Stil eens als ik bezig ben met een rant!!!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:27 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb trouwens pas geleden mijn TT insigne gehaald!
Lz begin nu met bier dan het is half 4 dus kan wel!
Vogelstruys
RANTen doe je maar op de boerderiequote:Op zondag 22 februari 2009 15:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Stil eens als ik bezig ben met een rant!!!!!
Waarschijnlijk waren het trafo'squote:Op zondag 22 februari 2009 15:33 schreef Lyzio het volgende:
Zou best kunnen, kan het me niet meer zo herinneren. Ik zat achterin met twee dames. En ik weet verdomme niet meer hoe ze hetenHeb wel het telefoonnummer though..
Neequote:Op zondag 22 februari 2009 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren het trafo's
Nee, ik twijfel nietquote:Op zondag 22 februari 2009 16:05 schreef AQuila360 het volgende:
Dat weet je niet meer Lz
Je twijfeld nu he![]()
We hadden deze SC nu met de carnaval In Den Oude Vogelstryus moeten noemen was tof
Lars en Niek ???quote:Op zondag 22 februari 2009 16:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, ik twijfel nietIk weet de namen ook alweer
Laura en Anouk
Vanavond samen op stap.
Ik m'n 5dequote:Op zondag 22 februari 2009 16:54 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb mijn eerste geopend! Brand 0,33 flesje. Altijd lekker. Altijd fijn.
Rkater hihiquote:Op zondag 22 februari 2009 17:32 schreef Rkatier het volgende:
Ik heb geen katerIk was dan ook weer te lui om met fiets uit te gaan
owja, ik moet nog eten... damn, echt geen zin om te koken!!quote:Op zondag 22 februari 2009 18:30 schreef lennartb.nl het volgende:
Oh misselijk van de New York Pizza
Ik zou voor de KFC gaan!quote:Op zondag 22 februari 2009 18:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
owja, ik moet nog eten... damn, echt geen zin om te koken!!
Mac? KFC? Snackbar?... ze zitten allemaal om de hoek... of gewoon toch koken??
Dat vind ik ook koken!quote:Op zondag 22 februari 2009 19:10 schreef koei het volgende:
Koken op zondag
Ik ga voor saucijzenbroodjes, vers uit de plastic verpakking in de oven!
Heb ook een tussenoplossing gevonden.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:10 schreef koei het volgende:
Koken op zondag
Ik ga voor saucijzenbroodjes, vers uit de plastic verpakking in de oven!
opzich ben ik het met je eens qua turksbrood recept, maar..... ik heb de helft van de ingredienten nietquote:Op zondag 22 februari 2009 19:19 schreef koei het volgende:
turks brood met biefstukjes? Dat is toch geen combinatie
Turks brood moet je open snijden, besmeren met tomatenpuree, ham, kaas, salami en champignons in doen en dan even in de oven zodat de kaas smelt en het brood krokant wordt. Dan is turks brood lekker! Of om de restjes burito-mix op te doen als je nog mix over hebt, maar geen burrito's meer.
Hier in groningen heb je een wok takeaway tent die heet: lekkel lekkelquote:
Die in Alkmaar heet Wok-a-box. Toegegeven, minder glappigquote:Op zondag 22 februari 2009 20:16 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hier in groningen heb je een wok takeaway tent die heet: lekkel lekkel![]()
![]()
Lijkt me leuk, heb LBP alleen uitgeleend..quote:Op zondag 22 februari 2009 19:40 schreef koei het volgende:
In Frankrijk hebben ze trouwens goede broodjes, een open gesneden stokbrood met daarin patat, hamburger, ui, sla, mayonaise en ketchup. Echt de beste broodjes ooit! Hoewel het ook wel wisselt per eettentje...
Poit, vanavond wat LBP doen?
What else is new?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |