Ze zijn bekender dan je denkt, maar we zullen zien wie reageertquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb spijt dat ik The Bevis Fond niet h\b genomineerd.
Wist niet dat anderen ze ook kenden.
Nogal doorzichtig om twee uit de honderden songs die ze gemaakt hebben eruit te pikken, tongquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk alleen eens naar de tekst van Yello Submarine en naar Ob la di Ob La da
Neenee. Al zal ik zeker niet ontkennen dat er pareltjes zitten in hun oude werk. Maar ik neem het hele oevre van een band, en dan kom ik tot deze conclusie.quote:
Ja, ik doe ook niet aan de top 100 hoor, dit zijn degenen die ik ECHT goed vind.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:00 schreef IJsblock het volgende:
Dat had ik ook met mijn lijst, ik dacht makkelijk even 100 bands/zangers op te dreunen, maar het ging na de 20ste wel wat lastiger.....
Weet niet wat het toevoegt, maar goedquote:Op zondag 1 maart 2009 18:30 schreef tong80 het volgende:
Echo and the Bunnymen
Jesus and Mary Chain
Bad Religion
Victims Family
Ned's Atomic Dustbin
Nick Cave
Billie Bragg
The Easterndark
Agnostic Front
Madball
Arno Hintjens
Gorki
The Scene
Herman Brood
GG Allin
Ten Foot Pole
Deborah Hary
Die Toten Hosen
Paranoiacs
De Boegies
Vitesse
Frank Sinatra
Ramses Shaffy
At the drive inn
Johnny Thunders
Beck
Bullet Lavolta
Built to Spill
Fath no more
Flaming lips
The Sonics
Fireside
Jefh Dahl
The Nomads
Nina Hagen
Udo Lindenberg
Underword
Godspeed you blak emperor
The Vibrators
Jawbreaker
Low
Mogwai
QOTSA
Fat Boy Slim
Moby
Dick Dale
Galaxy500
Jerry Lee lewis
Buddy Holly
No means no
Wil ik nog toevoegen
Nummers 2 tot en met 5 zijn nu wel weer ontzettend goedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:46 schreef Robijn1961 het volgende:
Alle gekheid op een stokje:
1. The Beatles
2. The Eagles
3. The Police
4. Crosby, Stills, Nash and Young
5. Billy Joel
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nummers 2 tot en met 5 zijn nu wel weer ontzettend goed
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:30 schreef tong80 het volgende:
Echo and the Bunnymen
....
No means no
Wil ik nog toevoegen
Daaromquote:Op zondag 1 maart 2009 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
OK. Het is overigens wel Billy Bragg(en niet Billie) maar goed. Je hebt nu een top100,
Ach, dat blijf jetoch houden,tong. Ik hoorde vandaag the Specials opde radio, die hadden er van mij ook wel in gemogen. En ik kom in andere lijsten ook artiesten tegen waarvan ik denk: "ja, dat was ook een geweldige band"quote:
Inderdaad. Ik heb mezelf bewust beperkt tot artiesten waarvan ik een goed beeld heb van hun complete oevre, dat scheelt een hoop.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:38 schreef ranja het volgende:
Tja. Waar ligt op een bepaald moment de grens tussen 'een van m'n favorieten' of 'gewoon goed'?
Ik was er gelukkig wel op tijd bij met The Specials, maar was dan wel weer The New Adventures vergeten ...quote:Op zondag 1 maart 2009 21:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Ach, dat blijf jetoch houden,tong. Ik hoorde vandaag the Specials opde radio, die hadden er van mij ook wel in gemogen. En ik kom in andere lijsten ook artiesten tegen waarvan ik denk: "ja, dat was ook een geweldige band"
Maar dan kun je blijven veranderen, he?
Doc ik ben The Dwarves vergetenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik was er gelukkig wel op tijd bij met The Specials, maar was dan wel weer The New Adventures vergeten ...
Nee, ik kan er mijn aandacht niet bij houden (lees: het boeit me niet, te langdradig) en boeken lees ik zat.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:54 schreef pfaf het volgende:
Je aandacht niet bij 100 namen kunnen houden? Kom op zeg! Wellicht wat meer boeken gaan lezen en minder Beatles luisteren?
Ik vind de argumentatie nog best leuk om te lezen, maar om nou een opsomming van 100 namen te gaan lezen..?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:54 schreef pfaf het volgende:
Je aandacht niet bij 100 namen kunnen houden? Kom op zeg! Wellicht wat meer boeken gaan lezen en minder Beatles luisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |