Sorry verkeerde kloon.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
Nog steeds een compliment voor De_Boswachter. Ik zie genoeg kuttopics dichtgaan.
Neehoor. Waarschijnlijk gewoon niet gezien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:01 schreef Olep het volgende:
[..]
Hij heeft zijn quotum voor dit jaar al gehaald.
*de baggeraar aanslingert.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:03 schreef Adelante het volgende:
30 slotjes, ik kan er een weekje tussenuit
Check MED eerst even misschien!quote:
Was maar een fopje hoor. Ik had me beloofd te gedragen.quote:
juist..quote:
Idd ...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 05:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
juist..
Bij deze wil ik je graag nomineren voor een tijdelijke ban wegens het verbaggeren van de KLB door het posten van enkel een 'a' in meerdere topics. Dit zijn posts waar niemand wat aan heeft, en deze post zijn dus overbodig. Doe de groeten aan NG en de andere SC'ers als je in de kantine zit..
xxx
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:31 schreef timmmmm het volgende:
[Centraal] Het blije, kleine grote vreugdetopic #3
Het is het vreugdetopic, en ik word blij van schaarsgeklede tieners.quote:
De bedoeling van la topique is dat er dingen gepost worden die je meegemaakt hebt, en waar je blij van werd. Niet dat je dingen post waar je blij van wordt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is het vreugdetopic, en ik word blij van schaarsgeklede tieners.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
Prima: nieuwe regel, geen kanker, kk, kankah in TT's meer! Wij passen het wel aan naar een krachtterm naar keuze
I'm just the messenger.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt z'n argumentatie niet echt ten goede
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk dat 1 deel wel genoeg was, meer is er niet over te zeggen, kom anders maar in fb of per pm met een goede regen
Omdat er genoeg over te vinden en gepraat is in FB.quote:
linkquote:Op zondag 8 maart 2009 23:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat er genoeg over te vinden en gepraat is in FB.
waar is dat fb dan?quote:
Waarschijnlijk heeft die gast 500 euro betaaldquote:Op maandag 9 maart 2009 00:08 schreef J.Herrer het volgende:
Die lulhannes probeert het ook elke keer opnieuw met elke keer een nieuw account
Wat een lulhannes
Dan heeft hij nu voor 13,88 jaar een pimp abonnementquote:Op maandag 9 maart 2009 00:11 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die gast 500 euro betaald
als je eens in je AT rondkijkt zonder te posten en verder te gaan:quote:Op maandag 9 maart 2009 00:25 schreef Hetiszover het volgende:
Gasten
Ik zit hier een paar uur en ik heb alweer een note aan mijn broek. Waar heb ik dat aan te danken
Geef je nou voor zulke dingen al een note?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je eens in je AT rondkijkt zonder te posten en verder te gaan:
'Klote-Boskalis' Het verhaal van een dronken baggeraar
Het kan, in VBL noten ze voor minderquote:Op maandag 9 maart 2009 00:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geef je nou voor zulke dingen al een note?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |