quote:Op maandag 23 februari 2009 10:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn nieuwe speelgoed is binnen. Ik kan gaan knutselen
Speelgoedquote:Op maandag 23 februari 2009 10:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn nieuwe speelgoed is binnen. Ik kan gaan knutselen
Ja, maar als ik het eigenlijk ook nog wel een tijdje zonder had uitgehouden en het heeft een steker dan noem ik dat speelgoedquote:Op maandag 23 februari 2009 10:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Speelgoedje bedoelt je nieuwe pc toch?
quote:
Gezien de smiley een positief resultaatquote:Op maandag 23 februari 2009 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb cijfers weer van het project
*spanning opbouwt
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:13 schreef Etcetera het volgende:
6 en 7,5![]()
De rest had een 7 en een 8,5 maar dat zal me aan m'n reet roesten echt waar
Jaquote:Op maandag 23 februari 2009 12:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Inderdaad jou een zorg wat de rest heeft, jij bent binnen!!!
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:13 schreef Etcetera het volgende:
6 en 7,5![]()
De rest had een 7 en een 8,5 maar dat zal me aan m'n reet roesten echt waar
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:24 schreef MaJo het volgende:
Jullie zijn liev
ik heb weer een enorme downdag
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb mijn tas ingepakt en wacht nu op mijn lift. Toedels
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
Aaaargh, ik word gék van mezelf!!
Ben nou al de hele ochtend aan het proberen om weer aan mn scriptie te schrijven maar ik heb bij god geen idee hoe en waar ik moet beginnenDat gecombineerd met een frisse tegenzin om er überhaupt nog mee bezig te zijn is geen succes
Ik vind dit nog niet n00b genoeg voor een Soempie-actie puntquote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is wel te merken dat ik voor het eerst een pc in elkaar zet (de kast helpt ook niet mee overigens): ik was bijna klaar, alleen nog de videokaart en wat kabeltjes aansluiten en dan zou het klaar zijn. En op dat moment kwam ik er achter dat het kabeltje van de powerswitch stevig achter het moederbord was geschroefd
Gelukkig maarquote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik vind dit nog niet n00b genoeg voor een Soempie-actie punt
Da mag nie 7 dagen per week en al 2 jaar langquote:Op maandag 23 februari 2009 15:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
da's minder, maar even tussen ons: er zijn van die dagen dat het gewoon niet lukt. En dan moet je daar aan toegeven
ik moet eerst even teruglezen waar het over ging.....quote:Op maandag 23 februari 2009 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Da mag nie 7 dagen per week en al 2 jaar lang
das niet fijnquote:Op maandag 23 februari 2009 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik zie geen 8-pins ATX aansluiting aan mijn voeding zitten, als mijn conclusie goed is werkt het daarom niet
Geen ideequote:Op maandag 23 februari 2009 18:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan het kwaad om de 4-pins aansluiting te gebruiken i.p.v. de 8-pins?
8 pinnen gaan niet in 4 aansluitingen passen lijkt mequote:Op maandag 23 februari 2009 18:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan het kwaad om de 4-pins aansluiting te gebruiken i.p.v. de 8-pins?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |