Stil eens als ik bezig ben met een rant!!!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:27 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb trouwens pas geleden mijn TT insigne gehaald!
Lz begin nu met bier dan het is half 4 dus kan wel!
Vogelstruys
RANTen doe je maar op de boerderiequote:Op zondag 22 februari 2009 15:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Stil eens als ik bezig ben met een rant!!!!!
Waarschijnlijk waren het trafo'squote:Op zondag 22 februari 2009 15:33 schreef Lyzio het volgende:
Zou best kunnen, kan het me niet meer zo herinneren. Ik zat achterin met twee dames. En ik weet verdomme niet meer hoe ze hetenHeb wel het telefoonnummer though..
Neequote:Op zondag 22 februari 2009 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren het trafo's
Nee, ik twijfel nietquote:Op zondag 22 februari 2009 16:05 schreef AQuila360 het volgende:
Dat weet je niet meer Lz
Je twijfeld nu he![]()
We hadden deze SC nu met de carnaval In Den Oude Vogelstryus moeten noemen was tof
Lars en Niek ???quote:Op zondag 22 februari 2009 16:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, ik twijfel nietIk weet de namen ook alweer
Laura en Anouk
Vanavond samen op stap.
Ik m'n 5dequote:Op zondag 22 februari 2009 16:54 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb mijn eerste geopend! Brand 0,33 flesje. Altijd lekker. Altijd fijn.
Rkater hihiquote:Op zondag 22 februari 2009 17:32 schreef Rkatier het volgende:
Ik heb geen katerIk was dan ook weer te lui om met fiets uit te gaan
owja, ik moet nog eten... damn, echt geen zin om te koken!!quote:Op zondag 22 februari 2009 18:30 schreef lennartb.nl het volgende:
Oh misselijk van de New York Pizza
Ik zou voor de KFC gaan!quote:Op zondag 22 februari 2009 18:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
owja, ik moet nog eten... damn, echt geen zin om te koken!!
Mac? KFC? Snackbar?... ze zitten allemaal om de hoek... of gewoon toch koken??
Dat vind ik ook koken!quote:Op zondag 22 februari 2009 19:10 schreef koei het volgende:
Koken op zondag
Ik ga voor saucijzenbroodjes, vers uit de plastic verpakking in de oven!
Heb ook een tussenoplossing gevonden.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:10 schreef koei het volgende:
Koken op zondag
Ik ga voor saucijzenbroodjes, vers uit de plastic verpakking in de oven!
opzich ben ik het met je eens qua turksbrood recept, maar..... ik heb de helft van de ingredienten nietquote:Op zondag 22 februari 2009 19:19 schreef koei het volgende:
turks brood met biefstukjes? Dat is toch geen combinatie
Turks brood moet je open snijden, besmeren met tomatenpuree, ham, kaas, salami en champignons in doen en dan even in de oven zodat de kaas smelt en het brood krokant wordt. Dan is turks brood lekker! Of om de restjes burito-mix op te doen als je nog mix over hebt, maar geen burrito's meer.
Hier in groningen heb je een wok takeaway tent die heet: lekkel lekkelquote:
Die in Alkmaar heet Wok-a-box. Toegegeven, minder glappigquote:Op zondag 22 februari 2009 20:16 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hier in groningen heb je een wok takeaway tent die heet: lekkel lekkel![]()
![]()
Lijkt me leuk, heb LBP alleen uitgeleend..quote:Op zondag 22 februari 2009 19:40 schreef koei het volgende:
In Frankrijk hebben ze trouwens goede broodjes, een open gesneden stokbrood met daarin patat, hamburger, ui, sla, mayonaise en ketchup. Echt de beste broodjes ooit! Hoewel het ook wel wisselt per eettentje...
Poit, vanavond wat LBP doen?
What else is new?quote:
quote:
quote:
quote:
Zet hem dan af, en download rob&big!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:51 schreef Poit het volgende:
Zit "Extreme Movie" te kijken..
Echt té kansloos voor woorden. Zelfs ík heb moeite om er om te lachen..
Hij is al afgelopen..quote:Op zondag 22 februari 2009 23:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zet hem dan af, en download rob&big!
usenet?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zet hem dan af, en download rob&big!
Dat gebruik ik niet maar vast wel te vinden daar. Ook wel genoeg torrents van te vindenquote:
Probleem met torrents is dat het veel te langzaam is, maar ik zal even zoeken. Is zeker een toffe serie.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:27 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat gebruik ik niet maar vast wel te vinden daar. Ook wel genoeg torrents van te vinden
Briljante lui en briljante seriequote:Op maandag 23 februari 2009 00:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Probleem met torrents is dat het veel te langzaam is, maar ik zal even zoeken. Is zeker een toffe serie.
Ik heb het ook een tijdje gevolgd, ik kan zo snel niet iets vindenquote:Op maandag 23 februari 2009 00:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Briljante lui en briljante serie
Als ik zo rijk was zou ik ook alleen maar dat soort bullshit doen
Rob Dyrdek heeft sinds een paar dagen een nieuwe serie: Rob Dyrdeks Fantasy Factory. Is al 1 aflevering van
Anders gewoon torrenten en even geduld hebben. En in die tijd ff zn nieuwe show kijken, die is wel snel via torrent nu.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb het ook een tijdje gevolgd, ik kan zo snel niet iets vinden
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:31 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga trouwens nooit meer zoveel drinken, ben echt kapot. Ontzettende koppijn en slapen wil ook niet. Toen ik rond 1en wakker werd ben ik na 1 uur weer in mijn bed gekropen, heb ik geslapen tot 7.
Nog steeds hetzelfde gevoel, kan nu ook niet slapen omdat ik helemaal niet moe ben..
Moet morgen wel naar school, maar als ik om 4 uur op bed lig ( wat ongetwijfeld gaat gebeuren ) ben ik echt te moe om aanwezig te zijn om 8:45
Iemand tips ?
Daar kan ik je geen tips voor geven, ik ben zovaak met te weinig slaap en te veel alcohol naar werk of school gegaan. Gewoon doorbijten. 's avonds de kerel, 's morgens de kerel.quote:
Te langzaam? Dan wacht je toch gewoon een dagje langerquote:Op maandag 23 februari 2009 00:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Probleem met torrents is dat het veel te langzaam is, maar ik zal even zoeken. Is zeker een toffe serie.
Graag gedaanquote:Op maandag 23 februari 2009 09:15 schreef SummerBreeze het volgende:
Bart, bedankt voor de PM. Ik had hem al gevonden en gebookmarkt, alleen nog geen zinnige bijdrage geleverd.
Maar toch
Als het sneller kan met usenet gebruik ik dat lieverquote:Op maandag 23 februari 2009 08:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Te langzaam? Dan wacht je toch gewoon een dagje langer
Bij mij verschilt het per bestand... Soms haal ik 10kB/s, soms 800kB/s. Hangt van de uploaders afquote:Op maandag 23 februari 2009 11:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als het sneller kan met usenet gebruik ik dat liever![]()
En het is voor mij heel langzaam als ik het met usenet vergelijk, raar dat het bij mij niet eens de 20kb/s haalt..
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:46 schreef Edwinuss het volgende:
SocialDisorder heeft de post van de dag.
Get to work you lazy bastardquote:Op maandag 23 februari 2009 12:09 schreef Bart het volgende:
Altijd leuk, dit soort dingen op mijn werk
En al die tieten missen? No wayquote:
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:18 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
jouw beurt om tieten te posten!
Oh, ik weet niet hoe ie heet. Ken hem niet.quote:
Dan bedoel ik gatverdamme.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet hoe ie heet. Ken hem niet.
sorry, maar we waren dronken toen jij die onzin ging sturenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
Edje kadetje
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
sorry, maar we waren dronken toen jij die onzin ging sturen
Ze dachten dat je een kraai was
quote:
Ik heb het er nu al uit voor de rest van mijn leven denk ikquote:Op maandag 23 februari 2009 13:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil de no-claim terug! Ik heb nooit iets
Die shit is duurquote:Op maandag 23 februari 2009 13:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb het er nu al uit voor de rest van mijn leven denk ik
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:28 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)eft_nightvision.html
WANT!
Hehe ouwe lesbo-lover dat je bent!quote:
Ik zie geen toffe knopjes.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:57 schreef koei het volgende:
Zo, check alle toffe knopjes die ik nu boven mijn post heb staan! Vooral mijn lastfm-account is erg interessant om eens te bekijken!
[x] checkquote:Op maandag 23 februari 2009 14:57 schreef koei het volgende:
Zo, check alle toffe knopjes die ik nu boven mijn post heb staan! Vooral mijn lastfm-account is erg interessant om eens te bekijken!
Mijn toffe knopjes kunnen ook alleen door toffe mensen bekeken worden!quote:
Nee hoor, ik zie ze niet, Bart ziet ze niet. Je toffe-mensen-meter is stuk.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:00 schreef koei het volgende:
[..]
Mijn toffe knopjes kunnen ook alleen door toffe mensen bekeken worden!
Dus je ziet ze zelf ook niet? Lekker handig dan.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:00 schreef koei het volgende:
[..]
Mijn toffe knopjes kunnen ook alleen door toffe mensen bekeken worden!
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie ze niet, Bart ziet ze niet. Je toffe-mensen-meter is stuk.
Mijn toffe mensen meter werkt uitstekend!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie ze niet, Bart ziet ze niet. Je toffe-mensen-meter is stuk.
De noobs?quote:
Dat beschouw ik als een groot compliment, en dat al op maandagquote:Op maandag 23 februari 2009 15:18 schreef koei het volgende:
[..]
Mijn toffe mensen meter werkt uitstekend!
staat het bij mij aan dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:19 schreef Bart het volgende:
[..]
De noobs?
De echte noobs hebben die troep niet uitgeschakeld omdat ze nog niet weten hoe dat moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:19 schreef Bart het volgende:
[..]
De noobs?
De echte noobs hebben die troep niet uitgeschakeld omdat ze nog niet weten hoe dat moet
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:19 schreef Rkatier het volgende:
[..]
staat het bij mij aan dan?Als dat plaatje een screenshot van jouw account is, dan heb je dat aan staan, je ziet immers die lompe icons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Lol, sinds wanneer heb ik dezelfde functie als koeiquote:Op maandag 23 februari 2009 15:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Als dat plaatje een screenshot van jouw account is, dan heb je dat aan staan, je ziet immers die lompe icons.
Je kan toch gewoon een screenshot maken van koei's bericht zonder haar functie te hebbenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:23 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Lol, sinds wanneer heb ik dezelfde functie als koei
Wat is het probleem dan wel, want ik volg je ff niet. Sorry als ik je beledigt heb mister 1337quote:Op maandag 23 februari 2009 15:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een screenshot maken van koei's bericht zonder haar functie te hebben
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:27 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan wel, want ik volg je ff niet. Sorry als ik je beledigt heb mister 1337
Het probleem is dat je aan mij vraagt of je het aan hebt staan, terwijl ik die icons gewoon zie op die screenshot. Lijkt me dus duidelijk dat je het aan hebt staan... Maar je hebt me niet beledigd hoorquote:
Zodat je holmaat je ook kan gebruiken als afstandsbediening?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:44 schreef AQuila360 het volgende:
Die knopjes kunnen me rug op
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zodat je holmaat je ook kan gebruiken als afstandsbediening?
Om even op je edit te reageren: je gebruikt ze misschien zelf niet (weet ik niet, heb ze uitstaan), maar dat heb ik ook nooit gezegd. Je hebt ze echter wel aanstaan, getuige je screenshotquote:Op maandag 23 februari 2009 15:45 schreef Rkatier het volgende:
edit: nvm, dom gelul over domme icons
De reactie van Summerbreeze was nog niet post toen ik het postequote:Op maandag 23 februari 2009 15:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Om even op je edit te reageren: je gebruikt ze misschien zelf niet (weet ik niet, heb ze uitstaan), maar dat heb ik ook nooit gezegd. Je hebt ze echter wel aanstaan, getuige je screenshot
Ah okequote:Op maandag 23 februari 2009 15:52 schreef Rkatier het volgende:
[..]
De reactie van Summerbreeze was nog niet post toen ik het poste
Hoeft dus niet meer, kun je nu nuttige info inzettenquote:Ik heb me last.fm in me sig staan
SPANK gaat lossssssssssssquote:Op maandag 23 februari 2009 16:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Gezeik om die knopjes! Ik hou wel van een last.fm icoontje bij mensen! Kan ik ze afkraken op hun muzieksmaak, heerlijk is dat!
Dan kan ik zeggen: "aan je fotoboek te zien lelijk, aan je flickr-account te zien niet echt creatief, aan je last.fm te zien ben je generiek en eigenlijk ook gewoon dom, aan je twitter te zien ben je ook nog eens onzeker en aandachtsgeil, en dan plaats je ook nog eens zo'n domme post als dat! Het zit je ook echt op alle vlakken tegen, arme stumper!"
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Gezeik om die knopjes! Ik hou wel van een last.fm icoontje bij mensen! Kan ik ze afkraken op hun muzieksmaak, heerlijk is dat!
Dan kan ik zeggen: "aan je fotoboek te zien lelijk, aan je flickr-account te zien niet echt creatief, aan je last.fm te zien ben je generiek en eigenlijk ook gewoon dom, aan je twitter te zien ben je ook nog eens onzeker en aandachtsgeil, en dan plaats je ook nog eens zo'n domme post als dat! Het zit je ook echt op alle vlakken tegen, arme stumper!"
Jouw muzieksmaak is iig awesomequote:Your musical compatibility with SpankmasterC is Very High
Music you have in common includes Nine Inch Nails, KoЯn, Metallica, KISS and Queens of the Stone Age.
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Alsof je dat nog niet wist!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Jouw muzieksmaak is iig awesome
Het staat onder opties en niet onder profiel, ik moest ook ff zoeken!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Via fok mobiel kan ik niet vinden hoe ik mn flickr erin zet
Ik heb een vuurpookquote:Op maandag 23 februari 2009 16:41 schreef Fallen het volgende:
Komen ze nu mee met al die Social Networking dingen, ik las net dat de trend voor 2009 namelijk "ontvrienden" wordt. Dus mensen schrappen uit je vriendenlijst, en dan met name al die "virtuele vrienden".
Hmmm.. hebben jullie al een Poken??
Bij mij nietquote:Op maandag 23 februari 2009 16:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alsof je dat nog niet wist!
[..]
Het staat onder opties en niet onder profiel, ik moest ook ff zoeken!
Altijd fijn om dat door externe factoren bevestigd te zien worden toch?quote:
LOL FAIL!!!quote:
ik wist het al een tijdje, ik ben een beetje een last.fm stalkerquote:Op maandag 23 februari 2009 17:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Altijd fijn om dat door externe factoren bevestigd te zien worden toch?
Dude!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:11 schreef SpankmasterC het volgende:
ik wist het al een tijdje, ik ben een beetje een last.fm stalker
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:44 schreef AQuila360 het volgende:
Wie vind Trance tof?
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:22 schreef koei het volgende:
Hmm, ik heb zo geen zin om eten te makenIk zou ook eigenlijk boodschappen moeten doen, maar daar heb ik ook geen zin in.
En ik heb ook geen geld voor pizza
True that!quote:
Met welk doel?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:26 schreef koei het volgende:
Poit, ik hoef toch niet weer te beginnen met afkeurende smileys he?
er is heul niets mis met m'n gedrag!quote:
Je weet toch, Lenny boy!! Ouwe BOEF!! Met je sexy tunneltjequote:
Xbots zijn met het uitsterven bedreigd. Tijd voor de volgende RRoD AQuila!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:40 schreef AQuila360 het volgende:
Zijn hier Xbots!
EN dat gekke liedje sloeg nergens op blegh
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:38 schreef Poit het volgende:
[..]
er is heul niets mis met m'n gedrag!
[..]
Je weet toch, Lenny boy!! Ouwe BOEF!! Met je sexy tunneltje
En je hebt geen toilet?quote:
Disjfa heeft een hele grote kuil in zijn achtertuinquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Disjfa heeft een hele grote kuil in zijn achtertuin
wanneer ga je er in liggen?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Disjfa heeft een hele grote kuil in zijn achtertuin
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:01 schreef AQuila360 het volgende:
Tjappies straks wel even Pauw en Witteman kijken he!
iew dat is viess Poitquote:
Oh die slechtquote:
Dude die zijn vet tofquote:
Oke goed Spank! Ik kijk het elke dag al dus wel tof maar hoop niet dat ze geen zeikenquote:Op maandag 23 februari 2009 21:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tequila, ik ga zo wel pauw en witteman kieken hoor!
Doei!quote:
Ik om 13:01 pasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:54 schreef koei het volgende:
Misschien ontmoeten we elkaar dan wel Lennie![]()
![]()
Ik ben om 9.20 op het station!
Ik heb een (best licht) blauwe jas aan! En een truckerspet op met blauwgrijs eropquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:58 schreef koei het volgende:
ik moet rond 13.00 uur terug naar Den Haag, dus wie weet stiekem toch nog!
Als je nou morgen een cowboyhoed op zet en een rode roos bij je draagt dan kan ik je herkennen!
Én een HUGE FUCKING TUNNEL!! in z'n oorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb een (best licht) blauwe jas aan! En een truckerspet op met blauwgrijs erop
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Én een HUGE FUCKING TUNNEL!! in z'n oor
IN DE KONT!!!!quote:
Al die aandacht kan niet zonder bijbedoeling zijn neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:06 schreef koei het volgende:
Volgens mij vindt Poit je tunnel wel tof Lennie
quote:
Rest van de week gewoon dagdienstquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:36 schreef AQuila360 het volgende:
Hey Tain hoe is dat nu? een keertje overdag wakker?
Het is nog nacht hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:36 schreef AQuila360 het volgende:
Hey Tain hoe is dat nu? een keertje overdag wakker?
Gekke Lennyquote:
quote:
THE WACKIEST DJ ALIVE!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Koos Kansloos!
Ik heb m al een tijdje niet meer gezien!!
WieTF is die guy?quote:
quote:
Is alleen voor goldmembers, maar dat ben je toch wel? Crrrazy.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:54 schreef AQuila360 het volgende:
Hey dat Braid staat nog op 1200 punten bij mij :S
Goldmember tot Nov 2010quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:09 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Is alleen voor goldmembers, maar dat ben je toch wel? Crrrazy.
Wat nou als je hem vanaf xbox.com aanschaft?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:49 schreef Fallen het volgende:
(snap nu wel waarom je een halve duitser bent....)
on fucking mogelijk!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:32 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze achievement wil ik nog eens halen
Ben jij ook een halve duitser. Vandaar dat je zoveel gemeen hebt met onze AQquote:
Ik ben altijd een beetje aan het ouwehoeren met AQ.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ben jij ook een halve duitser. Vandaar dat je zoveel gemeen hebt met onze AQ
Zijn jullie samen een duitser.
Communie?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje aan het ouwehoeren met AQ.
AQ is een beste vent, maar hij is soms nog een klein kindje. Maar misschien maakt dat hem wel een extra toevoeging voor de communie.
Het was ook wel aardig wat je zegt maar ik zie niet in wat dat christelijke gebeuren er mee te maken heeftquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zeg ik eens iets positiefs en dan is het nog niet goed.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het was ook wel aardig wat je zegt maar ik zie niet in wat dat christelijke gebeuren er mee te maken heeft
Dude hou die fantasie voor je zelf aubquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:29 schreef disjfa het volgende:
Hij is pastoor, jij bent zijn kloosterboy
Jeweetz
Commune: is een leef- en/of woongemeenschap waar alles gezamenlijk wordt gedaan. Alle of bijna alle (materiële) bezittingen zijn van de gehele gemeenschap. De bedoeling is dat door de individuele leden van de gemeenschap alleen gebruikt wordt wat nodig is.quote:
Ik heb de commune van AQED al gevonden trouwensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:45 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Commune: is een leef- en/of woongemeenschap waar alles gezamenlijk wordt gedaan. Alle of bijna alle (materiële) bezittingen zijn van de gehele gemeenschap. De bedoeling is dat door de individuele leden van de gemeenschap alleen gebruikt wordt wat nodig is.
Oh wat ben je toch grappig zeg. Kom niet meer bijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik heb de commune van AQED al gevonden trouwens
[ afbeelding ]Zo zie je maar weer.
Disjfa is super niet grappig iddquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh wat ben je toch grappig zeg. Kom niet meer bij
[ afbeelding ]
Ik zie een tiet!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik heb de commune van AQED al gevonden trouwens
[ afbeelding ]Zo zie je maar weer.
Dat zei die niet he Rkatier!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:45 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Commune: is een leef- en/of woongemeenschap waar alles gezamenlijk wordt gedaan. Alle of bijna alle (materiële) bezittingen zijn van de gehele gemeenschap. De bedoeling is dat door de individuele leden van de gemeenschap alleen gebruikt wordt wat nodig is.
Je zei dan ook helemaal nietsquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je zei dan ook helemaal niets
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:11 schreef AQuila360 het volgende:
Zo veel '' bitch please'' plaatjes kun je niet hebben
quote:
Is je bitch map haast leeg?quote:
quote:
Resultaten 1 - 20 van circa 9.010.000 voor bitch please (0,08 seconden)quote:
Die typfout van hem had minder rampzalige gevolgen die je ouders ooit 24 jaar geleden maaktequote:
24 wat? Appels? Peren? Euro's?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:04 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Die typfout van hem had minder rampzalige gevolgen die je ouders ooit 24 geleden maakte
Gaat vanzelf dat uitlokkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg wat leuks dan ipv de hele tijd alleen maar uitlokken.
24 bitchesquote:
Dan moet ik die grap/opmerking helaas afkeuren!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef Rkatier het volgende:
24 jaar. Gewoon vergeten jaar in te typen.
Tja je blijft een slechte grapquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan moet ik die grap/opmerking helaas afkeuren!
Ik moet het helaas aan AQ geven. Je hebt vandaag gefaalt.quote:
quote:
pokkejochquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef disjfa het volgende:
Een hot item deze week is wie was er eerder. De bier of de tiet!
Aan welke ''kant'' staan jullie? Ik aan de kant van de tiet!
Van de FPquote:We zijn trouwens door aliens gemaakt waarbij het negerras het eerste gemaakte mensenras was en ook gelijk het meest mislukte
Na meerdere malen proberen lukte ze het eindelijk
AQuila, ik vind dat je taalgebruik jegens disjfa een beetje onpasselijk wordt. Gelieve uwer taalgebruik danwel gedrag aan te passen aan het huidige niveau waar de GAM SC zich in verkeerd...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Van de FP
Besteed je tijd daar liever aan Pisjfa![]()
Ik zie je plaatje helaas nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:04 schreef Poit het volgende:
[..]
AQuila, ik vind dat je taalgebruik jegens disjfa een beetje onpasselijk wordt. Gelieve uwer taalgebruik danwel gedrag aan te passen aan het huidige niveau waar de GAM SC zich in verkeerd...
Als voorbeeld wil ik graag onderstaande afbeelding aanbieden:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:06 schreef Fallen het volgende:
yay... een mislukte plaatjes-link!
Nice, echt kwaliteit zoals we van je gewend zijn Poit!![]()
Je voelt je buitengesloten of niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |