quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Wubbo Ockels!quote:
http://archief.flabber.nl/archief/025473.phpquote:Wubbo Ockels is de Nederlandse belichaming van stoer. Waarom? Omdat hij Wubbo Ockels is. Dat hij als eerste Nederlander een vlucht door de ruimte maakte, lid is van Mensa en de Superbus ontwikkelde, is natuurlijk hartstikke tof en jaloersmakend, maar het meest stoere van alles is dat hij gewoon Wubbo fucking Ockels heet. Sinds damster Iepie Poepjes is er niemand in Nederland geweest met zo’n stoere naam als Wubbo Ockels. Aanbid de naam, aanbid de man.
Oh, had ik al gezegd dat Wubbo Ockels vroeger gezegend was met de stoerste snor uit de geschiedenis van de mensheid?
It's been suggested.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:11 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, ben je niet helemaal goed bij je hoofd?
Het is weekend, doe chill.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze kneus is daardoor wel over een week ofzo student-af, ja. Bitch!
Maandag moet ik de eerste 10 van de 30 studiepunten die ik deze week moet halen 'inleveren'.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is weekend, doe chill.
Something like that, yeh.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zitten er naakte wijfen in UI?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zitten er naakte wijfen in UI?
wtf, een meisje zonder haar?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:22 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan zonder dat zwarte dus, hè.
QUE?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf, een meisje zonder haar?
Waarom doe je het dan ook!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb een twitter account gemaaktIk zie het nut er niet van in
twitter, kankertriest is dat, KANKERTRIEST.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ga op twitter zeggen dat jij zei 'kankertriest'.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
twitter, kankertriest is dat, KANKERTRIEST.
Dan kan ik de vrouwtjes laten zien wanneer ik fapquote:
Jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
twitter, kankertriest is dat, KANKERTRIEST.
Wacht ik doe hetquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ga op twitter zeggen dat jij zei 'kankertriest'.
Ik weet het, ik word er bijna homo van.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
DE, ik voel een chemie tussen ons.
Ik wordtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik weet het, ik wordt er bijna homo van.
http://twitter.com/DutchErrorist
Wat is dat voor ding ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:22 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan zonder dat zwarte dus, hè.
Mijn vader praat de hele dag over twitteren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Twitter, daar krijg ik echt eenvan op mijn gezicht.
Serieus?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn vader praat de hele dag over twitteren.
Schiet je vader afquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn vader praat de hele dag over twitteren.
Ik zei dat ik er nog nooit iets over gehoord had, maar nu hebben jij en Danny het verpest!
Hij zegt de hele dag dingen als:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Serieus?
Wat zegt 'ie dan: "Zou je ook moeten doen, Bt?" of meer van: "Wat ik nou toch las op Twitter..."
Ben ik blij dat mijn vader en moeder digibeten zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij zegt de hele dag dingen als:
'Het is een nieuwe hypede kranten staan er bol van
!! Waarom twitter jij niet? Hoe kun je nou nog nooit gehoord hebben van twitteren? Zelfs Balkenende twittert! Kijk, ik heb hier op mijn laptop opgezocht dat deze minster ook op twitter zit..'
Maar hij doet het nu expres omdat ie me er heel makkelijk mee op te kast krijgt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |