Waarom zou ik optyften uit de FB?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef Adelante het volgende:
Nee, tyf op uit FB, ik heb er al weer spijt van dat ze je unbanned hebben. Maar de eerste notes zijn er gelukkig al weer.
Ik doe m'n best om gewoon normaal mee te posten, maar als echt elk bericht van mij om niks verwijdert wordt raak ik ook pissig. Al helemaal als ze geen normaal antwoord kunnen geven.quote:
Ja, dit ging toch weer ergens anders over.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Zeggen dat je de feedback verlaat en vervolgens nog 5 keer posten.
Zijn anders genoeg notes/bans voor het gebruik van kanker uitgedeeld.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:54 schreef ondeugend het volgende:
Waarom zou dat moeten?
Tis niets meer dan een krachtterm
Als scheldwoord is het wat anders he!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zijn anders genoeg notes/bans voor het gebruik van kanker uitgedeeld.
Remlof past het wel gewoon aan..quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als scheldwoord is het wat anders he!
Nee je bent gewoon aan het trollen nu.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
Remlof past het wel gewoon aan..
conclusie: baggermods
Ik heb een klacht en ik gebruik ipv de worden "kanker stage" de woorden "kanker fietser" dit is in jullie ogen dus nu geen scheldwoord maar een krachtterm.. Remlof denkt hier echter anders over.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon aan het trollen nu.
Goh door welke opmerking van je zou dat nou komen.quote:
Welke zullen we doen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
Prima: nieuwe regel, geen kanker, kk, kankah in TT's meer! Wij passen het wel aan naar een krachtterm naar keuze
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
Prima: nieuwe regel, geen kanker, kk, kankah in TT's meer! Wij passen het wel aan naar een krachtterm naar keuze
Ik heb die met die spin al gedaan!quote:
Nee welke zullen we wel toelaten?quote:
oke ziektes vallen af!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee welke zullen we wel toelaten?
Tyfus maar niet... daar is een verre voorouder van me aan overleden in 1411
Nee dat is KPD taal.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
oke ziektes vallen af!
geslachtsdelen kan dat?
Hoezo krijg ik daarvoor een note met als beschrijving 'fotobashing'?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[ KLB SC # 979] Waar FOK! slaapt, maar wij wakker worden..
Mag mijn foto daar weg? Ik heb die nog nooit op Fok! geplaatst, hij komt van mijn hyves af en ik wil 'm hier liever niet terug zien.
En kan Emimich niet een note of een waarschuwing krijgen ofzo? Hij heeft dit soort acties wel vaker.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee welke zullen we wel toelaten?
Tyfus maar niet... daar is een verre voorouder van me aan overleden in 1411
Ik had meerdere notes kunnen plaatsen, want je maakte domweg diverse users belachelijk met gebruik van hun foto's. En ook al is het twee uur 's nachts, die paar regeltjes die in de KLB SC OP staan, kun je toch wel naleven, niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoezo krijg ik daarvoor een note met als beschrijving 'fotobashing'?![]()
Ik heb niet iemand die op die foto staat gebasht.
Droeftoeter moetquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef kurk_droog het volgende:
mag droeftoeter wel? Dat zijn jullie hier zeg
Los van de vraag of het al dan niet toegestaan is om foto's te plaatsen, is het domweg incorrect wanneer men stelt dat ik users belachelijk geprobeerd heb te maken door middel van het plaatsen van die foto's. In deze heb ik qua intentie en uitvoering een onbeschaamd blazoen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:59 schreef Adelante het volgende:
Ik had meerdere notes kunnen plaatsen, want je maakte domweg diverse users belachelijk met gebruik van hun foto's. En ook al is het twee uur 's nachts, die paar regeltjes die in de KLB SC OP staan, kun je toch wel naleven, niet?
In je intentie grappig te zijn, ben je over een schreef gegaan die je je zelfs nu niet beseft. Dat geeft niks, dat kan eens gebeuren. Maar als moderator zijn er dan om de uitvoering te corrigeren en daar een waarschuwende opmerking aan te verbinden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Los van de vraag of het al dan niet toegestaan is om foto's te plaatsen, is het domweg incorrect wanneer men stelt dat ik users belachelijk geprobeerd heb te maken door middel van het plaatsen van die foto's. In deze heb ik qua intentie en uitvoering een onbeschaamd blazoen.
Vind deze post ook niet echt noodzakelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:50 schreef Veive het volgende:
Kan er iemand van de moderators even kijken naar: Slavernij-aanhangers die onafhankelijken voor gek verklaren?
Ik ben van mening dat de manier waarop onze grote verlosser Salvad0r reageert, een beetje buiten de grens van het redelijke valt.
Hij mag zijn standpunten ofc hebben, maar om mensen die het niet met hem eens zijn uit te gaan schelden vind ik niet écht noodzakelijk.
Hi-la-risch!quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vind deze post ook niet echt noodzakelijk
Nee, niet origineelquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
De snackbar
Waarom is mijn topic nou eigenlijk gesloten. Nauwlijks discussie over friet/patat(op ananas na) en er werd ook niet geslowchat.(topic was anderhalf uur open, das nog geen reactie per minuut)
Mag van mij gerust dicht blijven maar dit slotje slaat nergens op.
Maar een topic sluiten terwijl er amper frietpatat rel was slaat nergens op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
met die laatste reacties ging het alweer de verkeerde kant op, en dit was al het 2e friet/patattopic in korte tijd vandaag..
er is ook niet echt een zinnige discussie over te voeren, ieder had zn zegje al gedaan dus leek het mij een mooi punt om het te sluiten...
ik had m op kunnen ruimen, maar je kan zelf wel inschatten hoe het met friet/patat topics gaat.. dus vandaar de keus voor het slotje
je hebt ook gelijk, maar denk jij dat het topic open kan blijven zonder dat er patat/friet posts gemaakt worden...?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar een topic sluiten terwijl er amper frietpatat rel was slaat nergens op.
Daarnaast. Een friettopic en een topic over dinerende paupers is niet echt hetzelfde.
En je zegje al gedaan
De KLB SC is nog steeds open en daar komt sinds topic 1 al niets zinnigs uit
SC staat voor SLOWCHAT snap je, ik neem aan dat jij met vrienden ook niet altijd over zinnige dingen praat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar een topic sluiten terwijl er amper frietpatat rel was slaat nergens op.
Daarnaast. Een friettopic en een topic over dinerende paupers is niet echt hetzelfde.
En je zegje al gedaan
De KLB SC is nog steeds open en daar komt sinds topic 1 al niets zinnigs uit
Ik snap dat, maar het is niet bepaald in lijn met wat de KLB is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SC staat voor SLOWCHAT snap je, ik neem aan dat jij met vrienden ook niet altijd over zinnige dingen praat.
Wat een achterlijke opmerking zegbovendien is er in de meeste klb slowchats genoeg zinnigs te vinden
!
Het is prima in lijn met KLB, dat jij dat niet ziet, overigens komen heel veel users die in KLB SC zitten nog steeds in KLB zelfquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik snap dat, maar het is niet bepaald in lijn met wat de KLB is.
Niet dat de rest van de KLB dat is, maar goed
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:04 schreef swarmahoer het volgende:
en de klb sc mag van mij ook dicht maar dan ontstaat er een rel
Zo, die is snel van mening veranderd!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
sc hoort er nu eenmaal bij, en daar zit een vaste kliek users in
alle slowchats gaan trouwens nergens over, als t maar gezellig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |