari 2009 23:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ook. Toen heb ik 'm gemaakt.Zo ben ik dan weer, hè.
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
Ook wel handig tegenover Bt, want van haar mag ik niet zoveel uitroeptekens achter een smiley zetten. [ afbeelding ]
Deze ga ik quoten en misschien wel copy/pasten op nog nader te bepalen plekken op het wereldwijde web.quote:
Oh, puh-lease niet. Dan geef ik je dus nooit en te nimmer meer een complimentquote:Op zondag 22 februari 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze ga ik quoten en misschien wel copy/pasten op nog nader te noemen plekken op het wereldwijde web.
Check m'n PI!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, puh-lease niet. Dan geef ik je dus nooit en te nimmer meer een compliment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |