Bij 100 andere Fok!sters wellicht, niet bij mijquote:
Ja en daarna de kerstman trappenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker voetbal kijken daar, ik wil ook in die gevangenis.
Waarom moest ik hierom lachen?quote:
Fasquote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom moest ik hierom lachen?
Ik twee weken terug ofzo. Ik moest inwendig kotsen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik hoorde gisteren voor het eerst "Schatje mag ik je foto".
Ik moest een beetje huilen.
Je meent hetquote:Op zondag 22 februari 2009 23:45 schreef Zotheid het volgende:
Bij een afroomprijsstrategie wordt het nieuwe product tegen een kunstmatig hoge prijs op de markt gebracht. Dit prijsniveau is slechts kort te handhaven. Zodra de concurrentie aandient, moet de prijs omlaag. Dit afromen van de markt (skimming) is het meest rendabel als relatief veel kopers (de innovators en early adopters) bereid zijn iets extra's te betalen voor het 'voorrecht' het product kort na de introductie in hun bezit te hebben. Dat is vaak het geval bij nieuwe typen duurzame consumptiegoederen, waaraan prestigekopers status ontlenen (bijvoorbeeld geavanceerde mobiele telefoons).
Ik wou het nog braaf zeggen maar dat ja!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik twee weken terug ofzo. Ik moest inwendig kotsen.
Precies!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je meent het! Dat is wel boeiend he
doen ze ook met SLR's enzo.
Hai DE.quote:
Ik hoorde 'm vandaag meerdere malen, hij is gewoon slecht, niet eens leuk slecht.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik hoorde gisteren voor het eerst "Schatje mag ik je foto".
Ik moest een beetje huilen.
Waar was je dat je zulke paupermuziek meerdere malen hoort?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hai DE.
[..]
Ik hoorde 'm vandaag meerdere malen, hij is gewoon slecht, niet eens leuk slecht.
Carnavalsoptocht.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar was je dat je zulke paupermuziek meerdere malen hoort?
jij dwaalt ook van kick tot sensatiequote:Op maandag 23 februari 2009 00:02 schreef Fascination het volgende:
[Borderline-Kuthoer] Kan Harajuku...
Potentieel reltopic.
Dankje... ik blijf nog heel even hangen, ik ben toch nog druk aan het smsenquote:Op maandag 23 februari 2009 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Carnavalsoptocht.Wat trouwens nog op Hart van Nederland was.
![]()
Trusten, DE.
Ik ook en 1 jaar stagequote:Op maandag 23 februari 2009 00:16 schreef Broekpaling het volgende:
Weer naar school.![]()
Nog 1,5 jaar te gaan.
Oeh nicequote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies!
Ik mocht vandaag met de 5D spelen.
Met een beetje geluk krijg ik voor mijn verjaardag de 50D, en anders koop ik hem zelf van mijn vakantiegeld.
Mocht ik maar 1 jaar stage lopen bij m'n vorige bedrijf.quote:
dat is mooiquote:
Dankje. Nog carnaval gevierd? Lijk je me echt een typje voor.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij dwaalt ook van kick tot sensatie
en terug naar je eigen opwinding, he?
hahaha
alle zachtheid voor jou fas!
Met een sexy chick?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dankje... ik blijf nog heel even hangen, ik ben toch nog druk aan het smsen
Jaquote:Op maandag 23 februari 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dankje. Nog carnaval gevierd? Lijk je me echt een typje voor.
[..]
Met een sexy chick?
En er nog voor betaald worden ook. Leuk hoor, zo'n oom als fotograaf.quote:
Laat je ontmaagden voor een hoop geld!!1!!1quote:Op maandag 23 februari 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ah fuck, schiet me net te binnen. Ik heb voorlopig geen muziek.![]()
Kat heeft de kabel in 4 stukken gebeten.
Ik ben in geldnood.
Ja, heb het overleefdquote:Op maandag 23 februari 2009 00:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
dat is mooi
je hebt het smoken overleefd dus
dat, hihi, van je trouwens
is er iets met je ballen?
dat je zo hoog klinkt
of zie ik het verkeerd
alle smook voor jou!
nee, lieve fasquote:Op maandag 23 februari 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dankje. Nog carnaval gevierd? Lijk je me echt een typje voor.
[..]
Ik ben jaloersquote:Op maandag 23 februari 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En er nog voor betaald worden ook. Leuk hoor, zo'n oom als fotograaf.
Wil je hem een keer lenen?
Wat bieden jullie?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laat je ontmaagden voor een hoop geld!!1!!1
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Onthoud, kussen tot net boven je ogen.
hahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 00:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, heb het overleefdKwam wel pas om 17:30 m'n bed uit.
Ja, dat hihi doe ik gewoon automatisch, hihi
Serieus, als ik een keer rondtol van de drank, ga ik het eens proberen.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Onthoud, kussen tot net boven je ogen.
Whehe.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:24 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee, lieve fas
ik ben wel een erotisch feestbeest
hahaha
maar geen carnaval hier
bij jou wel, zag ik op tv
groetjes fas!
Kan een kat zo hard bijten?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ah fuck, schiet me net te binnen. Ik heb voorlopig geen muziek.![]()
Kat heeft de kabel in 4 stukken gebeten.
Ik ben in geldnood.
Scherpe tandjes helpen ook.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.
[..]
Kan een kat zo hard bijten?Dumpen dat beest.
Katten.quote:
Bek houden fascist. Mijn poes is tof.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Katten.![]()
Te meer reden die beesten uit te laten roeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |