quote:Op maandag 23 februari 2009 12:13 schreef Etcetera het volgende:
6 en 7,5![]()
De rest had een 7 en een 8,5 maar dat zal me aan m'n reet roesten echt waar
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:24 schreef MaJo het volgende:
Jullie zijn liev
ik heb weer een enorme downdag
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb mijn tas ingepakt en wacht nu op mijn lift. Toedels
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
Aaaargh, ik word gék van mezelf!!
Ben nou al de hele ochtend aan het proberen om weer aan mn scriptie te schrijven maar ik heb bij god geen idee hoe en waar ik moet beginnenDat gecombineerd met een frisse tegenzin om er überhaupt nog mee bezig te zijn is geen succes
Ik vind dit nog niet n00b genoeg voor een Soempie-actie puntquote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is wel te merken dat ik voor het eerst een pc in elkaar zet (de kast helpt ook niet mee overigens): ik was bijna klaar, alleen nog de videokaart en wat kabeltjes aansluiten en dan zou het klaar zijn. En op dat moment kwam ik er achter dat het kabeltje van de powerswitch stevig achter het moederbord was geschroefd
Gelukkig maarquote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik vind dit nog niet n00b genoeg voor een Soempie-actie punt
Da mag nie 7 dagen per week en al 2 jaar langquote:Op maandag 23 februari 2009 15:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
da's minder, maar even tussen ons: er zijn van die dagen dat het gewoon niet lukt. En dan moet je daar aan toegeven
ik moet eerst even teruglezen waar het over ging.....quote:Op maandag 23 februari 2009 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Da mag nie 7 dagen per week en al 2 jaar lang
das niet fijnquote:Op maandag 23 februari 2009 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik zie geen 8-pins ATX aansluiting aan mijn voeding zitten, als mijn conclusie goed is werkt het daarom niet
Geen ideequote:Op maandag 23 februari 2009 18:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan het kwaad om de 4-pins aansluiting te gebruiken i.p.v. de 8-pins?
8 pinnen gaan niet in 4 aansluitingen passen lijkt mequote:Op maandag 23 februari 2009 18:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan het kwaad om de 4-pins aansluiting te gebruiken i.p.v. de 8-pins?
Coldplay is dan ook heel goedquote:Op maandag 23 februari 2009 19:13 schreef MaJo het volgende:
Mijn nieuwe Coldplay obsessie neemt enge vormen aanHet is het enige dat ik nog luister de afgelopen dagen
Dat is een meningquote:
quote:
God put a Smile upon your Face, the Scientist, In My Place, The Hardest Part, Trouble onder anderequote:Op maandag 23 februari 2009 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zijn je favorieten op dit moment?
Sowieso a Rush of blood to the Head en Parachutesquote:Op maandag 23 februari 2009 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, goeie keuze
Vooral Trouble en God(...)Face
Nee die viel me meteen opquote:Op maandag 23 februari 2009 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
Vergeet trouwens ook "Amsterdam" niet
Het antwoord lijkt nee te zijnquote:
Je hebt dan ook jaren lang de tijd gehad om ze op de achtergrond te horenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sowieso a Rush of blood to the Head en ParachutesDe andere twee moet ik nog beter checken. Maar het verbaasde me wel dat ik veel meer nummers ken dan ik dacht
The Scientist is trouwens ook heel mooi gecovered door Aimee Man.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee die viel me meteen opIs ook mooi
Dat is waarquote:Op maandag 23 februari 2009 19:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt dan ook jaren lang de tijd gehad om ze op de achtergrond te horen
X&Y en Viva vind ik dus een stuk minder. Ik heb ooit gezegd dat ik ze de nieuwe U2 vond. Dat is vooral met die albums zo. Meer van hetzelfde en een te generieke sound. Maargoed, genoeg mensen die het niet met me eens zijn.
Concert gaat niet doorquote:Op maandag 23 februari 2009 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
The Scientist is trouwens ook heel mooi gecovered door Aimee Man.
Moet jij niet al onderweg zijn trouwens?![]()
Koffietijd!
Nick en Simonquote:Op maandag 23 februari 2009 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
Welke band heeft er nou zin om zo laat te beginnen?
I know maar ik wist even geen originelere reactiequote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
I know maar ik wist even geen originelere reactie
Ik ga in bad![]()
Kijken, kijken... maar niet reageren dusquote:Op maandag 23 februari 2009 19:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Reageren is niet verplicht he
Ik ga lezen.
Ik halverwegequote:Op maandag 23 februari 2009 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga er altijd al inzitten als het volloopt
Is je bad nog steeds niet vol of ben je er inmiddels al weer uit?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik halverwegeanders is het nog zo koud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik lig nu in badquote:Op maandag 23 februari 2009 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is je bad nog steeds niet vol of ben je er inmiddels al weer uit?
Dus jij ligt een beetje nakend te fokken?quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oude 3DMark + nieuwe hardware = massive FPS!Maar hoe ziet het eruit? Zie je wat door de pixels heen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Het ziet er allemaal prima uit. Maar omdat ik nog niet 100% vertrouwen er in heb ga ik zo eerst de processor een stresstest gevenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar hoe ziet het eruit? Zie je wat door de pixels heen?
Oiquote:Op maandag 23 februari 2009 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus jij ligt een beetje nakend te fokken?
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal prima uit. Maar omdat ik nog niet 100% vertrouwen er in heb ga ik zo eerst de processor een stresstest geven
Nee, je lult je er niet onderuitquote:Op maandag 23 februari 2009 20:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
OiOm het beeld even te relativeren: lig nu met mijn puca pyama in bed
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
Dus jij ligt een beetje nakend te fokken?
Hey, jij hebt een vrouw en kind hoorquote:
De echte test zit 'm in 50 fotos openen in Photoshop en een video van 1 gig bewerken in Premierequote:Op maandag 23 februari 2009 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Priemgetallen berekenen, YouTuben, fokken en torrenten tegelijk gaat voorlopig in elk geval goed
Ik bel deze week evenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:56 schreef iamredleader het volgende:
Maar goed, ik slinger gelijk weer verder, de badkamer is nog een puinhoop, m'n schoonmoeder moet nog worden weggebracht naar m'n ouders en Jair wil nu eten, dus ik zegen de pics komen nog wel
Moet ik eerst weer Photoshop en Premiere hebben... priemgetallen zullen het voor nu even moeten doen, vooral omdat ik de meeste twijfels had bij de koeler (of dat plakkerige goedje er op koelpasta was of nietquote:Op maandag 23 februari 2009 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De echte test zit 'm in 50 fotos openen in Photoshop en een video van 1 gig bewerken in Premiere
Maar niet met die videokaart
Je weet niet of het koelpasta is?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Moet ik eerst weer Photoshop en Premiere hebben... priemgetallen zullen het voor nu even moeten doen, vooral omdat ik de meeste twijfels had bij de koeler (of dat plakkerige goedje er op koelpasta was of niet)
Ik ging er wel van uit, stond me wat van bij dat AMD hun koelers er standaard van voorzag. Maar nu wil ik toch even testen of het echt goed werktquote:Op maandag 23 februari 2009 21:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet niet of het koelpasta is?
Ik had het risico misschien ook wel genomen
Nee, Nem gaat er natuurlijk met het geld vandoor.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:23 schreef Whiteguy het volgende:
Verhuurd? Jij dacht er nog geld voor te krijgen ook ??
Uh, dat is bijna een kopie van het woestijnwerk van Dali. Of andersom?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren trouwens een aantal schilderijen van Yves Tanguy gezien, zo cool
http://www.matta-art.com/tanguy/tanguy.htm
Had er vorige keer in New York al wat van gezien en ik zou zoiets wel willen hebben later
Er hing ook wat van Tanning. Kende ik nog niet maar dat vond ik echt mooi
Mijn god, dat soort dingen had ik ook altijd. Ik tilde bijvoorbeeld mijn voet altijd op als we langs een lantaarnpaal reden.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens wel dat als ik bijvoorbeeld ergens 2x op getikt heb met mijn vinger, dat ik het met de andere ook 2x moet doen.
Of als ik loop en ik slof toevallig met mijn voet, dan moet ik dat met de andere ook doen.
En in de auto heb je op de snelweg dat het wegdek op en neer gaat. Vaak hoop ik dan dat dat laagste punt steeds tussen twee lantaarnpalen ligt
Of soms staan lantaarnpalen dicht bij elkaar en ik let dan altijd op of de auto tussen de twee palen past
Welnee, ik denk dat je daar zo rondloopt:quote:Op zondag 22 februari 2009 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou volgens mij echt gillend gek worden van al dat neon op Times Square!!
Héél lang gelopen. Auw.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:11 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie 'hoeveel heb jij vandaag gedaan?'
Ja, maar het gaat naar een goed doelquote:Op maandag 23 februari 2009 22:17 schreef wyccie het volgende:
Nee, Nem gaat er natuurlijk met het geld vandoor.
Zijn stijl is enorm gelijk aan Dali. Daarom vind ik het zo mooiquote:Uh, dat is bijna een kopie van het woestijnwerk van Dali. Of andersom?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |