Ach, zo lang je niet de deur 10x dicht moet doen, het slot erop moet draaien en weer eraf, is het allemaal zo erg nog nietquote:Op zondag 22 februari 2009 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik nog steedsik tel tegels tot mijn leeftijd en begin dan weer van voor af aan. Als ik aan het einde uitkom op mijn leeftijd brengt dat geluk
![]()
ik tel ook altijd traptreden en rijen tegels in badkamers
Overigens had een vriendin van mij het nog erger: haar tandarts vroeg of ze misschien een eetstoornis had, want haar tanden waren zo slecht, dat kon bijna alleen maar komen van regelmatig kotsenquote:Op zondag 22 februari 2009 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het gezicht van mijn tandarts toen ze voor het eerst mijn gebit bekeek, vorig jaar, was ongeveer zo:!!
Ze ging al mn tanden bij langs, en zou bij alles wat ze tegenkwam zeggen wat ze zag. Dus na een paar keer "hier zit een gaatje" zei ze: "zal ik maar gewoon mn mond houden?"
Dat lijkt me echt ergquote:Op zondag 22 februari 2009 14:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Overigens had een vriendin van mij het nog erger: haar tandarts vroeg of ze misschien een eetstoornis had, want haar tanden waren zo slecht, dat kon bijna alleen maar komen van regelmatig kotsen
Bij mij is het ook gedacht omdat het ook in de familie zit. Vroeger had ik het extremer, dan moest ik ook dingen aanraken die ik eigenlijk niet wilde (een kauwgompje in de bus) of haren weghalen van iemands zijn jas die ik niet kendequote:Op zondag 22 februari 2009 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, zo lang je niet de deur 10x dicht moet doen, het slot erop moet draaien en weer eraf, is het allemaal zo erg nog niet
Mijn schoolarts heeft trouwens ooit een brief geschreven aan mijn huisarts omdat ze een lichte vorm van Tourette vermoedde
Die moest mijn moeder aan de huisarts geven als het te erg zou worden. Nou, die enveloppe heeft heel lang in de kast gelegen, direct in het zegt. Ik vermoed als als sneaky middel van mijn moeder
Ik was als de dood dat die enveloppe geopend zou gaan worden
Spiertrekjes, schuttingtaal en excessief ogenknipperen.
Die spiertrekjes heb ik nog steeds
Wat is er mis met schuttingtaal? Tenzij er geen ziektes worden gebruikt natuurlijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, zo lang je niet de deur 10x dicht moet doen, het slot erop moet draaien en weer eraf, is het allemaal zo erg nog niet
Mijn schoolarts heeft trouwens ooit een brief geschreven aan mijn huisarts omdat ze een lichte vorm van Tourette vermoedde
Die moest mijn moeder aan de huisarts geven als het te erg zou worden. Nou, die enveloppe heeft heel lang in de kast gelegen, direct in het zegt. Ik vermoed als als sneaky middel van mijn moeder
Ik was als de dood dat die enveloppe geopend zou gaan worden
Spiertrekjes, schuttingtaal en excessief ogenknipperen.
Die spiertrekjes heb ik nog steeds
Overmatig gebruik van scheldwoorden(dus ook ziektes) is één symptoon van Tourette.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is er mis met schuttingtaal? Tenzij er geen ziektes worden gebruikt natuurlijk.
Het was inderdaad helder bij julliequote:Op zondag 22 februari 2009 15:26 schreef Nesle het volgende:
Nog wat foto's van NY!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja en ja, zou ik doenquote:Op zondag 22 februari 2009 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iedereen hier Vicky Christina Barcelona al gezien en moet ik m ook nog gaan kijken?
Ik heb zin om een film te zien en die lijkt me wel een fijne onderuitzakfilm met een vriendin
Ik heb hem gezien en raad hem absoluut aanquote:Op zondag 22 februari 2009 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iedereen hier Vicky Christina Barcelona al gezien en moet ik m ook nog gaan kijken?
Ik heb zin om een film te zien en die lijkt me wel een fijne onderuitzakfilm met een vriendin
Ik heb eindelijk level 4 gehaald met mahjongquote:Op zondag 22 februari 2009 16:11 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie 'hoeveel heb jij vandaag gedaan?'
Mijn mijnenveger score verbeterd naar 99 seconden(expert niveau uiteraard)
2 uur gewerkt, boodschappen gedaan, superlijm gehaald voor een kunstnagel en zo weer een paar uur werken. Dan ben ik klaar en morgen vlieg ik terugquote:Op zondag 22 februari 2009 16:11 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie 'hoeveel heb jij vandaag gedaan?'
Mijn mijnenveger score verbeterd naar 99 seconden(expert niveau uiteraard)
Voor een model?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2 uur gewerkt, boodschappen gedaan, superlijm gehaald voor een kunstnagel en zo weer een paar uur werken. Dan ben ik klaar en morgen vlieg ik terug
Zylomquote:Op zondag 22 februari 2009 16:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
welke versie/ site speel je mahjong MaJo?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Shit happens(and were you lucky today?)
Furtado vorig jaar in een concert gezien. Daar is weinig popje meer aanquote:Op zondag 22 februari 2009 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hoorde vanochtend pas dat dat nummer van James Morrison samen met Nelly Furtado is! Nu weet ik dus waarom ik het wel een mooi nummer vind
Maar wat een kutclip zeg, waarom moet Nelly er nou weer als zo'n popje bijzittenZo kan ze heus niet zo geanimeerd zingen.....
Zou dat het zijnquote:Op zondag 22 februari 2009 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
Die wist natuurlijk dat jullie eten gingen halen
Meestal hangen die bij het stationquote:Op zondag 22 februari 2009 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou dat het zijn
maar echt bizar, het is niet echt een wijk met veel zwervers
Wat jammer.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
Wbt het rookverbod... de kroegen waar ik hier in de stad kom houden zich er keurig aan, maar je hebt hier aan de Grote Markt café Der Witz, formaatje inloopkast, en daar mag je, ook overdag, nog gewoon rokenDus kom ik er nooit meer want het zit nu altijd propvol met mensen die er daarom komen, en het staat dus blauw van de rook.
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:49 schreef Etcetera het volgende:
IBG is akkoord met m'n leningverhoging3 maanden maximaal, waarvan ik een paar honderd euro meteen naar m'n spaarrekening sluis
Ik had ook niet anders verwachtquote:
Moet kunnen vind ikquote:Op zondag 22 februari 2009 18:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat jammer.Der Witz was altijd zo leuk.
![]()
En nog even over de Aldi en die jongen: misschien zijn ze wel van het 'kijken mag'.Alweer heel lang geleden ging ik met een groepje uit eten en een van de jongens zat steeds naar een serveerster te staren, terwijl z'n vriendin er dus naast zat. Later heb ik daar nog iets van gezegd tegen hem, maar ze vonden het alletwee heel normaal. Leuk zelfs, om mensen cijfers te geven en samen te bespreken of ze 'het ermee zouden kunnen'.
![]()
![]()
Hoi allemaal trouwens.
Thanksquote:Op zondag 22 februari 2009 18:53 schreef Soempie het volgende:
Mooie foto's Nem.![]()
Verder heb ik niks teruggelezen.
Als Wiebel naar iemand anders zit te staren krijgt hij een schop ofzo.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als Wiebel naar iemand anders zit te staren krijgt hij een schop ofzo.![]()
Offuh, pikstraf!![]()
Staren en bijkans kwijlen is misschien niet helemaal tofquote:Op zondag 22 februari 2009 19:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als Wiebel naar iemand anders zit te staren krijgt hij een schop ofzo.![]()
Dat is gemeenquote:Offuh, pikstraf!![]()
Dat dus.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:07 schreef Etcetera het volgende:
Zolang je maar weggaat om honger te krijgen, en thuiskomt om te eten, is er toch niks aan de hand
Ik heb liever dat hij honger van mij krijgt en ook hier eet.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:07 schreef Etcetera het volgende:
Zolang je maar weggaat om honger te krijgen, en thuiskomt om te eten, is er toch niks aan de hand
Dat bedoelde Etc toch ook?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij honger van mij krijgt en ook hier eet.![]()
![]()
En nu ga ik echt verder met koken.
nee ik bedoelde dat je ook van anderen honger mag kijken, en soempie heeft lieverd dat wiebel alleen van haar honger krijgtquote:
Nee, Pitt krijgt dan buiten de deur honger en botviert het op Etcetera. Zo las ik het.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:18 schreef Soempie het volgende:
Puberachtig dan.![]()
Doet me denken aan de jongens van de middelbare school: '10 uur! nu op 11 uur. whoah'
En in geen 100 jaar dat het meisje hen ziet zitten. Zielig.
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, Pitt krijgt dan buiten de deur honger en botviert het op Etcetera. Zo las ik het.![]()
Nee dat mag ik hopenquote:Niet zo grof bedoeld als ik het nu uitdruk.
Oh ik dacht dat je bedoelde dat 'ie weg gaat en dus honger krijgt van wat 'ie mist. En dan komt 'ie thuis om te etenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee ik bedoelde dat je ook van anderen honger mag kijken, en soempie heeft lieverd dat wiebel alleen van haar honger krijgt
Waar gaat dit over![]()
quote:
Dat heb je goed voor elkaarquote:Op zondag 22 februari 2009 19:21 schreef Soempie het volgende:
Ondertussen is Wiebel maar gaan koken.![]()
![]()
Ja want die heeft hongerquote:Op zondag 22 februari 2009 19:21 schreef Soempie het volgende:
Ondertussen is Wiebel maar gaan koken.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, Pitt krijgt dan buiten de deur honger en botviert het op Etcetera. Zo las ik het.![]()
Niet zo grof bedoeld als ik het nu uitdruk.
Dat kén bèstquote:Op zondag 22 februari 2009 19:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een discussie is dit geworden
Ik vind het prima als mijn vriend rondkijkt, maar dan wil ik het ook weten, en dan zeg ik ook wat ik van dr vindbeetje zoals Etc en Pitt dus
dan is het leuk. Wat die jongen in de Aldi deed was sneu
Dat natuurlijkquote:Op zondag 22 februari 2009 19:40 schreef LadyBlack het volgende:
Samen rondkijken ken best of wat die gast in de Aldi deed? Anyway, dat zal wel altijd een discussiepunt blijven tussen mensen he
quote:Ik heb vrijdag zo gelachen, mn vriend kwam heel vroeg uit zn werk, want hij had een weinig productieve dag gehad en was er zat van. Ik had trek in pizza dus hebben we de pizzeria om de hoek opgebeld en later op gaan halen. Trekt ie mn hand onder zn arm toen we de deur uit liepen, ging zelf heel hooghartig lopen en riep keihard over straat: Wij gaan uit eten!! zien jullie dat?!![]()
normaal is het een heel rustige jongen maar hij doet soms zo gek
Dan zeg ik, je betaald teveelquote:Op zondag 22 februari 2009 19:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kén bèst
Vanavond pizza opgehaald, kregen we tijdens het wachten wat te drinken van het huisVaste klant zijn helpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |