quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ziggo heb ik, maar daar hebben we vandaag ook die gratis Film 1.1 vanwege oscars. Maar normaal geeft de ontvanger aan Preview Periode verlopen als je het abonnement niet hebt op film 1. Hij geeft nu aan geen signaal. Maarja niet dat het me veel boeit hoor dat hij het niet doet.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
UPC heb je neem ik aan.
Dan moet je even kijken op 13 dacht ik.
Hoiquote:Op zondag 22 februari 2009 15:05 schreef Silentalarm het volgende:
gaat er nog iemand hoi tegen me zeggen?
jamaar dat is toch hetzelfde?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:05 schreef Broekpaling het volgende:
Terwijl ik een MAOAM eet zie ik dat het van Haribo is. Weer genaaid.
Voor de kijkers thuis, ik schreef MAOAM inderdaad verkeerd om.
Ram je even op je ctrl, alt en shift knoppen... bugje in Windows.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:10 schreef Broekpaling het volgende:
WTF, als ik de hoofdletter p wil intoetsen open de pc mediaplayer.![]()
![]()
Geen hoofdletter p meer voor mij.
Behalve als je als tienjarige aan het spelen ben met een fanatieke maat van je, die door zijn fanatieke spel, het spel bederft.quote:
Ctrl - alt deed het!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:11 schreef Uro het volgende:
[..]
Ram je even op je ctrl, alt en shift knoppen... bugje in Windows.
Rotterdam.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:14 schreef Smart_ass het volgende:
Waar zal ik nou gaan studeren, A'dam of Nijmegen?Groningen is afgevallen.
Amsterdam, obv.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:14 schreef Smart_ass het volgende:
a'dam ftwquote:Op zondag 22 februari 2009 15:14 schreef Smart_ass het volgende:
Bord spellen moet je ook spelen als het een week lang al regent.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:14 schreef Smart_ass het volgende:
Bij ons thuis wil niemand Triviant spelen met mij omdat ze zeggen dat ik niet tegen mijn verlies kan terwijl dat heul niet waar is.
A'dam, dan zijn we 20 minuten van elkaar weg.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:14 schreef Smart_ass het volgende:
Almerequote:Op zondag 22 februari 2009 15:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar pieker ik niet eens over. Dat is de laatste stad waar ik heen zou gaan.
GRONINGEN!!!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:14 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik dacht eerst dus aan Grunn maar dan ben je zover weg van de bewoonde wereld. En van Tivoli en Paradiso enzo.
Maar dan hadden we elke dag kunnen winkelen en koffie drinken bij Häagen-Dasz.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar pieker ik niet eens over. Dat is de laatste stad waar ik heen zou gaan.
Jaquote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hhahaha das zo ongeveer de kutste stad die er bestaat.En de lelijkste.
Die heb ik toentertijd nog in de bioscoop gezien. Raak me aan.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig komt Fun With Dick and Jane vanavond op RTL4.
IQM kermt onzin uit.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef IQM het volgende:
Simon is geen kankerfilm!
Of nou ja, eigenlijk wel (!), maar hij's wel goed.
Ik ook. Touch me, baby. Tainted love.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Die heb ik toentertijd nog in de bioscoop gezien. Raak me aan.
in adam heb je de ben & jerry'squote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar dan hadden we elke dag kunnen winkelen en koffie drinken bij Häagen-Dasz.![]()
Ja maar alsof de bewoonde wereld in de randstad is, daar zou ik niet eens dood gevonden willen worden. Hoezo is het noorden niet bewoontquote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heel niet. 2u met de trein en dan ben je in Utrecht pas.
En als ik naar A'dam ga? Dan kunnen we elke maand naar Paradiso en de Melkweg.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar dan hadden we elke dag kunnen winkelen en koffie drinken bij Häagen-Dasz.![]()
Oh see me care. Ik vind Hertog Jan ijs lekkerder dan Ben & Jerry's.quote:
Het noorden is tofquote:Op zondag 22 februari 2009 15:19 schreef IQM het volgende:
Het noorden zuigt apenballen. So does het zuiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |