abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 februari 2009 @ 15:59:15 #1
246290 PackardBell
Your Digital Playground
pi_66376663
...en dan vervolgens gaan klagen bij de fabrikant. Doe eens een cursus voor beginners ofzo voordat je gaat bellen naar de helpdesk want daar kunnen zij natuurlijk niks mee. Ik heb al tig keer meegemaakt dat een klant met een probleem mij telefoneerde en gewoon NIET luisterde naar wat ik zei. En tja, dan krijg je weer gefrustreerde klanten die hun pc moeten opsturen en dan blijkt dat ik slechts enkele handelingen moet verrichten die zij prima thuis hadden kunnen doen, ware het niet dat hun oren zo slecht werken.

Zo, dat was mijn klacht
Trotse bezitter van de imedia D2500, inmiddels mijn vijfde Packard Bell pc.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 23 februari 2009 @ 16:00:16 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_66376691
Packard hell.
Klacht ongegrond.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Redactie Games maandag 23 februari 2009 @ 16:00:22 #3
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_66376695
Haha, TS werkt bij PB...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 23 februari 2009 @ 16:00:51 #4
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_66376708
PB

bwahahahahahaha hoe een kansloos figuur
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_66376727
PackardBell, het moet echt niet gekker worden.
  maandag 23 februari 2009 @ 16:01:39 #6
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_66376735
Hahaha Packard Bell..
Faal
Je weet..
  maandag 23 februari 2009 @ 16:01:51 #7
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_66376745
Packard Bell

kan je nog beter een toshiba hebben
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 23 februari 2009 @ 16:02:12 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_66376754
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_66376775
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef PackardBell het volgende:
...en dan vervolgens gaan klagen bij de fabrikant. Doe eens een cursus voor beginners ofzo voordat je gaat bellen naar de helpdesk want daar kunnen zij natuurlijk niks mee. Ik heb al tig keer meegemaakt dat een klant met een probleem mij telefoneerde en gewoon NIET luisterde naar wat ik zei. En tja, dan krijg je weer gefrustreerde klanten die hun pc moeten opsturen en dan blijkt dat ik slechts enkele handelingen moet verrichten die zij prima thuis hadden kunnen doen, ware het niet dat hun oren zo slecht werken.

Zo, dat was mijn klacht

" Mevrouw , pak uw restore CD........."


Was dat je tip ?
  Forum Admin maandag 23 februari 2009 @ 16:02:58 #10
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_66376778
Als je wat beter je best gedaan had op school dan had je nu bij een bedrijf gewerkt wat wel deugdelijke apparatuur fabriceert en had je niet de hele dag de telefoon hoeven opnemen. Je hebt het dus aan je eigen falende doorzettingsvermogen te danken TS.
  maandag 23 februari 2009 @ 16:02:58 #11
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_66376779
Ik heb ook een PB gehad, wat een prul... drie keer binnen anderhalve maand teruggeweest voor reparatie. De service van PB was wel uitmuntend, dat wel.
  maandag 23 februari 2009 @ 16:03:03 #12
246290 PackardBell
Your Digital Playground
pi_66376783
Reageer eens volwassen ja.
Trotse bezitter van de imedia D2500, inmiddels mijn vijfde Packard Bell pc.
pi_66376791
Die leken worden toch juist bij Packard Bell aangenomen?
pi_66376803
Mensen die een Packard Bell kopen
pi_66376817
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:03 schreef PackardBell het volgende:
Reageer eens volwassen ja.
Ik weet niet of je hier al langer komt, maar ik dus wel. Geloof me... dit is volwassen....
pi_66376818
Wanneer die mensen een cursus voor beginners zouden volgen zou jij je baantje vaarwel kunnen zeggen. Niemand die dan nog overweegt een Packard Bell te kopen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 23 februari 2009 @ 16:04:26 #17
246290 PackardBell
Your Digital Playground
pi_66376825
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik heb ook een PB gehad, wat een prul... drie keer binnen anderhalve maand teruggeweest voor reparatie. De service van PB was wel uitmuntend, dat wel.
Serienummer?
Trotse bezitter van de imedia D2500, inmiddels mijn vijfde Packard Bell pc.
pi_66376831
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef PackardBell het volgende:
...en dan vervolgens gaan klagen bij de fabrikant. Doe eens een cursus voor beginners ofzo voordat je gaat bellen naar de helpdesk want daar kunnen zij natuurlijk niks mee. Ik heb al tig keer meegemaakt dat een klant met een probleem mij telefoneerde en gewoon NIET luisterde naar wat ik zei. En tja, dan krijg je weer gefrustreerde klanten die hun pc moeten opsturen en dan blijkt dat ik slechts enkele handelingen moet verrichten die zij prima thuis hadden kunnen doen, ware het niet dat hun oren zo slecht werken.

Zo, dat was mijn klacht
Het risico van jou instelling is dat er ook klanten tussen zitten die wel alles hebben geprobeerd en nog steeds met de klacht blijven zitten omdat het werkelijk niet klopt.
Als de klacht van de klant ongegrond blijkt gewoon een rekening sturen, daar leren ze wel van. Als deze dan wel gegrond is hoeven ze niet te betalen.
  maandag 23 februari 2009 @ 16:07:47 #19
246290 PackardBell
Your Digital Playground
pi_66376950
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als je wat beter je best gedaan had op school dan had je nu bij een bedrijf gewerkt wat wel deugdelijke apparatuur fabriceert en had je niet de hele dag de telefoon hoeven opnemen. Je hebt het dus aan je eigen falende doorzettingsvermogen te danken TS.
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
Trotse bezitter van de imedia D2500, inmiddels mijn vijfde Packard Bell pc.
  Forum Admin maandag 23 februari 2009 @ 16:08:40 #20
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_66376979
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
Je komt inderdaad over alsof je heel veel lol in je werk hebt ja.
pi_66377008
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
Wat moet Opa in jouw bed?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_66377029
Packard Bell

Toshiba
  maandag 23 februari 2009 @ 16:10:46 #23
246290 PackardBell
Your Digital Playground
pi_66377040
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:09 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Wat moet Opa in jouw bed?
...kom IK echter liever niet mijn bed uit. Ach, het is maandag he
Trotse bezitter van de imedia D2500, inmiddels mijn vijfde Packard Bell pc.
  maandag 23 februari 2009 @ 16:11:01 #24
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_66377052
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:04 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Serienummer?
Sorry, dat ding ligt stof te vergaren op de zolder..
  maandag 23 februari 2009 @ 16:11:07 #25
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_66377059
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
Daarom is PB ook ruk en de klantenservice al helemaal
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')