Interessante klacht, mijn vrouw heeft dezelfde laptop en hetzelfde probleem. Alles al opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft. Zij gebruikt overigens een USB hoofdtelefoon, waar het trouwens niet aan ligt want als zij mijn USB hoofdtelefoon gebruikt is het gekraak nog aanwezig.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:41 schreef Lotusss het volgende:
Hoi,
Heb er al een tijd last van dat (streaming) geluid gaat kraken en dat na 5 seconden tot 10 minuten ineens het geluid totaal uitvalt. Aangezien ik vaak streaming radio luister is dit erg irritant. Ook bij toepassingen zoals Skype gebeurt het dus regelmatig
Ik heb een Acer Aspire 5720Z met Windows Vista SP1 en Realtek geluidskaart en drivers.
Heb zelf nieuwste drivers geïnstalleerd maar volgens mij helpt dat voor geen moer.
Kan iemand mij helpen?
Thanks...
Dat laatste zal lastig worden met een laptop.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:47 schreef The_Goeiste het volgende:
Ik ken het probleem, maar dan met een creative audigy II op een vista sp1. Drivers etc, alles geprobeerd was niet op te lossen. Van narigheid op een gegeven moment maar een nieuwe geluidskaart gekocht.
Hmm ja denk het ook, double boot met ubuntu en XP dan maar...quote:Op maandag 23 februari 2009 00:53 schreef Viro het volgende:
Vista eraf en xp erop
Er bestaan ook externe geluidskaarten..quote:Op maandag 23 februari 2009 00:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat laatste zal lastig worden met een laptop.
Jawel, maar ik doelde op de kaart verwijderen en vervangen en dat gaat niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:06 schreef Dzy het volgende:
[..]
Er bestaan ook externe geluidskaarten..
Als jij hier aangeeft voor PB te werken, waarom vraag je er dan naar? Is toch geen PB systeem?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:40 schreef PackardBell het volgende:
Serienummer van je pc?
Waarom zou ik je in hemelsnaam het serienummer moeten geven?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:40 schreef PackardBell het volgende:
Serienummer van je pc?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |