quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ziggo heb ik, maar daar hebben we vandaag ook die gratis Film 1.1 vanwege oscars. Maar normaal geeft de ontvanger aan Preview Periode verlopen als je het abonnement niet hebt op film 1. Hij geeft nu aan geen signaal. Maarja niet dat het me veel boeit hoor dat hij het niet doet.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
UPC heb je neem ik aan.
Dan moet je even kijken op 13 dacht ik.
Hoiquote:Op zondag 22 februari 2009 15:05 schreef Silentalarm het volgende:
gaat er nog iemand hoi tegen me zeggen?
jamaar dat is toch hetzelfde?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:05 schreef Broekpaling het volgende:
Terwijl ik een MAOAM eet zie ik dat het van Haribo is. Weer genaaid.
Voor de kijkers thuis, ik schreef MAOAM inderdaad verkeerd om.
Ram je even op je ctrl, alt en shift knoppen... bugje in Windows.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:10 schreef Broekpaling het volgende:
WTF, als ik de hoofdletter p wil intoetsen open de pc mediaplayer.![]()
![]()
Geen hoofdletter p meer voor mij.
Behalve als je als tienjarige aan het spelen ben met een fanatieke maat van je, die door zijn fanatieke spel, het spel bederft.quote:
Ctrl - alt deed het!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:11 schreef Uro het volgende:
[..]
Ram je even op je ctrl, alt en shift knoppen... bugje in Windows.
Rotterdam.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:14 schreef Smart_ass het volgende:
Waar zal ik nou gaan studeren, A'dam of Nijmegen?Groningen is afgevallen.
Amsterdam, obv.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:14 schreef Smart_ass het volgende:
a'dam ftwquote:Op zondag 22 februari 2009 15:14 schreef Smart_ass het volgende:
Bord spellen moet je ook spelen als het een week lang al regent.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:14 schreef Smart_ass het volgende:
Bij ons thuis wil niemand Triviant spelen met mij omdat ze zeggen dat ik niet tegen mijn verlies kan terwijl dat heul niet waar is.
A'dam, dan zijn we 20 minuten van elkaar weg.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:14 schreef Smart_ass het volgende:
Almerequote:Op zondag 22 februari 2009 15:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar pieker ik niet eens over. Dat is de laatste stad waar ik heen zou gaan.
GRONINGEN!!!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:14 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik dacht eerst dus aan Grunn maar dan ben je zover weg van de bewoonde wereld. En van Tivoli en Paradiso enzo.
Maar dan hadden we elke dag kunnen winkelen en koffie drinken bij Häagen-Dasz.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar pieker ik niet eens over. Dat is de laatste stad waar ik heen zou gaan.
Jaquote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hhahaha das zo ongeveer de kutste stad die er bestaat.En de lelijkste.
Die heb ik toentertijd nog in de bioscoop gezien. Raak me aan.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig komt Fun With Dick and Jane vanavond op RTL4.
IQM kermt onzin uit.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef IQM het volgende:
Simon is geen kankerfilm!
Of nou ja, eigenlijk wel (!), maar hij's wel goed.
Ik ook. Touch me, baby. Tainted love.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Die heb ik toentertijd nog in de bioscoop gezien. Raak me aan.
in adam heb je de ben & jerry'squote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar dan hadden we elke dag kunnen winkelen en koffie drinken bij Häagen-Dasz.![]()
Ja maar alsof de bewoonde wereld in de randstad is, daar zou ik niet eens dood gevonden willen worden. Hoezo is het noorden niet bewoontquote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heel niet. 2u met de trein en dan ben je in Utrecht pas.
En als ik naar A'dam ga? Dan kunnen we elke maand naar Paradiso en de Melkweg.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar dan hadden we elke dag kunnen winkelen en koffie drinken bij Häagen-Dasz.![]()
Oh see me care. Ik vind Hertog Jan ijs lekkerder dan Ben & Jerry's.quote:
Het noorden is tofquote:Op zondag 22 februari 2009 15:19 schreef IQM het volgende:
Het noorden zuigt apenballen. So does het zuiden.
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh see me care. Ik vind Hertog Jan ijs lekkerder dan Ben & Jerry's.
Alleen moet ik dan 2 uur met de trein, omdat ik onder Rotterdam woon.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En als ik naar A'dam ga? Dan kunnen we elke maand naar Paradiso en de Melkweg.
Als je uit Groningen de stad bent is er niet zoveel meer. En concerten/optredens zijn belangrijk voor mij, dus ik wil niet zo ver van Utrecht/A'dam zitten eigenlijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar alsof de bewoonde wereld in de randstad is, daar zou ik niet eens dood gevonden willen worden. Hoezo is het noorden niet bewoontBs.
Rotterdam?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben 1 keer in Amsterdam geweest. Nooit meer
Wat een kutstad.
Waar woon je dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen moet ik dan 2 uur met de trein, omdat ik onder Rotterdam woon.
failquote:Op zondag 22 februari 2009 15:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat een kutstad.
RIP-OFF!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:20 schreef Broekpaling het volgende:
ik ben een beetje doronken, wie wil t wten wat ik van hem vindt?
Amsssjjjjjjjterdamjjjjquote:Op zondag 22 februari 2009 15:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat een kutstad.
Wat vind je zo erg aan A'dam dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat een kutstad.
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:20 schreef Broekpaling het volgende:
ik ben een beetje doronken, wie wil t wten wat ik van hem vindt?
Faalhaas, waarom vind je het zo'n nare stad?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat een kutstad.
Dan kan ik toch in A'dam wonen en dan snel de trein naar Zaandam pakken en weer terug?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:22 schreef Broekpaling het volgende:
Smart Ass, doe Zaandam, is maar 2 stations van A'dam en dan kunnen we iedere ochtend snel naar elkaar zwaaien omdat we met haast naar school moeten.
Vanaf Zaandam is het 15 a 20 min naar Centraal ofzo?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan kan ik toch in A'dam wonen en dan snel de trein naar Zaandam pakken en weer terug?
Kan ook.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan kan ik toch in A'dam wonen en dan snel de trein naar Zaandam pakken en weer terug?
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vanaf Zaandam is het 15 a 20 min naar Centraal ofzo?
Waar woon jij dan? Zeeuws-Vlaanderen?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hmm. Volgens mij woont er hier helemaal niemand bij mij in de buurt!!!1
Nee ik begin zelf eigenlijk nu ook te twijfelen. het is volgens mij maar 5 min naar Sloterdijk ofzoquote:
Neuh, Rhenen de gekste!!1 Best centraal in Nederland zou je zeggen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Zeeuws-Vlaanderen?
Het begon hier al, hè.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[KLB SC #928] Waar we geen carnaval vieren!
Vertrekadres : Raalte (NL, 8102)quote:Op zondag 22 februari 2009 15:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Neuh, Rhenen de gekste!!1 Best centraal in Nederland zou je zeggen.
Waarom ga je dan niet in Utreg wonen?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Neuh, Rhenen de gekste!!1 Best centraal in Nederland zou je zeggen.
Vertel het me dalijk maar.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:27 schreef McFearless het volgende:
Ajax, bier, tieten en minderjarige meisjes. Doeii.
Na Groningen wordt het juist mooi, het probleem is dat jij de stilte en de ruimte niet kan waarderen. In het noorden zijn ze tenminste nog vriendelijk tegen elkaar en zeggen ze elkaar gedag. Moet je eens in het westen proberen, heb je gelijk een mes tussen je ribben.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je uit Groningen de stad bent is er niet zoveel meer. En concerten/optredens zijn belangrijk voor mij, dus ik wil niet zo ver van Utrecht/A'dam zitten eigenlijk.
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat vind je zo erg aan A'dam dan?
Waarom ik het een kutstad vind? Ik kom daar aan op Centraal station, het eerste wat er gebeurd is een gevecht tussen twee mensen, mooie binnenkomst. Dan loop ik wat door de binnenstad iedereen lijkt zo chagarijnig als de pest, en overal van die coffeeshopsquote:Op zondag 22 februari 2009 15:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Faalhaas, waarom vind je het zo'n nare stad?
Iets met 06quote:Op zondag 22 februari 2009 15:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geef je telefoonnummer dan maar even, anders zie ik niet hoe ik het kan vertellen.
Your musical compatibility with killtheuglykids is Lowquote:Op zondag 22 februari 2009 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
OMG Pleun je luistert wat ik net luisterde.
Haha, ja maar ik quote naar wat ik in dit topic poste over die meningen.quote:
Omdat ik Utrecht niet leuk vind.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet in Utreg wonen?
WAT? Fleet foxes?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
OMG Pleun je luistert wat ik net luisterde.
Ja maar kijk even wat jij luistert hey, Lil' Wayne.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:29 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Your musical compatibility with killtheuglykids is Low
Ik hoor juist dat mensen in het Noorden redelijk nors zijn.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Na Groningen wordt het juist mooi, het probleem is dat jij de stilte en de ruimte niet kan waarderen. In het noorden zijn ze tenminste nog vriendelijk tegen elkaar en zeggen ze elkaar gedag. Moet je eens in het westen proberen, heb je gelijk een mes tussen je ribben.
[..]
[..]
[..]
Waarom ik het een kutstad vind? Ik kom daar aan op Centraal station, het eerste wat er gebeurd is een gevecht tussen twee mensen, mooie binnenkomst. Dan loop ik wat door de binnenstad iedereen lijkt zo chagarijnig als de pest, en overal van die coffeeshops. Het stinkt er, het is er druk etc. Best dat jullie het zo'n mooie stad vinden, en het is ook wel mooi, maar al die chagarijnige mensen en stoners maken het voor mij echt een kutstad. Nee geef mij dan nog liever Dokkum, ik ben dan wel niet Fries, maar daar zijn ze tenminste vriendelijk. En die stad heeft net zoveel geschiedenis als Amsterdam.
Noem me nu maar een faalhaas, maar ga nu niet zeggen dat het Noorden dom is omdat het er niet zo druk is, ik geniet er van dat ik nu uit een raam kan kijken en over akkers heen kijk met bos. Maarja dat ben ik
Heuj, niet zo gaan doenquote:Op zondag 22 februari 2009 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar kijk even wat jij luistert hey, Lil' Wayne.
Ja als ik de volgende keer niemand heb om mee te gaan naar een concert neem ik jou mee. Jij vindt toch alles leuk wat ik leuk vind en andersom volgens mij.quote:
By the way:quote:
Alkmaar, alhoewel dat een verschrikkelijke grafstad is.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:31 schreef IQM het volgende:
Ik moet straks wellicht in de buurt van A'dam wonen, maar ik vind A'dam weer iets te groot en te anoniem. Is Zaandam wat, Broekpaling? Qua uitgaan, bijvoorbeeld?
Ik ga alles luisteren wat jij luistert wat ik nog niet geluisterd heb. Dan worden we super.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja als ik de volgende keer niemand heb om mee te gaan naar een concert neem ik jou mee. Jij vindt toch alles leuk wat ik leuk vind en andersom volgens mij.
Wieso?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Alkmaar, alhoewel dat een verschrikkelijke grafstad is.
Omg goed idee. Ga ik ook doen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga alles luisteren wat jij luistert wat ik nog niet geluisterd heb. Dan worden we super.
Je hebt het gehoord? Heb je het meegemaakt? Ik bedoel, ik ben ook wel eens in Amersfoort en Rotterdam geweest, daar zul je mij ook niet meer zien hoor. Het is er gewoon zo onvriendelijk. Ik denk dat ik later gewoon emigreer naar New Mexico.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik hoor juist dat mensen in het Noorden redelijk nors zijn.Randstad ook hoor, heb je gelijk in. Qua mensen zou ik het liefst naar Brabant gaan.
Grauwe, saaie stad. Heb er op school gezeten en dat was allemaal lachen, maar ik vind het er niks. Alhoewel je op 't Waagplein wel leuk uit kan gaan, zou ik lekker naar Amsterdam gaan, als ik jou was.quote:
Zaandam is best aardig qua uitgaan maar niet denderend.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:31 schreef IQM het volgende:
Ik moet straks wellicht in de buurt van A'dam wonen, maar ik vind A'dam weer iets te groot en te anoniem. Is Zaandam wat, Broekpaling? Qua uitgaan, bijvoorbeeld?
Ik krijg heel veel liedjes van vrienden, luister het 1 keer en kijk er vervolgens nooit meer naar om. Ik heb ze zelfs een keer allemaal geprobeerd te verwijderen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:34 schreef Smart_ass het volgende:
Ik snap nooit hoe mensen aan zo fucking veel artiesten komen.Heb je de helft dan maar 1x geluisterd ofzo?
Ja, maar dat vind ik weer te groot en te anoniem.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Grauwe, saaie stad. Heb er op school gezeten en dat was allemaal lachen, maar ik vind het er niks. Alhoewel je op 't Waagplein wel leuk uit kan gaan, zou ik lekker naar Amsterdam gaan, als ik jou was.
IQM is jealous, trielielie.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
S_a en wd, sitting in a tree... [ afbeelding ]
Ah ok, good luck.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik weer te groot en te anoniem.Ik wil iets kleiners en rustigers om te wonen, maar iets groters en toffers in de buurt om uit te gaan.
Jah was in de slaap gevallenquote:
Ik heb niks aan good luck. Ik heb wat aan tips!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ah ok, good luck.
Ik moet gaan, kusjes.
Ik woon hier in Helmond, waar Paaskonijn woontquote:Op zondag 22 februari 2009 15:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik weer te groot en te anoniem.Ik wil iets kleiners en rustigers om te wonen, maar iets groters en toffers in de buurt om uit te gaan.
Je hebt She gedownload?!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:37 schreef IQM het volgende:
Ik keek een keer naar een jointje draaiende neger op Amsterdam CS. Hij vroeg of ik het goed kon zien.
OV kaart.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:37 schreef bloodysunday het volgende:
Ik heb altijd zo'n hekel aan strippenkaarten heik weet nooit hoeveel zones je nou moet stempelen. Het hele centrum van Amsterdam is 1 zone dat weet ik dan weer wel, maar tot waar loopt de zone grens?
Laat staan betaal en woonbaar.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:39 schreef IQM het volgende:
En volgens mij vind ik in Amsterdam niet binnen een paar maanden een appartement of wel?
Ik heb het gehoord van iemand die er woont ja, maar niet zozeer meegemaakt. Ik ben er 1x geweest (woensdag dus) maar er is me niets bijzonders opgevallen. Niet dat ze extreem vriendelijk zijn, maar ook niet dat ze dat juist niet zijn. Amersfoort is inderdaad ook niets.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je hebt het gehoord? Heb je het meegemaakt? Ik bedoel, ik ben ook wel eens in Amersfoort en Rotterdam geweest, daar zul je mij ook niet meer zien hoor. Het is er gewoon zo onvriendelijk. Ik denk dat ik later gewoon emigreer naar New Mexico.
Je betaalt toch te veel... Ik huurde hier een heel huis voor 200 euro exc. Doe dat maar eens in A'damquote:Op zondag 22 februari 2009 15:39 schreef IQM het volgende:
En volgens mij vind ik in Amsterdam niet binnen een paar maanden een appartement of wel?
Hihihihi.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:40 schreef Smart_ass het volgende:
Of ik ga meer in de buurt van Arnhem wonen.
Ik ga in Truth Or Consequences, NM wonen of SLC, Utahquote:Op zondag 22 februari 2009 15:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord van iemand die er woont ja, maar niet zozeer meegemaakt. Ik ben er 1x geweest (woensdag dus) maar er is me niets bijzonders opgevallen. Niet dat ze extreem vriendelijk zijn, maar ook niet dat ze dat juist niet zijn. Amersfoort is inderdaad ook niets.
Ik wil later terug naar Brabant.Of ik ga meer in de buurt van Arnhem wonen.
Waar is hier?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je betaalt toch te veel... Ik huurde hier een heel huis voor 200 euro exc. Doe dat maar eens in A'dam
quote:
Ga een keer naar Zaandam, steek de weg over en je bent er.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:41 schreef IQM het volgende:
Daarom lijkt Zaandam of iets dergelijks me wel wat. Het is maximaal een kwartier naar Amsterdam CS.
Alleen ken ik Zaandam verder niet.
Nee, ik heb een OV jaarkaart. Ik schijt voor nop dit hele land door in gemeentelijke vervoersmiddelen.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]heb je op internet niet gewoon een planner die het aantal zones voor je uitrekent
?
Waarmee usenet?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
Even buiten steden, kamers en studeren:
Ik wil een film downloaden, help.
Welke?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
Even buiten steden, kamers en studeren:
Ik wil een film downloaden, help.
Dat slaat ook nergens, op, hè.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:47 schreef Smart_ass het volgende:
P.O.D. Hahahaha die vond ik helemaal tof!!1 Totdat ik erachter kwam dat ze Christelijk zijn. Toen vond ik ze niet zo leuk meer.
Dat had ik met flyleafquote:Op zondag 22 februari 2009 15:47 schreef Smart_ass het volgende:
P.O.D. Hahahaha die vond ik helemaal tof!!1 Totdat ik erachter kwam dat ze Christelijk zijn. Toen vond ik ze niet zo leuk meer.
Dat slaat op alles.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:49 schreef padlarf het volgende:
[..]
nee, dat slaat inderdaad nergens op
Torrents worden automatisch geopend in LimeWire.quote:
Weet ik. Maar toen vond ik het niet meer cool.quote:
Dankje Pleun, nu moet ik Will You luisterenquote:Op zondag 22 februari 2009 15:47 schreef Smart_ass het volgende:
Dat ik niet weet welke.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Of heb je nog nooit een film gedownload?
Flyleaf is christelijk ?!quote:
Jawel nog wel hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 15:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nu ga jij het ook niet meer luisteren?![]()
- Azumiquote:Op zondag 22 februari 2009 15:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Zeg dát dan!
- Man on the Moon
- Homem Que Copiava, O
- The Prestige
- Primal Fear
Er is 1 live nummer en dan roepen ze aan het eind believe in jesus moment... zal het even opzoekenquote:
Prestiiiiiiiige! Make love to meeeeeee.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Zeg dát dan!
- Man on the Moon
- Homem Que Copiava, O
- The Prestige
- Primal Fear
Agh ze zijn lang niet allemaal zo ergquote:Op zondag 22 februari 2009 15:55 schreef Smart_ass het volgende:
98% van de Amerikaanse bevolking is Christelijk zowat, dus kan niet anders. Maar P.O.D is echt Christenrock volgens mij.
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Prestiiiiiiiige! Make love to meeeeeee.
quote:
Dat is niet zo ergquote:Op zondag 22 februari 2009 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
Kings of Leon riep gisteren ook God bless you! Nu ga ik het nooit meer luisteren.
Was jij @ kings of leon ?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
Kings of Leon riep gisteren ook God bless you! Nu ga ik het nooit meer luisteren.
Ring of fire.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg
Johnny cash is de enige echt christelijke zanger die ik kan waarderen...
Maar.. Ik wil iets humorachtigs. Zoals Napoleon Dynamite en Superbadquote:Op zondag 22 februari 2009 15:59 schreef IQM het volgende:
Primal Fear is ook wel geniaal. Voelde me op het eind echt in m'n kont genaaid als kijker. (Figuurlijk, natuurlijk). Echt prachtig.
Please die. Met je werk. Je faalt toch wel.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Well, The Kid still has gotta get to work.
zie mijn sig, mooi nr van cashquote:
quote:Fully Alive
More than most, ready to smile and love life
Fully Alive now she knows how to believe in Jesus
Pineapple Express. Forgetting Sarah Marshall. Knocked Up.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar.. Ik wil iets humorachtigs. Zoals Napoleon Dynamite en Superbad
Die zelf, joh! Met je hoofd.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Please die. Met je werk. Je faalt toch wel.
Al zijn nummers zijn goed, ik luister amper nog naar dat nummer trouwensquote:
Ja. Deed me niet zoveel. Niet te vergelijken met Bloc Party, dat was zoveel beter.quote:
Blades of Glory, Zoolander, Juno?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Harold & Kumar?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter saai dan dat je werk moet doenquote:
HMH is niet zo vet ja. Ik ben enkel nog maar in de HMH geweest met concert. Maar hoor van iedereen dat dat vergeleken met melkweg en paradiso echt niks is. Maar Kings of Leon zijn echt wel focking goedquote:Op zondag 22 februari 2009 16:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja. Deed me niet zoveel. Niet te vergelijken met Bloc Party, dat was zoveel beter.
HMH vind ik te groot eigenlijk.
Juno is heul niet grappig.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Blades of Glory, Zoolander, Juno?
Hihi, Bt is een PB-fangirl geworden!quote:Op zondag 22 februari 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beter saai dan dat je werk moet doenik moest een middagje prison break kijken laten schieten om aan mijn wiskunde werkstuk te gaan
hurt heeft hij idd briljant gecoverdquote:Op zondag 22 februari 2009 16:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Al zijn nummers zijn goed, ik luister amper nog naar dat nummer trouwens![]()
Folsom Prison Blues
A Boy Named Sue
Hurt
Personal Jesus![]()
Get Rythm
Walk the Line
etc. etc.
True.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beter saai dan dat je werk moet doenik moest een middagje prison break kijken laten schieten om aan mijn wiskunde werkstuk te gaan
Pineapple Express it is.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Pineapple Express. Forgetting Sarah Marshall. Knocked Up.
[..]
Die zelf, joh! Met je hoofd.
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pineapple Express it is.
Kon je niks beters verzinnen joh?
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Het is in een akoestische versie van Fully Alive helemaal aan het eind...
Fully Alive
More than most, ready to smile and love life
Fully Alive now she knows how to believe in Jesus
quote:Do you believe in god,
written on the bullet,
and Cassy blew her head off.
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Al zijn nummers zijn goed, ik luister amper nog naar dat nummer trouwens![]()
Folsom Prison Blues
A Boy Named Sue
Hurt
Personal Jesus![]()
Get Rythm
Walk the Line
etc. etc.
Paradiso en Tivoli zijn veel leuker. Stuk kleiner, veel betere sfeer. HMH zijn beetje van die stationacts, niet zo leuk. Ze speelden inderdaad goed live, maar volgens mij had ik mijn kaartjes beter aan iemand kunnen geven, die had er vast meer aan gevonden dan ik.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
HMH is niet zo vet ja. Ik ben enkel nog maar in de HMH geweest met concert. Maar hoor van iedereen dat dat vergeleken met melkweg en paradiso echt niks is. Maar Kings of Leon zijn echt wel focking goed
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en dankjewel he
bt is onuitstaanbaar en onweerstaanbaar. ik zou haar heel veel zoentjes wlilen geven. en onmundig hete seks met haar willen bedrijven en instanties.
wolvendagen is een leuk meiisje, ik ken haar nog niet zo goed maar tot nu toe is zij leuk en raar, hihi ik wil seksen met haar. en met bt erbij. en krentenbollie en fas en 4ebe en s_a
LOL WTFquote:Op zondag 22 februari 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en dankjewel he
bt is onuitstaanbaar en onweerstaanbaar. ik zou haar heel veel zoentjes wlilen geven. en onmundig hete seks met haar willen bedrijven en instanties.
wolvendagen is een leuk meiisje, ik ken haar nog niet zo goed maar tot nu toe is zij leuk en raar, hihi ik wil seksen met haar. en met bt erbij. en krentenbollie en fas en 4ebe en s_a
Ooh en dankjewel he
Ik zat maandag in m'n hoofd met Suzie Q.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben deze week helemaal waus van Creedence Clearwater Revival.
Hahahaha, wie zei dat nou weer?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en dankjewel he
Ooh en dankjewel he
wutquote:Op zondag 22 februari 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en dankjewel he
ccr roeleert punktquote:Op zondag 22 februari 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
CCRquote:Op zondag 22 februari 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Kon je het goed zien?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:37 schreef IQM het volgende:
Ik keek een keer naar een jointje draaiende neger op Amsterdam CS. Hij vroeg of ik het goed kon zien.
Mwoah, opzich best wel. Had liever wat langer gekeken, maar daar was hij niet zo van gediend, geloof ik.quote:
Why?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wauw, IQM has reached a new dieptepunt.
Voor:quote:
Alleen al dat je uitgaat van deze twee mogelijkheden, geeft al aan dat het goed was en ik me nergens voor hoef te schamen.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor:
1) Fokken onder invloed van genotsmiddelen
of
2) Fokken en doen alsof je onder invloed bent van genotsmiddelen.
goede klachtquote:
Want?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou je therapie moeten overwegen.
Hele matige grap danquote:
Ik heb de CD van de goo goo dolls... wordt ik altijd melancholisch van omdat mijn vriendin dat altijd luisterde in Amerika, heel mooi albumquote:
url?quote:
Hij moet weg blijven uit m'n topic. Hij is kankerbijdehand.quote:
Ik zou me er gewoon niet zo druk over maken.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hele matige grap dan.
Maargoed, then again kunnen vrouwen de humor van mannen maar zelden waarderen. Het zal wel aan mij liggen dan.
Ah, ja. Nee, duidelijk.quote:
Vanaf hierquote:Op zondag 22 februari 2009 16:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb de CD van de goo goo dolls... wordt ik altijd melancholisch van omdat mijn vriendin dat altijd luisterde in Amerika, heel mooi album
[..]
url?
Blij dat je je zo goed weet te vermaken op de zaterdagnacht.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou me er gewoon niet zo druk over maken.Ik vond het leuk en met mij een paar anderen.
Ik ben dat album nu aan het downloaden, kende alleen Iris.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb de CD van de goo goo dolls... wordt ik altijd melancholisch van omdat mijn vriendin dat altijd luisterde in Amerika, heel mooi album
[..]
url?
En dat ik anderen weet te vermaken, niet te vergeten.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blij dat je je zo goed weet te vermaken op de zaterdagnacht.
Ik bekijk Man on the Moon 5 dagen per week.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:21 schreef IQM het volgende:
Jullie zouden Man on the Moon eens moeten kijken.
Ik heb 2 posts gelezen, en daaruit dacht ik op te maken dat je lame was. Very strange indeed.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:20 schreef IQM het volgende:
Alleen het feit al dat je dacht dat ik lame was, maakt het voor mij alles behalve een 'hele matige grap'.
Mandy on the Moon, ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bekijk Man on the Moon 5 dagen per week.
Ah, dus jij baseert je mening ("hele matige grap", "IQM has reached a new dieptepunt") op twee posts.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb 2 posts gelezen, en daaruit dacht ik op te maken dat je lame was. Very strange indeed.
Ik ga niet die hele SC doorlezen, nee.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, dus jij baseert je mening ("hele matige grap", "IQM has reached a new dieptepunt") op twee posts.
Dat verklaart een hele boel.
Ja man met de meest amerikaanse naam ooitquote:Op zondag 22 februari 2009 16:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben dat album nu aan het downloaden, kende alleen Iris.![]()
Ahwwww, had je een vriendinnetje in Amerika?
Ze heette Redneck?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja man met de meest amerikaanse naam ooit
Kelly Jackson ?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lindsay? Shirley?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
ik ken een jane doe janssenquote:Op zondag 22 februari 2009 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ach al die Nederlandse koters krijgen tegenwoordig ook allemaal Amerikaanse namen. Ik had buren met die kinderen die Ashley en Denzel heetten.
Tiffany is zo'n lekkere pornstar-naamquote:
Klinkt toch altijd beter dan Jan-Klaas en Piet-Hein?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ach al die Nederlandse koters krijgen tegenwoordig ook allemaal Amerikaanse namen. Ik had buren met die kinderen die Ashley en Denzel heetten.
Ik vind Ashley en Denzel echt niet klinken hoor. Wesley ook niet inderdaad.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klinkt toch altijd beter dan Jan-Klaas en Piet-Hein?
Zoals heel veel meer Amerikaanse namen.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Beter dan Kevin of WesleyNu beledig ik vast iemand, maar die namen gaan vaak gepaard met paupers
Een vriend van mij heette John Taylorquote:Op zondag 22 februari 2009 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zoals heel veel meer Amerikaanse namen.
Shirley vind ik wel leuk.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind Ashley en Denzel echt niet klinken hoor. Wesley ook niet inderdaad.
Kijk Pleun is ook niet alles, maar zo heet ik liever dan Shirley ofzo.
Ja dat album idd. Oh das dan wel weer gaaf.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat ist pleun
Ze was Salutatorian van de school hoor
Oh en hier
[ afbeelding ]
Dat zeker.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Shirley vind ik wel leuk.
Meningen verschillen.
Pleun... dat klinkt echt zo oerhollandsquote:Op zondag 22 februari 2009 16:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind Ashley en Denzel echt niet klinken hoor. Wesley ook niet inderdaad.
Kijk Pleun is ook niet alles, maar zo heet ik liever dan Shirley ofzo.
Don't worry, dat was het niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga niet die hele SC doorlezen, nee.
Als je het trouwens als verkapte poging gebruikte om je mening over iedereen te kunnen geven, vind ik dat wel een dieptepunt.
My butt hurts.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat ist pleun
Ze was Salutatorian van de school hoor
Oh en hier
[ afbeelding ]
En ook echt alleen Nederlanders en Belgen kunnen het normaal uitspreken.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Pleun... dat klinkt echt zo oerhollands
IQM, ik verveel me gewoonquote:Op zondag 22 februari 2009 16:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Don't worry, dat was het niet.Je moet er niet zoveel achter zoeken. Jeez.
"Why did your parents call you Pleeyoen?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En ook echt alleen Nederlanders en Belgen kunnen het normaal uitspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |