quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef somegirl het volgende:
hm...... als ik de doos van de mijne kan vinden mag je m van mij hebben, maar schat de kans klein.....
Die zwarte bedoel je toch?
Ik duimquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:01 schreef somegirl het volgende:
oke, ik zal wel even voor je kijken, maar ik schat te kans klein, meestal flikker ik die dingen weg, en ben onlangs verhuisd.... dus dan komt de opruim mood helemaal bovendrijven!
Ontzettend bedankt voor je moeite !quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:54 schreef somegirl het volgende:
Edwinuss, ik heb m'n appartement even voor je doorzocht, maar helaas zonder succes. Ben onlangs verhuizd en toen is er veel weg gegaan. Misschien ligt t nog ergens bij m'n ouders, daar ben ik over een week of 3 weer denk ik, dus dan kijk ik daar nog even voor je, maar ik vrees weinig hoop!
Ja idd, best triest. Je kan hem nog altijd helemaal zwart maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Edwinuss het volgende:
Die hedde ik nodig ja.![]()
![]()
Maarem, die vlammen? Foto?
Mmmm, overal waar die kon liggen heb ik gekeken. Niks kunnen vinden. Mocht hij nog een kaar opduiken hoor je nog wel van me.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:25 schreef onderjas het volgende:
OH SHIT, helemaal vergeten te kijken! Zal het nu even doen.
Okequote:
Ik heb m gevondenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:30 schreef Edwinuss het volgende:
Dat maakt niet uit! Ik heb nog steeds interesse. Ik heb niet eerder kunnen reageren omdat ik gebanned was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |