quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Wubbo Ockels!quote:
http://archief.flabber.nl/archief/025473.phpquote:Wubbo Ockels is de Nederlandse belichaming van stoer. Waarom? Omdat hij Wubbo Ockels is. Dat hij als eerste Nederlander een vlucht door de ruimte maakte, lid is van Mensa en de Superbus ontwikkelde, is natuurlijk hartstikke tof en jaloersmakend, maar het meest stoere van alles is dat hij gewoon Wubbo fucking Ockels heet. Sinds damster Iepie Poepjes is er niemand in Nederland geweest met zo’n stoere naam als Wubbo Ockels. Aanbid de naam, aanbid de man.
Oh, had ik al gezegd dat Wubbo Ockels vroeger gezegend was met de stoerste snor uit de geschiedenis van de mensheid?
It's been suggested.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:11 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, ben je niet helemaal goed bij je hoofd?
Het is weekend, doe chill.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze kneus is daardoor wel over een week ofzo student-af, ja. Bitch!
Maandag moet ik de eerste 10 van de 30 studiepunten die ik deze week moet halen 'inleveren'.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is weekend, doe chill.
Something like that, yeh.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zitten er naakte wijfen in UI?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zitten er naakte wijfen in UI?
wtf, een meisje zonder haar?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:22 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan zonder dat zwarte dus, hè.
QUE?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf, een meisje zonder haar?
Waarom doe je het dan ook!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb een twitter account gemaaktIk zie het nut er niet van in
twitter, kankertriest is dat, KANKERTRIEST.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ga op twitter zeggen dat jij zei 'kankertriest'.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
twitter, kankertriest is dat, KANKERTRIEST.
Dan kan ik de vrouwtjes laten zien wanneer ik fapquote:
Jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
twitter, kankertriest is dat, KANKERTRIEST.
Wacht ik doe hetquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ga op twitter zeggen dat jij zei 'kankertriest'.
Ik weet het, ik word er bijna homo van.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
DE, ik voel een chemie tussen ons.
Ik wordtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik weet het, ik wordt er bijna homo van.
http://twitter.com/DutchErrorist
Wat is dat voor ding ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:22 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan zonder dat zwarte dus, hè.
Mijn vader praat de hele dag over twitteren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Twitter, daar krijg ik echt eenvan op mijn gezicht.
Serieus?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn vader praat de hele dag over twitteren.
Schiet je vader afquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn vader praat de hele dag over twitteren.
Ik zei dat ik er nog nooit iets over gehoord had, maar nu hebben jij en Danny het verpest!
Hij zegt de hele dag dingen als:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Serieus?
Wat zegt 'ie dan: "Zou je ook moeten doen, Bt?" of meer van: "Wat ik nou toch las op Twitter..."
Ben ik blij dat mijn vader en moeder digibeten zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij zegt de hele dag dingen als:
'Het is een nieuwe hypede kranten staan er bol van
!! Waarom twitter jij niet? Hoe kun je nou nog nooit gehoord hebben van twitteren? Zelfs Balkenende twittert! Kijk, ik heb hier op mijn laptop opgezocht dat deze minster ook op twitter zit..'
Maar hij doet het nu expres omdat ie me er heel makkelijk mee op te kast krijgt!
Whehe, dat laatste is dan wel weer tof van je pa.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij zegt de hele dag dingen als:
'Het is een nieuwe hypede kranten staan er bol van
!! Waarom twitter jij niet? Hoe kun je nou nog nooit gehoord hebben van twitteren? Zelfs Balkenende twittert! Kijk, ik heb hier op mijn laptop opgezocht dat deze minster ook op twitter zit..'
Maar hij doet het nu expres omdat ie me er heel makkelijk mee op te kast krijgt!
Hij leest gewoon teveel krantenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Whehe, dat laatste is dan wel weer tof van je pa.
En ook wel tof dat hij up-to-date is qua wat er speelt op het internet.Hij heeft het opzich toch niet nodig voor z'n werk of wel?
Ik heb mn moeder pas geleerd hoe ze smsjes kan sturen naar iemand uit dr telefoonboek, in plaats van dat ze gewoon op beantwoorden drukt bij een smsje dat ze van iemand heeft gekregen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:40 schreef IQM het volgende:
Mijn vader heeft z'n eigen blog. Krijgt heel veel toffe en lieve mailtjes van onbekende mensen en er is zelfs iemand geïnteresseerd in zijn 'biografie'.
Mijn moeder wïl van alles met de pc (waaronder foto's bewerken), maar dat lukt niet echt.Mag IQM het weer allemaal 'met engelengeduld' uitleggen.
Oh wacht, was in de veronderstelling dat hij zelf ook al twitterde.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij leest gewoon teveel krantenen dan zegt hij altijd tegen mij dat ik teveel lees.
En euh, ja in hoeverre hij het nodig heeft.. Geen idee eerlijk gezegd!
We hebben een punt in ons leven bereikt, waarbij onze generatie de vorige generatie dingen moet leren, Bt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb mn moeder pas geleerd hoe ze smsjes kan sturen naar iemand uit dr telefoonboek, in plaats van dat ze gewoon op beantwoorden drukt bij een smsje dat ze van iemand heeft gekregen.
We zouden er blij mee moeten zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh wacht, was in de veronderstelling dat hij zelf ook al twitterde.Maar daar had je helemaal niks over gezegd.
[..]
We hebben een punt in ons leven bereikt, waarbij onze generatie de vorige generatie dingen moet leren, Bt.
Ja, jouw moeder en ik ook altijd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
ik praat met m'n moeder altijd over sex en drugs.
Ach, die zijn er toch ook genoeg?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We zouden er blij mee moeten zijnweten we tenminste nog iets dat zij niet weten
..
Jij en neuken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:50 schreef NoelGallagher het volgende:
neukslet is er over 10 minuten, ik ga
tot vannacht ofzo
xxxx
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:50 schreef NoelGallagher het volgende:
neukslet is er over 10 minuten, ik ga
tot vannacht ofzo
xxxx
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:46 schreef Devvie het volgende:
Vrouwen met haar op plekken anders dan hun hoofd
vrouwen die denken dat schaamhaar bij zichzelf 'mooi' en 'vrouwelijk' isquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:46 schreef Devvie het volgende:
Vrouwen met haar op plekken anders dan hun hoofd
Wat ben jij nu voor een manquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
vrouwen die denken dat schaamhaar bij zichzelf 'mooi' en 'vrouwelijk' is
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat ben jij nu voor een man?
Van die kippenkutten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geil??
!
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:54 schreef Devvie het volgende:
[..]Er is geen middenweg mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geil??
!
![]()
Zoiets dus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
jawel, maar dan nog..
Kale poezels doen mij denken aan 14jarigen
En wat is daar mis mee ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
jawel, maar dan nog..
Hmmmm jummy.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
jawel, maar dan nog..
17, mijn meiden mogen nog 12 zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe oud je bent.
Dat is nog acceptabel, en een mooi lichaam ook nog, wauwquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit is toch mooi?
[ afbeelding ]
Ja kloptquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is nog acceptabel, en een mooi lichaam ook nog, wauw![]()
Ik heb beetje een baardjequote:
Zo is nog wel mooi, als het weinig is, helemaal kaal is nog beter natuurlijk maar jah..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja kloptMaar dat bedoelde ik dus
Maak dan nummer vijf ook even blij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:34 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dan gelijk nummer vier erbij.
hier heb je iets om je mee te vermakenquote:
Zes!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maak dan nummer vijf ook even blij.
Boh, dankje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
hier heb je iets om je mee te vermaken*fap-fapfap.. *
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zeven FTW !!quote:
Ik heb zo'n gaar ringbaardje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind baardjes liev. Even om te reageren op de vorige pagina reacties.
Zo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:40 schreef behangplakker het volgende:
Gaan jullie niet naar carnaval?
Waarom geen volledig langestoppelsbaardje?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gaar ringbaardje.![]()
[..]
Zo.
Ik laat mijn baard speciaal voor jou groeienquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind baardjes liev. Even om te reageren op de vorige pagina reacties.
Geen idee, op m'n wangen is het niet echt dik rond m'n mond wel, daarom ga ik baardvrij door het leven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom geen volledig langestoppelsbaardje?
Zonde!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geen idee, op m'n wangen is het niet echt dik rond m'n mond wel, daarom ga ik baardvrij door het leven.
Fok!kers met een leven. Ik ben als The Big Lebowski, badjas bril, melkpak en allesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gaar ringbaardje.![]()
[..]
Zo.
Te Dude je vergeet je bowlingbalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Fok!kers met een leven. Ik ben als The Big Lebowski, badjas bril, melkpak en alles
pics or gtfoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Twee dagen na het scheren ziet het er wel goed uit, daarna niet.
We zijn high op last.fmquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh ik zag niet dat Dcfc er tussenstond![]()
[..]
Ok.
Ik maak het goed, wil je een concert van Ben Gibbard? (zanger van dcfc?)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sla niet zo'n toon aan hoerenzoon.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
Zaadvragendeoog luistert naar Lil' Wayne.
Fuck yeah!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik maak het goed, wil je een concert van Ben Gibbard? (zanger van dcfc?)
[..]
Je houd van 'what sarah said' hequote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fuck yeah!![]()
Dit zit trouwens al de hele dag in m'n hoofd:
On-The-Go op m'n iPod en toen was ik in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je houd van 'what sarah said' he
Marching Bands of Manhattan op dat album volgens mijquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
On-The-Go op m'n iPod en toen was ik in slaap gevallen.![]()
Maar stiekem wel ja, al is Brothers On A Hotel Bed m'n favoriet.
Oui oui die staat op Plans.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Marching Bands of Manhattan op dat album volgens mij
Zie je fobo trouwens... en mocht je nog meer willen dan hoor ik het wel
En van Transatlanticism Title & Registrationquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oui oui die staat op Plans.![]()
Van Narrow Stairs ben ik verzot op I Will Possess Your Heart en The Ice Is Getting Thinner
Jaaaaaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En van Transatlanticism Title & Registration
Sorry het is hier wat saai.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:42 schreef Acinonyx het volgende:
hoihoi, nog iets gebeurt in de tussentijd ?
heh nog niet vol zie ik...
Hoeveel koste ze?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze is weer naar huis, straks chillen met skaff-a.
quote:Op zondag 22 februari 2009 00:08 schreef IQM het volgende:
of een lama....
of ene ama die een caiva neukt, kijk ik wel toe, hihi! [ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 00:08 schreef IQM het volgende:
of een lama....
of ene ama die een caiva neukt, kijk ik wel toe, hihi! [ afbeelding ]
1136quote:Op zondag 22 februari 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Vrag jullie mening maar over een SC-user en ik zal eerlijk zeggen wat ik van hem of haar vind. Zelfs remlof.
NoelGallagherquote:Op zondag 22 februari 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Vrag jullie mening maar over een SC-user en ik zal eerlijk zeggen wat ik van hem of haar vind. Zelfs remlof.
Als ik NoelgAllagher zie en voor me zie op die ene foto met zo'n stomme doos....hij erachter, lief, kraagje....dan wil ik 'm vastpakkenquote:Op zondag 22 februari 2009 00:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NoelGallagher
afcajos
gers
BT
Wolvendagen
Reetveter
remlof heeft een lerarenhoofod! dat heb ik samen besloten en geconcludeerd samen met een niet nader te noemen persoon uit deze sc!quote:
ik ga nu gewoon echt niet mer op m'n spelling letten, horoquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 00:21 schreef IQM het volgende:
[..]
ik ga nu gewoon echt niet mer op m'n spelling letten, horofuck dat. als ik fouten maak, so be it!
ik ben ook niet altijd perfect. anders wel, nu niet.
jongen, alsof ik anders altijd zo zeikquote:Op zondag 22 februari 2009 00:23 schreef Broekpaling het volgende:
Waar is mijn alles afzeikende IQMetje gebleven?
Dat is heus niet negatief, hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 00:26 schreef elfzesendertig het volgende:
IQM heeft geen mening over mij [ afbeelding ]
Ja ik vind hem leukquote:Op zondag 22 februari 2009 00:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is heus niet negatief, hoorik heb jou gewoon niet zo vaak meegemaakt in het begin, want toen was ik elders
maar...leuk dat je m'n smiley gebrikt! [ afbeelding ]
Tuurlijk nietquote:Op zondag 22 februari 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
Maar dan moeten jullie me niet gaan quioten, he!anders ben ik stras de lul als remlof om vier uur de kroeg in Arnhem uitstrompelt!
enkels op de broekquote:Op zondag 22 februari 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
hahahaha, jullie trapten erin! zaten al met de enkels op de broek om te wieksen!!
Ik las zo over je fout heenquote:Op zondag 22 februari 2009 00:31 schreef IQM het volgende:
[..]
enkels op de broek
ik heb ook vaak 'shirtloze mouwtjes' gezegd vroeger8)
ik zal eens fout over je burvrouw gaan!quote:Op zondag 22 februari 2009 00:31 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik las zo over je fout heen
quote:Op zondag 22 februari 2009 00:32 schreef IQM het volgende:
[..]
ik zal eens fout over je burvrouw gaan!
quote:Op zondag 22 februari 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Dagdag is een rare snuiter. rare snuiters zijn tof .quote:
maak eens een keer een grapje danquote:Op zondag 22 februari 2009 00:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Dagdag is een rare snuiter. rare snuiters zijn tof .
Axcinoyx moet niet zo'n gare tufusnaam bedenkenen hij is wel aardig en tof. Maar hij moet meer om m'n grapjes lachen, want ik ben best grappig als ik normaal ben
ja, net toevallig!quote:Op zondag 22 februari 2009 00:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maak eens een keer een grapje dan
ja soms wel erg, maar jouw openingen niet, no offencequote:
Komt D_A bij de dokter:: ''dokter dokter ik heb kanker'' waarop de dokter zegt:: ''oh gelukkig, ik dacht dat je moddereter op fok! ging worden''quote:Op zondag 22 februari 2009 00:38 schreef IQM het volgende:
[..]
ja soms wel erg, maar jouw openingen niet, no offencemet je hihi en daarna je "ik zei toch wat ja'!.
jij maakte toch ook die kankergrap (ofzo) over D_A laatst? die was geniaal
als je alleen met d edokter in een ruimte bent, spreek je hem toch niet aan met 'dokter'?quote:Op zondag 22 februari 2009 00:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Komt D_A bij de dokter:: ''dokter dokter ik heb kanker'' waarop de dokter zegt:: ''oh gelukkig, ik dacht dat je moddereter op fok! ging worden''![]()
Ja, jullie negeren mij gvd altijd, hoeah.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:38 schreef IQM het volgende:
[..]
ja soms wel erg, maar jouw openingen niet, no offencemet je hihi en daarna je "ik zei toch wat ja'!.
jij maakte toch ook die kankergrap (ofzo) over D_A laatst? die was geniaal
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
D_A gaat als kankergezwel, en dat kostuum heeft ie al ruim 20 jaar aan.
Lievquote:Op zondag 22 februari 2009 00:24 schreef IQM het volgende:
En m'n gratis mening over Brokepaling:
hij haalt niet alles eruit wat erin zit bij hem. en dat bedoel k niet letterlijk, want dat zou vies zijn, maar figuurlijk![]()
hij komt er wel
ik ga 'm uitprinten! als ik morgen wakker word!quote:Op zondag 22 februari 2009 00:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, jullie negeren mij gvd altijd, hoeah.
[..]
Ga op je rug liggen en plaats je kussen op je hoofd tot net boven je ogen.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
fok, ik ging net liggen p bed....alles tolde rond!
Dan kan ik niet ademen, grapjasquote:Op zondag 22 februari 2009 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga op je rug liggen en plaats je kussen op je hoofd tot net boven je ogen.
Dat is een proces wat neit van de ene op de andere gaat, Bp. Het is gewoon een andere manier van denken. En dat moet je jezlef aanleren. Mind over body enzo.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij altijd.
Hoe kan ik er alles uithalen oh IQM?
Niet vanaf je kin maar vanaf je voorhoofd gezien, dan stopt het draaien.quote:
Vananf m'n voorhoofd tot net boven m'n ogen? maar daar ZIT toch m'n voorhoofdquote:Op zondag 22 februari 2009 00:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet vanaf je kin maar vanaf je voorhoofd gezien, dan stopt het draaien.
Lukt Bed of Razors al?quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 00:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Vananf m'n voorhoofd tot net boven m'n ogen? maar daar ZIT toch m'n voorhoofd
Ja het is allemaal goed te doen alleen sommige solo stukken kunnen de tering krijgenquote:Op zondag 22 februari 2009 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lukt Bed of Razors al?
De intro kan ik al.
Stelt dan ook niet zoveel voor.
ik heb zin in kussen nuquote:Op zondag 22 februari 2009 00:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga liggen, plaats je kussen op je voorhoofd en zorg dat je net je kussen kan zien, dat stopt het draaien.
Hai.quote:
ik vind jou een lievig meisje met een gouden hart die het alleen niet altijd even slim aanpakt. je maakt fouten, maar uiteindelijk zul je daarvan leren en word je een heel goed mensquote:Op zondag 22 februari 2009 00:51 schreef Fascination het volgende:
Hier moet ik gebruik van maken. IQM wat vind je van mij?
Als je voor mij Metallica - Damage inc doet ben je een favo user van me.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het is allemaal goed te doen alleen sommige solo stukken kunnen de tering krijgen
Binnenkort eens opnemen
de sperminator!quote:Op zondag 22 februari 2009 00:52 schreef dagdag het volgende:
Nou wie zal trouwens de terminator gaan vervangen
quote:
ff luisteren hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 00:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je voor mij Metallica - Damage inc doet ben je een favo user van me.
Hai.quote:
Wauw, dit wordt m'n sig.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:52 schreef IQM het volgende:
[..]
ik vind jou een lievig meisje met een gouden hart die het alleen niet altijd even slim aanpakt. je maakt fouten, maar uiteindelijk zul je daarvan leren en word je een heel goed mens
Anti-hoax, het is toch een dokter of niet ?quote:Op zondag 22 februari 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
[..]
als je alleen met d edokter in een ruimte bent, spreek je hem toch niet aan met 'dokter'?als je met een vriend bent begin je een gesprek toch ook niet met z'n naam te noemen?
hoax dus!
Zeg jij dokter tegen je dokter? Ik niet. Alleen in grappen.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Anti-hoax, het is toch een dokter of niet ? :{w
1 2 3 | ?> |
Moet te doen zijn opzich krijg alleen die mutes zo snel niet strak geneog denk ik aangeizen ik practisch nooit van dat soort metal dingen speel niet ehct mijn dingquote:
Ik zeg wel dokter tegen mijn dokter want het is geen pastoor anders zou ie me wel aanranden maar ik heb geen dokter dus ik kan ook niet zeggen dat ik een dokter heb waartegen ik dokter dokter kan zeggen, behalve in mijn briljante grappen.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Zeg jij dokter tegen je dokter? Ik niet. Alleen in grappen.
[ code verwijderd ]
Hehe, ik vind het ritme zo tof van dat nummert.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet te doen zijn opzich krijg alleen die mutes zo snel niet strak geneog denk ik aangeizen ik practisch nooit van dat soort metal dingen speel niet ehct mijn ding
Ik bedoel "met je piemel" als dissquote:Op zondag 22 februari 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je wilt me pijpen?
Nu ben je iets te bezopen.
Allez zeg, vlaming !quote:
Dankjequote:
ik wl uiteindelijk alleen maar mensen gelukkig makenquote:Op zondag 22 februari 2009 00:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje een euforie gevoel van.
Ik vind het wat eentonig worden weer dat is jammer.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe, ik vind het ritme zo tof van dat nummert.
Ja duh.quote:
Ja ik ook. Alsof er nog hoop is voor de mensheid.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje een euforie gevoel van.
In dat geval.... geef me eens tips waarmee ik over de wereld kan heersen ?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Dankje
[..]
ik wl uiteindelijk alleen maar mensen gelukkig maken
met grapjes, met raad, met wijsheid, met alles wat ik kan bieden!
Daar word je niet gelukkig van.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
In dat geval.... geef me eens tips waarmee ik over de wereld kan heersen ?
Jou piemol is een druivendoos ?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:06 schreef IQM het volgende:
In het Engels is het een muskrat..... kan je makkelijk verkerd lezenEen soort duivendoos!
quote:Op zondag 22 februari 2009 01:05 schreef IQM het volgende:
mijn pieeml lijkt op een net geboren muskutrat!
Haha, het zijn lange riffs inderdaad. Je moet er van houden.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het wat eentonig worden weer dat is jammer.
Heb ik altijd met metallica, denk ik van![]()
vet stuk, en dan blijven ze het maar herhalen en dan heb ik n zo'n tijdje iets van fuck it, en dan zet ik het af
Zo een malse sappige?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:08 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn vagijn lijkt op een biefstuk.![]()
In beide gevallen heeft de slager van om de hoek er aan gezeten en kijkt iedereen er naar van achter glas?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:08 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
onthoud, Noel. Delen.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:09 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga trouwens, skaff-a is er, en die heeft een hoop drank en wiet bij zich, hvj.
Mus-krat ? Dan is het toch een musdoos ?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, geen druiven!Duiven. Duivendoos. Mus-krat.
!p
Ik dacht dat jij boven het fappen stond? ;')quote:Op zondag 22 februari 2009 01:08 schreef IQM het volgende:
Ik ga nu proberen te fappen op het behang uit de dokterspraktijk die in een filmp voorkomt waarin een werkloze vrouw die aan lager wal is geraakt doro de drugs en alcohol wordt verteld dat ze nooit meer kinderen kan krijgenHet is heel ouderwets wit met van die vage verticale banen
knappe jongen als het me lukt
Wanneer zei ik dat?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij boven het fappen stond? ;')
Nouja het zijn vooral korte riffs die heel lang doorgaanquote:Op zondag 22 februari 2009 01:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, het zijn lange riffs inderdaad. Je moet er van houden.
Ik zeg toch 'een soort'.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mus-krat ? Dan is het toch een musdoos ?
Hoezo zou je dat doen? ik ben er nu toch...quote:Op zondag 22 februari 2009 01:11 schreef Broekpaling het volgende:
Wie linkt vanmiddag dit topic naar IQM?
Ja.quote:
HEE!quote:Op zondag 22 februari 2009 01:09 schreef IQM het volgende:
[..]
In beide gevallen heeft de slager van om de hoek er aan gezeten en kijkt iedereen er naar van achter glas?
Ga hem maar eens flink uitwonen, dat de pudding via zijn kontgat door zijn neus weer naar buiten komt !quote:Op zondag 22 februari 2009 01:09 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga trouwens, skaff-a is er, en die heeft een hoop drank en wiet bij zich, hvj.
Oeh, welke ga je heen?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja het zijn vooral korte riffs die heel lang doorgaan
Maarja binnenkort concert van Metallica ben benieuwd, lijkt me wel tof om een keer live te zien
Je kan ze allebei bakken !quote:Op zondag 22 februari 2009 01:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg toch 'een soort'.Alsof een mus hetzelfde is als een duif
Issie ook nog mooi rood en sappig als je hem openmaakt ?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:08 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
Ehhh geen idee waar het eigenlijk is, volgens mij in de Ahoyquote:Op zondag 22 februari 2009 01:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, welke ga je heen?
Ik zag ze in het Gelredome, was m'n 1e concert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |