quote:Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef PackardBell het volgende:
...en dan vervolgens gaan klagen bij de fabrikant. Doe eens een cursus voor beginners ofzo voordat je gaat bellen naar de helpdesk want daar kunnen zij natuurlijk niks mee. Ik heb al tig keer meegemaakt dat een klant met een probleem mij telefoneerde en gewoon NIET luisterde naar wat ik zei. En tja, dan krijg je weer gefrustreerde klanten die hun pc moeten opsturen en dan blijkt dat ik slechts enkele handelingen moet verrichten die zij prima thuis hadden kunnen doen, ware het niet dat hun oren zo slecht werken.
Zo, dat was mijn klacht
Serienummer?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik heb ook een PB gehad, wat een prul... drie keer binnen anderhalve maand teruggeweest voor reparatie. De service van PB was wel uitmuntend, dat wel.
Het risico van jou instelling is dat er ook klanten tussen zitten die wel alles hebben geprobeerd en nog steeds met de klacht blijven zitten omdat het werkelijk niet klopt.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef PackardBell het volgende:
...en dan vervolgens gaan klagen bij de fabrikant. Doe eens een cursus voor beginners ofzo voordat je gaat bellen naar de helpdesk want daar kunnen zij natuurlijk niks mee. Ik heb al tig keer meegemaakt dat een klant met een probleem mij telefoneerde en gewoon NIET luisterde naar wat ik zei. En tja, dan krijg je weer gefrustreerde klanten die hun pc moeten opsturen en dan blijkt dat ik slechts enkele handelingen moet verrichten die zij prima thuis hadden kunnen doen, ware het niet dat hun oren zo slecht werken.
Zo, dat was mijn klacht
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uitquote:Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als je wat beter je best gedaan had op school dan had je nu bij een bedrijf gewerkt wat wel deugdelijke apparatuur fabriceert en had je niet de hele dag de telefoon hoeven opnemen. Je hebt het dus aan je eigen falende doorzettingsvermogen te danken TS.
Je komt inderdaad over alsof je heel veel lol in je werk hebt ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
Wat moet Opa in jouw bed?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
...kom IK echter liever niet mijn bed uit. Ach, het is maandag hequote:
Daarom is PB ook rukquote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |